Съвет за избор на двигател за е91

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 22.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с DPF
Мечтае да кара: на ток
Детайли за колата: стоковица

Re: Съвет за избор на двигател за е91

Мнение от dynalias » 21 Мар 2021, 16:50

kikko написа:Може и така да е. Кажи малко за тези “изчистените” проблеми при фейс-лифта. Можи би визираш зъбното колело на коляновия вал, здравото ГНП, вечните основни лагери,съвременните пиезо-дюзи? :dunno:


Като иновации на самото купе и екстри няма да говоря, защото виждам, че пишеш за проблемите с моторите.
Дюзите аз лично ги смятам за плюс. По прецизни са и дават добра динамика и икономия. Не са скъпи вече и не знам защо им се плашите.
Моторите са по-прецизни и си искат навременно и правилно обслужване на вериги масла и филтри. Смениш ли веригите навреме, няма да имате проблеми нито с лагери нито с колянов вал. Колелото се износва от разтегнатите вериги и от една маслена дюзичка която задължително се сменя със смяната на веригите защото при смяна на маслото на интервал 20-30 хиляди както ги карат на запад се запушва. ГНП-то пък заминава защото никой не е наясно, че не се върти на стартер като се смени горивния филтър, заработва на сухо докато напълни филтъра и направи налягане и пуска стружка която след себе си ги набива в дюзите и става манджа. Има си процедура в ISTA. Общо взето проблемите изброени от теб са от безхаберието на хората, неразбиране и от цинцарлък. Подберете ли си я здрава и си я обслужвате на време ви гарантирам, че ще забравите за шумните, лагави, по-бавни и горящи M47.
Лошото в България е ,че на колите е срано от предишни собственици. Внасят се на адски много километри за да са евтини и да се купуват. Защо мислите, че в Германия са по-скъпи? Защото в България се внасят само проблемни под пазарната стойност защото това се търси и после ревете колко са гадни. Влезте в немското мобиле и вижте примерно седан с навигация и кожа фейслифт с наличен ДПФ започва от 9-10 хиляди евро минимум. Тук се продават по 10-15хиляди лева представете си какво е състоянието.

Аз предпочитам да карам фейс, така и така винаги се набиват една камара пари, поне после да се радваш на всичко което има фейса да не изброявам... Всяко едно нещо е пипнато и е по-добро.

За да караш по-съвременно БМВ трябва да си фен и като цяло автомобилен ентусиаст. Иска си внимание, прецизност и не са за хора на принципа "колата трябва да ми служи не аз на нея". Както и "колата ми е за предвижване от точка А до точка Б" и без никакво внимание към автомобила след това хулят колко са гадни. Често чета и как хората си купуват 6-цилидрови с мисълта, че няма да дават пари за смяна на вериги и после ма те и те са много гадни... Всеки иска да купи от най-евтиното на пазара, после да не обслужва и само да налива и кара. Е как да стане?

ПС: Колите или двигателите не са лоши, а собствениците им! Българския пазар е бъкан с закрепени и много проблемни коли. Просто сме бедна държава и се търси тънката лайсна и затова и пазара е такъв.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 525d

Re: Съвет за избор на двигател за е91

Мнение от kikko » 21 Мар 2021, 18:50

Уважавам гледната ти точка, прав си за себе си. За мен не си. Изложихме на автора двете гледни точки,той сам да прецени и избере. :bchug:
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Съвет за избор на двигател за е91

Мнение от vvasilev1 » 21 Мар 2021, 19:53

Добре де тия бензиновите мотори на е90/91, дето са 4 цилиндрови 143 или 170 коня ако са с малък пробег (примерно под 100 хиляди), толкова ли са зле?
Има автомобили на 70-80 хиляди реални км.
Такива боклуци ли са?
Никой не ги ще?

Все пак тук няма турбо, дюзи, дпф, ЕГР.


Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 4.01.2010
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: IS
Мечтае да кара: BMW ///M3

Re: Съвет за избор на двигател за е91

Мнение от tenchooo » 21 Мар 2021, 22:37

:clap: :bchug:
dynalias написа:
kikko написа:Може и така да е. Кажи малко за тези “изчистените” проблеми при фейс-лифта. Можи би визираш зъбното колело на коляновия вал, здравото ГНП, вечните основни лагери,съвременните пиезо-дюзи? :dunno:


Като иновации на самото купе и екстри няма да говоря, защото виждам, че пишеш за проблемите с моторите.
Дюзите аз лично ги смятам за плюс. По прецизни са и дават добра динамика и икономия. Не са скъпи вече и не знам защо им се плашите.
Моторите са по-прецизни и си искат навременно и правилно обслужване на вериги масла и филтри. Смениш ли веригите навреме, няма да имате проблеми нито с лагери нито с колянов вал. Колелото се износва от разтегнатите вериги и от една маслена дюзичка която задължително се сменя със смяната на веригите защото при смяна на маслото на интервал 20-30 хиляди както ги карат на запад се запушва. ГНП-то пък заминава защото никой не е наясно, че не се върти на стартер като се смени горивния филтър, заработва на сухо докато напълни филтъра и направи налягане и пуска стружка която след себе си ги набива в дюзите и става манджа. Има си процедура в ISTA. Общо взето проблемите изброени от теб са от безхаберието на хората, неразбиране и от цинцарлък. Подберете ли си я здрава и си я обслужвате на време ви гарантирам, че ще забравите за шумните, лагави, по-бавни и горящи M47.
Лошото в България е ,че на колите е срано от предишни собственици. Внасят се на адски много километри за да са евтини и да се купуват. Защо мислите, че в Германия са по-скъпи? Защото в България се внасят само проблемни под пазарната стойност защото това се търси и после ревете колко са гадни. Влезте в немското мобиле и вижте примерно седан с навигация и кожа фейслифт с наличен ДПФ започва от 9-10 хиляди евро минимум. Тук се продават по 10-15хиляди лева представете си какво е състоянието.

Аз предпочитам да карам фейс, така и така винаги се набиват една камара пари, поне после да се радваш на всичко което има фейса да не изброявам... Всяко едно нещо е пипнато и е по-добро.

За да караш по-съвременно БМВ трябва да си фен и като цяло автомобилен ентусиаст. Иска си внимание, прецизност и не са за хора на принципа "колата трябва да ми служи не аз на нея". Както и "колата ми е за предвижване от точка А до точка Б" и без никакво внимание към автомобила след това хулят колко са гадни. Често чета и как хората си купуват 6-цилидрови с мисълта, че няма да дават пари за смяна на вериги и после ма те и те са много гадни... Всеки иска да купи от най-евтиното на пазара, после да не обслужва и само да налива и кара. Е как да стане?

ПС: Колите или двигателите не са лоши, а собствениците им! Българския пазар е бъкан с закрепени и много проблемни коли. Просто сме бедна държава и се търси тънката лайсна и затова и пазара е такъв.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Съвет за избор на двигател за е91

Мнение от Kurtov » 21 Мар 2021, 23:13

Човек за какво друго си взима упощена 2-ка дизел освен да му служи и да го предвижва от точка А до точка Б ?
Да говорехме за М-ки, разбирам, ама ето какво казва автора "Предпочитам малък икономичен и безпроблемен двигател".

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 8.07.2016
Местоположение: Велико търново
Пол: Мъж
Кара: N46b20
Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT

Re: Съвет за избор на двигател за е91

Мнение от Guberkov » 22 Мар 2021, 12:37

Kurtov написа:Човек за какво друго си взима упощена 2-ка дизел освен да му служи и да го предвижва от точка А до точка Б ?
Да говорехме за М-ки, разбирам, ама ето какво казва автора "Предпочитам малък икономичен и безпроблемен двигател".


За да го чипне и да дрифти палейки гумите му , както и на извън-градско да се напъва и препира коое по върви с 6-цилиндровото 330d :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 8.07.2016
Местоположение: Велико търново
Пол: Мъж
Кара: N46b20
Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT

Re: Съвет за избор на двигател за е91

Мнение от Guberkov » 22 Мар 2021, 12:55

[quote="vvasilev1"]Добре де тия бензиновите мотори на е90/91, дето са 4 цилиндрови 143 или 170 коня ако са с малък пробег (примерно под 100 хиляди), толкова ли са зле?
Има автомобили на 70-80 хиляди реални км.
Такива боклуци ли са?
Никой не ги ще?

Все пак тук няма турбо, дюзи, дпф, ЕГР.

Преди фейса от края на 2005-та до фейса мотора е 150 коня, след фейса е 170 коня с директно впръскване , ако говориме за 4 цилиндровите мотори на E90 320i .

Карам 150 коня мотор , като купих колата беше на 159 хил. км. реални проверени в BMW по пълна сервизна история , колата е внос от Германия аз съм 2-рият и собственник след немеца, който я е купил нова и за 13 години е инвестирал в ремонти и подръжка над 6 000 Euro , за които имам всички документи от сервизи и платежни - имаше доста неща да направя по нея, за да ми харесва и върви сносно - основно на тия километри гумички на клапаните и другите уплътнения.

На тези километри след обгрижване както трябва с хубави части, смея да твърдя че колата е много приятна и сравнително бърза за каране във високите обороти над 3 000 извънградско , но определено не е чак самолет като 6-цилиндров мотор с над 200к.с. , или като мотор с турбина.

Идеален избор е за човек като мен в случея , който води предимно градски начин на живот всеки ден и рядко кара извънградско , където му става ясно че колата върви добре, но като дойде време да изпревариш за норматив или да качваш голям и продължителен баир работата обикновенно става 6-5та , 5-4та :), и ако има и още 2-3 човека в колата и багаж в багажника съвсем ти става ясно че този мотор толкова може :)

Когато е в норми и технически всичко е Ок , карайки порядъчно не като състезател - ръчна скоростна на 6ск. , 2000об./м. , 90км./ч гори 5.5л./100км.

Зобиш ли я яко на извън-градско 170-180км./ч ми отива на 15л./100км. - което по-ходи като разход на кола с 250-260 коня при скорост от 220км./ч:)

Иначе среден разход е към 10/100 - това са впечатленията ми от моята кола.

Цените на частите и ремонтите към днешна дата според мен не са чак-толкова страшни , понеже имах преди това E46 318ci и на тази база мисля че са малко по-скъпи , но незначително.

Ако имаше как да съм със сегашният си акъл и да имам впечатленията от този мотор преди 3 години когато си търсех и избирах E90 , определено щях да дам малко повече пари за 6-так E90 330i или 330D :)

Поздрави.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 4.01.2010
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: IS
Мечтае да кара: BMW ///M3

Re: Съвет за избор на двигател за е91

Мнение от tenchooo » 23 Мар 2021, 20:08

Guberkov написа:
Kurtov написа:Човек за какво друго си взима упощена 2-ка дизел освен да му служи и да го предвижва от точка А до точка Б ?
Да говорехме за М-ки, разбирам, ама ето какво казва автора "Предпочитам малък икономичен и безпроблемен двигател".


За да го чипне и да дрифти палейки гумите му , както и на извън-градско да се напъва и препира коое по върви с 6-цилиндровото 330d :)

Не го взимам за това бъди сигурен :nono:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 8.02.2015
Местоположение: ЛяуЛИН
Пол: Мъж
Кара: ше M54 , сега N53
Мечтае да кара: нормално
Детайли за колата: M54 сега N53

Re: Съвет за избор на двигател за е91

Мнение от Stoqnchev » 26 Мар 2021, 10:23

kikko написа:Задължително дизел. От поколението Е60/Е90 бензин не бих взел. Гледай дизела да бъде с буква “М”-М47/М57.




Да де , но автора е написал , че ще го кара всекидневно на къси разтояния ... все пак дизел и къси разтояния :dunno: :dunno: :dunno:
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 525d

Re: Съвет за избор на двигател за е91

Мнение от kikko » 26 Мар 2021, 11:21

От градското каране страда ДПФ-а, но М47 има без ДПФ фабрично. Единичката на жена ми я търсих точно такава и няма проблеми. За да не каже някой нещо за гроздето,държа да отбележа,че беше по-скъпа от доста фейсови.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook