Пружини и амортисьори Е90 320Д
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Пружини и амортисьори Е90 320Д
Здравейте колеги !
Имам няколко въпроса относно един проблем.
Трябва да сменя предните пружини понеже едната е счупена, амортисьорите още не знам в какво състояние са.
Моля ви предложете ми марка пружини и амортисьори на достъпни цени.
Какво друго трябва да гледам евентуално да не е заминало ?
Автомобила е бмв е90 320д 163 к.с ръчна кутия. 2005 година.
Колега ми каза, че е сложил( japan parts )4 броя с пружини и е доволен, а те са най-евтините...
Давайте мнения моля от ваши впечатления, автомобила се кара всеки ден градско, и през седмица пътувам по 400 км отиване и връщане до друг град.
Благодаря Ви !!!
Имам няколко въпроса относно един проблем.
Трябва да сменя предните пружини понеже едната е счупена, амортисьорите още не знам в какво състояние са.
Моля ви предложете ми марка пружини и амортисьори на достъпни цени.
Какво друго трябва да гледам евентуално да не е заминало ?
Автомобила е бмв е90 320д 163 к.с ръчна кутия. 2005 година.
Колега ми каза, че е сложил( japan parts )4 броя с пружини и е доволен, а те са най-евтините...
Давайте мнения моля от ваши впечатления, автомобила се кара всеки ден градско, и през седмица пътувам по 400 км отиване и връщане до друг град.
Благодаря Ви !!!
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Пружини и амортисьори Е90 320Д
Със сигурност за подобни важни части не залагай на евтиното..
Амортисьорите, ако са оригиналните, ги смени и тях, както и тампоните им.
Аз бих заложил на Sachs.
Като по-бюджетен вариант Bilstein или KYB(Kayaba).
За пружините - всяка марка има няколко варианта, така че прецени.
Амортисьорите, ако са оригиналните, ги смени и тях, както и тампоните им.
Аз бих заложил на Sachs.
Като по-бюджетен вариант Bilstein или KYB(Kayaba).
За пружините - всяка марка има няколко варианта, така че прецени.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Пружини и амортисьори Е90 320Д
Smile9449 написа:Здравейте колеги !
Имам няколко въпроса относно един проблем.
Трябва да сменя предните пружини понеже едната е счупена, амортисьорите още не знам в какво състояние са.
Моля ви предложете ми марка пружини и амортисьори на достъпни цени.
Какво друго трябва да гледам евентуално да не е заминало ?
Автомобила е бмв е90 320д 163 к.с ръчна кутия. 2005 година.
Колега ми каза, че е сложил( japan parts )4 броя с пружини и е доволен, а те са най-евтините...
Давайте мнения моля от ваши впечатления, автомобила се кара всеки ден градско, и през седмица пътувам по 400 км отиване и връщане до друг град.
Благодаря Ви !!!
Другото с тях, каквито и да си ги избереш като марка и модел пружини и амортисьори , не забравяй задължително, ако искаш новите да живеят дълго да смениш и всички аксесоари при този ремонт задължително - което ще рече тампони и прашници на амортисьорите, продават ги в комплект като допълнителни аксесоари.
Иначе моят глас е за Sachs , с каквито и излиза колата оригинално от BMW , но цифрата е сериозна около 700лв. са ти само амортисьорите.
Мога да ти препоръчатм TRW като бюджетен и хубав вариант - стандартно окачване и меко возят.
Re: Пружини и амортисьори Е90 320Д
А какви трябва да бъдат газови или маслени?
А за.прахоуловителите да ако са скапани ще ги сменя.
А за.прахоуловителите да ако са скапани ще ги сменя.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Пружини и амортисьори Е90 320Д
Скоро сменях амортисьори и с няколко майстори говорих за марките. Горе-долу всичките бяха на мнение за Kayaba. От Билщайн и Закс имало в последно време страшно много рекламации. Вероятно фалшификати. Отделно Bilstein потропвали. Иначе естествено най-доброто е оригинал, ама скъпичко. Задължително смени тампоните на Макферсъна, ако не са сменяни! Относно пружините ти препоръчвам да сложиш оригинални. Една от причините е, че са много видове и единственият начин да уцелиш същите е да ги поръчаш по рама, а при афтър маркет частите понякога е много относително дали ще се окажат същите. Съответно возията може да те разочарова после. Това важи и за амортисьорите.
Re: Пружини и амортисьори Е90 320Д
Кауаba не возят ли твърдо ?
Искам да сложа пружини и амортисьори, които да возят меко.
Да ще сменя и макфърсоните и комплект прахоуловители.
Искам да сложа пружини и амортисьори, които да возят меко.
Да ще сменя и макфърсоните и комплект прахоуловители.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Пружини и амортисьори Е90 320Д
Smile9449 написа:Кауаba не возят ли твърдо ?
Искам да сложа пружини и амортисьори, които да возят меко.
Да ще сменя и макфърсоните и комплект прахоуловители.
Kayaba (KYB) , колега разгледай моделите им, защото има за твоята кола няколко модела - спортни, за голяма товароподемност и стандартно-окачване - на теб ти трябват последните.
Същият избор го правиш и с пружините - по парт-номер както са оригиналните , си избираш според парите които искаш да дадеш за пружини Производител/Марка и отново да са за твоята кола, но стандартно-окачване , не спортни, не за голяма товароподемност.
Елементарно е , успех.
Re: Пружини и амортисьори Е90 320Д
Еми братле не се получи...
Поръчах стандартните.
Кауава номер KYBRH3488
Колата стана много по-висока отколкото беше...
Поръчах стандартните.
Кауава номер KYBRH3488
Колата стана много по-висока отколкото беше...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Пружини и амортисьори Е90 320Д
Smile9449 написа:Еми братле не се получи...
Поръчах стандартните.
Кауава номер KYBRH3488
Колата стана много по-висока отколкото беше...
Това отпред не изглежда хич-добре и не се дължи толкова на амортисьорите, колкото на пружините, които явно не са точните за твоята кола и сякаш може би са за по-тежък мотор или комби, сякаш виждаш All-Road бате.
Иначе отзад е добре.
Re: Пружини и амортисьори Е90 320Д
Отзад не съм ги сменял само предни,пружини амортисьори и макфърсони.Така и не разбрах от магазина къде е грешката казаха това са стандартно окачване явно моите са били спортни...
Да но не не бяха спортни, защото един приятел има е90 със спортно окачване още като я докара видяхме разликата беше доста по-ниска...
Тия ме хвърлиха в тъча...И се налумках сумати пара и не знам какво да правя сега.
Да но не не бяха спортни, защото един приятел има е90 със спортно окачване още като я докара видяхме разликата беше доста по-ниска...
Тия ме хвърлиха в тъча...И се налумках сумати пара и не знам какво да правя сега.
- dynalias
- младши ентусиаст
- Мнения: 346
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Пружини и амортисьори Е90 320Д
Smile9449 написа:Отзад не съм ги сменял само предни,пружини амортисьори и макфърсони.Така и не разбрах от магазина къде е грешката казаха това са стандартно окачване явно моите са били спортни...
Да но не не бяха спортни, защото един приятел има е90 със спортно окачване още като я докара видяхме разликата беше доста по-ниска...
Тия ме хвърлиха в тъча...И се налумках сумати пара и не знам какво да правя сега.
1.Провери номерата на частите за да си сигурен, че са за твоята кола.
2.Увери се, че пружините са монтирани правилно. Както и амортисьорите. Виждал съм какви ли не прости грешки от уж майстори...
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Пружини и амортисьори Е90 320Д
Ето показвам ти как изглежда стойката на моята кола със сменени всички амортисьори отпред и отзад за стандартно окачване с прашници и ударни тампони на макферсоните.
Всички пружини са оригиналните както е излязла от завода колата със стандартно-окачване , оригиналните амортисьори бяха Sachs стандартно окачване, подмених ги и 4-те с TRW за стандартно окачване и съм супер-доволен, вече 3 година ги карам от как ги смених - колата е супер-стабилна в завои,не мръдва да се клати, возията е стегната, но в никакъв случей-твърда и мисля че стойката на колата е Отлична.
Всички пружини са оригиналните както е излязла от завода колата със стандартно-окачване , оригиналните амортисьори бяха Sachs стандартно окачване, подмених ги и 4-те с TRW за стандартно окачване и съм супер-доволен, вече 3 година ги карам от как ги смених - колата е супер-стабилна в завои,не мръдва да се клати, возията е стегната, но в никакъв случей-твърда и мисля че стойката на колата е Отлична.
Последна промяна Guberkov на 26 Мар 2021, 12:23, променена общо 1 път
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Пружини и амортисьори Е90 320Д
Smile9449 написа:И моята изглеждаше така, ще видим къде е проблема..благодаря
Аз залагам на не-точният парт-номер и неподходящите пружини , моето предположение е това, като видях какво се е получило при теб и крайният резултат.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Пружини и амортисьори Е90 320Д
Колега, определено от магазина са ти пробутали някакви пружини, за да се отърват от тях. Такива детайли се пазарят по рама, а не да вкараш датата, модела и айде. Особено пружините са много видове. При мен вече имам две части, които са съвсем различни по рама от тези, които излизат по модел. Едното са накладките. Карах 2000км и накладките ми прискърцваха взе едно въртиш изгнила панта. Оказа се, че накладките са съвсм малко по малки отколкото трябва и се местят леко по челюстите когато спирам. Когато сложихме тези по рама всичко се оправи. Та в твоя случай даже се съмнявам това да е. По скоро некадърен продавач. Абсурдно е такива твърди пружини да се слагат фабрично на твоя модел. Търси си правата и ги връщай докато можеш! Разбира се и некадърен майстор е вариант, ама чак толкова... Трябва да е изпортил цялата сглобка с прахоуловителите, шоковите тампони и макферсъна. Пази боже!
Иначе и аз откакто смених амортисьорите и тампоните (макферсън), предницата стои като на колегата Gubrekov. Ако колелото седи съосно с полуокръжността на калника, със сигурност всичко е наред. Преди да ги сменя предницата беше много по-клекнала и закачаше на всякакви бордюри и думкаше на желязо по неравностите. Сега е перфектна.
Иначе и аз откакто смених амортисьорите и тампоните (макферсън), предницата стои като на колегата Gubrekov. Ако колелото седи съосно с полуокръжността на калника, със сигурност всичко е наред. Преди да ги сменя предницата беше много по-клекнала и закачаше на всякакви бордюри и думкаше на желязо по неравностите. Сега е перфектна.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани