Bmw e92 вибрация след ускорение
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Bmw e92 вибрация след ускорение
Здравейте колеги, колата е bmw e92 3.0d 231 коня ръчка, след ремап на 5 или 6 предавка със 100-120 км при рязко настъпване се усеща сериозна вибрация като тресене от към деференциала, тампоните на моста са прегледани и са добре, на носачите са сменени, също така и тампона на деференциала е сменен, кардата е прегледан, карето от към скоростната кутия е сменено ново оригинална, а от към деференциала тези дни ще се сменя, но видимо не е зле, тампоните на скоростната кутия са прегледани и те са добре, има ли вероятност вибрацията да е от тампоните на мотора, но тогава не трябва ли скоростния лост да вибрира.
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Bmw e92 вибрация след ускорение
И аз имам вибрация(не точно вибрация, а боботене) от по-ниска скорост, на по-висока предавка като дам газ до долу но това е нормално и не се отразява добре на маховика и съединителя, затова аз лично ако давам газ до долу гледам да съм около 2к оборота на определената скорост, ако не връщам една и тогава.
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Bmw e92 вибрация след ускорение
Сменено и задно каре от към деференциала няма промяна, съединителя е пренакован за да издържи на тягата че след ремапа пробоксува във високите скорости, вибрацията идва отзад от към деференциала и даже не е точно вибрация, а тресене като центрофуга.
Re: Bmw e92 вибрация след ускорение
AvoyzeN написа:Здравейте колеги, колата е bmw e92 3.0d 231 коня ръчка, след ремап на 5 или 6 предавка със 100-120 км при рязко настъпване се усеща сериозна вибрация като тресене от към деференциала.
Oт мапера е. Трябва да си оправи софтуера...но ме съмнява че може щом не го е направил.
Най-вероятно е много аванса в ниските. Ходи при човек разбиращ от работата си, а не случайни мапери.
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Bmw e92 вибрация след ускорение
Колата е ремапната в Русе, едни от най-добрите, колко такива e9x 3.0d е ремапнал и го нямат този проблем.
Re: Bmw e92 вибрация след ускорение
Когато се пови проблем се гледа кое нещо е пипано последно.
Проблема ти се е появил след ремапа......
Проблема ти се е появил след ремапа......
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Bmw e92 вибрация след ускорение
Вижте вътрешните карета на полуоските! От тях клати и тресе при набиране и отнемане на газ.
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Bmw e92 вибрация след ускорение
прегледани са
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Bmw e92 вибрация след ускорение
А сигурно ли е, че кардана е монтиран правилно след свалянето му?
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Bmw e92 вибрация след ускорение
Да, всичко по колата се ремонтира от собственика, който е механик от дълги години.
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Bmw e92 вибрация след ускорение
В крайна сметка "проблема" идва от скоростната кутия, зъбите на колела са под ъгъл и от тягата се изместват, затова като се дава рядко газ, сваляш една предавка надолу и проблема го няма, явно не е предназначена за тези коне, не знам 335D дали имат ръчна скоростна кутия.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Bmw e92 вибрация след ускорение
AvoyzeN написа:В крайна сметка "проблема" идва от скоростната кутия, зъбите на колела са под ъгъл и от тягата се изместват, затова като се дава рядко газ, сваляш една предавка надолу и проблема го няма, явно не е предназначена за тези коне, не знам 335D дали имат ръчна скоростна кутия.
335D с ръчна няма, но и някакси звучи странно това обяснение за скоростната кутия. Мисля, че на скоростната пишеше някакви Nm ограничение. Въпреки това съм чувал за тунинговани 330-ки с по 800Nm момент. Възможно е и да е ставало въпрос за N57 двигател. Имаше и Е46-ци, които бяха напънати сериозно.
Re: Bmw e92 вибрация след ускорение
AvoyzeN написа:В крайна сметка "проблема" идва от скоростната кутия, зъбите на колела са под ъгъл и от тягата се изместват, затова като се дава рядко газ, сваляш една предавка надолу и проблема го няма, явно не е предназначена за тези коне, не знам 335D дали имат ръчна скоростна кутия.
Tова мапера ли ти го каза? И тресенето не е от конете а от нютоните - тресеш в ниските обороти а не в максималните.
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Bmw e92 вибрация след ускорение
AvoyzeN написа:В крайна сметка "проблема" идва от скоростната кутия, зъбите на колела са под ъгъл и от тягата се изместват, затова като се дава рядко газ, сваляш една предавка надолу и проблема го няма, явно не е предназначена за тези коне, не знам 335D дали имат ръчна скоростна кутия.
Доста мапери точно поради тази причина "режат" нютоните с ниски обороти да не тормози толкова кутията.
Има колега във форума с ръчна кутия който вече кара 30к км. на 380кс и 800нм.
А реално тази кола колко кс и нютона е, написал си само с ремап да речем не повече от 300кс и 650нм.
Кутията трябва да няма никак проблем.
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Bmw e92 вибрация след ускорение
Над 300 коня, предполагам около 310 коня най много.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани