N52B25 Грешки 2AA9 ,2A87 , 2A82 соленоиди ?

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 604
Регистриран на: 24.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е46
Детайли за колата: N42B20

Re: N52B25 Грешки 2AA9 ,2A87 , 2A82 соленоиди ?

Мнение от pimpo » 10 Ное 2021, 9:26

Човек, хвърляй го това VAIKO! При първа възможност!
Кога се пише "И" и кога "Й"

1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ

2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 13.02.2017
Пол: Мъж
Кара: bmw 330 Xdrive

Re: N52B25 Грешки 2AA9 ,2A87 , 2A82 соленоиди ?

Мнение от kriss_cross_ » 10 Яну 2024, 14:11

Колеги каква марка соленоид да сложа на N52B30... Предлагат ми PIERBURG , FEBI и GATES..... и трите марки отговарят на ОЕМ номера на автомовила ... проблема ми е следния: Колата е Х5 с мотор N52B30AF 2009г и при палене играят оборотите за около 20-30 сек. после се нормализират и всичко е ОК , няма достатъчно мошност в нислите обороти и след определен пробек ми светва ЧЕК на таблото. На диагностика показва проблем във ваносите..... Чудя се дали първо да пробвам да сменя тези соленоиди и да видя дали ще се оправят нещата или да се отваря мотора? До колкот чета тука във форума виждам същите симптоми са описани и всички така са си решили проблема .
Благодаря предварително :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: N52B25 Грешки 2AA9 ,2A87 , 2A82 соленоиди ?

Мнение от The Heartlistener » 11 Яну 2024, 16:48

kriss_cross_ написа:Колеги каква марка соленоид да сложа на N52B30... Предлагат ми PIERBURG , FEBI и GATES..... и трите марки отговарят на ОЕМ номера на автомовила ... проблема ми е следния: Колата е Х5 с мотор N52B30AF 2009г и при палене играят оборотите за около 20-30 сек. после се нормализират и всичко е ОК , няма достатъчно мошност в нислите обороти и след определен пробек ми светва ЧЕК на таблото. На диагностика показва проблем във ваносите..... Чудя се дали първо да пробвам да сменя тези соленоиди и да видя дали ще се оправят нещата или да се отваря мотора? До колкот чета тука във форума виждам същите симптоми са описани и всички така са си решили проблема .
Благодаря предварително :)

Преди да пристъпиш към смяна на соленоидите или нещо по-мащабно, обърни внимание и почисти обратните клапанчета-филтри на ваносите, при много лошо състояние - смяна. В много от случаите те са причината за проблемите, задръстват се жестоко. Намират се отстрани вляво най-отпред на главата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook