Проблем с паленето на е90

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 9.02.2012
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: Е 91 330хи

Проблем с паленето на е90

Мнение от stariapirat » 22 Дек 2020, 19:28

Здравейте колеги. колата е 330хи, 2005г. Бях на сервиз за смяна на вериги и обтегачи, пистов ремък и лагер на компресора на климатика. След доста ходене по мъките успяха да направят центровка на колата и тя запали. Върви и работи както трябва, но се появи друг проблем. Като поставя ключа в леглото, колата не го приема. Трябва да задържа страт/стоп бутона около 10-12 секунди, след което колата го приема и дава контакт. чак след това мога да запаля. Когато изгася и извадя ключа, таблото и навигацията продължават да светят все едно са на контакт, трябва отново да натисна старт/стоп бутона за да се изключи контакта?

Ацалов
Аватар
Мнения: 3412
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Проблем с паленето на е90

Мнение от Atsalov » 24 Дек 2020, 0:26

Имаш проблем с “гнездото” на ключа или така наречения от някои колеги “гълтач” :D :D :D

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 9.02.2012
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: Е 91 330хи

Re: Проблем с паленето на е90

Мнение от stariapirat » 24 Дек 2020, 18:09

Тази сутрин забелязах и, че трудно запали. Трябваше да завъртя няколко пъти, като веднъж дори светна "чека" и ак на петия или шестия път запали. възможно ли е проблемите да са свързани?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10430
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Проблем с паленето на е90

Мнение от Leon » 04 Яну 2021, 13:08

Поредната кола, по която е пипал някой "майстор", който после обяснява колко са скапани тия БМВ-та.
Never mistake motion for action...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1022
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: Tesla Roadster
Детайли за колата: снегорин

Re: Проблем с паленето на е90

Мнение от NGneer4eto » 07 Яну 2021, 13:07

stariapirat написа:Здравейте колеги. колата е 330хи, 2005г. Бях на сервиз за смяна на вериги и обтегачи, пистов ремък и лагер на компресора на климатика. След доста ходене по мъките успяха да направят центровка на колата и тя запали. Върви и работи както трябва, но се появи друг проблем. Като поставя ключа в леглото, колата не го приема. Трябва да задържа страт/стоп бутона около 10-12 секунди, след което колата го приема и дава контакт. чак след това мога да запаля. Когато изгася и извадя ключа, таблото и навигацията продължават да светят все едно са на контакт, трябва отново да натисна старт/стоп бутона за да се изключи контакта?


Има ли допълнително слаган имобилайзер? 90% от проблемите с палене и неразпознаване на ключа са свързани с това. Най-вече паднала батерия, ако има такава. Не вярвам да са били чак такива майстори да не откачат акумулатора при смяна на ремъка, но и това обмисли като вариант.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 9.02.2012
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: Е 91 330хи

Re: Проблем с паленето на е90

Мнение от stariapirat » 09 Яну 2021, 15:11

До колкото знам няма допълнително слаган имобилайзер. Колата е докарана от Швейцария и аз съм първи собственик в България.
През последните дни нещата тотално се скапаха... Когато е студена не ще да пали изобщо... Трябва да я мъча сума ти време и пак понякога пали, понякога не... Дава много грешки на борд компютъра- 4*4 не работи, стабилизиращата програма не работи, старт асистента не работи, свети чека.... не знам каквонй става...
А ако запали и загрее, после няма проблем, освен с ключа де.... Тази седмица ще я карам в София на диагностика, да видим какво ще покаже....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1022
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: Tesla Roadster
Детайли за колата: снегорин

Re: Проблем с паленето на е90

Мнение от NGneer4eto » 11 Яну 2021, 15:50

stariapirat написа:До колкото знам няма допълнително слаган имобилайзер. Колата е докарана от Швейцария и аз съм първи собственик в България.
През последните дни нещата тотално се скапаха... Когато е студена не ще да пали изобщо... Трябва да я мъча сума ти време и пак понякога пали, понякога не... Дава много грешки на борд компютъра- 4*4 не работи, стабилизиращата програма не работи, старт асистента не работи, свети чека.... не знам каквонй става...
А ако запали и загрее, после няма проблем, освен с ключа де.... Тази седмица ще я карам в София на диагностика, да видим какво ще покаже....


Съжалявам да чуя такива работи, колега. НАистина гадна работа и много звучи нещо да е омазано по блоковете. Дали не влиза вода отнякъде при компютъра? Абе ако проблемът се е появил веднага след смяната на веригата, почти сигурно е, че нещо са омотали. Въпросът е дали са закачили някой кабел без да искат или не са сглобили добре нещо, никой не може да предполага. Може и някоя мишка да се е настанила там. Може и съвпадение да е, че се е появило по същото време, но аз много не вярвам в такива съвпадения. Лошото е, че ако отидеш при същите, които са я ремонтирали няма да си признаят. Те винаги са прави, а не могат да си дадат сметка, че е за тяхно добро да си оправят те грешката, а не някой друг.
Отиди при някой, който е спец в диагностиката, ама по препоръчки. Ако започне да ти говори колко пари ще трябва да дадеш за части преди да я е закачил на компа, бягай при друг. Имам много опит с прехвалени диагностици в моя град и общо взето това мога да те посъветвам.

Успех, колега! Дано да се намери бързо откъде идва всичко!

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 9.02.2012
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: Е 91 330хи

Re: Проблем с паленето на е90

Мнение от stariapirat » 05 Апр 2021, 17:24

Здравейте колеги. След дълго ходене по мъките оправих колата. Ходих в гр. Враца при един майстор - младо момче, много е грамотен и много разбира. Проблемът с ключа се оказа, че идва от ключалката - т. нар. гълтач. Сменихме го с втора употреба и проблемът се реши.
Относно паленето, след диагностика се оказа, че колата не пали когато е студена поради проблем с валветроника. Сменихме моторчето и датчикът към него, отново с втора ръка части, но оригинални и сега колата пали и върви отлично. Работи много добре, без никакъв проблем.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Проблем с паленето на е90

Мнение от awful » 07 Апр 2021, 13:20

stariapirat написа:Здравейте колеги. След дълго ходене по мъките оправих колата. Ходих в гр. Враца при един майстор - младо момче, много е грамотен и много разбира. Проблемът с ключа се оказа, че идва от ключалката - т. нар. гълтач. Сменихме го с втора употреба и проблемът се реши.
Относно паленето, след диагностика се оказа, че колата не пали когато е студена поради проблем с валветроника. Сменихме моторчето и датчикът към него, отново с втора ръка части, но оригинални и сега колата пали и върви отлично. Работи много добре, без никакъв проблем.


Atsalov написа:Имаш проблем с “гнездото” на ключа или така наречения от някои колеги “гълтач” :D :D :D


Ацалов ти каза още във началото къде ти е проблема.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 9.02.2012
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: Е 91 330хи

Re: Проблем с паленето на е90

Мнение от stariapirat » 08 Апр 2021, 21:16

Да, колега, така е. Но, това беше най-малкия проблем. Колата не палее зарад моторчето на валветроника и датчика към него. След като ги сменихме, нещата с паленето се оправиха.

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook