Sprint Booster тунинг за подобрена реакция педала на газта
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- powerlove1
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 27.04.2019
- Пол: Мъж
Sprint Booster тунинг за подобрена реакция педала на газта
Здравейте,
споделям един реален, съществен, интересен и сравнително евтин ъпгрейд, който току що инсталирах на моята Е91 330xi 2006 автоматик. N52.
Накратко: разликата е съществена! колата се усеща много по различно! Стартът на колата е доста по бърз, осезаемо по бързо вдига обороти, времето между натискането на педала и реалното ускорение на автомобила е осезаемо по кратко, което води до осезаема разлика особено в градското шофиране.
Цена: 440 лв с доставка от ebay.de
Малко история. След 10тина или повече години в сектора на Ауди, слизайки от S4 B6, 344 кс V8, въпросното БМВ ми беше бавно. Аудито е 5.9 до 100, БМВ-то 6.8, т.е. колите са сравнително близки. Разликата която ме притесняваше се усещаше най вече при старт и при динамични маневри в трафика където няма достатъчно време колата да качи обороти за да ускори достатъчно за комфортна смяна на лентите. Знам че БМВ-то е по-бавна кола, но просто се усещаше ПРЕКАЛЕНО ТРОМАВА все пак 3 литра бензин не е малко, пък и я карам на бензин (17-19 градско ) а Аудито беше на газ. Колата няма грешки, провериха се ДИСА клапите (не физически, но по компютър не дават грешки), с една дума колата е напълно изрядна, дори перфектна.
Получих оферта за нов ремап на компютъра и скоростната кутия за 700лв но ми се стори малко скъпо. 150-200 лв на час примерно по мои сметки ми идва малко в повече.
Е, тази джаджа ми реши проблема. Представлява модулатор на сигнала нa педала на газта, монтира се за 10-15 мин. Това което прави е че отваря клапата за въздуха доста по рязко отколкото мудното заводско решение. Както написах разликата е осезаема. Модулът важи за всички БМВ-та от 2002г насам, без X-моделите. Важи за ръчни и автоматик.
Пускам линкове
1. как работи: https://youtu.be/1EkDzsSqRg4
2. инсталация и ревю: https://youtu.be/gX2p-jnTIn0
3. линк за покупка. Има 30 дни гаранция за връщане на парите. изпращат от Гърция и дойде за няма и седмица.
https://www.ebay.de/itm/Sprint-Booster-Version-3-fur-Bmw-PN-BLK-BMWV3/123281138940?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20170511121231%26meid%3D2b74ca08333942cb8d61ef4cc2988045%26pid%3D100675%26rk%3D3%26rkt%3D4%26mehot%3Dnone%26sd%3D353080048807%26itm%3D123281138940%26pmt%3D0%26noa%3D1%26pg%3D2380057&_trksid=p2380057.c100675.m4236&_trkparms=pageci%3A2e373308-bb18-11ea-bcbe-8af3994def0a%7Cparentrq%3A071e957e1730a6e67f5dd090ffe2aca3%7Ciid%3A1
не съм търговец нито печеля по някакъв начин от тази препоръка. Продуктът е супер и разликата е съществена.
споделям един реален, съществен, интересен и сравнително евтин ъпгрейд, който току що инсталирах на моята Е91 330xi 2006 автоматик. N52.
Накратко: разликата е съществена! колата се усеща много по различно! Стартът на колата е доста по бърз, осезаемо по бързо вдига обороти, времето между натискането на педала и реалното ускорение на автомобила е осезаемо по кратко, което води до осезаема разлика особено в градското шофиране.
Цена: 440 лв с доставка от ebay.de
Малко история. След 10тина или повече години в сектора на Ауди, слизайки от S4 B6, 344 кс V8, въпросното БМВ ми беше бавно. Аудито е 5.9 до 100, БМВ-то 6.8, т.е. колите са сравнително близки. Разликата която ме притесняваше се усещаше най вече при старт и при динамични маневри в трафика където няма достатъчно време колата да качи обороти за да ускори достатъчно за комфортна смяна на лентите. Знам че БМВ-то е по-бавна кола, но просто се усещаше ПРЕКАЛЕНО ТРОМАВА все пак 3 литра бензин не е малко, пък и я карам на бензин (17-19 градско ) а Аудито беше на газ. Колата няма грешки, провериха се ДИСА клапите (не физически, но по компютър не дават грешки), с една дума колата е напълно изрядна, дори перфектна.
Получих оферта за нов ремап на компютъра и скоростната кутия за 700лв но ми се стори малко скъпо. 150-200 лв на час примерно по мои сметки ми идва малко в повече.
Е, тази джаджа ми реши проблема. Представлява модулатор на сигнала нa педала на газта, монтира се за 10-15 мин. Това което прави е че отваря клапата за въздуха доста по рязко отколкото мудното заводско решение. Както написах разликата е осезаема. Модулът важи за всички БМВ-та от 2002г насам, без X-моделите. Важи за ръчни и автоматик.
Пускам линкове
1. как работи: https://youtu.be/1EkDzsSqRg4
2. инсталация и ревю: https://youtu.be/gX2p-jnTIn0
3. линк за покупка. Има 30 дни гаранция за връщане на парите. изпращат от Гърция и дойде за няма и седмица.
https://www.ebay.de/itm/Sprint-Booster-Version-3-fur-Bmw-PN-BLK-BMWV3/123281138940?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20170511121231%26meid%3D2b74ca08333942cb8d61ef4cc2988045%26pid%3D100675%26rk%3D3%26rkt%3D4%26mehot%3Dnone%26sd%3D353080048807%26itm%3D123281138940%26pmt%3D0%26noa%3D1%26pg%3D2380057&_trksid=p2380057.c100675.m4236&_trkparms=pageci%3A2e373308-bb18-11ea-bcbe-8af3994def0a%7Cparentrq%3A071e957e1730a6e67f5dd090ffe2aca3%7Ciid%3A1
не съм търговец нито печеля по някакъв начин от тази препоръка. Продуктът е супер и разликата е съществена.
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Sprint Booster тунинг за подобрена реакция педала на газ
Виждал съм го и аз този Sprint Booster и наистина има разлика аз щях да го купувам ама продадох колата , мисля да го пробвам някои ден.
Re: Sprint Booster тунинг за подобрена реакция педала на газ
Пари на вятъра са това.
Това че като натиснеш педала на 10% примерно , а кутийката каже че е на 50% не значи че прави колата по бърза.
Това че като натиснеш педала на 10% примерно , а кутийката каже че е на 50% не значи че прави колата по бърза.
- powerlove1
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 27.04.2019
- Пол: Мъж
Re: Sprint Booster тунинг за подобрена реакция педала на газ
andy написа:Пари на вятъра са това.
Това че като натиснеш педала на 10% примерно , а кутийката каже че е на 50% не значи че прави колата по бърза.
в реални градски условия колата е много по-динамична. няма нужда да чакаш 3 хил оборота за да Изобщо се случи нещо. усеща се също и на старта.
иначе ги чух тези мнения и преди да го купя....разликата само е че аз говоря от практиката а ти от теорията
колата се приближи доста до усещането на S4-ката, а преди ми беше малко депресивно. за 400 лв си е без пари
- powerlove1
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 27.04.2019
- Пол: Мъж
Re: Sprint Booster тунинг за подобрена реакция педала на газ
Налага се да добавя отговор на тази тема и той не е положителен.
Ефектът от педала беше супер... до момента до който започна да ми създава проблеми. Вижте датите на поста. Извадих голям късмет че мой приятел разпозна проблема, който се състоеше в:
[list=]
играене на оборотите след студен старт
колата сама даваше газ (!!!!) понякога по време на маневри за тръгване след студен старт. В смисъл че колата се засилваше сама и се налагаше да скачам на спирачката - рядко, но факт.
от време на време в движение или при кик даун обикновено при старт на светофара за около 1-2 секунди колата губи всякаква тяга. Просто забива нос и се усеща че подаването на гориво тотално е прекъснато. Не повече от 2 сек по-късно всичко е нормално.
[/list]
Проблемът беше че не даваше НИКАКВИ грешки.
Оправи се след като се нулираха всички модули (factory settings reset)
Получи се така че "евтиното излиза по скъпо". Сега най-вероятно ще си направя чип тунинг за същия ефект "както трябва".
Поздрави!
Ефектът от педала беше супер... до момента до който започна да ми създава проблеми. Вижте датите на поста. Извадих голям късмет че мой приятел разпозна проблема, който се състоеше в:
[list=]
играене на оборотите след студен старт
колата сама даваше газ (!!!!) понякога по време на маневри за тръгване след студен старт. В смисъл че колата се засилваше сама и се налагаше да скачам на спирачката - рядко, но факт.
от време на време в движение или при кик даун обикновено при старт на светофара за около 1-2 секунди колата губи всякаква тяга. Просто забива нос и се усеща че подаването на гориво тотално е прекъснато. Не повече от 2 сек по-късно всичко е нормално.
[/list]
Проблемът беше че не даваше НИКАКВИ грешки.
Оправи се след като се нулираха всички модули (factory settings reset)
Получи се така че "евтиното излиза по скъпо". Сега най-вероятно ще си направя чип тунинг за същия ефект "както трябва".
Поздрави!
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани