Проблем със клапан(филтър) картерни газове Бмв е90
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем със клапан(филтър) картерни газове Бмв е90
Здравейте колеги!Проблемия ми е следния...
Дойде време за смяна на маслото и филтрите и реших да си ги сменя сам,обаче когато стигнах до въздушния филтър видях че този на картерните газове около него има много масло.Беше направил гьолче от масло от към страната на въздушния филтър.Миналата година го смених със чисто нов на феби който е без филтърче и е заместител го водят.Смених го целия.Според вас на какво се дължи този теч на масло който е доста.Дали е възможно от 2-те гарнитурки да тече или колата има проблем друг?Буквално имаше гьолче от масло,а клапана на картерните е на 1 година.Миналата година като го сменях нямаше чак такъв теч,да не казвам че беше минимален.Ако някой има идея от какво може да е,нека пише.Колата е е90 320д 163к.с. 2006година.
Дойде време за смяна на маслото и филтрите и реших да си ги сменя сам,обаче когато стигнах до въздушния филтър видях че този на картерните газове около него има много масло.Беше направил гьолче от масло от към страната на въздушния филтър.Миналата година го смених със чисто нов на феби който е без филтърче и е заместител го водят.Смених го целия.Според вас на какво се дължи този теч на масло който е доста.Дали е възможно от 2-те гарнитурки да тече или колата има проблем друг?Буквално имаше гьолче от масло,а клапана на картерните е на 1 година.Миналата година като го сменях нямаше чак такъв теч,да не казвам че беше минимален.Ако някой има идея от какво може да е,нека пише.Колата е е90 320д 163к.с. 2006година.
- laviatan
- старши ентусиаст
- Мнения: 3197
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Проблем със клапан(филтър) картерни газове Бмв е90
Колега - ще прозвучи много тривиално , но клапан филтър картерни газове САМО И ЕДИНСТВЕНО ОРИГИНАЛЕН БМВ става. Аз самия имах няколко пъти проблеми с този елемент - теч на масло , пушене ... Два пъти с неоригинален / проблем не от поставянето , а от самия клапан / . Третия път с некадърно поставен оригинален
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Re: Проблем със клапан(филтър) картерни газове Бмв е90
Колега здравей.Сега звънях в дару кар и цената му е 156лв.Но е същото като мойто в смисъл със пластамасов елемент не е филтърче(кече).А този на феби е към 100лв.Незнам какво да правя?Парите не са проблем въпроса е да се оправи.Аз стария пак го монтирах вчера,защото ми трябваше колата обаче му служих силикон на виктор рейнц черния.Намазах го тънко,но не съм гледал дали пак тече.
- laviatan
- старши ентусиаст
- Мнения: 3197
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Проблем със клапан(филтър) картерни газове Бмв е90
Какаво беше състоянието на гарнитурките ?
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Re: Проблем със клапан(филтър) картерни газове Бмв е90
Видимо добре изглеждаха.Питах и за тях само да ги купя и струват около 60лв и двете.За сега така ще кара пък ще видим.Мен ме притеснява да няма друг проблем колата.Казаха ми че могло да е от спукан капак на клапаните.Дали е възможно незнам.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6206
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем със клапан(филтър) картерни газове Бмв е90
ozon-t написа:Здравейте колеги!Проблемия ми е следния...
Дойде време за смяна на маслото и филтрите и реших да си ги сменя сам,обаче когато стигнах до въздушния филтър видях че този на картерните газове около него има много масло.Беше направил гьолче от масло от към страната на въздушния филтър.Миналата година го смених със чисто нов на феби който е без филтърче и е заместител го водят.Смених го целия.Според вас на какво се дължи този теч на масло който е доста.Дали е възможно от 2-те гарнитурки да тече или колата има проблем друг?Буквално имаше гьолче от масло,а клапана на картерните е на 1 година.Миналата година като го сменях нямаше чак такъв теч,да не казвам че беше минимален.Ако някой има идея от какво може да е,нека пише.Колата е е90 320д 163к.с. 2006година.
Колега, двете гарнитурки се слагат по-определен начин, ако не го направиш ги прищипваш и тече. Стягат се с динамометричен ключ, за да прилепнат равномерно. След омазването със силикон, правилния монтаж доста се затруднява- трябва да почистиш всичко много добре. Както колегата ти е казал- клапана трябва да е оригинален.
Re: Проблем със клапан(филтър) картерни газове Бмв е90
Колега гарнитурките няма как да ги объркаш,ако внимаваш разбира се.Те си имат форма която е същата като тази на двигателя.И има два разреза(ушета) на гарнитурките и те си влизат в разрезите..Със сигурност не съм ги объркал(така мисля де).Аз каналите ги изчистих хубаво от маслото и в тях не съм слагал силикон.С него намазах самия капак но тънко го намазах.Ще сваля пак кората да видим дали има теч.
- laviatan
- старши ентусиаст
- Мнения: 3197
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Проблем със клапан(филтър) картерни газове Бмв е90
zvetiko написа:ozon-t написа:Здравейте колеги!Проблемия ми е следния...
Дойде време за смяна на маслото и филтрите и реших да си ги сменя сам,обаче когато стигнах до въздушния филтър видях че този на картерните газове около него има много масло.Беше направил гьолче от масло от към страната на въздушния филтър.Миналата година го смених със чисто нов на феби който е без филтърче и е заместител го водят.Смених го целия.Според вас на какво се дължи този теч на масло който е доста.Дали е възможно от 2-те гарнитурки да тече или колата има проблем друг?Буквално имаше гьолче от масло,а клапана на картерните е на 1 година.Миналата година като го сменях нямаше чак такъв теч,да не казвам че беше минимален.Ако някой има идея от какво може да е,нека пише.Колата е е90 320д 163к.с. 2006година.
Колега, двете гарнитурки се слагат по-определен начин, ако не го направиш ги прищипваш и тече. Стягат се с динамометричен ключ, за да прилепнат равномерно. След омазването със силикон, правилния монтаж доста се затруднява- трябва да почистиш всичко много добре. Както колегата ти е казал- клапана трябва да е оригинален.
Точно това исках да кажа, но колегата перфектно го е формулирал
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6206
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем със клапан(филтър) картерни газове Бмв е90
ozon-t написа:Колега гарнитурките няма как да ги объркаш,ако внимаваш разбира се.Те си имат форма която е същата като тази на двигателя.И има два разреза(ушета) на гарнитурките и те си влизат в разрезите..Със сигурност не съм ги объркал(така мисля де).Аз каналите ги изчистих хубаво от маслото и в тях не съм слагал силикон.С него намазах самия капак но тънко го намазах.Ще сваля пак кората да видим дали има теч.
За тези разрези ставаше въпрос- преди време един колега във форума търсеше втора ръка гарнитури- клапана беше нов, защото някой не ги беше сложил правилно, прищипал и течеше. Ако почистиш каналите, позиционираш гарнитурите правилно и ги притиснеш равномерно няма да тече.
Re: Проблем със клапан(филтър) картерни газове Бмв е90
Колеги пак тече,днес го гледах.Ще ходя да си купя оригинална и дано се оправи проблема.Но вече видях и нов проблем!Видях че има капки от антифриз по хидравличната помпа и надолу.Пипнах отдолу по термостата,точно къде се монтира на водната помпа и там беше мазно.Помпатс видимо не тече от нея,а само от термостата където се сързва с нея.Там явно има о-пръстен.Бихте ли ме посъветвали каква марка да е помпата и термостатите.И дали да мажа със силикон или не.
- xenon318is
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 20.03.2007
- Кара: само BMW-та
- Мечтае да кара: M850i
Re: Проблем със клапан(филтър) картерни газове Бмв е90
Водната помпа няма О пръстен. Препоръчвам оригинална или HEPU. Моята я сменях преди 2 години с термостатите. Термостатите са ми BEHR. Преди 2 седмици загубих 700 мл антифриз. Отворих капака и видях, че от малкия термостат където ляга върху охладителя на ЕГР-а има сериозен теч. Веднага купих оригиналното пръстенче (жълто 2,50 лв. струва) смених го и всичко се оправи. Само да добавя, че при смяна на водната помпа се слага нова гарнитура, а старата е метална и е цяла и се реже.
Веднъж BMW, винаги BMW!
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Проблем със клапан(филтър) картерни газове Бмв е90
xenon318is написа:.... Отворих капака и видях, че от малкия термостат където ляга върху охладителя на ЕГР-а има сериозен теч. Веднага купих оригиналното пръстенче (жълто 2,50 лв. струва) смених го и всичко се оправи....
Колега, без о-ринг ли е бил монтиран малкия термостат или просто не е бил жълт. Питам понеже ще сменям идната седмица термостати и малкия дойде без о-ринг и после ми дадоха такъв, но е черен. Надявам се размера му е същия. Не съм мерил да ги сравня.
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
Re: Проблем със клапан(филтър) картерни газове Бмв е90
Колега малкия термостат го купих без о-ринг.Използвах стария о-ринг който си беше на колата и черен на цвят.Стегнах двете болчета и течове за сега нямам.
- hus0
- младши ентусиаст
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 332
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Проблем със клапан(филтър) картерни газове Бмв е90
Възможно ли е висок разход на масло ако този клапан не работи както трябва.
///M power
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани