Нова тема- N46B20 - права генерация от А до Я
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- petargazdov89
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 21.08.2020
Re: Нова тема- N46B20 - права генерация от А до Я
здраеейте катализатора ми е изкормен и заеарен на ново .... звукът е като на москвич буквално.... та записва ми грешка --- Ламбда 2 и Каталитик нещо си .... чувствам колата спъната ..... така я купих ..... та въпроса ми е този обем в празния катализатор който се пълни с изгорели отработени газове влияе ли на озмерването на ламбда 1 пред катализатора за образуването на смесите та да не питам за ламбда 2 ...... И като цяло какво решение да взема за да оправя колата да си върви нормално ..... Карам Хонда Акорд 2.2 140к дизел ... А БМВ е 2.0 150 е90 бензин 2006г и го чувствам в пъти по слабо от Хондата .... трябва ми много дълго растояние за да направя 180км ! Ако може да ми помогнете с съвет
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Нова тема- N46B20 - права генерация от А до Я
petargazdov89 написа:здраеейте катализатора ми е изкормен и заеарен на ново .... звукът е като на москвич буквално.... та записва ми грешка --- Ламбда 2 и Каталитик нещо си .... чувствам колата спъната ..... така я купих ..... та въпроса ми е този обем в празния катализатор който се пълни с изгорели отработени газове влияе ли на озмерването на ламбда 1 пред катализатора за образуването на смесите та да не питам за ламбда 2 ...... И като цяло какво решение да взема за да оправя колата да си върви нормално ..... Карам Хонда Акорд 2.2 140к дизел ... А БМВ е 2.0 150 е90 бензин 2006г и го чувствам в пъти по слабо от Хондата .... трябва ми много дълго растояние за да направя 180км ! Ако може да ми помогнете с съвет
Правилно си разбрал че 140 коня дизел, се наемат в пъти по бързо и ускоряват, спрямо бензин 150 коня - но то това всеки го знае и няма място за сравнение въобще между дизел и бензин като динамика, та дори и бензиновият ти мотор да е отвсякъде в норми
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Нова тема- N46B20 - права генерация от А до Я
Guberkov написа:А ако се премахне само средното гърне(резонатора) , без да се пипат катализаторите и крайното гърне , някой правил ли е този експеримент как се променя звука от аспуха.
Според мен би трябвало да има разлика само в ниските обороти,но това вие ще кажете ако сте го пробвали вече.
Направих това вчера и съм много-доволен
Колата върви много по-добре от преди, а за звука о аспуха - стана доста по плътен и сериозен , завърших всичко-това с един накрайник никилирана двуцевка с вход на ф60 и изходи на 2Хф80мм. и екзекутирах грозният сплескан стоков кюнец
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Нова тема- N46B20 - права генерация от А до Я
Здравейте, пак съм аз с моите питанки,които вероятно са доста забавни и смешни за доста от вас, но колкото и странно и противоречиво да звучи , след всяко нещо което съм си наумил да направя и го правя, нещата стават все по-добре и на мен ми харесва това
След като си екзекутирах средното гърне и на негово място вече има 60см. чисто-нова права тръба Ф60мм. , мотора се държи осезателно по-добре , звука се се промени осезателно(но не бих казал прекалено много ) , сега искам да направя нещо и с крайното гърне ,което за сега ми е стоковото на 320i.
Дилемата е дали да си монтирам някакво малко крайно резонаторно гърне , или и там да го изкърпя направо с Ф60 директно към накрайника.
Окончателно с 2-та катализатора и ламбда-сондите на този етап нищо няма да правя , тъй като явно са чисти катализаторите и не усешам колата да се задаша или да не върви.
Ако имате идеи и впечатления за конкретни резонатори с плътен и хубав звук тествани, дайте предложения.
Хубав ден , поздрави.
След като си екзекутирах средното гърне и на негово място вече има 60см. чисто-нова права тръба Ф60мм. , мотора се държи осезателно по-добре , звука се се промени осезателно(но не бих казал прекалено много ) , сега искам да направя нещо и с крайното гърне ,което за сега ми е стоковото на 320i.
Дилемата е дали да си монтирам някакво малко крайно резонаторно гърне , или и там да го изкърпя направо с Ф60 директно към накрайника.
Окончателно с 2-та катализатора и ламбда-сондите на този етап нищо няма да правя , тъй като явно са чисти катализаторите и не усешам колата да се задаша или да не върви.
Ако имате идеи и впечатления за конкретни резонатори с плътен и хубав звук тествани, дайте предложения.
Хубав ден , поздрави.
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани