e91 LCI 318d Проблем със горивна помпа.

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

e91 LCI 318d Проблем със горивна помпа.

Мнение от awful » 07 Авг 2020, 21:46

Здр колеги, колата е Е91 318Д 11/2009 на 150к км, колата е на приятел и чакам да е докара като въпроса е следния, изчетох доста за горивната помпа при тези модели която е има и във VAG автомобили BOSCH CP4 че като се скапе пълни системата със струшки, от това което казва приятеля е че са му казали че горивната помпа е заминала и че трябвало да се сменя всичко резервоара маркучи че има стружки из цялата система та въпроса е, ако сменя помпата и инжекторите със рециклирани останалата част от системата възможно ли е да се почисти, за резервоара мисля че със голям магнит ако има нещо ще го обера а маркучите да ги измия под налягане, някои сблъсквал ли се със такава работа, намерих една фирма която рециклира помпата със друг вал подсилен и различен дизаин от оргинала, даже дава 10 години гаранция за помпата :shock: н
Намерих и добри оферти от УК ебаи където продават цялата горивна система на добри пари та се чудя коя е наи добре да се направи като разход и здравина. Някое мнение няма да е зле. :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: e91 LCI 318d Проблем със горивна помпа.

Мнение от ivoaudi » 08 Авг 2020, 15:05

Ако имаш условия и време не виждам причина да не си поиграеш. Тук масово се прокламира да се купува, харчи, консумира и тн. Всичко де-що е казал телевизора! Грях голям е да положим усилия някакви си там и да спестим от нещо си. Зависи и от това по принцип харесва ли ти да се човъркаш или предпочиташ някой да го стори.
Технологията не е извънземна, при малко повече старание и желание няма да има подводни камъни. Колкото до UK ebay, не е като да не са ми доставяли и те всевъзможни боклуци, обявени за друго

Ако решиш да продухваш тръби задължително по няколко пъти в две посоки, предполагам се сещаш че е важно.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: e91 LCI 318d Проблем със горивна помпа.

Мнение от awful » 09 Авг 2020, 12:11

Да колега имам време и ще се занимавам колкото си искам, защото моя приятел вика не ми се занимава и ми е продаде на мен 8) Първо трябва да е докара за да видя какво е положението че на Италянските механици не може да се вярва какво са казали, след това ако положението е такова за каквото казват ще изчистя системата и ще проверя какво е състоянието на инжекторите и на помпата, а за маркучите ще ги промивам със вода както каза ти във двете посоки след което ще ги продухам, благодаря ти за мнението :bchug: като имам развитие по колата ще пиша.
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: e91 LCI 318d Проблем със горивна помпа.

Мнение от vld » 10 Авг 2020, 13:13

Става колега, аз го направих на единичката на жена ми миналата година, купих я със същия проблем.
Купих Друго ГНП, Дюзи, подкачваща помпа и рейл с клапан и датчик.
Горивопроводите ги демонтирах и промих с вода под налягане и резервоара го свалих и го измих.
На място няма да стане, трябва да я вдигнеш на подемник, сваля се генерацията и кардана и резервоара излиза.
Нямаш си на представа колко много финни стружки има, сигурно прекарах 5 кубика вода през тоя резервоар и пак проблясваше на места.
Една седмица след като я подкарах видях обява за резервоар втора ръка за 30лв. и направо щях да се гръмна :mhihi:
Това е моя съвет просто вземи друг резервоар много работа ще си спестиш.
Ако миеш пластмасовите маркучи които са в резервоара внимавай да не им прецакаш възвратните клапанчета.
Стружки има навсякъде и по много.
Понеже са много финни минават през горивния филтър и ако не изчистиш хубаво скоро пак ще стане същото.
Обезвъздушаването на горивната система на тоя мотор се прави с ИСТА, да не вземеш да я въртиш на стартер, защото пак ще задере вала на ГНП.
Подкачващата помпа на тоя мотор върти само докато си на стартер, затова задъжително обезвъздушаване преди палене.

Дай информация за фирмата която рециклира ГНП с гаранция, аз старата си я пазя и бих я дал да я рециклират и да си я монтирам.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: e91 LCI 318d Проблем със горивна помпа.

Мнение от awful » 10 Авг 2020, 15:42

Значи като цени не е скъпо да сменя и подкачващата помпа заедно със другите маркучи не оргинални но пиербург, ходих до една морга и там има Е90 2006 и резрвоара е същия като на е91 феиса 2009 дава го заедно със маркучите за горивото и всичко за 60 евро, подкачваша помпа резервоар нова 130 евро, ще ги сменя за да няма последици след това, а помпата и инжекторите се чудя да ги давам за рециклация или да ги сменям със 2 ръка, ето от този саит дават 10 години гаранция на помпата https://www.turbineshop.it/pompa-iniezi ... 77643.html

Но има като ооферта е това

https://www.ebay.it/itm/274012583115?ul_noapp=true

на добри пари но дали са във добро здраве не се знае, да му се не види продал ги е :ranting:

Нямам подемник или канал но мога да е вдигна пред гаража на 50см и мисля че ще успея да го сваля резервоара без проблем :)

Цената не е никак зле рециклирана, като гледам 30 продадени :mrgreen:
https://www.ebay.it/itm/BMW-Hochdruckpu ... 4204376071
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: e91 LCI 318d Проблем със горивна помпа.

Мнение от vld » 11 Авг 2020, 5:28

Ще го свалиш и на земята, ама ще ти се наложи да откачиш жилата за ръчната.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: e91 LCI 318d Проблем със горивна помпа.

Мнение от awful » 16 Авг 2020, 16:39

Един въпрос , дфзите които са със стружки подлежат ли на рециклация да знам какво да ги правя.
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: e91 LCI 318d Проблем със горивна помпа.

Мнение от vld » 18 Авг 2020, 17:23

awful написа:Един въпрос , дфзите които са със стружки подлежат ли на рециклация да знам какво да ги правя.


Подлежат, обикновенно им се задръстват клапаните, сменят се с нови и са готови.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: e91 LCI 318d Проблем със горивна помпа.

Мнение от awful » 24 Авг 2020, 12:32

vld написа:
awful написа:Един въпрос , дфзите които са със стружки подлежат ли на рециклация да знам какво да ги правя.


Подлежат, обикновенно им се задръстват клапаните, сменят се с нови и са готови.


Мерси, питах един дюзаджия и каза 90 евро броиката и са готпви, искам да оправя моите че са на 150к км да не да попадна на някои по на 300к км. Като се прибера ще ги нося, остава дилемата със гнп дали да взема модифицираната или да взема рециклирана от бош за 700 евро като идва със стикер и код на бош със които може да се провери във техния саита дали е рециклирана от бош, а за моднатат ми искат 510.
Изображение

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook