Смених акумолатора с нов , и пак слаб акумолатор.
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Смених акумолатора с нов , и пак слаб акумолатор.
Ако някой има идея какво е да сподели опит, виждал съм го и по други 90-ки , имам съмнения за IBS-сензор на минусовата клема на акумолатора че е за смяна, но това вие ще кажете дали е така
Като откача синята букса на IBS-сензора спира да вика че е изтощен акумолатора , иначе на няма и 5-тата минута изпищява с жълт акумолатор на клъстера и гаси всичко по таблото и музиката.
Това е на незапален мотор, а и не трябва за да не се презареди разбира се да се кара с откачен IBS-сензор.
Акумолатора ми е нов.
Като откача синята букса на IBS-сензора спира да вика че е изтощен акумолатора , иначе на няма и 5-тата минута изпищява с жълт акумолатор на клъстера и гаси всичко по таблото и музиката.
Това е на незапален мотор, а и не трябва за да не се презареди разбира се да се кара с откачен IBS-сензор.
Акумолатора ми е нов.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10391
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Смених акумолатора с нов , и пак слаб акумолатор.
Регистриран ли е, че е нов?
Never mistake motion for action...
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Смених акумолатора с нов , и пак слаб акумолатор.
Leon написа:Регистриран ли е, че е нов?
Да 80 a/h регистрирах го , дори и за по сигурно и по 3-те начина - INPA, ISTA D и NCS-Expert и финал с ( най-сигурният начин ) и Tool32 предполагам че това не е проблем където го регистрирах 3-пъти и по 3-те начина за по-сигурно, да записа ми в INPA 3 регистрации , но се показва 80/ah нормален(не AGM)към текущите километри по километраж , оригинално акумолатора е бил по WIN 70a/h и толкова се показваше в INPA , явно немеца като е поставал 2-ри акумолатор 75a/h не са му променили в Германия капацитета да е актуален и не са го регистрирали предишният акумолатор дето го изхвърлих и сега имам куп проблеми със ключалката на кормилната колона ELV.
В тоя ред на мисли хисторито с броя регистрации на акумолаторите , може ли да се изчиства/занулява и как , ако някой знае да сподели.
Поздрави.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Смених акумолатора с нов , и пак слаб акумолатор.
След като си реших проблема с EVL-то и си запалих колата , всичко си дойде на мястото - явно акумолатора фабрично както е нов не е бил напълно-зареден, а и покрай диагностиката и кодирането докато се занимавах и аз съм го дръпнал оше малко надоло.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани