Вихрови клапи при N57
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Вихрови клапи при N57
Досега не се бях интересувал относно вихровите клапи при N57 моторите, но онзи ден закачах колата и ми се беше появила следната грешка:

Aко не се вижда добре от скрийншота, ето грешката:
004Е0Е - Swirl-valve controller, position, long-term drift
От това, което виждам, проблема е в моторче/актуатор/нещо, което ги движи. Продава се като отделна част. Грешката е "currently not present", т.е. случило се е преди време и сега го няма. Зачетох се в чуждите форуми и разбрах, че при тези мотори клапите не могат да предизвикат голям проблем(да паднат в мотора), както е при М57. Четох за някакви адаптации на съответния актуатор, но се прилагало само при смяна.
Въпросът е, как да процедирам и има ли някой, който се е сблъсквал с такъв проблем?
Благодаря.

Aко не се вижда добре от скрийншота, ето грешката:
004Е0Е - Swirl-valve controller, position, long-term drift
От това, което виждам, проблема е в моторче/актуатор/нещо, което ги движи. Продава се като отделна част. Грешката е "currently not present", т.е. случило се е преди време и сега го няма. Зачетох се в чуждите форуми и разбрах, че при тези мотори клапите не могат да предизвикат голям проблем(да паднат в мотора), както е при М57. Четох за някакви адаптации на съответния актуатор, но се прилагало само при смяна.
Въпросът е, как да процедирам и има ли някой, който се е сблъсквал с такъв проблем?
Благодаря.
Re: Вихрови клапи при N57
ето тук сам сложил снимки на вихрови клапи на N57
viewtopic.php?f=112&t=435962
пипирудите са пластмаси, нанизани на един шиш .. и ги движи моторчето в края
ЕГР-то като ги зацапа хубаво - става така
ето моите данни преди да ги разкарам - същата грешка
MOTOR (!) [Engine]
4E0F Drallklappe, Plausibilität
http://storage.dynamic-arms.com/i3/bmw/ ... pert/data/
бяха блокирали в отворено положение
моторчето при всяко палене се опитва да ги движи .. и няма гаранция че няма да се отчупи нещо
да подобрен дизайн са, но има и такива случай .. виж в нета и на 50 000км влизат клапите при буталата
Вариант 1
разглобяваш, чистиш - може и моторче да ти е изгоряло
както и ЕГР - трябва да се чисти и провери как работи
Вариант 2
разкарваш ги смело, заедно с ЕГРа
ако избереш Вар. 2 .. да знаеш че клапите са друг модел, не са като М57
и по друг начин се премахват с .. други китове, но все още не са масови и по-трудно се намират
но ги има и в Али Експрес

viewtopic.php?f=112&t=435962
пипирудите са пластмаси, нанизани на един шиш .. и ги движи моторчето в края
ЕГР-то като ги зацапа хубаво - става така
ето моите данни преди да ги разкарам - същата грешка
MOTOR (!) [Engine]
4E0F Drallklappe, Plausibilität
http://storage.dynamic-arms.com/i3/bmw/ ... pert/data/
бяха блокирали в отворено положение
моторчето при всяко палене се опитва да ги движи .. и няма гаранция че няма да се отчупи нещо
да подобрен дизайн са, но има и такива случай .. виж в нета и на 50 000км влизат клапите при буталата
Вариант 1
разглобяваш, чистиш - може и моторче да ти е изгоряло
както и ЕГР - трябва да се чисти и провери как работи
Вариант 2
разкарваш ги смело, заедно с ЕГРа
ако избереш Вар. 2 .. да знаеш че клапите са друг модел, не са като М57
и по друг начин се премахват с .. други китове, но все още не са масови и по-трудно се намират
но ги има и в Али Експрес


"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани