E90 или Е87
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
E90 или Е87
Здравейте на всички !
Надявам се всички да сте добре първо
От доста време гледам за нов автомобил (да сменя сегашния). Спрял съм се на тези двата модела с двигател М47. Като цена са г/д идентични. Въпроса ми е спрямо возия, поддръжка и тн. Може ли съвет кой от двата автомобила а по-надежден като цяло. Ако е от значение 1ца гледам само с вариант с 4 врати. Като пространство как са, място за повече от 2ма човека, багажник и тн. Всяко мнение ще ми бъде полезно. Също ако може и малко информация за поддръжката на двигателя. Изчетох доста мнения във форума, повечето противоречиви.
Благодаря !
Надявам се всички да сте добре първо
От доста време гледам за нов автомобил (да сменя сегашния). Спрял съм се на тези двата модела с двигател М47. Като цена са г/д идентични. Въпроса ми е спрямо возия, поддръжка и тн. Може ли съвет кой от двата автомобила а по-надежден като цяло. Ако е от значение 1ца гледам само с вариант с 4 врати. Като пространство как са, място за повече от 2ма човека, багажник и тн. Всяко мнение ще ми бъде полезно. Също ако може и малко информация за поддръжката на двигателя. Изчетох доста мнения във форума, повечето противоречиви.
Благодаря !
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10444
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: E90 или Е87
Не мисля, че ще ти кажем нещо ново, което го няма във форума, но да видим... Аз лично съм писал по тези въпроси в 1 подфорума. Ако имаш семейство и пътувате често - 3 серия, 1-та е тясна и няма кой знае какъв багажник, но не е неприятна в никакъв случай.
Never mistake motion for action...
Re: E90 или Е87
Благодаря за отоговора. Погледнах доста мнения, но нищо конкретно не беше казано. Ако може да ме насочиш ще съм благодарен.
Иначе като поддръжка нещо съществено и при оглед ако може да посъветваш ?
Отново благодаря
Иначе като поддръжка нещо съществено и при оглед ако може да посъветваш ?
Отново благодаря
- zzafirov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 16.03.2019
- Местоположение: Пловдив (за момента)
- Пол: Мъж
- Кара: пенсионерската
- Мечтае да кара: самолети и лодки
- Детайли за колата: E91 320d М47
Re: E90 или Е87
Бях пред почти същата дилема, като избирах между 1-ка и 3-ка. Така се стекоха обстоятелствата, че взех 3-ката (точно М47) и за сега съм много доволен.
В сравнение с 1-ката, 3-ката е по-дълга и по-широка, което за возещите се отзад е осезателно предимство. И макар при мен да беше случайно, сега съм по-доволен, че се случи така - последно се наложи да се връщам от Гърция с трима човека отзад, което с 1-ка щеше да е кофти упражнение...
Иначе за колата - моята е комби, харесаха ми големият багажник, електрическите седалки, завиващите фарове и не-въртяния километраж, макар волана да беше боядисан и да имаше разни козметични забележки. Като ремонти до момента съм правил следното:
1. Непосредствено след покупка - смяна на предни амортисьори, спирачни маркучи, спирачна течност, накладки, термостати, охладителна течност, масла на мотор и автоматик, филтри, купих и комплект за гуми, че няма резервна;
2. Към края на първата година - рециклиране кабели на задния капак, смяна на крушки на габарити отпред, смяна на модул за управление на подгревни свещи и самите свещи, смяна тампони по окачването и една биалетка;
3. Към края на втората година - смяна на дроселова клапа, почистване ЕГР (профилактично), фикснат проблем с кабела на модула за подгревни свещи, а утре ще се сменя сензор за ниво на маслото и сензор за налягане във входящия колектор.
* Тук да вмъкна, че ДПФ-а ми си работи и регенерира добре, а колата си дойде от Италия с премахнати вихрови клапи. ЕГР-а си е на място, нямам идея спрян ли е.
4. Предстои още, но не съм решил кога:
- имам една дюза, която малко се отклонява и другите три компенсират, но вероятно напролет ще ги мятам на стенд, след което ще мисля за лек ремап на мотора;
- автоматика от време на време приритва при смяна от 2-ра на 3-та и мисля да го сваля за профилактика и евентуално рециклиране на торк-а;
- смяна стъклата на фаровете и рециклиране на рефлекторите, че искам да свети като нова;
Ако трябва да обобщя, мисля, че това не са толкова страшни неща за кола, която е 15 годишна и на 250 000 км. Предстоящите ремонти също не са от най-евтините, но с оглед ресурса, който ще ми дадат, за мен лично е по-разумно да ги направя и карам колата, от колкото да набивам повече пари в по-нова кола с неясна история.
ПП Ако се чудите защо не споменах гуми - колата си дойде с чисто нови всесезонни Пирели, които се оказаха доста добри. Две зими ходих успешно по ски курортите, само на задно, а сега им е трета и все още ме впечатлява поведението им.
В сравнение с 1-ката, 3-ката е по-дълга и по-широка, което за возещите се отзад е осезателно предимство. И макар при мен да беше случайно, сега съм по-доволен, че се случи така - последно се наложи да се връщам от Гърция с трима човека отзад, което с 1-ка щеше да е кофти упражнение...
Иначе за колата - моята е комби, харесаха ми големият багажник, електрическите седалки, завиващите фарове и не-въртяния километраж, макар волана да беше боядисан и да имаше разни козметични забележки. Като ремонти до момента съм правил следното:
1. Непосредствено след покупка - смяна на предни амортисьори, спирачни маркучи, спирачна течност, накладки, термостати, охладителна течност, масла на мотор и автоматик, филтри, купих и комплект за гуми, че няма резервна;
2. Към края на първата година - рециклиране кабели на задния капак, смяна на крушки на габарити отпред, смяна на модул за управление на подгревни свещи и самите свещи, смяна тампони по окачването и една биалетка;
3. Към края на втората година - смяна на дроселова клапа, почистване ЕГР (профилактично), фикснат проблем с кабела на модула за подгревни свещи, а утре ще се сменя сензор за ниво на маслото и сензор за налягане във входящия колектор.
* Тук да вмъкна, че ДПФ-а ми си работи и регенерира добре, а колата си дойде от Италия с премахнати вихрови клапи. ЕГР-а си е на място, нямам идея спрян ли е.
4. Предстои още, но не съм решил кога:
- имам една дюза, която малко се отклонява и другите три компенсират, но вероятно напролет ще ги мятам на стенд, след което ще мисля за лек ремап на мотора;
- автоматика от време на време приритва при смяна от 2-ра на 3-та и мисля да го сваля за профилактика и евентуално рециклиране на торк-а;
- смяна стъклата на фаровете и рециклиране на рефлекторите, че искам да свети като нова;
Ако трябва да обобщя, мисля, че това не са толкова страшни неща за кола, която е 15 годишна и на 250 000 км. Предстоящите ремонти също не са от най-евтините, но с оглед ресурса, който ще ми дадат, за мен лично е по-разумно да ги направя и карам колата, от колкото да набивам повече пари в по-нова кола с неясна история.
ПП Ако се чудите защо не споменах гуми - колата си дойде с чисто нови всесезонни Пирели, които се оказаха доста добри. Две зими ходих успешно по ски курортите, само на задно, а сега им е трета и все още ме впечатлява поведението им.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани