Съвети при покупка на BMW E91 325xi
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Съвети при покупка на BMW E91 325xi
Колега, може да погледнеш и тази тема - M54b30 vs N52b30 vs N53b30: viewtopic.php?f=116&t=426455&hilit=n52+n53
Re: Съвети при покупка на BMW E91 325xi
pampo написа:Да вметна само, че около теб хората “нямат проблеми” често значи, че карат независимо от проблемите и иправят само ако спре да върви. Не казвам, че е така, но има значение колко е придирчив човек към колата. С 9к тотал бих гледал е46 330и. За е90 мн молитви трябва да има ако след 9000 си нулирал сметката...
Както споменах човека не пести пари за колата и всичко се сменя преди да се счупи.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Съвети при покупка на BMW E91 325xi
Как е направена колата да работи на 90'С ? Много важен въпрос...!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- bmwfan4444
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 2.04.2019
Re: Съвети при покупка на BMW E91 325xi
Много благодаря на всички за включванията и изчерпателните съвети! Исках да споделя само, че наистина бюджета ми е 9000 тотал и може би това си е проблем. Студент съм и макар последна година, може би няма да мога да отделя голяма сума за по-нататъшни обслужвания като изключим първоначалното. В момента карам японски хеч и макар всичко по него да е перфектно обслужено, разхода ми към него ми е ОК.
Казвам, че разхода не ме притеснява, защото си е така - имам възможност да отделям пари за гориво и го правя като си разчитам добре разходите, но това е друга тема. Уча такава специалност, че винаги ще има работа за мен най-вече покрай много болести, обкръжаващи ни. Но това са други теми и дано не ми попречат на публикуването на коментара.
Е46 не ми се иска да взимам, защото макар и 330, 6.6 от 0-100 (което е голяма разлика за това което карам в момента), си е все пак в годината на моята кола, а и доста познати се оплакват от капсулираните носачи и т.н. макар и според техни думи да ги разкапсулират като ги пуснеш до еди къде си по еконт и т.н
Исках да покарам нещо от по-нова година, нещо като Е91, (че и Е61), нещо красиво като тях.
Доста съм повлиян и от БГ блогърите за коли в нета и техните клипове в които не знам дали всичко е вярно.
Като новак в марката, определено не съм се отказал, държа на бензин и бих жертвал 4х4, но не и бензин. Ще попрочета малко за по-малките бензинови двигатели на Е90/91 и определено за Е60/1. Форума е страхотен и пише всичко! Остана да се надъхам на задно, което ще е май малко по-нататък.
Все пак двата варианта - да взема по-стар модел (Е46) за 5-6 и да дам половината от остатъка за поддръжка, или Е90/1 за 9 и още 1/3; 2/3 от 9 за поддръжка за момента ми идват в повече. Не разполагам със солиден приход, а държа да се справям сам с разходите си. Може би, по-нататък, ще търся хубав екземпляр, ама от собственик, и то ентусиаст, поне да имам представа за състоянието на автомобила.
Относно хората около мен, може би просто карат други конфигурации все такива при които май ги няма по-едрите и скъпи ремонти характерни за бензините 4х4 през тази година.... включващи най-вече дизел...
Поздрави!
Казвам, че разхода не ме притеснява, защото си е така - имам възможност да отделям пари за гориво и го правя като си разчитам добре разходите, но това е друга тема. Уча такава специалност, че винаги ще има работа за мен най-вече покрай много болести, обкръжаващи ни. Но това са други теми и дано не ми попречат на публикуването на коментара.
Е46 не ми се иска да взимам, защото макар и 330, 6.6 от 0-100 (което е голяма разлика за това което карам в момента), си е все пак в годината на моята кола, а и доста познати се оплакват от капсулираните носачи и т.н. макар и според техни думи да ги разкапсулират като ги пуснеш до еди къде си по еконт и т.н
Исках да покарам нещо от по-нова година, нещо като Е91, (че и Е61), нещо красиво като тях.
Доста съм повлиян и от БГ блогърите за коли в нета и техните клипове в които не знам дали всичко е вярно.
Като новак в марката, определено не съм се отказал, държа на бензин и бих жертвал 4х4, но не и бензин. Ще попрочета малко за по-малките бензинови двигатели на Е90/91 и определено за Е60/1. Форума е страхотен и пише всичко! Остана да се надъхам на задно, което ще е май малко по-нататък.
Все пак двата варианта - да взема по-стар модел (Е46) за 5-6 и да дам половината от остатъка за поддръжка, или Е90/1 за 9 и още 1/3; 2/3 от 9 за поддръжка за момента ми идват в повече. Не разполагам със солиден приход, а държа да се справям сам с разходите си. Може би, по-нататък, ще търся хубав екземпляр, ама от собственик, и то ентусиаст, поне да имам представа за състоянието на автомобила.
Относно хората около мен, може би просто карат други конфигурации все такива при които май ги няма по-едрите и скъпи ремонти характерни за бензините 4х4 през тази година.... включващи най-вече дизел...
Поздрави!
Re: Съвети при покупка на BMW E91 325xi
Оригиналният термостат е пробит и веднага след него е сложен такъв от рено
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети при покупка на BMW E91 325xi
bmwfan4444 написа:Много благодаря на всички за включванията и изчерпателните съвети! Исках да споделя само, че наистина бюджета ми е 9000 тотал и може би това си е проблем. Студент съм и макар последна година, може би няма да мога да отделя голяма сума за по-нататъшни обслужвания като изключим първоначалното. В момента карам японски хеч и макар всичко по него да е перфектно обслужено, разхода ми към него ми е ОК.
Казвам, че разхода не ме притеснява, защото си е така - имам възможност да отделям пари за гориво и го правя като си разчитам добре разходите, но това е друга тема. Уча такава специалност, че винаги ще има работа за мен най-вече покрай много болести, обкръжаващи ни. Но това са други теми и дано не ми попречат на публикуването на коментара.
Е46 не ми се иска да взимам, защото макар и 330, 6.6 от 0-100 (което е голяма разлика за това което карам в момента), си е все пак в годината на моята кола, а и доста познати се оплакват от капсулираните носачи и т.н. макар и според техни думи да ги разкапсулират като ги пуснеш до еди къде си по еконт и т.н
Исках да покарам нещо от по-нова година, нещо като Е91, (че и Е61), нещо красиво като тях.
Доста съм повлиян и от БГ блогърите за коли в нета и техните клипове в които не знам дали всичко е вярно.
Като новак в марката, определено не съм се отказал, държа на бензин и бих жертвал 4х4, но не и бензин. Ще попрочета малко за по-малките бензинови двигатели на Е90/91 и определено за Е60/1. Форума е страхотен и пише всичко! Остана да се надъхам на задно, което ще е май малко по-нататък.
Все пак двата варианта - да взема по-стар модел (Е46) за 5-6 и да дам половината от остатъка за поддръжка, или Е90/1 за 9 и още 1/3; 2/3 от 9 за поддръжка за момента ми идват в повече. Не разполагам със солиден приход, а държа да се справям сам с разходите си. Може би, по-нататък, ще търся хубав екземпляр, ама от собственик, и то ентусиаст, поне да имам представа за състоянието на автомобила.
Относно хората около мен, може би просто карат други конфигурации все такива при които май ги няма по-едрите и скъпи ремонти характерни за бензините 4х4 през тази година.... включващи най-вече дизел...
Поздрави!
След този пост извода е един, на теб ти трябва е91 320д.
Това е икономична и здрава кола, преди фейса с М47 мотор 163кс. само на задно.
Всичко по тая кола е без пари, и на всичкото от горе е супер здрава.
Е61 е по скъпо за поддръжка, еле па с бензинов мотор...
Re: Съвети при покупка на BMW E91 325xi
bateray написа:pampo написа:Да вметна само, че около теб хората “нямат проблеми” често значи, че карат независимо от проблемите и иправят само ако спре да върви. Не казвам, че е така, но има значение колко е придирчив човек към колата. С 9к тотал бих гледал е46 330и. За е90 мн молитви трябва да има ако след 9000 си нулирал сметката...
Както споменах човека не пести пари за колата и всичко се сменя преди да се счупи.
Аз визирах това изречение в първото мнение. Иначе тук играе и късметът, но винаги си има разходи за стотици левове. Я амортисьори, я някой носач, я някоя глупост от типа на таралеж или нещо с безкрайно разглабяне на табла, или хиляди други дреболийки. И при тея коли просто не са по 20 кинта тея неща... Та "няма дертове" може да значи, амортисьорът изпусна, но колата си върви, ще карам така докато не тръгна да я продавам. Разбира се изобщо не искам да кажа, че такъв е случаят, но като гледам хората около мен какви очаквания имат от 15 годишни коли, по-скоро бих се усъмнил в тоталната липса на дертове...
bmwfan4444 написа:Питам,защото съм чувал от колеги и познати - "Е харесал си кола за 9000 , ама трябва да имаш значи примерно 17000 , за да ти стигне всичко за обслужване и т.н." Е да ама пред мен - съседи,приятели,роднини масово карат е61,е90, за по 7000-8000 и нямат дертове, верно са със чисто задно и "малки" двигатели (1.8-129к.с.,2.0-170к.с.), ама все пак как така става, че нямат разходи има 9000 отделени взима колата за 7800 и вика всичко е готово няма нищо по нея???
За 9к тотал без опция за изваждане на 1000-2000лв във всеки един момент, бих казал, че е много възможно да има неприятни моменти и изживявания...
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Съвети при покупка на BMW E91 325xi
bateray написа:Оригиналният термостат е пробит и веднага след него е сложен такъв от рено
Въпроса е, че водната помпа е електрическа и се управлява от компютъра! Ако той реши, че иска да вдигне температурата до желаните от него 105'С, примерно, започва да и намалява оборотите и от там дебита и! Тогава без значение от термостата на колко градуса е, двигателя пак започва да се стопля! Доколкото знам, когато е студен и се запали за първи път за деня, тя дори не върти, за да загрее бързо... Как може да се избегне това? Затова са въпросите ни по охлаждането на тези двигатели...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- surfboard
- младши ентусиаст
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Съвети при покупка на BMW E91 325xi
Брат ми имаше Е90 325и преди години. Разходът на масло беше брутален. Разходът на гориво /особено градско/ също не беше от най-ниските. Не ми харесваше и как върви. Имаше относително добър старт и дотам. При изпреварвания извънградско си искаше вкарване в обороти и връщане на предавки, както повечето атмосферки. За да върви добре и да получиш максимума, все трябваше да я напъваш във високите обороти, където и разходът на масло ставаше още по-голям. В ниски и средни беше мудна.
- bmwfan4444
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 2.04.2019
Re: Съвети при покупка на BMW E91 325xi
Колеги, привет! Макар и след няколко месеца, все още не съм се отказал от покупката на БМВ. Вече бюджета е 13-14к и продължавам търсенето. Оглеждам 325 или 330xi.
Re: Съвети при покупка на BMW E91 325xi
bmwfan4444 написа:Колеги, привет! Макар и след няколко месеца, все още не съм се отказал от покупката на БМВ. Вече бюджета е 13-14к и продължавам търсенето. Оглеждам 325 или 330xi.
Здравейте, тъй като и аз гледам същия модел със същите характеристики, можете ли да споделите какво се случи, намерихте ли кола, доволен ли сте, или пък ако не защо се отказахте? Благодаря!
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани