Грешка в комуникацията / валвтроник Е90 320i
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- jekky
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 7.02.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318
Грешка в комуникацията / валвтроник Е90 320i
Здравейте, колеги. От скоро съм собственик на един готин екземпляр от тази серия - 2005г. на 170 000 километра.
Ситуацията е следната: Започна да прекъсва цилиндър след като загрее (студена няма проблем) и то на място. Просто оборотите пропадат и понякога гасне. Влезе в авариен режим, пробвах да я закача с моята инпа обаче удрям на камък - влиза в модулите и веднага прекъсва връзката с грешка IFH-0010: Datatransmission to controlunit disturbet, като доста трудно (с постоянни цъкания на ок на грешката) влязох в записаните грешки и излезе следното:
2A67 ????
2A6B CDKDVPMN - Power supply limit VVT-emergency
error counter: 1
logistic counter: 40
Milleage 134440 km
Air mass flow 28.00 kg/h
VVT Direction sensor raw value 138.52 *
VVT Reference sensor raw value 40.78 *
Valve doesn't open (angle detection), total throw is not reached.
Допълнителна информация:
Ходих на 2 добри диагностици с ICOM - не може да се свърже. Китайското ми делфи обаче я чете без проблем - всички модули.
От както я взех светят лампите за АБС, датчик налягане на гумите и за ръчната.
Как да процедирам? Колата ми е практически неизползваема, никой не може да ми помогне с диагностика, никой не може да каже от валвтроник мотора ли влиза в авариен режим, от датчика ли е. Всички повдигат рамене.
Благодаря предварително на съпричастните
Ситуацията е следната: Започна да прекъсва цилиндър след като загрее (студена няма проблем) и то на място. Просто оборотите пропадат и понякога гасне. Влезе в авариен режим, пробвах да я закача с моята инпа обаче удрям на камък - влиза в модулите и веднага прекъсва връзката с грешка IFH-0010: Datatransmission to controlunit disturbet, като доста трудно (с постоянни цъкания на ок на грешката) влязох в записаните грешки и излезе следното:
2A67 ????
2A6B CDKDVPMN - Power supply limit VVT-emergency
error counter: 1
logistic counter: 40
Milleage 134440 km
Air mass flow 28.00 kg/h
VVT Direction sensor raw value 138.52 *
VVT Reference sensor raw value 40.78 *
Valve doesn't open (angle detection), total throw is not reached.
Допълнителна информация:
Ходих на 2 добри диагностици с ICOM - не може да се свърже. Китайското ми делфи обаче я чете без проблем - всички модули.
От както я взех светят лампите за АБС, датчик налягане на гумите и за ръчната.
Как да процедирам? Колата ми е практически неизползваема, никой не може да ми помогне с диагностика, никой не може да каже от валвтроник мотора ли влиза в авариен режим, от датчика ли е. Всички повдигат рамене.
Благодаря предварително на съпричастните
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Грешка в комуникацията / валвтроник Е90 320i
Теоретично, всичко това може да го предизвика Валвтроник мотора, да. Троретично. Просто е наистина малко вероятно. На твое място бих го свалил и бих го тествал с външно захранване. НЕпременно измери и съпротивлението на двата пина към маса. Имах подобен случай като твоя и причината бе снопа кабели, който излиза от датчика ВВТ към ДМЕ. Там понеже се опича хубаво и изолацията на някой от жиците бе стопена и окъсяваше, независимо, че снопа е отлично екраниран.
Отвори и управлението и огледай добре за окиси
Отвори и управлението и огледай добре за окиси
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Грешка в комуникацията / валвтроник Е90 320i
ivoaudi написа:Теоретично, всичко това може да го предизвика Валвтроник мотора, да. Троретично. Просто е наистина малко вероятно. На твое място бих го свалил и бих го тествал с външно захранване. НЕпременно измери и съпротивлението на двата пина към маса. Имах подобен случай като твоя и причината бе снопа кабели, който излиза от датчика ВВТ към ДМЕ. Там понеже се опича хубаво и изолацията на някой от жиците бе стопена и окъсяваше, независимо, че снопа е отлично екраниран.
Отвори и управлението и огледай добре за окиси
По-скоро не мотора на валвтроника, а датчика на валвтроника.
А иначе преди 2 месеца сменях заради подобен проблем и вал за променливия ход на клапаните с абразиви по гърбиците + 16 кобилици(8 малки,8 големи с абразиви по ролките им) , добре че си намерих читави на добра цена, иначе ми беше спукана работата вал на валвтроника -1300лв. + 16 броя кобилици по 60лв. бройката....
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Грешка в комуникацията / валвтроник Е90 320i
Баш мотора на валвтроника може да провокира тези проблеми, а не датчика, колега! Ако е важно за някой ще се напъна и ще обясня защо. Да не подвеждаме колегата.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Грешка в комуникацията / валвтроник Е90 320i
ivoaudi написа:Баш мотора на валвтроника може да провокира тези проблеми, а не датчика, колега! Ако е важно за някой ще се напъна и ще обясня защо. Да не подвеждаме колегата.
Ами не съм много убеден в това колега, защото ако трябва да се обоснова - DME взема информация за работата на валвтроник-системата като цяло със всичките и икомпоненти именно от датчика на валвтроника, мотора на валвтроника до колкото знам само се управлява от DME, а обратната връзка за позицията му се връща към DME от датчика на валвтроника, не зная в моторчето да има датчици, но ако греша може да се обосновеш.
Поздрави.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Грешка в комуникацията / валвтроник Е90 320i
Е тъй де, аз съм достатъчно убеден и именно затова пиша.
Опитай да свържеш трите неща, за които пише колегата в темата си. Грешката, която поства се случва при 28кг/ч, имаме Power supply limit и трудна комуникация с ДМЕ
Стига ли, или да давам още?
Опитай да свържеш трите неща, за които пише колегата в темата си. Грешката, която поства се случва при 28кг/ч, имаме Power supply limit и трудна комуникация с ДМЕ
Стига ли, или да давам още?
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- jekky
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 7.02.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318
Re: Грешка в комуникацията / валвтроник Е90 320i
Здравейте на всички! Благодаря за отговорите Ви и за желанието да ми помогнете. След 5 месеца борба проблема се оказа... Junction box. Смених ги 3 броя преди този случай по други поводи, как да предположи човек, че ще даде проблем единствено и само в диагностичната шина? Ужас направо. Като знам колко манипулации преживя колата .Проблема с валвтроника обаче остава. Ниско или никакво напрежение на буксата на ВВТ, преди ДМЕ има добро напрежение. Утре ще актуализираме софтуера на ДДЕ, през това време ще огледам инсталацията и ще пиша какво се случва.
Съмнявам се в дефектирало ДДЕ, което и без това е сменяно скоро във времето от предишния собственик.
Съмнявам се в дефектирало ДДЕ, което и без това е сменяно скоро във времето от предишния собственик.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Грешка в комуникацията / валвтроник Е90 320i
Колега, имах точно твоя проблем, че и понякога чак ми гасеше колата. Скъса ми нервите, щото се оказа трудно за откриване-снопа с кабели, който отива към датчика се бе протрил вътре и два чудно защо с еднакви цветове опираха полежду си когато решат. Дори бяха не точно протрити, колкото с изтъняла от температурата изолация. Просто идея-прозвъни внимателно този сноп, не е задължително и при теб да е това, но става сравнително лесно
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани