Как да смъкнем работната температура на N46b20
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Как да смъкнем работната температура на N46b20
Ами по принцип много подробно чета де-що всичко като теми в тоя форум и ми е странно, че не знам коя е темата ти, а може би съм я чел и просто не съм обърнал внимание чий е автора. Ще я намеря, щото пък аз съвсем отговорно твърдя, че едва ли е възможно физически някой, някога в света да е имал повече неволи с е46 от мен И да, не говоря за форума и страната, планетата имам предвид Както и да е, не разбрах кое е последното нещо, което ще направиш по нея? Термостата? Аз отговорно ти заявявам, че той ще свърши огромна полезна работа за мотора, но в никакъв случай няма да ти свали разхода и със 100мл!
Почти всички газаджии масово преобогатяват смесите, като по тоя начин се застраховат за нескопосаната си работа, мързел, незнание и безхаберие. Тук във форума има момчета, които чуват петела, пусни едни живи данни в темата за н42 и съм уверен, че някой ще ти изкоментира богатата смес.
Моежеш и сам да си поиграеш с налягането в рейката да речем Аз така правя като съм в чужбина и нямам възможност да обогатя или обедня. Просто непременно си направи нишан да можеш да върнеш нещата назад при нужда
Почти всички газаджии масово преобогатяват смесите, като по тоя начин се застраховат за нескопосаната си работа, мързел, незнание и безхаберие. Тук във форума има момчета, които чуват петела, пусни едни живи данни в темата за н42 и съм уверен, че някой ще ти изкоментира богатата смес.
Моежеш и сам да си поиграеш с налягането в рейката да речем Аз така правя като съм в чужбина и нямам възможност да обогатя или обедня. Просто непременно си направи нишан да можеш да върнеш нещата назад при нужда
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Как да смъкнем работната температура на N46b20
ivoaudi написа:Огън си и за температури и за разход! Идеално, чак да ти завиди човек. Къде я държиш??
Колегата над теб споменава, че е сложил хладен на н52, ще е интересно да сподели резултати?
След почти 3000км с термостата и аз да споделя резултати на н52. Само ще кажа че е идеално. Малко съм предобрил, но не мисля че е проблем. В тенджърата уж отваряше на 85 градуса, но реално колата в града държи между 78 и 90, преди 3 седмици до банско ходих, не мръдна от 85 градуса. В понеделник пораздавах малко повече газ по планински завой и пак варираше между 80 и 85 градуса температурата. За разход не мога да кажа тъй като сменях и изпарител на газовата и в момента още борим настройките. Но борда ми показва 15, а крака ми не е от най-леките. Та подозирам разликата е минимална в разхода. Но само ще кажа че колата се усеща по-жива през цялото време. Преди като дигнеше температурата и в ниските ставаш мудна.
Един съвет може би около 90 градуса е по-добре да се направи да отваря. Но тъй като не е много лесен за сваляне термостата реших че не си струва да се занимавам да го оправям.
Сложих най-обикновен восък от свещ която имах в нас
- ognian2002
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 92
- Регистриран на: 11.04.2020
- Пол: Мъж
Re: Как да смъкнем работната температура на N46b20
Привет, колега
Моторът на старата ми кола е м43. Велик двигател, жалко , че е спрян от производство от има - няма 20 години. При мен , обаче, нещо и стана на бензин на моята и то преди още да сложа газта. И не мога да я оправя вече 3 години. Не е от газовата, нещо друго е, но вече не ми се занимава. Само ще модифицирам термостата и една промивка . Така и така ще точа антифриза, като тръгна да свалям газовата, що да не опитам
Моторът на старата ми кола е м43. Велик двигател, жалко , че е спрян от производство от има - няма 20 години. При мен , обаче, нещо и стана на бензин на моята и то преди още да сложа газта. И не мога да я оправя вече 3 години. Не е от газовата, нещо друго е, но вече не ми се занимава. Само ще модифицирам термостата и една промивка . Така и така ще точа антифриза, като тръгна да свалям газовата, що да не опитам
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Как да смъкнем работната температура на N46b20
Да, отново съм разбрал грешно и от там и съм те подвел. Аз разбрах, че на бензин ти е перфектна и имаш супер разход на бензин, а на газ преразход. Ако сега разбирам правилно, не е ставало въпрос за същия мотор, а за новата кола. Извинявам се.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Как да смъкнем работната температура на N46b20
ognian2002 написа:Привет, колега
Моторът на старата ми кола е м43. Велик двигател, жалко , че е спрян от производство от има - няма 20 години. При мен , обаче, нещо и стана на бензин на моята и то преди още да сложа газта. И не мога да я оправя вече 3 години. Не е от газовата, нещо друго е, но вече не ми се занимава. Само ще модифицирам термостата и една промивка . Така и така ще точа антифриза, като тръгна да свалям газовата, що да не опитам
Аз пък имах преди 3 години E46 Coupe 318i , газ бензин(газта си я правих аз) - работеше ми на 112-113 градуса и така си я карах от самото начало до като я разтиках , не съм имал никакви проблеми, но бензина си е друга работа, и повече никога не бих си сложил газ на бензинов мотор.
Мотора железен, ама куцобайка - гории 10/100, а не върви ( макар че бях и направил ТОП всичко от-до) - засилихих и я продадох със страшна сила и кеф - грам и въобще не съжалявам че се отървах от нея
Към днешна дата съжалявам че отново за втори пореден път не направих правилният избор за мотор(n46b20) и за сегашното ми E90 ( надявам се да правя тази грешка вече за последен път , просто трябваше да бъде поне 6-так , макар че и по него съм направил всичко от-до ТОП , най вероятно и неговата съдба ще е като на E46 , макар и да се осеща малко по-живо и динамично и тази гори, а не върви за разход от 10-12/100 и по моите критерии пак не е това, което трябва да бъде, защото такъв разход ходи на кола 200+ коня и двойно-повече вървяща...
Последна промяна Guberkov на 12 Мар 2021, 11:25, променена общо 2 пъти
- ognian2002
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 92
- Регистриран на: 11.04.2020
- Пол: Мъж
Re: Как да смъкнем работната температура на N46b20
ivoaudi написа:Да, отново съм разбрал грешно и от там и съм те подвел. Аз разбрах, че на бензин ти е перф
ектна и имаш супер разход на бензин, а на газ преразход. Ако сега разбирам правилно, не е ставало въпрос за същия мотор, а за новата кола. Извинявам се.
О.к , колега. Радвам се, че си винаги на линия и винаги готов да помогнеш с мнение или съвет.
Привет и на колегата Губерков. Аз откакто я карам моята е91 с модифицирания термостат ,грешки нямам никакви, а разхода е 7.3- 7.5л , но карам почти само извънградско. Прави ми впечатление, че не върви подобаващо като за двойка мотор със 150 коня, другото ми БМВ , хем с м43 мотора беше по-динамично и на 5-та набираше идеално , преди да го хване Covid-a на невървенето, разбира се Тази новата я няма никаква на 6-та , на 5-та за изпреварване е малко мъка и като цяло очаквах доста повече. Така ли са по принцип е90-ките с n46 B20 или моята все пак нещо не е наред?
Огнян
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Как да смъкнем работната температура на N46b20
Малко е тегаво с вървежа така еднозначно да се отговори и много неща трябва да се вземат предвид:
Е90 по принцип си е тежичка, а твоята е дори е91, тоест още кила отгоре. Отделно от това, м43-ката ти е била с по-къси скорости заради малкия мотор, които пък донякъде се припокриват с по-късия диф на е91-ката ти. Според мен би трябвало да вървят сходно, но все пак с превес за е91 и то точно като динамика, за което силна роля ще играе двойния ванос.
Според мен все пак имаш проблем с е91-ката! Това ако приемем, че двете са ръчки?
Е90 по принцип си е тежичка, а твоята е дори е91, тоест още кила отгоре. Отделно от това, м43-ката ти е била с по-къси скорости заради малкия мотор, които пък донякъде се припокриват с по-късия диф на е91-ката ти. Според мен би трябвало да вървят сходно, но все пак с превес за е91 и то точно като динамика, за което силна роля ще играе двойния ванос.
Според мен все пак имаш проблем с е91-ката! Това ако приемем, че двете са ръчки?
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ognian2002
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 92
- Регистриран на: 11.04.2020
- Пол: Мъж
Re: Как да смъкнем работната температура на N46b20
Горе-долу така си ги представях нещата и аз за вървенето на е46- цата с м43 и е91 с н46 мотора. По нищо не му личи да има някакъв проблем, пали от раз, работи равномерно, няма неестествени шумове, няма грешки, смених и 4-те бобини с оригинални за модела Бош + Денсо иридиум свещи , общо взето грижа се за колицата.. Но е мудна и няма тяга, ще взема да снимам едно видео с Инпата , за да се видят живите данни и да го пусна в някоя от темите за обсъждане. И ти и колегата Губерков сте врели и кипели с тези мотори и ще можете, предполагам, да кажете кое е в норма и кое не е. И други колеги ако се обадят с мнения е добре дошло. Само не знам в коя тема да го пусна.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Как да смъкнем работната температура на N46b20
Адекватна тема за него е темата за н42 в е46. Аз бих постнал там
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ognian2002
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 92
- Регистриран на: 11.04.2020
- Пол: Мъж
Re: Как да смъкнем работната температура на N46b20
о.к колега. Непременно ще я свърша тази работа.
- newdriver
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 17.08.2020
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 2.0 benzin
Re: Как да смъкнем работната температура на N46b20
ognian2002 написа:Горе-долу така си ги представях нещата и аз за вървенето на е46- цата с м43 и е91 с н46 мотора. По нищо не му личи да има някакъв проблем, пали от раз, работи равномерно, няма неестествени шумове, няма грешки, смених и 4-те бобини с оригинални за модела Бош + Денсо иридиум свещи , общо взето грижа се за колицата.. Но е мудна и няма тяга, ще взема да снимам едно видео с Инпата , за да се видят живите данни и да го пусна в някоя от темите за обсъждане. И ти и колегата Губерков сте врели и кипели с тези мотори и ще можете, предполагам, да кажете кое е в норма и кое не е. И други колеги ако се обадят с мнения е добре дошло. Само не знам в коя тема да го пусна.
Колега и аз съм с Е90 Н46 мотора с газ и моята също е мудна или аз си представям , че трябва да върви повече.
И при мен няма никакви грешки , уж всичко работи добре но си мисля , че все пак има нещо. Нека и други споделят мнение.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Как да смъкнем работната температура на N46b20
newdriver написа:ognian2002 написа:Горе-долу така си ги представях нещата и аз за вървенето на е46- цата с м43 и е91 с н46 мотора. По нищо не му личи да има някакъв проблем, пали от раз, работи равномерно, няма неестествени шумове, няма грешки, смених и 4-те бобини с оригинални за модела Бош + Денсо иридиум свещи , общо взето грижа се за колицата.. Но е мудна и няма тяга, ще взема да снимам едно видео с Инпата , за да се видят живите данни и да го пусна в някоя от темите за обсъждане. И ти и колегата Губерков сте врели и кипели с тези мотори и ще можете, предполагам, да кажете кое е в норма и кое не е. И други колеги ако се обадят с мнения е добре дошло. Само не знам в коя тема да го пусна.
Колега и аз съм с Е90 Н46 мотора с газ и моята също е мудна или аз си представям , че трябва да върви повече.
И при мен няма никакви грешки , уж всичко работи добре но си мисля , че все пак има нещо. Нека и други споделят мнение.
При теб и в твоят случай-специално, колата ти ще започне да върви по-добре и с по-добра динамика, когато смениш гумичките на клапаните да спре вкарва масло в горивните камери и да гори масло и пуши отзад - тогава ще ти се подобрят адаптациите на горивната смес и ще видиш тогава как мотора ще започне да се държи от към динамика и мощност по-адекватно.
А и с тая газ, съвсем не откъсва сигурно.
Но дори и всичко да е в норми-изправно и технически ок , недей очаква чудеса и космос - този мотор гори( всичко - масло,бензин,вода), а не върви с динамиката на бърз автомобил, за евридейка и нормално каране човек да си върши работата става.
Иначе избора ти трябваше да бъде 6-цилиндъра мотор от 325 нагоре даже направо 330i.
- Justdoit120i
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 1.05.2021
- Пол: Мъж
Re: Как да смъкнем работната температура на N46b20
Здравейте колеги майстор от модегно предградие казва се алекс ми каза че може софтуерно да ми премахне температурата 200лв струвало и било много по добре не сме говорили по сериозно по темата но до ден два ще го потърся!!!
- ognian2002
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 92
- Регистриран на: 11.04.2020
- Пол: Мъж
Re: Как да смъкнем работната температура на N46b20
На какъв мотор, колега? Коя температура, подгрева на термостата ли имаш предвид , да е постоянно включен? Или ако си с ел. помпа нещо да базикате по софтуера?
- ognian2002
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 92
- Регистриран на: 11.04.2020
- Пол: Мъж
Re: Как да смъкнем работната температура на N46b20
Привет, колеги
Лек ъпдейт по темата. Навъртях към 8000 км . с модифицирания термостат и всичко е наред . Сега времето се постопли тук в Англия до към 20° гр. през деня и двигателя си поддържа 92-93° гр. на дълъг път , на място 94-95° и ми включва перката на 1- ва степен. В сравнение със зимата ми е качил работната температура само с 1° гр. Да ви питам, обаче, нормално ли е толкова рано , на 95° гр. да включва перката?
Ще се радвам да драснете някой ред.
Поздрави
Лек ъпдейт по темата. Навъртях към 8000 км . с модифицирания термостат и всичко е наред . Сега времето се постопли тук в Англия до към 20° гр. през деня и двигателя си поддържа 92-93° гр. на дълъг път , на място 94-95° и ми включва перката на 1- ва степен. В сравнение със зимата ми е качил работната температура само с 1° гр. Да ви питам, обаче, нормално ли е толкова рано , на 95° гр. да включва перката?
Ще се радвам да драснете някой ред.
Поздрави
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани