Колеги, дайте предложение за не-МЕНТЕ масло 5W40 за N46b20
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Колеги, дайте предложение за не-МЕНТЕ масло 5W40 за N46b
Guberkov написа:Четох,четох мнения в наши,руски,немски,английски форуми и сайтове не само BMW и VAG-групите , и май стигнах до извода че ще заложа на RAVENOL ( за което благодаря и на няколко колеги изказали мнение в този пост и са за това масло).
Така ориентирах се към МАСЛО RAVENOL VMO 5W-40 - 5 ЛИТРА 97.75 лв ето от тук: https://oilgroupbg.com/ravenol-vmo-5w-40-5l.html?search=RAVENOL%20VMO%205W&category_id=0
Сега ако дадете мнение за разликата между RAVENOL VMO 5W-40 и RAVENOL VPD 5W-40 кое е по-подходящото за N46B20(съобразено с това че тези мотори имат навика да побутват маслото) , както и мнение за посочения търговец, може би ще съм на финала в избора на масло.
Благодаря на всички отзовали се колеги за мненията и съветите.
Колега, можешеше просто да прегледаш темата за маслата в Е60 подфорума, щеше да си спестиш доста усилия свързани с изяснаването на въпроса. За сведение, последните 58 страници от нея са написани през последните две години, т.е. информацията е съвсем актуалана, да не говорим, че твоят двигател се произвежда от 2004/2006 и до 2012 когато е прекратено производството някакви особени изменения в него, които да променят изискванията към маслото, не вярам да са правили. Относно разликите между VMO и VPD, и двете са среднопепелни за дизелови двигатели, второто вече не се произвежда, но все пак има допуск LL04, първото явно поради промените настъпили в изискванята към допуска през 2018г, го е загубило. Тъй като си с бензинов двигател, мисля за теб е по-подходящо високопепелното RAVENOL VST 5W-40 или SSL 0W-40 които са с допуск LL01. Ако взе пак държиш на среднопепелно маслко като първите две, трябва да знаеш, че тъй като имат по-малко добавки в тях, ще е добре да ги сменяш на по-кратък интервал - да кажем с 20%, в сравнение със високопепелните масла.
PS Поради недоглеждане съм лишил VMO от допуска LL04, за което се извинявам.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 720
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колеги, дайте предложение за не-МЕНТЕ масло 5W40 за N46b
Аз лично ползвам Ravenol 5w30 VMP (на TDS) и съм много доволен, колата звучи по съвсем различен начин. Преди това пак не е била с боклук масло и все беше шумна, сега работи като бензинова
Познат който има уред за температура на маслото казва, че това конкретно както и да си е карал колата на магистрала не е успявал да му вдигне повече от 110 градуса, Castrol EDGE например на първия баир с над 170 го е сварил на 130+
Познат който има уред за температура на маслото казва, че това конкретно както и да си е карал колата на магистрала не е успявал да му вдигне повече от 110 градуса, Castrol EDGE например на първия баир с над 170 го е сварил на 130+
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Колеги, дайте предложение за не-МЕНТЕ масло 5W40 за N46b
Don_Diego написа:Аз лично ползвам Ravenol 5w30 VMP (на TDS) и съм много доволен, колата звучи по съвсем различен начин. Преди това пак не е била с боклук масло и все беше шумна, сега работи като бензинова
Познат който има уред за температура на маслото казва, че това конкретно както и да си е карал колата на магистрала не е успявал да му вдигне повече от 110 градуса, Castrol EDGE например на първия баир с над 170 го е сварил на 130+
Аз обаче търся най-подходящото масло за бензинов мотор N46B20.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 720
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колеги, дайте предложение за не-МЕНТЕ масло 5W40 за N46b
Аз просто споделям моят опит с Ravenol, предполагам тези за бензинови двигатели също са толкова добри
Re: Колеги, дайте предложение за не-МЕНТЕ масло 5W40 за N46b
Don_Diego написа:Познат който има уред за температура на маслото казва, че това конкретно както и да си е карал колата на магистрала не е успявал да му вдигне повече от 110 градуса, Castrol EDGE например на първия баир с над 170 го е сварил на 130+
Тъй като въпросът с температурата на различните масла ме вълнува и се занимавам с него, би ли казал колега какъв точно двигател и кое масло на Кастрол имаш предвид? И въобще ако можеш да споделиш още информация за температурата на маслото в различни режими ако разполагаш с такава, би било много добре.
Последна промяна zaharia на 09 Май 2020, 0:36, променена общо 1 път
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Колеги, дайте предложение за не-МЕНТЕ масло 5W40 за N46b
Guberkov написа:Don_Diego написа:Аз лично ползвам Ravenol 5w30 VMP (на TDS) и съм много доволен, колата звучи по съвсем различен начин. Преди това пак не е била с боклук масло и все беше шумна, сега работи като бензинова
Познат който има уред за температура на маслото казва, че това конкретно както и да си е карал колата на магистрала не е успявал да му вдигне повече от 110 градуса, Castrol EDGE например на първия баир с над 170 го е сварил на 130+
Аз обаче търся най-подходящото масло за бензинов мотор N46B20.
Ако си се спрял на Ravenol вкарвай данните на колата ти тук: https://www.ravenol.de/en/oil-guide/?no_cache=1 и според насоките които ти даде колегата @zaharia избираш. Няма как да попаднеш на менте защото на ravenol маслата отзад на тубата има кодове и проверяваш тук: https://my.ravenol.com/en/check-your-code за автентичност.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Колеги, дайте предложение за не-МЕНТЕ масло 5W40 за N46b
nikola59 написа:Guberkov написа:Don_Diego написа:Аз лично ползвам Ravenol 5w30 VMP (на TDS) и съм много доволен, колата звучи по съвсем различен начин. Преди това пак не е била с боклук масло и все беше шумна, сега работи като бензинова
Познат който има уред за температура на маслото казва, че това конкретно както и да си е карал колата на магистрала не е успявал да му вдигне повече от 110 градуса, Castrol EDGE например на първия баир с над 170 го е сварил на 130+
Аз обаче търся най-подходящото масло за бензинов мотор N46B20.
Ако си се спрял на Ravenol вкарвай данните на колата ти тук: https://www.ravenol.de/en/oil-guide/?no_cache=1 и според насоките които ти даде колегата @zaharia избираш. Няма как да попаднеш на менте защото на ravenol маслата отзад на тубата има кодове и проверяваш тук: https://my.ravenol.com/en/check-your-code за автентичност.
Финално ще заложа на RAVENOL VMO 5W-40 .
Още веднъж благодаря на всички отзовали се колеги по темата и специални благодарности към компетенцията и професионализма на колегата @zaharia
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 720
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колеги, дайте предложение за не-МЕНТЕ масло 5W40 за N46b
zaharia написа:Don_Diego написа:Познат който има уред за температура на маслото казва, че това конкретно както и да си е карал колата на магистрала не е успявал да му вдигне повече от 110 градуса, Castrol EDGE например на първия баир с над 170 го е сварил на 130+
Тъй като въпросът с температурата на различните масла ме вълнува и се занимавам с него, би ли казал колега какъв точно двигател и кое масло на Кастрол имаш предвид? И въобще ако можеш да споделиш още информация за температурата на маслото в различни режими ако разполагаш с такава, би било много добре.
Както казах става въпрос за колата на мой познат и нямам точни данни. Споделям какво ми каза той като се чудих какво да взема. Колата иначе е засилвано Ауди А4 и знам че винаги е слагал топ сериите на топ марките и все беше недоволен (главно от това, че вдигаха висока температура при агресивно шофиране) докато не "откри" Ravenol и AMS
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Колеги, дайте предложение за не-МЕНТЕ масло 5W40 за N46b
Питане до колегата @zaharia :
До колкот разбирам качественните масла трябва да са 100% пълна синтетика с висок процент съдържание на PAO, без значение от допуските им.
Ако се абстрахирам от това че предписанието от производиделя трябва да е масло с допуск BMW LL04 (което предполагам касае само еко-норми, не толкова работата на мотора) , мога ли да се ориентирам към масло 100% синтетика с високо съдържание на PAO като това - RAVENOL VSI 5W-40 BMW Longlife 01 (напълно синтетично на основата на полиалфаолефини (PAO) за бензинови и дизеловите двигатели) вместо RAVENOL VMO SAE 5W-40 BMW Longlife-04.
Питането ми е допуските BMW Longlife 01 и BMW Longlife-04 какво касаят само еко-нормите за замръсяване на въздуха ли, или и по някъкъв начин влияят и на работата на мотора?
Колата ми е бензин има катализатори 2 броя , до колкото знам и катализаторите при бензиновите мотори не се задръстват като катализаторите и дпф при дизеловите мотори а и там има и турбо обикновенно,което също е взискателно към маслото, на някои дизели и дюзите също се мажат с масло и са капризни към маслото.
Сега питанката за избор на масло за двигател с допуск BMW Longlife-04 :
RAVENOL VSI 5W-40 BMW допуск Longlife 01 (напълно синтетично на основата на полиалфаолефини PAO)
или
RAVENOL VMO SAE 5W-40 BMW допуск Longlife-04 ( създадено на базата на полиалфаолефини (PAO) и естери)
И кое от двете масла предполага по-ниски загуби на масло и по-добра работа на мотора.
До колкот разбирам качественните масла трябва да са 100% пълна синтетика с висок процент съдържание на PAO, без значение от допуските им.
Ако се абстрахирам от това че предписанието от производиделя трябва да е масло с допуск BMW LL04 (което предполагам касае само еко-норми, не толкова работата на мотора) , мога ли да се ориентирам към масло 100% синтетика с високо съдържание на PAO като това - RAVENOL VSI 5W-40 BMW Longlife 01 (напълно синтетично на основата на полиалфаолефини (PAO) за бензинови и дизеловите двигатели) вместо RAVENOL VMO SAE 5W-40 BMW Longlife-04.
Питането ми е допуските BMW Longlife 01 и BMW Longlife-04 какво касаят само еко-нормите за замръсяване на въздуха ли, или и по някъкъв начин влияят и на работата на мотора?
Колата ми е бензин има катализатори 2 броя , до колкото знам и катализаторите при бензиновите мотори не се задръстват като катализаторите и дпф при дизеловите мотори а и там има и турбо обикновенно,което също е взискателно към маслото, на някои дизели и дюзите също се мажат с масло и са капризни към маслото.
Сега питанката за избор на масло за двигател с допуск BMW Longlife-04 :
RAVENOL VSI 5W-40 BMW допуск Longlife 01 (напълно синтетично на основата на полиалфаолефини PAO)
или
RAVENOL VMO SAE 5W-40 BMW допуск Longlife-04 ( създадено на базата на полиалфаолефини (PAO) и естери)
И кое от двете масла предполага по-ниски загуби на масло и по-добра работа на мотора.
Re: Колеги, дайте предложение за не-МЕНТЕ масло 5W40 за N46b
Маслата на база пълна синтетика се използват главно в спорта и или при работа в особено тежки условия. Пълната синтетика е по-устойчива на окисление и деградация при високи температури и големи натоварвания в сравнение с хидрокрека и минералното масло. С нея се твърди, че двигателят запазава и по-чист с по-малко отлагания и нагари. Освено това поради по-добрите си нискотемпературни свойства, тя се предпочита в маслата с вискозитет 0W-XX. В България или повечето страни от ЕС, на никого не му се налага да пали при температури под -35°C, така, че това и предимство не е от значение. В масовия случай при нормални условия на експлоатация, тя някма някакви съществени предимства пред хидрокрека. Освен това маслата на паза ПАО и естери обиконовено са по-скъпи от аналогичните хидрокрекови, заради разликата в цените на изходние суровини. ПАОто е към 2,5 пъти а естерите са към 5-6 пъти по-скъпи от хидрокрека.
Относно разликата между среднопепелни масла - тия с допуск BMW LL04 и високопепелнии с допуск BMW LL01. Първите от тях заради по-ниското съдържание на различни добавки в тях имат по-малко сулфатна пепел. Те оставят по-малко отлагания в двигателя и най-вече в ДПФ и тристепенните катализатори. Затова тези масла са предназначни за ползване в дизелови и бензинови(последните модели) двигатели които имат такива комоненти. Тук не става върпос за екология, а за задръстване на ДПФ или разрушаване и повреждане на катализаторите. Тъй като в подобни масла е намалено съдържанието най-вече на миещо-неутрализиращи добавки, те губят по-бързо полезните си свойства и следва да се сменят по-начесто отколкото високопепелните масла. Например акалното число - което показва какъв резерв има за неутрализиране на киселините които се образуват в маслото, на среднопепелно масло е обиковено в интервала 6-8, а при високопеплните масла е минимум 10. Това показва, че със среднопепелни масла интервалът между замените трябва да бъде с около 20-30% по-къс, отколкото с високопепелни масла. Ако маслото не се смени на време, поради процесите на окисление, нитрация и сулфатация които протичат в него, резервът на алкалното число се изчерпва, средата става киселинна и започват да тeкат процеси на корозия в двигателя. Другият недостатък на среднопепелните масла е, че поради същите ограничения налагани върху максималната стойност на сулфатната пепел - 0,8%, в тях пръсъстват по-малко противоизносни и срещу триене добавки. Това значи, че при по-големи натоварвания те ще работят по-лошо от вискокопепелните масла, т.е. са възможни по-голямо износване и по-виски температури на маслото.
Общо взето това са основните разлики между среднопепелните и високопепелните масла. С първите се осигурява по-голяма чистота в двигателя и свързаните с него компонените, но това става на цената на съкратен интревал на замяна, и по-малки количества противоизносни добавки в тях.
Конкретно кое от двете масла ще работи по-добре, ще харчи по-малко масло няма как да се каже, освен ако не се експериментира и се видят резултатите включително и от анализ на маслата. Само искам да посоча, че RAVENOL VMO SAE 5W-40 е на база хидрокрек, и да има ПАО е нещо ще е докъм 10%. Естери няма изобщо.
Иначе, да колега спокойно можеш да ползваш RAVENOL VSI 5W-40 BMW Longlife 01, то е подходящо за двигателя ти, макар да няма допуск LL01(до скоро имаше одобрение BMW Longlife-98), се препоръчва от производителя.
Относно разликата между среднопепелни масла - тия с допуск BMW LL04 и високопепелнии с допуск BMW LL01. Първите от тях заради по-ниското съдържание на различни добавки в тях имат по-малко сулфатна пепел. Те оставят по-малко отлагания в двигателя и най-вече в ДПФ и тристепенните катализатори. Затова тези масла са предназначни за ползване в дизелови и бензинови(последните модели) двигатели които имат такива комоненти. Тук не става върпос за екология, а за задръстване на ДПФ или разрушаване и повреждане на катализаторите. Тъй като в подобни масла е намалено съдържанието най-вече на миещо-неутрализиращи добавки, те губят по-бързо полезните си свойства и следва да се сменят по-начесто отколкото високопепелните масла. Например акалното число - което показва какъв резерв има за неутрализиране на киселините които се образуват в маслото, на среднопепелно масло е обиковено в интервала 6-8, а при високопеплните масла е минимум 10. Това показва, че със среднопепелни масла интервалът между замените трябва да бъде с около 20-30% по-къс, отколкото с високопепелни масла. Ако маслото не се смени на време, поради процесите на окисление, нитрация и сулфатация които протичат в него, резервът на алкалното число се изчерпва, средата става киселинна и започват да тeкат процеси на корозия в двигателя. Другият недостатък на среднопепелните масла е, че поради същите ограничения налагани върху максималната стойност на сулфатната пепел - 0,8%, в тях пръсъстват по-малко противоизносни и срещу триене добавки. Това значи, че при по-големи натоварвания те ще работят по-лошо от вискокопепелните масла, т.е. са възможни по-голямо износване и по-виски температури на маслото.
Общо взето това са основните разлики между среднопепелните и високопепелните масла. С първите се осигурява по-голяма чистота в двигателя и свързаните с него компонените, но това става на цената на съкратен интревал на замяна, и по-малки количества противоизносни добавки в тях.
Guberkov написа:Сега питанката за избор на масло за двигател с допуск BMW Longlife-04 :
RAVENOL VSI 5W-40 BMW допуск Longlife 01 (напълно синтетично на основата на полиалфаолефини PAO)
или
RAVENOL VMO SAE 5W-40 BMW допуск Longlife-04 ( създадено на базата на полиалфаолефини (PAO) и естери)
И кое от двете масла предполага по-ниски загуби на масло и по-добра работа на мотора.
Конкретно кое от двете масла ще работи по-добре, ще харчи по-малко масло няма как да се каже, освен ако не се експериментира и се видят резултатите включително и от анализ на маслата. Само искам да посоча, че RAVENOL VMO SAE 5W-40 е на база хидрокрек, и да има ПАО е нещо ще е докъм 10%. Естери няма изобщо.
Иначе, да колега спокойно можеш да ползваш RAVENOL VSI 5W-40 BMW Longlife 01, то е подходящо за двигателя ти, макар да няма допуск LL01(до скоро имаше одобрение BMW Longlife-98), се препоръчва от производителя.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Колеги, дайте предложение за не-МЕНТЕ масло 5W40 за N46b
zaharia написа:Маслата на база пълна синтетика се използват главно в спорта и или при работа в особено тежки условия. Пълната синтетика е по-устойчива на окисление и деградация при високи температури и големи натоварвания в сравнение с хидрокрека и минералното масло. С нея се твърди, че двигателят запазава и по-чист с по-малко отлагания и нагари. Освено това поради по-добрите си нискотемпературни свойства, тя се предпочита в маслата с вискозитет 0W-XX. В България или повечето страни от ЕС, на никого не му се налага да пали при температури под -35°C, така, че това и предимство не е от значение. В масовия случай при нормални условия на експлоатация, тя някма някакви съществени предимства пред хидрокрека. Освен това маслата на паза ПАО и естери обиконовено са по-скъпи от аналогичните хидрокрекови, заради разликата в цените на изходние суровини. ПАОто е към 2,5 пъти а естерите са към 5-6 пъти по-скъпи от хидрокрека.
Относно разликата между среднопепелни масла - тия с допуск BMW LL04 и високопепелнии с допуск BMW LL01. Първите от тях заради по-ниското съдържание на различни добавки в тях имат по-малко сулфатна пепел. Те оставят по-малко отлагания в двигателя и най-вече в ДПФ и тристепенните катализатори. Затова тези масла са предназначни за ползване в дизелови и бензинови(последните модели) двигатели които имат такива комоненти. Тук не става върпос за екология, а за задръстване на ДПФ или разрушаване и повреждане на катализаторите. Тъй като в подобни масла е намалено съдържанието най-вече на миещо-неутрализиращи добавки, те губят по-бързо полезните си свойства и следва да се сменят по-начесто отколкото високопепелните масла. Например акалното число - което показва какъв резерв има за неутрализиране на киселините които се образуват в маслото, на среднопепелно масло е обиковено в интервала 6-8, а при високопеплните масла е минимум 10. Това показва, че със среднопепелни масла интервалът между замените трябва да бъде с около 20-30% по-къс, отколкото с високопепелни масла. Ако маслото не се смени на време, поради процесите на окисление, нитрация и сулфатация които протичат в него, резервът на алкалното число се изчерпва, средата става киселинна и започват да тeкат процеси на корозия в двигателя. Другият недостатък на среднопепелните масла е, че поради същите ограничения налагани върху максималната стойност на сулфатната пепел - 0,8%, в тях пръсъстват по-малко противоизносни и срещу триене добавки. Това значи, че при по-големи натоварвания те ще работят по-лошо от вискокопепелните масла, т.е. са възможни по-голямо износване и по-виски температури на маслото.
Общо взето това са основните разлики между среднопепелните и високопепелните масла. С първите се осигурява по-голяма чистота в двигателя и свързаните с него компонените, но това става на цената на съкратен интревал на замяна, и по-малки количества противоизносни добавки в тях.Guberkov написа:Сега питанката за избор на масло за двигател с допуск BMW Longlife-04 :
RAVENOL VSI 5W-40 BMW допуск Longlife 01 (напълно синтетично на основата на полиалфаолефини PAO)
или
RAVENOL VMO SAE 5W-40 BMW допуск Longlife-04 ( създадено на базата на полиалфаолефини (PAO) и естери)
И кое от двете масла предполага по-ниски загуби на масло и по-добра работа на мотора.
Конкретно кое от двете масла ще работи по-добре, ще харчи по-малко масло няма как да се каже, освен ако не се експериментира и се видят резултатите включително и от анализ на маслата. Само искам да посоча, че RAVENOL VMO SAE 5W-40 е на база хидрокрек, и да има ПАО е нещо ще е докъм 10%. Естери няма изобщо.
Иначе, да колега спокойно можеш да ползваш RAVENOL VSI 5W-40 BMW Longlife 01, то е подходящо за двигателя ти, макар да няма допуск LL01(до скоро имаше одобрение BMW Longlife-98), се препоръчва от производителя.
Благодарско колега още веднъж и хубав ден .
- WaCkY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: Bourgas
- Пол: Мъж
- Кара: 120i
- Мечтае да кара: M POWER
Re: Колеги, дайте предложение за не-МЕНТЕ масло 5W40 за N46b
Колега,с същия мотор съм N46b20.Oт четири години т.е от както я имам колата сипвам само Castrol Edge 5w30 c3 .За тези четири години нито съм имал проблем с мотора нито пък някога мотора е пипал маслото.Сменям задължително на 10 хил,км и сипвам само Кастрол 5w30 .Ако разгледаш книжката на колата ти, там си го пише точно какво масло трябва да се слага.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Колеги, дайте предложение за не-МЕНТЕ масло 5W40 за N46b
WaCkY написа:Колега,с същия мотор съм N46b20.Oт четири години т.е от както я имам колата сипвам само Castrol Edge 5w30 c3 .За тези четири години нито съм имал проблем с мотора нито пък някога мотора е пипал маслото.Сменям задължително на 10 хил,км и сипвам само Кастрол 5w30 .Ако разгледаш книжката на колата ти, там си го пише точно какво масло трябва да се слага.
Да разбирам те, само където вероятноста да попаднеш на менте-масло на CASTROL е почти-сигурна, не те зная ти от къде си го купуваш.
Затова искам да избягам от тази марка масло - важното е да е истинско, а не толкова марката и от колко пари е.
- WaCkY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: Bourgas
- Пол: Мъж
- Кара: 120i
- Мечтае да кара: M POWER
Re: Колеги, дайте предложение за не-МЕНТЕ масло 5W40 за N46b
Авточасти kosser Бургас
- kali76
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 15.10.2011
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: Е 91 318I
- Мечтае да кара: НОВ автомобил
Re: Колеги, дайте предложение за не-МЕНТЕ масло 5W40 за N46b
Тотал 5W40. Сравнително евтино и малка вероятност за менте. Карал съм си и предишното БМВ с мотор М43 и сегашното, вече трета смяна с Н46.
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани