Пружини и амортисьори Е90 320Д
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dynalias
- младши ентусиаст
- Мнения: 346
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Пружини и амортисьори Е90 320Д
От не-правилен монтаж може да се вдигне осезаемо. Първо горе "пъпката" на макферсона трябва да си е в дупката на бомбето иначе ще надига. Второ пружината трябва да се монтира от самото начало отдоло на зъбчето, а не като на е46 и е39 на 90градуса. Амортисьора трябва да е набит до опиране отзад на шенкела. Всичко това ако си ги е сменял сам или някой комшия в гаража е възможно да не е обърнал внимание. Разлика има и в макферсоните. Тези които са М-техник мисля бяха с 6мм по-ниски. А комплекта за лоши пътища с 6мм по-високи от стандартните. Говоря на изуст в момента и нямам време да проверя конкретно за тях, но съм сигурен, че имаха разлика.
Също при обратно стягане после на носачите колата трябва да е стъпала на земята или да се повдигне със втори крик до работно положение иначе после вози като каруца, къса тампоните и също е възможно от напрежението да наддига леко колата особено при малките мотори.
Това ми идва на ум, така, че нека колегата все пак си прегледа монтажа.
Също при обратно стягане после на носачите колата трябва да е стъпала на земята или да се повдигне със втори крик до работно положение иначе после вози като каруца, къса тампоните и също е възможно от напрежението да наддига леко колата особено при малките мотори.
Това ми идва на ум, така, че нека колегата все пак си прегледа монтажа.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани