Смених акумолатора с нов , и пак слаб акумолатор.

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 8.07.2016
Местоположение: Велико търново
Пол: Мъж
Кара: N46b20
Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT

Смених акумолатора с нов , и пак слаб акумолатор.

Мнение от Guberkov » 17 Яну 2021, 20:31

Ако някой има идея какво е да сподели опит, виждал съм го и по други 90-ки , имам съмнения за IBS-сензор на минусовата клема на акумолатора че е за смяна, но това вие ще кажете дали е така :)

Като откача синята букса на IBS-сензора спира да вика че е изтощен акумолатора , иначе на няма и 5-тата минута изпищява с жълт акумолатор на клъстера и гаси всичко по таблото и музиката.

Това е на незапален мотор, а и не трябва за да не се презареди разбира се да се кара с откачен IBS-сензор.

Акумолатора ми е нов.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10391
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Смених акумолатора с нов , и пак слаб акумолатор.

Мнение от Leon » 18 Яну 2021, 13:12

Регистриран ли е, че е нов?
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 8.07.2016
Местоположение: Велико търново
Пол: Мъж
Кара: N46b20
Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT

Re: Смених акумолатора с нов , и пак слаб акумолатор.

Мнение от Guberkov » 18 Яну 2021, 16:05

Leon написа:Регистриран ли е, че е нов?



Да 80 a/h регистрирах го , дори и за по сигурно и по 3-те начина - INPA, ISTA D и NCS-Expert и финал с ( най-сигурният начин ) и Tool32 предполагам че това не е проблем където го регистрирах 3-пъти и по 3-те начина за по-сигурно, да записа ми в INPA 3 регистрации , но се показва 80/ah нормален(не AGM)към текущите километри по километраж , оригинално акумолатора е бил по WIN 70a/h и толкова се показваше в INPA , явно немеца като е поставал 2-ри акумолатор 75a/h не са му променили в Германия капацитета да е актуален и не са го регистрирали предишният акумолатор дето го изхвърлих и сега имам куп проблеми със ключалката на кормилната колона ELV.

В тоя ред на мисли хисторито с броя регистрации на акумолаторите , може ли да се изчиства/занулява и как , ако някой знае да сподели.

Поздрави.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 8.07.2016
Местоположение: Велико търново
Пол: Мъж
Кара: N46b20
Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT

Re: Смених акумолатора с нов , и пак слаб акумолатор.

Мнение от Guberkov » 26 Яну 2021, 13:00

След като си реших проблема с EVL-то и си запалих колата , всичко си дойде на мястото - явно акумолатора фабрично както е нов не е бил напълно-зареден, а и покрай диагностиката и кодирането докато се занимавах и аз съм го дръпнал оше малко надоло.

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook