Съвет за избор на двигател за е91
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dynalias
- младши ентусиаст
- Мнения: 346
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Съвет за избор на двигател за е91
kikko написа:Може и така да е. Кажи малко за тези “изчистените” проблеми при фейс-лифта. Можи би визираш зъбното колело на коляновия вал, здравото ГНП, вечните основни лагери,съвременните пиезо-дюзи?
Като иновации на самото купе и екстри няма да говоря, защото виждам, че пишеш за проблемите с моторите.
Дюзите аз лично ги смятам за плюс. По прецизни са и дават добра динамика и икономия. Не са скъпи вече и не знам защо им се плашите.
Моторите са по-прецизни и си искат навременно и правилно обслужване на вериги масла и филтри. Смениш ли веригите навреме, няма да имате проблеми нито с лагери нито с колянов вал. Колелото се износва от разтегнатите вериги и от една маслена дюзичка която задължително се сменя със смяната на веригите защото при смяна на маслото на интервал 20-30 хиляди както ги карат на запад се запушва. ГНП-то пък заминава защото никой не е наясно, че не се върти на стартер като се смени горивния филтър, заработва на сухо докато напълни филтъра и направи налягане и пуска стружка която след себе си ги набива в дюзите и става манджа. Има си процедура в ISTA. Общо взето проблемите изброени от теб са от безхаберието на хората, неразбиране и от цинцарлък. Подберете ли си я здрава и си я обслужвате на време ви гарантирам, че ще забравите за шумните, лагави, по-бавни и горящи M47.
Лошото в България е ,че на колите е срано от предишни собственици. Внасят се на адски много километри за да са евтини и да се купуват. Защо мислите, че в Германия са по-скъпи? Защото в България се внасят само проблемни под пазарната стойност защото това се търси и после ревете колко са гадни. Влезте в немското мобиле и вижте примерно седан с навигация и кожа фейслифт с наличен ДПФ започва от 9-10 хиляди евро минимум. Тук се продават по 10-15хиляди лева представете си какво е състоянието.
Аз предпочитам да карам фейс, така и така винаги се набиват една камара пари, поне после да се радваш на всичко което има фейса да не изброявам... Всяко едно нещо е пипнато и е по-добро.
За да караш по-съвременно БМВ трябва да си фен и като цяло автомобилен ентусиаст. Иска си внимание, прецизност и не са за хора на принципа "колата трябва да ми служи не аз на нея". Както и "колата ми е за предвижване от точка А до точка Б" и без никакво внимание към автомобила след това хулят колко са гадни. Често чета и как хората си купуват 6-цилидрови с мисълта, че няма да дават пари за смяна на вериги и после ма те и те са много гадни... Всеки иска да купи от най-евтиното на пазара, после да не обслужва и само да налива и кара. Е как да стане?
ПС: Колите или двигателите не са лоши, а собствениците им! Българския пазар е бъкан с закрепени и много проблемни коли. Просто сме бедна държава и се търси тънката лайсна и затова и пазара е такъв.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Съвет за избор на двигател за е91
Уважавам гледната ти точка, прав си за себе си. За мен не си. Изложихме на автора двете гледни точки,той сам да прецени и избере.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Съвет за избор на двигател за е91
Добре де тия бензиновите мотори на е90/91, дето са 4 цилиндрови 143 или 170 коня ако са с малък пробег (примерно под 100 хиляди), толкова ли са зле?
Има автомобили на 70-80 хиляди реални км.
Такива боклуци ли са?
Никой не ги ще?
Все пак тук няма турбо, дюзи, дпф, ЕГР.
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
Има автомобили на 70-80 хиляди реални км.
Такива боклуци ли са?
Никой не ги ще?
Все пак тук няма турбо, дюзи, дпф, ЕГР.
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
- tenchooo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 122
- Регистриран на: 4.01.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: IS
- Мечтае да кара: BMW ///M3
Re: Съвет за избор на двигател за е91
dynalias написа:kikko написа:Може и така да е. Кажи малко за тези “изчистените” проблеми при фейс-лифта. Можи би визираш зъбното колело на коляновия вал, здравото ГНП, вечните основни лагери,съвременните пиезо-дюзи?
Като иновации на самото купе и екстри няма да говоря, защото виждам, че пишеш за проблемите с моторите.
Дюзите аз лично ги смятам за плюс. По прецизни са и дават добра динамика и икономия. Не са скъпи вече и не знам защо им се плашите.
Моторите са по-прецизни и си искат навременно и правилно обслужване на вериги масла и филтри. Смениш ли веригите навреме, няма да имате проблеми нито с лагери нито с колянов вал. Колелото се износва от разтегнатите вериги и от една маслена дюзичка която задължително се сменя със смяната на веригите защото при смяна на маслото на интервал 20-30 хиляди както ги карат на запад се запушва. ГНП-то пък заминава защото никой не е наясно, че не се върти на стартер като се смени горивния филтър, заработва на сухо докато напълни филтъра и направи налягане и пуска стружка която след себе си ги набива в дюзите и става манджа. Има си процедура в ISTA. Общо взето проблемите изброени от теб са от безхаберието на хората, неразбиране и от цинцарлък. Подберете ли си я здрава и си я обслужвате на време ви гарантирам, че ще забравите за шумните, лагави, по-бавни и горящи M47.
Лошото в България е ,че на колите е срано от предишни собственици. Внасят се на адски много километри за да са евтини и да се купуват. Защо мислите, че в Германия са по-скъпи? Защото в България се внасят само проблемни под пазарната стойност защото това се търси и после ревете колко са гадни. Влезте в немското мобиле и вижте примерно седан с навигация и кожа фейслифт с наличен ДПФ започва от 9-10 хиляди евро минимум. Тук се продават по 10-15хиляди лева представете си какво е състоянието.
Аз предпочитам да карам фейс, така и така винаги се набиват една камара пари, поне после да се радваш на всичко което има фейса да не изброявам... Всяко едно нещо е пипнато и е по-добро.
За да караш по-съвременно БМВ трябва да си фен и като цяло автомобилен ентусиаст. Иска си внимание, прецизност и не са за хора на принципа "колата трябва да ми служи не аз на нея". Както и "колата ми е за предвижване от точка А до точка Б" и без никакво внимание към автомобила след това хулят колко са гадни. Често чета и как хората си купуват 6-цилидрови с мисълта, че няма да дават пари за смяна на вериги и после ма те и те са много гадни... Всеки иска да купи от най-евтиното на пазара, после да не обслужва и само да налива и кара. Е как да стане?
ПС: Колите или двигателите не са лоши, а собствениците им! Българския пазар е бъкан с закрепени и много проблемни коли. Просто сме бедна държава и се търси тънката лайсна и затова и пазара е такъв.
Re: Съвет за избор на двигател за е91
Човек за какво друго си взима упощена 2-ка дизел освен да му служи и да го предвижва от точка А до точка Б ?
Да говорехме за М-ки, разбирам, ама ето какво казва автора "Предпочитам малък икономичен и безпроблемен двигател".
Да говорехме за М-ки, разбирам, ама ето какво казва автора "Предпочитам малък икономичен и безпроблемен двигател".
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Съвет за избор на двигател за е91
Kurtov написа:Човек за какво друго си взима упощена 2-ка дизел освен да му служи и да го предвижва от точка А до точка Б ?
Да говорехме за М-ки, разбирам, ама ето какво казва автора "Предпочитам малък икономичен и безпроблемен двигател".
За да го чипне и да дрифти палейки гумите му , както и на извън-градско да се напъва и препира коое по върви с 6-цилиндровото 330d
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Съвет за избор на двигател за е91
[quote="vvasilev1"]Добре де тия бензиновите мотори на е90/91, дето са 4 цилиндрови 143 или 170 коня ако са с малък пробег (примерно под 100 хиляди), толкова ли са зле?
Има автомобили на 70-80 хиляди реални км.
Такива боклуци ли са?
Никой не ги ще?
Все пак тук няма турбо, дюзи, дпф, ЕГР.
Преди фейса от края на 2005-та до фейса мотора е 150 коня, след фейса е 170 коня с директно впръскване , ако говориме за 4 цилиндровите мотори на E90 320i .
Карам 150 коня мотор , като купих колата беше на 159 хил. км. реални проверени в BMW по пълна сервизна история , колата е внос от Германия аз съм 2-рият и собственник след немеца, който я е купил нова и за 13 години е инвестирал в ремонти и подръжка над 6 000 Euro , за които имам всички документи от сервизи и платежни - имаше доста неща да направя по нея, за да ми харесва и върви сносно - основно на тия километри гумички на клапаните и другите уплътнения.
На тези километри след обгрижване както трябва с хубави части, смея да твърдя че колата е много приятна и сравнително бърза за каране във високите обороти над 3 000 извънградско , но определено не е чак самолет като 6-цилиндров мотор с над 200к.с. , или като мотор с турбина.
Идеален избор е за човек като мен в случея , който води предимно градски начин на живот всеки ден и рядко кара извънградско , където му става ясно че колата върви добре, но като дойде време да изпревариш за норматив или да качваш голям и продължителен баир работата обикновенно става 6-5та , 5-4та , и ако има и още 2-3 човека в колата и багаж в багажника съвсем ти става ясно че този мотор толкова може
Когато е в норми и технически всичко е Ок , карайки порядъчно не като състезател - ръчна скоростна на 6ск. , 2000об./м. , 90км./ч гори 5.5л./100км.
Зобиш ли я яко на извън-градско 170-180км./ч ми отива на 15л./100км. - което по-ходи като разход на кола с 250-260 коня при скорост от 220км./ч:)
Иначе среден разход е към 10/100 - това са впечатленията ми от моята кола.
Цените на частите и ремонтите към днешна дата според мен не са чак-толкова страшни , понеже имах преди това E46 318ci и на тази база мисля че са малко по-скъпи , но незначително.
Ако имаше как да съм със сегашният си акъл и да имам впечатленията от този мотор преди 3 години когато си търсех и избирах E90 , определено щях да дам малко повече пари за 6-так E90 330i или 330D
Поздрави.
Има автомобили на 70-80 хиляди реални км.
Такива боклуци ли са?
Никой не ги ще?
Все пак тук няма турбо, дюзи, дпф, ЕГР.
Преди фейса от края на 2005-та до фейса мотора е 150 коня, след фейса е 170 коня с директно впръскване , ако говориме за 4 цилиндровите мотори на E90 320i .
Карам 150 коня мотор , като купих колата беше на 159 хил. км. реални проверени в BMW по пълна сервизна история , колата е внос от Германия аз съм 2-рият и собственник след немеца, който я е купил нова и за 13 години е инвестирал в ремонти и подръжка над 6 000 Euro , за които имам всички документи от сервизи и платежни - имаше доста неща да направя по нея, за да ми харесва и върви сносно - основно на тия километри гумички на клапаните и другите уплътнения.
На тези километри след обгрижване както трябва с хубави части, смея да твърдя че колата е много приятна и сравнително бърза за каране във високите обороти над 3 000 извънградско , но определено не е чак самолет като 6-цилиндров мотор с над 200к.с. , или като мотор с турбина.
Идеален избор е за човек като мен в случея , който води предимно градски начин на живот всеки ден и рядко кара извънградско , където му става ясно че колата върви добре, но като дойде време да изпревариш за норматив или да качваш голям и продължителен баир работата обикновенно става 6-5та , 5-4та , и ако има и още 2-3 човека в колата и багаж в багажника съвсем ти става ясно че този мотор толкова може
Когато е в норми и технически всичко е Ок , карайки порядъчно не като състезател - ръчна скоростна на 6ск. , 2000об./м. , 90км./ч гори 5.5л./100км.
Зобиш ли я яко на извън-градско 170-180км./ч ми отива на 15л./100км. - което по-ходи като разход на кола с 250-260 коня при скорост от 220км./ч:)
Иначе среден разход е към 10/100 - това са впечатленията ми от моята кола.
Цените на частите и ремонтите към днешна дата според мен не са чак-толкова страшни , понеже имах преди това E46 318ci и на тази база мисля че са малко по-скъпи , но незначително.
Ако имаше как да съм със сегашният си акъл и да имам впечатленията от този мотор преди 3 години когато си търсех и избирах E90 , определено щях да дам малко повече пари за 6-так E90 330i или 330D
Поздрави.
- tenchooo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 122
- Регистриран на: 4.01.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: IS
- Мечтае да кара: BMW ///M3
Re: Съвет за избор на двигател за е91
Guberkov написа:Kurtov написа:Човек за какво друго си взима упощена 2-ка дизел освен да му служи и да го предвижва от точка А до точка Б ?
Да говорехме за М-ки, разбирам, ама ето какво казва автора "Предпочитам малък икономичен и безпроблемен двигател".
За да го чипне и да дрифти палейки гумите му , както и на извън-градско да се напъва и препира коое по върви с 6-цилиндровото 330d
Не го взимам за това бъди сигурен
- Stoqnchev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 8.02.2015
- Местоположение: ЛяуЛИН
- Пол: Мъж
- Кара: ше M54 , сега N53
- Мечтае да кара: нормално
- Детайли за колата: M54 сега N53
Re: Съвет за избор на двигател за е91
kikko написа:Задължително дизел. От поколението Е60/Е90 бензин не бих взел. Гледай дизела да бъде с буква “М”-М47/М57.
Да де , но автора е написал , че ще го кара всекидневно на къси разтояния ... все пак дизел и къси разтояния
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Съвет за избор на двигател за е91
От градското каране страда ДПФ-а, но М47 има без ДПФ фабрично. Единичката на жена ми я търсих точно такава и няма проблеми. За да не каже някой нещо за гроздето,държа да отбележа,че беше по-скъпа от доста фейсови.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани