Третиране на акумулаторното отделение E91
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 976
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Третиране на акумулаторното отделение E91
Здравейте колеги,
Забелязвах ръждива гняз под акумулатора, преполагам че е протекъл електролит с годините и е започнал да работи. Дренажното маркуче го намерих извадено, нямам идея защо. Вероятно е запушено от външна страна и ако е имало налягане от изпарен електролит се е измъкнало. Сипах разтвор от сода и вода и започнаха едни реакции и бълбукания.. след което източих разтвора. Сега мисля да продължа - махане на акумулатора, шкурене евентуално или друга манипулация на повърхностите, след това преобразувател за ръжда и накрая мисля да покрия с цинков спрей.
Имам обаче няколко въпросителни:
1. След като махна акумулатора и го върна обратно, какво да очаквам? Някакви програмирания или други софтуерни настройки налагат ли се?
2. Какво ще кажете за всичко това? Някакви препоръки?
Забелязвах ръждива гняз под акумулатора, преполагам че е протекъл електролит с годините и е започнал да работи. Дренажното маркуче го намерих извадено, нямам идея защо. Вероятно е запушено от външна страна и ако е имало налягане от изпарен електролит се е измъкнало. Сипах разтвор от сода и вода и започнаха едни реакции и бълбукания.. след което източих разтвора. Сега мисля да продължа - махане на акумулатора, шкурене евентуално или друга манипулация на повърхностите, след това преобразувател за ръжда и накрая мисля да покрия с цинков спрей.
Имам обаче няколко въпросителни:
1. След като махна акумулатора и го върна обратно, какво да очаквам? Някакви програмирания или други софтуерни настройки налагат ли се?
2. Какво ще кажете за всичко това? Някакви препоръки?
- expl0de
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 784
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Третиране на акумулаторното отделение E91
На първо време се увери, че по време на дъжд не се събира вода там. Няма да имаш проблеми след махане и слагане на акумулатора, но дъното е двойно и няма как да обработиш долната част. Така че нз. дали си заслужава играчката. Реално ако не влиза вода там няма да ръждяса повече.
Аз лично предпочитам да изшкуря и върху чистия метал цинков спрей, а върху него някаква боя за цвят.
Аз лично предпочитам да изшкуря и върху чистия метал цинков спрей, а върху него някаква боя за цвят.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани