Плафоните в купето не гаснат
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Плафоните в купето не гаснат
Привет колеги,
имам следния проблем. След една автомивка, нещо се случи с шофьорската врата и сега всеки път я отчита като отворена. Съответно плафоните в купето не гаснат. А при движение на колата, непрекъснато ми изкача съобщение за отворена врата и е супер дразнещо. Пробвах да напръскам машинката за заключването на вратата с WD40 че четох на някои места и гледах в Тубата, че вътре в нея имало ключе което може да е клеясало, но за момента нямам никакъв успех. Сега за да не ми светят плафоните, докато съм вътре ги гася ръчно от копчетата им и след това заключвам. Ако заключа директно с дистанционното, светлините вътре не се гасят!
Някакви идеи как да оправя този проблем
имам следния проблем. След една автомивка, нещо се случи с шофьорската врата и сега всеки път я отчита като отворена. Съответно плафоните в купето не гаснат. А при движение на колата, непрекъснато ми изкача съобщение за отворена врата и е супер дразнещо. Пробвах да напръскам машинката за заключването на вратата с WD40 че четох на някои места и гледах в Тубата, че вътре в нея имало ключе което може да е клеясало, но за момента нямам никакъв успех. Сега за да не ми светят плафоните, докато съм вътре ги гася ръчно от копчетата им и след това заключвам. Ако заключа директно с дистанционното, светлините вътре не се гасят!
Някакви идеи как да оправя този проблем
BMW 325i M3 look.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Плафоните в купето не гаснат
Случва се умници по автомивките да отварят вратите и да пръскат с пистолета директно прагове и рамки. Не е трудно да се намокри и лайт модула. Не казвам, че е това, но не е невъзможно и е лесно да провериш.
Иначе просто отвори вратата и рагледай, мисля, че е90 е с рид ампули
Иначе просто отвори вратата и рагледай, мисля, че е90 е с рид ампули
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Плафоните в купето не гаснат
ivoaudi написа:Случва се умници по автомивките да отварят вратите и да пръскат с пистолета директно прагове и рамки. Не е трудно да се намокри и лайт модула. Не казвам, че е това, но не е невъзможно и е лесно да провериш.
Иначе просто отвори вратата и рагледай, мисля, че е90 е с рид ампули
Мих я сам, нямам доверие на други. Пък и аз я мия винаги на затворени врати.
А какво е "рид ампули", не ми говори нищо това? Къде да търся това чудо?
BMW 325i M3 look.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Плафоните в купето не гаснат
Рид ампулата е вид електрически контакт, реле. Помещава се в малък, стъклен балон и обичайно се задейства и освобождава посредством магнит. Характерно за нея е, че е устойчива на атмосферни влияния(затворена е, изолирана в стъкления балон) и прах, освен това държи много и във времето. Именно затова автопроизводителите я харесват за прекъсвач във вратите.
Огледай добре за влаги най-вече. Влагата, веднъж ако се е настанила нейде от предходни интервенции, прави един тънък филм, понякога буквално невидим за окото. Лошото на тоя филм е, че при последващ дори и просто влажен въздух прави проводими повърхностите и започват неприятностите. При високоомни вериги(каквато е тенденцията вече в електрониката) е необходимо наистина малко. Като идея - съвременните контактни спреьове освен останалите си съставки, имат такива, които успешно разграждат въпросните окиси. Вземи един такъв и пръскай смело наред.
Огледай добре за влаги най-вече. Влагата, веднъж ако се е настанила нейде от предходни интервенции, прави един тънък филм, понякога буквално невидим за окото. Лошото на тоя филм е, че при последващ дори и просто влажен въздух прави проводими повърхностите и започват неприятностите. При високоомни вериги(каквато е тенденцията вече в електрониката) е необходимо наистина малко. Като идея - съвременните контактни спреьове освен останалите си съставки, имат такива, които успешно разграждат въпросните окиси. Вземи един такъв и пръскай смело наред.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Плафоните в купето не гаснат
ivoaudi написа:Случва се умници по автомивките да отварят вратите и да пръскат с пистолета директно прагове и рамки. Не е трудно да се намокри и лайт модула. Не казвам, че е това, но не е невъзможно и е лесно да провериш.
Иначе просто отвори вратата и рагледай, мисля, че е90 е с рид ампули
Много се навъдиха експерти по автомивките, които отварят и пръскат праговете. Вдигал съм скандали на поне 2 автомивки, щото намокрят ли седалката вече за нищо не става. А тя пароструйката не е като да не пръска хич настрани. Резултатът - изгониха ме и ми казаха да не идвам повече при тях. Естествено аз и не възнамерявам.
А по случая, би трябвало да се вижда в салона да влиза вода след автомивката. На мен ми влизаше след дъжд през шумоизолацията на вратата, но я презалепих с пистолет за горещ въздух и всичко сега е наред. Infinity_bg пробвай да полееш една кофа вода върху шофьорската врата и после погледни дали не е протекло към мокета на купето. А иначе за съобщението за отворена врата би трябвало да има датчик, провери ли го? Принципно всички тоци трябва да угасват около 16 минути след като заключиш колата.
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Плафоните в купето не гаснат
awful написа:При Е90 прекъсвача за вратата е във бравата.
Бравата тази която заключва, я пръсках с WD40 обилно. После четох в един друг форум на БМВ който е чужд, че това не било много добре, а после трябва да се махне WD40 с контактен спрей. Утре ще пробвам пак , имам такъв ама вече не знам... ако не помогне, вече не знам, много сложно ми се видя свалянето на механизъма гледах го в Тубата как се прави, е по-сложно не можаха да го измислят в БМВ.
BMW 325i M3 look.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Плафоните в купето не гаснат
Дори да си удавил всичко във ВД, това няма да провокира проблеми!
Е90 сигурно имат куплунг във вратата за кабелите, които минават към купето. Ако ще има нужда от контактен спрей, то това е мястото. Отвори го и напръскай
Е90 сигурно имат куплунг във вратата за кабелите, които минават към купето. Ако ще има нужда от контактен спрей, то това е мястото. Отвори го и напръскай
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: xapubg