Загуба на масло

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 17.08.2020
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 2.0 benzin

Загуба на масло

Мнение от newdriver » 03 Фев 2021, 11:35

Здравейте , колеги ,

колата ми (BMW E90 2.0 benzin/gaz N46b20) губи масло и то доста (около литър за 1000 км). Има мирис на масло в купето и се усеща , когато колата загрее ( и започва да се изправя предполагам). Сменял съм всички гарнитури на масленото тяло , гарнитура на капака на клапаните , капачката за маслото по препоръка на майстора но нищо не се промени. Няма локви от течове под колата.Гумички не съм сменял , колата не пуши , а и си мисля , че ако беше от тях нямаше да се усеща и миризма в купето. Виждам , че това е често срещан проблем при E90 и ако някой се е сблъсквал с него ще съм благодарен ако сподели как го е решил.

Благодаря ви предварително!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Загуба на масло

Мнение от ivoaudi » 03 Фев 2021, 19:33

Това е огромен разход, едва ли е само от гумички. Аз на твое място бих извадил сондите преди катализатора. Ако са сговнени, знаеш от там, нататък
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София

Re: Загуба на масло

Мнение от madafaka_donkele » 03 Фев 2021, 20:02

По пътя на логиката, щом няма виден теч отнякъде значи го гори, а щом го гори...сегменти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a

Re: Загуба на масло

Мнение от The Heartlistener » 03 Фев 2021, 20:11

newdriver написа:Здравейте , колеги ,

колата ми (BMW E90 2.0 benzin/gaz N46b20) губи масло и то доста (около литър за 1000 км). Има мирис на масло в купето и се усеща , когато колата загрее ( и започва да се изправя предполагам). Сменял съм всички гарнитури на масленото тяло , гарнитура на капака на клапаните , капачката за маслото по препоръка на майстора но нищо не се промени. Няма локви от течове под колата.Гумички не съм сменял , колата не пуши , а и си мисля , че ако беше от тях нямаше да се усеща и миризма в купето. Виждам , че това е често срещан проблем при E90 и ако някой се е сблъсквал с него ще съм благодарен ако сподели как го е решил.

Благодаря ви предварително!

Гумичките със сигурност са тотал щета - каквото е при N42, същото е и при N46.
Миризмата в купето най-вероятно е от течаща вакуум помпа, не споменаваш да си сменял уплътненията и. Протегни лява ръка и пипни двигателя отзад, откъм купето. Ако се омажеш, там е работата. Течът не се вижда, капе на изпускателния колектор, а миризмата влиза през въздуховодите на парното в салона.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 8.07.2016
Местоположение: Велико търново
Пол: Мъж
Кара: N46b20
Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT

Re: Загуба на масло

Мнение от Guberkov » 04 Фев 2021, 11:57

The Heartlistener написа:
newdriver написа:Здравейте , колеги ,

колата ми (BMW E90 2.0 benzin/gaz N46b20) губи масло и то доста (около литър за 1000 км). Има мирис на масло в купето и се усеща , когато колата загрее ( и започва да се изправя предполагам). Сменял съм всички гарнитури на масленото тяло , гарнитура на капака на клапаните , капачката за маслото по препоръка на майстора но нищо не се промени. Няма локви от течове под колата.Гумички не съм сменял , колата не пуши , а и си мисля , че ако беше от тях нямаше да се усеща и миризма в купето. Виждам , че това е често срещан проблем при E90 и ако някой се е сблъсквал с него ще съм благодарен ако сподели как го е решил.

Благодаря ви предварително!

Гумичките със сигурност са тотал щета - каквото е при N42, същото е и при N46.
Миризмата в купето най-вероятно е от течаща вакуум помпа, не споменаваш да си сменял уплътненията и. Протегни лява ръка и пипни двигателя отзад, откъм купето. Ако се омажеш, там е работата. Течът не се вижда, капе на изпускателния колектор, а миризмата влиза през въздуховодите на парното в салона.



Точно това е проблема ти, който описва колегата The Heartlistener , сменяш уплътнения на вакум-помпата и гумички на клапаните и си готов.

Според мен не е трябвало и е абсолютно-безмисленно да сменяш гарнитури и всичко останало , без да смениш гумичките на клапаните - тоя мотор в 99% от случаите се рашава със смяна на гумички на клапаните.

Надоло мотора е бетон и не страда от маслообирателни сегменти.

А това дали пуши,колко пуши и какъв цвят е дима е абсолютно-относително и нищо не значещо нещо.

Аз се отървах от съсщите проблеми на същия мотор миналото лято с 1л/1000км. гоорене на масло.

Вече 4000км карам след ремонта и маслото ми е на макс, и вероятно до смяна на 8000км. ще остане така , и да загуби няма да е повече от 200-300 грама.

Сменяй гумичките и не отлагай, защото всичката тази гнус отива при катализаторите ти и лабдите, и ако ги спечеш и запушиш с нагари от изгоряло масло 1000лв. + не ти мърдат още за катализатори и ламбди.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 17.08.2020
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 2.0 benzin

Re: Загуба на масло

Мнение от newdriver » 10 Мар 2021, 12:28

Пичове смениха ми отново гарнитурата на капака на клапаните и О-пръстена на вакуум помпата и теча спря.
Ако някой има такъв проблем нека първо започне с тях.

Поздрави!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 8.07.2016
Местоположение: Велико търново
Пол: Мъж
Кара: N46b20
Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT

Re: Загуба на масло

Мнение от Guberkov » 11 Мар 2021, 17:18

newdriver написа:Пичове смениха ми отново гарнитурата на капака на клапаните и О-пръстена на вакуум помпата и теча спря.
Ако някой има такъв проблем нека първо започне с тях.

Поздрави!

И пак с този ремонт вече за 2-ри път не си се възползвал от разглобяването за да си смениш и гумичките на клапаните, които комплект струват само 50лв. качественни на Elring и се сменят със същото-това разглобяване до където си разглобявал вече 2 пъти до момента, което според мен е много-голяма грешка от твоя страна и ще имаш проблем със сигурност с това нещо, от там ти харчи също масло макар и не на макс към момента, и повярвай ми няма да мине много време и отново ще даваш пари за гарнитури защото ще си изправен пред факта че вече наложително ще трябва да сменяш тоя път и гумички на клапаните, защото пикаят масло по стеблата на клапаните в горивните камери.

Не съществува такава е90-ка с тоя мотор дето е навъртяла 100-150хил. км. от нова, и да не е опекла гумичките на клапаните до станали на пластмаса и уголемени отвори с над 1мм , с разход 1 литър на 1000км. масло , какъвто беше и моят случей до средата на миналото лято.

Сменени : Вал на валвтроника с всички 16 кобилици , О-пръстени вакуум-помпа,О-пръстени с фложки на свещите, пълен комплект гарнитури , уплътнения маслен охладител,гумички клапани, ревизирани соленоиди на ваносите , трипътник антифриз с уплътнение и той беше просълзил, сменен фиксиран термостат на 95 градуса , смеменено всички ролки по пътя на пистовия ремък и ремък с оригинални , след което ново масло,маслен филтър,въздушен филтър,филтър купе , може и нещо-още да пропускам , от изброените неща не съм сменял още за сега само гарнитура на капака на картера и тръбите с клапана за картерните газове за сега уж са добре .

а, колата е само на 180 хил. км. реални в момента - когато я купих преди 3 години беше на 159 000 реални км. и гореше масло 2,5 литра на 1000км. и така до 174 000км. разхода стана 1л./1000км. и това беше само от гумички на клапаните и нищо друго.

След ремонта съм минал вече 6 000 км. и маслото си седи до горе 4,250л. както съм го налял , без никакво доливане, не го е бутнало грам , а колата я карам яката в 3-те хиляди и нагоре оборота :)

Тези всичките неща бяха един ремонт по тази кола за последните 6 месеца , последно преди месец имах проблем с ключалката на кормилната колона но си го реших.

Предстоят и други ремонти но вече от по-козметичен и шумов характер, ама като отмине Ковид-Кризата, че сега не е много за харчене на такива безмисленни пари за глупости като по коли - това е като черна дупка - колкото и да хвърляш в нея , все ще потъват , а дупката никога няма да се напълни :)
Последна промяна Guberkov на 17 Мар 2021, 11:18, променена общо 4 пъти

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 17.08.2020
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 2.0 benzin

Re: Загуба на масло

Мнение от newdriver » 14 Мар 2021, 12:29

Guberkov написа:
newdriver написа:Пичове смениха ми отново гарнитурата на капака на клапаните и О-пръстена на вакуум помпата и теча спря.
Ако някой има такъв проблем нека първо започне с тях.

Поздрави!

И пак с този ремонт вече за 2-ри път не си се възползвал от разглобяването за да си смениш и гумичките на клапаните, които комплект струват само 50лв. качественни на Elring и се сменят със същото-това разглобяване до където си разглобявал вече 2 пъти до ммомента, което според мен е много-голяма грешка от твоя страна и ще имаш проблем със сигурност с това нещо, от там ти харчи също масло макар и не на макс към момента, и повярвай ми няма да мине много време и отново ще даваш пари за гарнитури защото ще си изправен пред факта че вече наложително ще трябва да сменяш тоя път и гумички на клапаните, защото пикаят масло по стеблата на клапаните в горивните камери.

Не съществува такава е90-ка с тоя мотор дето е навъртяла 100-150хил. км. от нова, и да не е опекла до пластмаса гумичките на клапаните до станали на пластмаса с разход 1 литър на 1000км. масло , какъвто беше и моят случей до средата на миналото лято.

Сменени : Вал на валвтроника с всички 16 кобилици , О-пръстени вакуум-помпа,О-пръстени с фложки на свещите, пълен комплект гарнитури , уплътнения маслен охладител,гумички клапани, ревизирани соленоиди на ваносите , трипътник антифриз с уплътнение и той беше просълзил, сменен фиксиран термостат на 95 градуса , смеменено всички ролки по пътя на пистовия ремък и ремък с оригинални , след което ново масло,маслен филтър,въздушен филтър,филтър купе , може и нещо-още да пропускам , от изброените неща не съм сменял още за сега само гарнитура на капака на картера и тръбите с клапана за картерните газове за сега уж са добре .

а, колата е само на 180хил. км. реални в момента - когато я купих преди 3 години беше на 159 000 реални км. и гореше масло 2,5 литра на 1000км. и така до 174 000км. разхода стана 1л./1000км. и това беше само от гумички на клапаните и нищо друго.

След ремонта съм минал вече 6 000 км. и маслото си седи до горе 4,250л. както съм го налял , без никакво доливане, не го е бутнало грам , а колата я карам яката в 3-те хиляди и нагоре оборота :)

Тези всичките неща бяха един ремонт по тази кола за последните 6 месеца , последно преди месец имах проблем с ключалката на кормилната колона но си го реших.

Предстоят и други ремонти но вече от по-козметичен и шумов характер, ама като отмине Ковид-Кризата, че сега не е много за харчене на такива безмисленни пари за глупости като по коли - това е като черна дупка - колкото и да хвърляш в нея , все ще потъват , а дупката никога няма да се напълни :)


За съжаление след 1500 км каране отново светна лампата , че трябва да долея 1 литър :lol: :lol: :lol: .
Този път обаче няма течове , колата е суха. Направи ми впечатление , че от ауспуха понамирисва като , че ли на изгоряло масло .. но вече мириса в купето го няма. Възможно ли е от гумички да гори толкова много масло ? ( обикновенно знам , че е нещо от сорта на 150-200 гр на 1000 км ) Има ли някакъв начин да проверя сегментите без да се налага разглобяване на двигателя ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 8.07.2016
Местоположение: Велико търново
Пол: Мъж
Кара: N46b20
Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT

Re: Загуба на масло

Мнение от Guberkov » 15 Мар 2021, 16:58

newdriver написа:
Guberkov написа:
newdriver написа:Пичове смениха ми отново гарнитурата на капака на клапаните и О-пръстена на вакуум помпата и теча спря.
Ако някой има такъв проблем нека първо започне с тях.

Поздрави!

И пак с този ремонт вече за 2-ри път не си се възползвал от разглобяването за да си смениш и гумичките на клапаните, които комплект струват само 50лв. качественни на Elring и се сменят със същото-това разглобяване до където си разглобявал вече 2 пъти до ммомента, което според мен е много-голяма грешка от твоя страна и ще имаш проблем със сигурност с това нещо, от там ти харчи също масло макар и не на макс към момента, и повярвай ми няма да мине много време и отново ще даваш пари за гарнитури защото ще си изправен пред факта че вече наложително ще трябва да сменяш тоя път и гумички на клапаните, защото пикаят масло по стеблата на клапаните в горивните камери.

Не съществува такава е90-ка с тоя мотор дето е навъртяла 100-150хил. км. от нова, и да не е опекла до пластмаса гумичките на клапаните до станали на пластмаса с разход 1 литър на 1000км. масло , какъвто беше и моят случей до средата на миналото лято.

Сменени : Вал на валвтроника с всички 16 кобилици , О-пръстени вакуум-помпа,О-пръстени с фложки на свещите, пълен комплект гарнитури , уплътнения маслен охладител,гумички клапани, ревизирани соленоиди на ваносите , трипътник антифриз с уплътнение и той беше просълзил, сменен фиксиран термостат на 95 градуса , смеменено всички ролки по пътя на пистовия ремък и ремък с оригинални , след което ново масло,маслен филтър,въздушен филтър,филтър купе , може и нещо-още да пропускам , от изброените неща не съм сменял още за сега само гарнитура на капака на картера и тръбите с клапана за картерните газове за сега уж са добре .

а, колата е само на 180хил. км. реални в момента - когато я купих преди 3 години беше на 159 000 реални км. и гореше масло 2,5 литра на 3000км. и така до 174 000км. разхода стана 1л./1000км. и това беше само от гумички на клапаните и нищо друго.

След ремонта съм минал вече 6 000 км. и маслото си седи до горе 4,250л. както съм го налял , без никакво доливане, не го е бутнало грам , а колата я карам яката в 3-те хиляди и нагоре оборота :)

Тези всичките неща бяха един ремонт по тази кола за последните 6 месеца , последно преди месец имах проблем с ключалката на кормилната колона но си го реших.

Предстоят и други ремонти но вече от по-козметичен и шумов характер, ама като отмине Ковид-Кризата, че сега не е много за харчене на такива безмисленни пари за глупости като по коли - това е като черна дупка - колкото и да хвърляш в нея , все ще потъват , а дупката никога няма да се напълни :)


За съжаление след 1500 км каране отново светна лампата , че трябва да долея 1 литър :lol: :lol: :lol: .
Този път обаче няма течове , колата е суха. Направи ми впечатление , че от ауспуха понамирисва като , че ли на изгоряло масло .. но вече мириса в купето го няма. Възможно ли е от гумички да гори толкова много масло ? ( обикновенно знам , че е нещо от сорта на 150-200 гр на 1000 км ) Има ли някакъв начин да проверя сегментите без да се налага разглобяване на двигателя ?


Колега , погледни над твоят пост съвсем-скоро(или по-точно вчера) какво ти написах :)

Стига допуска грешки и се набутва , сменяй гумички на клапаните и си карай с кеф колата, като за масло ще се сещаш само от обслужване до обслужване - Тествано хиляди пъти и доказано-стандартен проблем при тоя мотор как се решава.

Този мотор не страда надоло от масленно-обирателни сегменти,бутала, както и от основни и биелни лагери ! - Тествано и доказано !

Следващите неща , които ще ти дойдат на дневен ред и са пак стандартни и масови проблеми за този мотор , защото са постоянно зацепени в кръга на пистовият ремък(подложени на нон-стоп износване винаги,когато двигателя работи) ,ако вече не са подменени от нова кола - хидравлична помпа+водна помпа,компресор-климатик,амбриаж на генератора , все неща,които вдигат такъв дразнещ шум,че и дори да са функциониращи ти се ще да ги изхвърлиш веднага, но са все-цифра и поемат едни 1000+ лева за нови и то не от най-скъпите Марки:)
Последна промяна Guberkov на 17 Мар 2021, 11:14, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 17.08.2020
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 2.0 benzin

Re: Загуба на масло

Мнение от newdriver » 15 Мар 2021, 17:50

Guberkov написа:
newdriver написа:
Guberkov написа:
newdriver написа:Пичове смениха ми отново гарнитурата на капака на клапаните и О-пръстена на вакуум помпата и теча спря.
Ако някой има такъв проблем нека първо започне с тях.

Поздрави!

И пак с този ремонт вече за 2-ри път не си се възползвал от разглобяването за да си смениш и гумичките на клапаните, които комплект струват само 50лв. качественни на Elring и се сменят със същото-това разглобяване до където си разглобявал вече 2 пъти до ммомента, което според мен е много-голяма грешка от твоя страна и ще имаш проблем със сигурност с това нещо, от там ти харчи също масло макар и не на макс към момента, и повярвай ми няма да мине много време и отново ще даваш пари за гарнитури защото ще си изправен пред факта че вече наложително ще трябва да сменяш тоя път и гумички на клапаните, защото пикаят масло по стеблата на клапаните в горивните камери.

Не съществува такава е90-ка с тоя мотор дето е навъртяла 100-150хил. км. от нова, и да не е опекла до пластмаса гумичките на клапаните до станали на пластмаса с разход 1 литър на 1000км. масло , какъвто беше и моят случей до средата на миналото лято.

Сменени : Вал на валвтроника с всички 16 кобилици , О-пръстени вакуум-помпа,О-пръстени с фложки на свещите, пълен комплект гарнитури , уплътнения маслен охладител,гумички клапани, ревизирани соленоиди на ваносите , трипътник антифриз с уплътнение и той беше просълзил, сменен фиксиран термостат на 95 градуса , смеменено всички ролки по пътя на пистовия ремък и ремък с оригинални , след което ново масло,маслен филтър,въздушен филтър,филтър купе , може и нещо-още да пропускам , от изброените неща не съм сменял още за сега само гарнитура на капака на картера и тръбите с клапана за картерните газове за сега уж са добре .

а, колата е само на 180хил. км. реални в момента - когато я купих преди 3 години беше на 159 000 реални км. и гореше масло 2,5 литра на 1000км. и така до 174 000км. разхода стана 1л./1000км. и това беше само от гумички на клапаните и нищо друго.

След ремонта съм минал вече 6 000 км. и маслото си седи до горе 4,250л. както съм го налял , без никакво доливане, не го е бутнало грам , а колата я карам яката в 3-те хиляди и нагоре оборота :)

Тези всичките неща бяха един ремонт по тази кола за последните 6 месеца , последно преди месец имах проблем с ключалката на кормилната колона но си го реших.

Предстоят и други ремонти но вече от по-козметичен и шумов характер, ама като отмине Ковид-Кризата, че сега не е много за харчене на такива безмисленни пари за глупости като по коли - това е като черна дупка - колкото и да хвърляш в нея , все ще потъват , а дупката никога няма да се напълни :)


За съжаление след 1500 км каране отново светна лампата , че трябва да долея 1 литър :lol: :lol: :lol: .
Този път обаче няма течове , колата е суха. Направи ми впечатление , че от ауспуха понамирисва като , че ли на изгоряло масло .. но вече мириса в купето го няма. Възможно ли е от гумички да гори толкова много масло ? ( обикновенно знам , че е нещо от сорта на 150-200 гр на 1000 км ) Има ли някакъв начин да проверя сегментите без да се налага разглобяване на двигателя ?


Колега , погледни над твоят пост съвсем-скоро(или по-точно вчера) какво ти написах :)

Стига допуска грешки и се набутва , сменяй гумички на клапаните и си карай с кеф колата, като за масло ще се сещаш само от обслужване до обслужване - Тествано хиляди пъти и доказано-стандартен проблем при тоя мотор как се решава.

Този мотор не страда надоло от масленно-обирателни сегменти,бутала, както и от основни и биелни лагери ! - Тествано и доказано !

Следващите неща , които ще ти дойдат на дневен ред и са пак стандартни и масови проблеми за този мотор , защото са постоянно зацепени в кръга на пистовият ремък(подложени на нон-стоп износване винаги,когато двигателя работи) ,ако вече не са подменени от нова кола - хидравлична помпа+водна помпа,компресор-климатик,амбриаж на генератора , все неща,които вдигат такъв дразнещ шум,че и дори да са функциониращи ти се ще да ги изхвърлиш веднага, но са все-цифра и поемат едни 1000+ лева за нови и то не от най-скъпите Марки:)

Да , видях. Просто досега обиколих няколко сервиза и всеки ми казва различно мнение. Един майстор ми казва , че няма как тази загуба да е от гумички ,а по-скоро била от сегменти. Друг пък ми казва , че картерната ми вентилация за подмяна ( клапан и т.н) и от там идва тази загуба.
Ама май ще опитам със смяна на гумичките пък да видим какво ще се получи.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a

Re: Загуба на масло

Мнение от The Heartlistener » 16 Мар 2021, 19:07

newdriver написа:
Guberkov написа:
newdriver написа:Пичове смениха ми отново гарнитурата на капака на клапаните и О-пръстена на вакуум помпата и теча спря.
Ако някой има такъв проблем нека първо започне с тях.

Поздрави!

И пак с този ремонт вече за 2-ри път не си се възползвал от разглобяването за да си смениш и гумичките на клапаните, които комплект струват само 50лв. качественни на Elring и се сменят със същото-това разглобяване до където си разглобявал вече 2 пъти до ммомента, което според мен е много-голяма грешка от твоя страна и ще имаш проблем със сигурност с това нещо, от там ти харчи също масло макар и не на макс към момента, и повярвай ми няма да мине много време и отново ще даваш пари за гарнитури защото ще си изправен пред факта че вече наложително ще трябва да сменяш тоя път и гумички на клапаните, защото пикаят масло по стеблата на клапаните в горивните камери.

Не съществува такава е90-ка с тоя мотор дето е навъртяла 100-150хил. км. от нова, и да не е опекла до пластмаса гумичките на клапаните до станали на пластмаса с разход 1 литър на 1000км. масло , какъвто беше и моят случей до средата на миналото лято.

Сменени : Вал на валвтроника с всички 16 кобилици , О-пръстени вакуум-помпа,О-пръстени с фложки на свещите, пълен комплект гарнитури , уплътнения маслен охладител,гумички клапани, ревизирани соленоиди на ваносите , трипътник антифриз с уплътнение и той беше просълзил, сменен фиксиран термостат на 95 градуса , смеменено всички ролки по пътя на пистовия ремък и ремък с оригинални , след което ново масло,маслен филтър,въздушен филтър,филтър купе , може и нещо-още да пропускам , от изброените неща не съм сменял още за сега само гарнитура на капака на картера и тръбите с клапана за картерните газове за сега уж са добре .

а, колата е само на 180хил. км. реални в момента - когато я купих преди 3 години беше на 159 000 реални км. и гореше масло 2,5 литра на 1000км. и така до 174 000км. разхода стана 1л./1000км. и това беше само от гумички на клапаните и нищо друго.

След ремонта съм минал вече 6 000 км. и маслото си седи до горе 4,250л. както съм го налял , без никакво доливане, не го е бутнало грам , а колата я карам яката в 3-те хиляди и нагоре оборота :)

Тези всичките неща бяха един ремонт по тази кола за последните 6 месеца , последно преди месец имах проблем с ключалката на кормилната колона но си го реших.

Предстоят и други ремонти но вече от по-козметичен и шумов характер, ама като отмине Ковид-Кризата, че сега не е много за харчене на такива безмисленни пари за глупости като по коли - това е като черна дупка - колкото и да хвърляш в нея , все ще потъват , а дупката никога няма да се напълни :)


За съжаление след 1500 км каране отново светна лампата , че трябва да долея 1 литър :lol: :lol: :lol: .
Този път обаче няма течове , колата е суха. Направи ми впечатление , че от ауспуха понамирисва като , че ли на изгоряло масло .. но вече мириса в купето го няма. Възможно ли е от гумички да гори толкова много масло ? ( обикновенно знам , че е нещо от сорта на 150-200 гр на 1000 км ) Има ли някакъв начин да проверя сегментите без да се налага разглобяване на двигателя ?

Колега, когато ти се казва нещо което е всеизвестен факт сред собствениците на N42/N46, няма да е зле да се вслушваш повече :)
Ето ти снимка на нова спрямо стара вложка на клапан на този мотор /да кажа че съм виждал и по-зле/:
https://img321.com/view/image/559ad0b8- ... f9734f9158
Сам можеш да си направиш извода какво количество масло отива в цилиндрите покрай стъблата на клапаните...това по 16 :) Не са 200гр, а си отива към литър на 1000км. Всеки от нас е минал през това. При коли на по 150-200х с тези фрапантни работни температури - това е положението. След смяната на гумичките нещата заспиват. Колегата Guberkov беше достатъчно изчерпателен. Не се занимавай със сегменти, ако не искаш да пръскаш пари на вятъра.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook