N52B25 странни стойности на цилиндрите
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- antani9
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 26.01.2020
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 325i 2006
- Мечтае да кара: BMW M4 / M6
N52B25 странни стойности на цилиндрите
Здравейте , колеги !
Имам е90 325i N52B25 218 к.с. 2005г., закачам я с Аутел диагностиката и в живи данни в раздел "Operational smoothness values" ми излизат работата на 6-те цилиндъра и доколкото знам стойностите е добре да са около 0 , а при мен е пълна бъркотия.. Едни работят от +50 до +100-150 , други в -50 -100 ....големи разлики има
Също така ми излиза грешка 2A87 (P0015) , която я трия и пак се появява. На Freeze frame е записало при 736rpm Exhaust camshaft е -115.00 , exhaust camshaft, setpoint value -101.87 при 109 градуса на двигателя .. Предполагам има нещо свързано с разтегната верига, тьй като колата е на почти 200к км.
От какво мислите , че е това ? Не съм сменял свещите на колата все още , от там ще почна най-вероятно.
Като симптоми почна да ми притупва малко на празен ход на светофар , точно като при запалителен проблем и губи мощност , но не гаси цилиндри .
Благодаря предварително
Имам е90 325i N52B25 218 к.с. 2005г., закачам я с Аутел диагностиката и в живи данни в раздел "Operational smoothness values" ми излизат работата на 6-те цилиндъра и доколкото знам стойностите е добре да са около 0 , а при мен е пълна бъркотия.. Едни работят от +50 до +100-150 , други в -50 -100 ....големи разлики има
Също така ми излиза грешка 2A87 (P0015) , която я трия и пак се появява. На Freeze frame е записало при 736rpm Exhaust camshaft е -115.00 , exhaust camshaft, setpoint value -101.87 при 109 градуса на двигателя .. Предполагам има нещо свързано с разтегната верига, тьй като колата е на почти 200к км.
От какво мислите , че е това ? Не съм сменял свещите на колата все още , от там ще почна най-вероятно.
Като симптоми почна да ми притупва малко на празен ход на светофар , точно като при запалителен проблем и губи мощност , но не гаси цилиндри .
Благодаря предварително
- dido ra6kov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 58
- Регистриран на: 19.12.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
- Мечтае да кара: NISSAN GT-R
Re: N52B25 странни стойности на цилиндрите
1. Сваляне и почистване на соленоидите на ваносите.
2. Сваляне и проверка на състоянието на филтрите на соленоидите и почистване.
3. Сваляне и проверка за счупена отделена сърцевина (решетка) на капачката на масления филтър. Ако е отделена и остава вътре във филтъра, смяна с нова капачка.
2. Сваляне и проверка на състоянието на филтрите на соленоидите и почистване.
3. Сваляне и проверка за счупена отделена сърцевина (решетка) на капачката на масления филтър. Ако е отделена и остава вътре във филтъра, смяна с нова капачка.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: N52B25 странни стойности на цилиндрите
antani9 написа:Здравейте , колеги !
Имам е90 325i N52B25 218 к.с. 2005г., закачам я с Аутел диагностиката и в живи данни в раздел "Operational smoothness values" ми излизат работата на 6-те цилиндъра и доколкото знам стойностите е добре да са около 0 , а при мен е пълна бъркотия.. Едни работят от +50 до +100-150 , други в -50 -100 ....големи разлики има
Също така ми излиза грешка 2A87 (P0015) , която я трия и пак се появява. На Freeze frame е записало при 736rpm Exhaust camshaft е -115.00 , exhaust camshaft, setpoint value -101.87 при 109 градуса на двигателя .. Предполагам има нещо свързано с разтегната верига, тьй като колата е на почти 200к км.
От какво мислите , че е това ? Не съм сменял свещите на колата все още , от там ще почна най-вероятно.
Като симптоми почна да ми притупва малко на празен ход на светофар , точно като при запалителен проблем и губи мощност , но не гаси цилиндри .
Благодаря предварително
Колега да така е , когато всичко е наред трябва да са не около, а точно на 0 , обаче когато само подадеш на място и дори малко газ отиват и се изравняват на 0 , на празен ход в айдъл разлики е нормално да има, това са компенсации на всеки един цилиндър с индивидуални стойности, за да се подържат стабилни и не подскачащи обороти или така нереченият от BMW - Idle Roughness
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани