Проблем с акумулатора ?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Stanislav83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 10.11.2017
- Пол: Мъж
- Кара: E90 325D
Проблем с акумулатора ?
Здравейте колеги, моля ако някой е имал подобен случай или има идея да даде мнение. Е90 325d преди фейслифт.
Вчера, след като загасих колата, но при работещо радио изведнъж ми се появи иконка с акумулатор и надпис "Batterie stark entladen" реших,че това буквално значи - паднал акумулатор. Колата се кара само и единствено градско (да,знам,че дизела не е подходящ) от както я имам -1.5 години не е зареждан. Не съм имал проблеми с паленето до сега.И сега нямам, но след около 2 мин на радио и изписване на тази грешка - радиото гасне.При запалена кола, мисля, че не я изписва, но не съм сигурен.
Дадох го на магазин с профи зарядно за 24 часа. Момчето каза,че е зареден напълно и че го е тествал и е ок. Произведен е 2016г.
Сега го монтирахме обратно и положението е същото! Запалих я само на място - никакъв проблем, работи 1-2мин, загасих я,след малко пак излезе същото съобщение. Направих и скриин от Btool expert.


П.С. карах известно време с 2 грешки- за service и спирачна течност. От вчера,след грешката за акумулатора ми наби и грешка задръстен ДПФ и влезе в авариен режим. Не мисля,че тези неща имат общо, но все пак реших да ги спомена
Вчера, след като загасих колата, но при работещо радио изведнъж ми се появи иконка с акумулатор и надпис "Batterie stark entladen" реших,че това буквално значи - паднал акумулатор. Колата се кара само и единствено градско (да,знам,че дизела не е подходящ) от както я имам -1.5 години не е зареждан. Не съм имал проблеми с паленето до сега.И сега нямам, но след около 2 мин на радио и изписване на тази грешка - радиото гасне.При запалена кола, мисля, че не я изписва, но не съм сигурен.
Дадох го на магазин с профи зарядно за 24 часа. Момчето каза,че е зареден напълно и че го е тествал и е ок. Произведен е 2016г.
Сега го монтирахме обратно и положението е същото! Запалих я само на място - никакъв проблем, работи 1-2мин, загасих я,след малко пак излезе същото съобщение. Направих и скриин от Btool expert.


П.С. карах известно време с 2 грешки- за service и спирачна течност. От вчера,след грешката за акумулатора ми наби и грешка задръстен ДПФ и влезе в авариен режим. Не мисля,че тези неща имат общо, но все пак реших да ги спомена
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с акумулатора ?
Колега, добре е да ти кажат как точно са тествали акумулатора и да дадат някакви данни.
Акумулатора може да симулира 100% зареждане без да се зареди, защото вече е бъгнал. Необходимо е да се знае колко процента от фабричните стойности на стартов ток и капацитет са се загубили по време на експлоатацията му.
Акумулатора може да симулира 100% зареждане без да се зареди, защото вече е бъгнал. Необходимо е да се знае колко процента от фабричните стойности на стартов ток и капацитет са се загубили по време на експлоатацията му.
- Stanislav83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 10.11.2017
- Пол: Мъж
- Кара: E90 325D
Re: Проблем с акумулатора ?
Момчето ми обясни, но аз, да си кажа чесно, не разбрах. С някакъв уред, който симулира натоварване?
- expl0de
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 784
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Проблем с акумулатора ?
4 години е нормално за афтърмаркет акумулатор. Иска си смяна.
- Stanislav83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 10.11.2017
- Пол: Мъж
- Кара: E90 325D
Re: Проблем с акумулатора ?
Колега, произведен е преди 4 години, но не се знае кога е използван за първи път. Но дори и така да е, акумулатор, който до сега не е правил никакъв проблем и колата си пали отлично, бива зареден на макс и след това отново изписва тази грешка... дали проблема не е някъде другаде? Нещо не схващам.
Re: Проблем с акумулатора ?
Stanislav83 написа:Момчето ми обясни, но аз, да си кажа чесно, не разбрах. С някакъв уред, който симулира натоварване?
КАзва се товарна вилка и с него се проверява дали има умряла клетка, и други неща свързани със заряда
Няма начин да няма начин
- Stanislav83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 10.11.2017
- Пол: Мъж
- Кара: E90 325D
Re: Проблем с акумулатора ?
pinko_23 написа:Stanislav83 написа:Момчето ми обясни, но аз, да си кажа чесно, не разбрах. С някакъв уред, който симулира натоварване?
КАзва се товарна вилка и с него се проверява дали има умряла клетка, и други неща свързани със заряда
Точно това беше. И каза,че е ОК. Това обаче на каква мисъл ни навежда?
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Проблем с акумулатора ?
Да си сложиш нов и да не се занимаваш повече с глупости. 

За милиони-няма закони.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем с акумулатора ?
don't be написа:Да си сложиш нов и да не се занимаваш повече с глупости.
+1
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Stanislav83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 10.11.2017
- Пол: Мъж
- Кара: E90 325D
Re: Проблем с акумулатора ?
don't be написа:Да си сложиш нов и да не се занимаваш повече с глупости.
Мисълта ми беше да не стане така, че да дам 200-300лв за акумулатор и да се окаже, че проблема е другаде.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем с акумулатора ?
Никой от нас тук не е натоварвал акумулатора ти с вилка за да го види с очите си как се държи той, никой от нас не го е зареждал и не е мерил колко ампера и как се държи по време и след зарядка. Тоест, абсолютно никой от нас не може да ти гарантира, че не можеш да се изръсиш с едни излишни 200лв, не трябва да ти е трудно да се сетиш.
След като обаче ТИ самия не си способен да дадеш достатъчно инфо, въз основа на оскъдната информация, която си пуснал, най-вероятен виновник е акумулатора ти, да! Преди да се впуснеш в "рисковото" начинание, можеш още веднъж да огледаш внимателно клеми, маси, връзки към стартера.
След като обаче ТИ самия не си способен да дадеш достатъчно инфо, въз основа на оскъдната информация, която си пуснал, най-вероятен виновник е акумулатора ти, да! Преди да се впуснеш в "рисковото" начинание, можеш още веднъж да огледаш внимателно клеми, маси, връзки към стартера.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с акумулатора ?
Stanislav83 написа:Момчето ми обясни, но аз, да си кажа чесно, не разбрах. С някакъв уред, който симулира натоварване?
Товарната вилка е стар и елементарен начин за проверка на акумулатора. Вече не се прилага, защото самото тестване по този метод може да причини дефект на акумулатора, освен това е и неточно. Има компютизирани тестове, с които се проверяват няколко характеристики на акумулатора.
Имаш два варианта- или да направиш подобно тестване, или както ти казват колегите, особено като се има в предвид възрастта на акумулатора, да си вземеш нов.
Това, че е зареден на макс, не означава нищо- ако капацитета му като нов е бил да кажем 800Ah, в резултата на стареене и неправилна експлоатация, може да е паднал на 400Ah. Така, че наистина може да го заредиш на 100% от това, което е останало, но то няма да е достатъчно за нормалното функциониране на електрическата система на колата.
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Re: Проблем с акумулатора ?
Аз съм за окислени някъде кабели .. Има едни кабели под купето ,които се окисляват... Сутрин като запалиш изписва ли ти пак същото съобщение и си мери и алтернатора на колко си пълни ... Виж си и да нямаш разхлабени връзки някъде по веригата -гледай минуси, плюсове дали са добре притегнати ... Измери си дали заспива автомобила и дали примерно вечер като загасиш и сутрин като запалиш не дърпа целия акумулатор и да ти изписва пак съобщение за слаб акумулатор ...Това е много голям филм с тези акумулатори ,колега. Казвам ти го ,защото при мен се случва с нов акумулатор - оказва се дефектен , после с оказа, че имам и разхлабен минуси ..Абе , голям е филма .... Един колега пък се оказа, че кабелите които минава тпод купето са окислени и дават на късо и дърпат акумулатора , на един друг пък се оказа, че патрона, който е в плюсовия полюс нали има патрон при авария на автомобила да прекъсва захранването..Та този същия патрон, който е в плюсовия кабел ако е дефектен или е пипан нещо започва да награвя целия кабел..Усеща се като го пипнеш. От него също може да прави проблем и да окъсява... Пробвай с акумулатор от някой друг колега, за който акумулатор знаеш,че е хубав и нов...Иначе това всичко за е60 ама то същото е и при теб .....
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
- Stanislav83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 10.11.2017
- Пол: Мъж
- Кара: E90 325D
Re: Проблем с акумулатора ?
Vasko написа:Аз съм за окислени някъде кабели .. Има едни кабели под купето ,които се окисляват... Сутрин като запалиш изписва ли ти пак същото съобщение и си мери и алтернатора на колко си пълни ... Виж си и да нямаш разхлабени връзки някъде по веригата -гледай минуси, плюсове дали са добре притегнати ... Измери си дали заспива автомобила и дали примерно вечер като загасиш и сутрин като запалиш не дърпа целия акумулатор и да ти изписва пак съобщение за слаб акумулатор ...Това е много голям филм с тези акумулатори ,колега. Казвам ти го ,защото при мен се случва с нов акумулатор - оказва се дефектен , после с оказа, че имам и разхлабен минуси ..Абе , голям е филма .... Един колега пък се оказа, че кабелите които минава тпод купето са окислени и дават на късо и дърпат акумулатора , на един друг пък се оказа, че патрона, който е в плюсовия полюс нали има патрон при авария на автомобила да прекъсва захранването..Та този същия патрон, който е в плюсовия кабел ако е дефектен или е пипан нещо започва да награвя целия кабел..Усеща се като го пипнеш. От него също може да прави проблем и да окъсява... Пробвай с акумулатор от някой друг колега, за който акумулатор знаеш,че е хубав и нов...Иначе това всичко за е60 ама то същото е и при теб .....
Това звучи наистина като филм.
- kikko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Проблем с акумулатора ?
Stanislav83 написа:Vasko написа:Аз съм за окислени някъде кабели .. Има едни кабели под купето ,които се окисляват... Сутрин като запалиш изписва ли ти пак същото съобщение и си мери и алтернатора на колко си пълни ... Виж си и да нямаш разхлабени връзки някъде по веригата -гледай минуси, плюсове дали са добре притегнати ... Измери си дали заспива автомобила и дали примерно вечер като загасиш и сутрин като запалиш не дърпа целия акумулатор и да ти изписва пак съобщение за слаб акумулатор ...Това е много голям филм с тези акумулатори ,колега. Казвам ти го ,защото при мен се случва с нов акумулатор - оказва се дефектен , после с оказа, че имам и разхлабен минуси ..Абе , голям е филма .... Един колега пък се оказа, че кабелите които минава тпод купето са окислени и дават на късо и дърпат акумулатора , на един друг пък се оказа, че патрона, който е в плюсовия полюс нали има патрон при авария на автомобила да прекъсва захранването..Та този същия патрон, който е в плюсовия кабел ако е дефектен или е пипан нещо започва да награвя целия кабел..Усеща се като го пипнеш. От него също може да прави проблем и да окъсява... Пробвай с акумулатор от някой друг колега, за който акумулатор знаеш,че е хубав и нов...Иначе това всичко за е60 ама то същото е и при теб .....
Това звучи наистина като филм.
И аз съм участвал в подобен психотрилър с елементи на хардкор порно.
По-описаните от теб симптоми най-вероятно е заминал акумулатора. На мен ми се е случвало оригинален едвам да изкара гарацията.

Хубаво е да се видят кабелите, както е казал колегата по-нагоре. Алтернатора как е? IBS модул би трябвало да имаш-как е?
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани