335д - трудно палене в студа - РЕШЕНО
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
335д - трудно палене в студа - РЕШЕНО
Здравейте, колеги. Имам колата от 4 години, т.е тази зима ми е 4-та. Досега никога не съм имал проблем със студеното палене, включително и на -18 градуса в балкана. От 2 седмици, откакто застудя, забелязах, че започна да пали по-трудно и при палене да изпушва синьо отзад. Тази сутрин, на -5 градуса, запали след въртене от 5 секунди и изпуши огромен сивкав пушек отзад. Чувал съм от един от майсторите във форума, че конкретно този двигател пали и с изгорели подгревни свещи без никакъв проблем. От друга страна, акумулаторът ми е 100 ампера и е на 4 години, тъй като го купих нов когато взех колата. Двоумя се дали проблемът е в него или в подгревните свещи, или в нещо друго? Вярно ли е, че този мотор, за разлика от старите дизели, може да си пали и на -15, без подгревни? Дали да сменя акумулатора или няма особен смисъл? Подгревните също ги смених при покупката на колата преди 4 години. Тогава бяха изгорели 4 от 6. Но и с тях и без тях, по онова време си палеше перфектно.
Последна промяна surfboard на 27 Дек 2019, 9:31, променена общо 1 път
- HackeD
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: 335д - трудно палене в студа
Проблема може да не е в самите свещи, а в релето което ги управлява, него сменял ли си го? Защото е масово никой не го бара и 90% не работят.
- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: 335д - трудно палене в студа
Пусни и една диагностика и виж дали дава грешки за някоя свещ или за всичките. Ако е за всичките най-вероятно реле.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: 335д - трудно палене в студа
Да, смених релето и всичките свещи. Тогава ми казаха, че задължително се сменя и то.
Re: 335д - трудно палене в студа
Точно този мотор пали по трудно без свещи, защото е по-разреден от 30
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: 335д - трудно палене в студа
Най-добре е да си направиш диагностика да се види дали ѝ има нещо по запалването.
Ако са ти добре свещи и реле и акумулаторът е ок, както и зареждането му, то може да си заредил кофти нафта (от "лятната"
).
Аз имам за смяна реле и свеши (вече имам грешка за 6 бр. свещи и вероятно е само релето, но така и така ще се маха колектора, сменям и свещите), но до момента на -7° пали добре. Но карам и с Шелската скъпа нафта и съм доволен определено.
Ако са ти добре свещи и реле и акумулаторът е ок, както и зареждането му, то може да си заредил кофти нафта (от "лятната"

Аз имам за смяна реле и свеши (вече имам грешка за 6 бр. свещи и вероятно е само релето, но така и така ще се маха колектора, сменям и свещите), но до момента на -7° пали добре. Но карам и с Шелската скъпа нафта и съм доволен определено.
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: 335д - трудно палене в студа
Откакто съм я купил никога не съм я зареждал с нещо различно от премиум дизел. Ще направя диагностика и ще пиша за резултата.
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 976
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: 335д - трудно палене в студа
Стартерът ако е за втулки също може да има забавяне при палене
Изпратено от моят motorola one zoom с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят motorola one zoom с помощта на Tapatalk
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: 335д - трудно палене в студа
С разхода на масло как си? Това с облака сив дим не е за подценяване (и не може да е причинено от свещи/реле). Губи ли антифриз колата, работи ли нормално загряла?

- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: 335д - трудно палене в студа
Филтърът на картерните газове сменян ли е? Синкавия пушек на студено е характерен за проблем с него.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: 335д - трудно палене в студа
surfboard написа:Здравейте, колеги. Имам колата от 4 години, т.е тази зима ми е 4-та. Досега никога не съм имал проблем със студеното палене, включително и на -18 градуса в балкана. От 2 седмици, откакто застудя, забелязах, че започна да пали по-трудно и при палене да изпушва синьо отзад. Тази сутрин, на -5 градуса, запали след въртене от 5 секунди и изпуши огромен сивкав пушек отзад. Чувал съм от един от майсторите във форума, че конкретно този двигател пали и с изгорели подгревни свещи без никакъв проблем. От друга страна, акумулаторът ми е 100 ампера и е на 4 години, тъй като го купих нов когато взех колата. Двоумя се дали проблемът е в него или в подгревните свещи, или в нещо друго? Вярно ли е, че този мотор, за разлика от старите дизели, може да си пали и на -15, без подгревни? Дали да сменя акумулатора или няма особен смисъл? Подгревните също ги смених при покупката на колата преди 4 години. Тогава бяха изгорели 4 от 6. Но и с тях и без тях, по онова време си палеше перфектно.
Най вероятно свещите или релето. Виж опипай буксата на релето, при мене имах случай че не правеше хубаво контакт защото се стичаше масло от колектора
Re: 335д - трудно палене в студа
chris_barnes написа: (и не може да е причинено от свещи/реле)
Точно сиво-синкав дим изпушва при изгорели свещи/реле и колата притриса първите секунди, после се оправя.
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: 335д - трудно палене в студа
Ако не си сменял филтъра на картерните: https://www.youtube.com/watch?v=wTun3KqW0oc
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: 335д - трудно палене в студа
Смених подгревните свещи с чисто нови, марка БЕРУ. Релето си е здраво и не го смених. Сложих и нов акумулатор Варта. Засега няма промяна. Ще продължа със смяна на филтър картерни газове /не е сменяван откакто имам колата, а вероятно и доста преди това/, както и с дросел, защото не отваря и затваря както трябва и може да бърка смесите. Показанията на дюзите и компресията на колата са в норма. Колата не губи масло и антифриз. Пали с въртене, а след като запали започва да се тресе като на 3-4 цилиндъра и след 5 секунди влиза в норма и започва да работи гладко и равномерно. Запалването е съчетано със синкаво изпушване, което след това изчезва.
45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани