Висок разход на гориво и врибрации (E92 N51/N52)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
Висок разход на гориво и врибрации (E92 N51/N52)
Здравейте колеги ! Колата ми е 2012 BMW E92 328i X-Drive. Двигателя е N51. Колата е на 107 000км. Имам следните проблеми:
1. От два три месеца колата има доста врибрации като стоя на едно място. Почват да се усещат като колата загрее, преди това ги няма. Оборотите не съм забелязал да играят.
2. Също от два три месеца съм забелязал, че колата харчи доста повече от преди, най-вече извънградско. При шофиране със 150км/ч ми дава разход от 13.5/14 на 100км. Преди ми даваше от 10 до 11 максимум с тази скорост. Градско винаги си е харчила 17-20 на 100 и ако е вдигнала с литър два не съм го усетил. Имам подозрения, че проблема може да идва от другия ми проблем, а той е :
3.От 2 седмици ми свети почти постоянно чека. Имам ISTA D и като и пуснах диагностика видях, че всички сонди (2те преди и 2те след катализатора) дават че сместа е бедна. Също така от тогава може би 3-4 пъти ми се случи да играят оборотите за по максимум минута и да има повече врибрации, но после се оправя.
Ако някой има идея от какво се получават тези неща ще се радвам да сподели. До тук съм сменил: 6 свещи (преди 30-40к км), 6 бобини(преди 500км), почистил съм соленоидите на ваноса и съм почистил съм маф сензора. Ефект от тези неща нямаше.
1. От два три месеца колата има доста врибрации като стоя на едно място. Почват да се усещат като колата загрее, преди това ги няма. Оборотите не съм забелязал да играят.
2. Също от два три месеца съм забелязал, че колата харчи доста повече от преди, най-вече извънградско. При шофиране със 150км/ч ми дава разход от 13.5/14 на 100км. Преди ми даваше от 10 до 11 максимум с тази скорост. Градско винаги си е харчила 17-20 на 100 и ако е вдигнала с литър два не съм го усетил. Имам подозрения, че проблема може да идва от другия ми проблем, а той е :
3.От 2 седмици ми свети почти постоянно чека. Имам ISTA D и като и пуснах диагностика видях, че всички сонди (2те преди и 2те след катализатора) дават че сместа е бедна. Също така от тогава може би 3-4 пъти ми се случи да играят оборотите за по максимум минута и да има повече врибрации, но после се оправя.
Ако някой има идея от какво се получават тези неща ще се радвам да сподели. До тук съм сменил: 6 свещи (преди 30-40к км), 6 бобини(преди 500км), почистил съм соленоидите на ваноса и съм почистил съм маф сензора. Ефект от тези неща нямаше.
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани