Проблем с паленето на е90
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- stariapirat
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 9.02.2012
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: Е 91 330хи
Проблем с паленето на е90
Здравейте колеги. колата е 330хи, 2005г. Бях на сервиз за смяна на вериги и обтегачи, пистов ремък и лагер на компресора на климатика. След доста ходене по мъките успяха да направят центровка на колата и тя запали. Върви и работи както трябва, но се появи друг проблем. Като поставя ключа в леглото, колата не го приема. Трябва да задържа страт/стоп бутона около 10-12 секунди, след което колата го приема и дава контакт. чак след това мога да запаля. Когато изгася и извадя ключа, таблото и навигацията продължават да светят все едно са на контакт, трябва отново да натисна старт/стоп бутона за да се изключи контакта?
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3412
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем с паленето на е90
Имаш проблем с “гнездото” на ключа или така наречения от някои колеги “гълтач”
- stariapirat
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 9.02.2012
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: Е 91 330хи
Re: Проблем с паленето на е90
Тази сутрин забелязах и, че трудно запали. Трябваше да завъртя няколко пъти, като веднъж дори светна "чека" и ак на петия или шестия път запали. възможно ли е проблемите да са свързани?
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10430
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Проблем с паленето на е90
Поредната кола, по която е пипал някой "майстор", който после обяснява колко са скапани тия БМВ-та.
Never mistake motion for action...
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Проблем с паленето на е90
stariapirat написа:Здравейте колеги. колата е 330хи, 2005г. Бях на сервиз за смяна на вериги и обтегачи, пистов ремък и лагер на компресора на климатика. След доста ходене по мъките успяха да направят центровка на колата и тя запали. Върви и работи както трябва, но се появи друг проблем. Като поставя ключа в леглото, колата не го приема. Трябва да задържа страт/стоп бутона около 10-12 секунди, след което колата го приема и дава контакт. чак след това мога да запаля. Когато изгася и извадя ключа, таблото и навигацията продължават да светят все едно са на контакт, трябва отново да натисна старт/стоп бутона за да се изключи контакта?
Има ли допълнително слаган имобилайзер? 90% от проблемите с палене и неразпознаване на ключа са свързани с това. Най-вече паднала батерия, ако има такава. Не вярвам да са били чак такива майстори да не откачат акумулатора при смяна на ремъка, но и това обмисли като вариант.
- stariapirat
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 9.02.2012
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: Е 91 330хи
Re: Проблем с паленето на е90
До колкото знам няма допълнително слаган имобилайзер. Колата е докарана от Швейцария и аз съм първи собственик в България.
През последните дни нещата тотално се скапаха... Когато е студена не ще да пали изобщо... Трябва да я мъча сума ти време и пак понякога пали, понякога не... Дава много грешки на борд компютъра- 4*4 не работи, стабилизиращата програма не работи, старт асистента не работи, свети чека.... не знам каквонй става...
А ако запали и загрее, после няма проблем, освен с ключа де.... Тази седмица ще я карам в София на диагностика, да видим какво ще покаже....
През последните дни нещата тотално се скапаха... Когато е студена не ще да пали изобщо... Трябва да я мъча сума ти време и пак понякога пали, понякога не... Дава много грешки на борд компютъра- 4*4 не работи, стабилизиращата програма не работи, старт асистента не работи, свети чека.... не знам каквонй става...
А ако запали и загрее, после няма проблем, освен с ключа де.... Тази седмица ще я карам в София на диагностика, да видим какво ще покаже....
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Проблем с паленето на е90
stariapirat написа:До колкото знам няма допълнително слаган имобилайзер. Колата е докарана от Швейцария и аз съм първи собственик в България.
През последните дни нещата тотално се скапаха... Когато е студена не ще да пали изобщо... Трябва да я мъча сума ти време и пак понякога пали, понякога не... Дава много грешки на борд компютъра- 4*4 не работи, стабилизиращата програма не работи, старт асистента не работи, свети чека.... не знам каквонй става...
А ако запали и загрее, после няма проблем, освен с ключа де.... Тази седмица ще я карам в София на диагностика, да видим какво ще покаже....
Съжалявам да чуя такива работи, колега. НАистина гадна работа и много звучи нещо да е омазано по блоковете. Дали не влиза вода отнякъде при компютъра? Абе ако проблемът се е появил веднага след смяната на веригата, почти сигурно е, че нещо са омотали. Въпросът е дали са закачили някой кабел без да искат или не са сглобили добре нещо, никой не може да предполага. Може и някоя мишка да се е настанила там. Може и съвпадение да е, че се е появило по същото време, но аз много не вярвам в такива съвпадения. Лошото е, че ако отидеш при същите, които са я ремонтирали няма да си признаят. Те винаги са прави, а не могат да си дадат сметка, че е за тяхно добро да си оправят те грешката, а не някой друг.
Отиди при някой, който е спец в диагностиката, ама по препоръчки. Ако започне да ти говори колко пари ще трябва да дадеш за части преди да я е закачил на компа, бягай при друг. Имам много опит с прехвалени диагностици в моя град и общо взето това мога да те посъветвам.
Успех, колега! Дано да се намери бързо откъде идва всичко!
- stariapirat
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 9.02.2012
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: Е 91 330хи
Re: Проблем с паленето на е90
Здравейте колеги. След дълго ходене по мъките оправих колата. Ходих в гр. Враца при един майстор - младо момче, много е грамотен и много разбира. Проблемът с ключа се оказа, че идва от ключалката - т. нар. гълтач. Сменихме го с втора употреба и проблемът се реши.
Относно паленето, след диагностика се оказа, че колата не пали когато е студена поради проблем с валветроника. Сменихме моторчето и датчикът към него, отново с втора ръка части, но оригинални и сега колата пали и върви отлично. Работи много добре, без никакъв проблем.
Относно паленето, след диагностика се оказа, че колата не пали когато е студена поради проблем с валветроника. Сменихме моторчето и датчикът към него, отново с втора ръка части, но оригинални и сега колата пали и върви отлично. Работи много добре, без никакъв проблем.
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Проблем с паленето на е90
stariapirat написа:Здравейте колеги. След дълго ходене по мъките оправих колата. Ходих в гр. Враца при един майстор - младо момче, много е грамотен и много разбира. Проблемът с ключа се оказа, че идва от ключалката - т. нар. гълтач. Сменихме го с втора употреба и проблемът се реши.
Относно паленето, след диагностика се оказа, че колата не пали когато е студена поради проблем с валветроника. Сменихме моторчето и датчикът към него, отново с втора ръка части, но оригинални и сега колата пали и върви отлично. Работи много добре, без никакъв проблем.
Atsalov написа:Имаш проблем с “гнездото” на ключа или така наречения от някои колеги “гълтач”
Ацалов ти каза още във началото къде ти е проблема.
- stariapirat
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 9.02.2012
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: Е 91 330хи
Re: Проблем с паленето на е90
Да, колега, така е. Но, това беше най-малкия проблем. Колата не палее зарад моторчето на валветроника и датчика към него. След като ги сменихме, нещата с паленето се оправиха.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани