Виене от някоя ролка или алтернатор 320d 163hp

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1022
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: Tesla Roadster
Детайли за колата: снегорин

Re: Виене от някоя ролка или алтернатор 320d 163hp

Мнение от NGneer4eto » 19 Май 2021, 21:36

enerdjy написа:Колега в е90 320д шайбата не е на втория по - къс ремък и затова се бъркаш.На късия ремък е закачена хидравличната помпа.А компресора е закачен на големия ремък точно под алтернатора.В момента с по-късия ремък шайбата въобще не се допира с ремъка, следователно няма как да ме остави на пътя.

Мисля да поръчам една шайба и да видя дали в нея е проблема, защото това не е постоянно решение особено за лятото.


Сори, моя грешка. Мислех си, че конфигурацията по ремъците е същата като на М47 150 к.с, но явно са ги поразместили.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 8.07.2016
Местоположение: Велико търново
Пол: Мъж
Кара: N46b20
Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT

Re: Виене от някоя ролка или алтернатор 320d 163hp

Мнение от Guberkov » 20 Май 2021, 9:55

NGneer4eto написа:
enerdjy написа:За тези, които нямат възможност веднага да си ремонтират компресора както при мен понеже се намирам в чужбина.Ремък с дължина 1700 заспива перфектно без шайбата на климатика.Сега няма вече виене.


Колега, може ли да разясниш написаното, защото не мога да схвана логиката в изречението! Какво значи заспива без шайбата на климатика?
Ако те притеснява шума, при теб шайбата на климатика е с отделен ремък. Може да го махнеш временно, докато си намериш читав компресор или смениш лагера. Почти на 100% лагерът на шайбата е за смяна. Сменял съм го на Е46 в Стара Загора при един специалист по климатици и не е нещо сложно. Трябва специален инструмент за да се измъкне средната част с лагера от корпуса и без него мисля, че не става. Това е ако компресорът е със съединител. Ако е постоянно зацепен, мисля, че по-трудно се оправя, ако не и невъзможно.
Не разчитай на временното решение с по-късремък, защото ако клати от лагера, не се знае колко живот му остава, а това има потенциал да те остави на пътя изненадващо.



И лагера на шайбата не помага да се смени за тоя проблем , вече го сменях 60лв. Японче от премиум марка - Ефект-НУЛЕВ !

При Е46 може и да помага защото има електромагнитен съединител между копресора и шайбата с лагера и когато не е пуснат климатика се върти само шайбата на лагера , а компресора не.

При Е90 компресора е постоянно-зацепен и спрян или пуснат , винаги се върти когато мотора работи , затова и се износва без време и идват всякакви стъжещи,виещи и други дразнещи шумове от него.

При Е90 компресора на климатика е като Консуматив има-няма 80К , и айде Чао, следващият да заповяда.

:)

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook