Виене от някоя ролка или алтернатор 320d 163hp
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Виене от някоя ролка или алтернатор 320d 163hp
enerdjy написа:Колега в е90 320д шайбата не е на втория по - къс ремък и затова се бъркаш.На късия ремък е закачена хидравличната помпа.А компресора е закачен на големия ремък точно под алтернатора.В момента с по-късия ремък шайбата въобще не се допира с ремъка, следователно няма как да ме остави на пътя.
Мисля да поръчам една шайба и да видя дали в нея е проблема, защото това не е постоянно решение особено за лятото.
Сори, моя грешка. Мислех си, че конфигурацията по ремъците е същата като на М47 150 к.с, но явно са ги поразместили.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Виене от някоя ролка или алтернатор 320d 163hp
NGneer4eto написа:enerdjy написа:За тези, които нямат възможност веднага да си ремонтират компресора както при мен понеже се намирам в чужбина.Ремък с дължина 1700 заспива перфектно без шайбата на климатика.Сега няма вече виене.
Колега, може ли да разясниш написаното, защото не мога да схвана логиката в изречението! Какво значи заспива без шайбата на климатика?
Ако те притеснява шума, при теб шайбата на климатика е с отделен ремък. Може да го махнеш временно, докато си намериш читав компресор или смениш лагера. Почти на 100% лагерът на шайбата е за смяна. Сменял съм го на Е46 в Стара Загора при един специалист по климатици и не е нещо сложно. Трябва специален инструмент за да се измъкне средната част с лагера от корпуса и без него мисля, че не става. Това е ако компресорът е със съединител. Ако е постоянно зацепен, мисля, че по-трудно се оправя, ако не и невъзможно.
Не разчитай на временното решение с по-късремък, защото ако клати от лагера, не се знае колко живот му остава, а това има потенциал да те остави на пътя изненадващо.
И лагера на шайбата не помага да се смени за тоя проблем , вече го сменях 60лв. Японче от премиум марка - Ефект-НУЛЕВ !
При Е46 може и да помага защото има електромагнитен съединител между копресора и шайбата с лагера и когато не е пуснат климатика се върти само шайбата на лагера , а компресора не.
При Е90 компресора е постоянно-зацепен и спрян или пуснат , винаги се върти когато мотора работи , затова и се износва без време и идват всякакви стъжещи,виещи и други дразнещи шумове от него.
При Е90 компресора на климатика е като Консуматив има-няма 80К , и айде Чао, следващият да заповяда.
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани