Е91 LCI 330хD N57 тунинг

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 685
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 25 Май 2021, 9:32

chris_barnes написа:Иво, не е невъзможно предвид по-точният тайминг на двигателя.


Sent from my iPhone using Tapatalk


на снимките се вижда колко е разтегната веригата от белега, вероятно има значение

аз се питам дали като се тунингова, трябва по честа смяна вериги, да не се чака 200К км

аз я смених на 193К и според мен е била на косъм да изтрака, но все пак доста бързи старта преживя, ако си беше сток едва ли щеше да я мъчат толкова :)
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от vld » 25 Май 2021, 9:38

Ivo III написа:
Щурми написа:
vld написа:За дино на Овърдрайв или на Хед, поне резултатите ще са по реалистични, това на хед показва по малко когато тунинга не е правен от тях, поне такива са слуховете :mhihi:

Само, че над 90% от резултатите по форумите са правени на dynojet и ако искаш да си свериш часовника спрямо тях е по-добре и ти да направиш замерването на dynojet. Аз поне така мисля да направя като ми стане готова колата.


нали различните инструменти измерват сила, физически закони ... не трябва ли да показват еднакви величини или поне близки?

или се надлъгват да показват по красиви графики?
Надлъгват се, просто дават на клиента "надежди" мен ако питаш напразни но факт.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 685
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 25 Май 2021, 9:46

vld написа:
Ivo III написа:
Щурми написа:
vld написа:За дино на Овърдрайв или на Хед, поне резултатите ще са по реалистични, това на хед показва по малко когато тунинга не е правен от тях, поне такива са слуховете :mhihi:

Само, че над 90% от резултатите по форумите са правени на dynojet и ако искаш да си свериш часовника спрямо тях е по-добре и ти да направиш замерването на dynojet. Аз поне така мисля да направя като ми стане готова колата.


нали различните инструменти измерват сила, физически закони ... не трябва ли да показват еднакви величини или поне близки?

или се надлъгват да показват по красиви графики?
Надлъгват се, просто дават на клиента "надежди" мен ако питаш напразни но факт.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk


не е добре това
то и аз мога да закръгля на 400 коня и 800нм
или да им добавя малко цифри да не е точко кръгла цифра ... на база референции старото ми БМВенце с 150 коня как върви

но все пак бих искал да я измеря, някъде за да си знам какво реално се е получило

макар че, май цялата индустрия така лъже безсрамно ... като Поло, 3 цилиндъра, 1 литър и 100 коня, ама с 4 души едвам пъпли по наклона :) даже познавам шарани дават 40 бона за това, паркирала сама, има ламбички по вратите и 300W музика
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от vld » 25 Май 2021, 10:45

Ivo III написа:
vld написа:
Ivo III написа:
Щурми написа:
vld написа:За дино на Овърдрайв или на Хед, поне резултатите ще са по реалистични, това на хед показва по малко когато тунинга не е правен от тях, поне такива са слуховете :mhihi:

Само, че над 90% от резултатите по форумите са правени на dynojet и ако искаш да си свериш часовника спрямо тях е по-добре и ти да направиш замерването на dynojet. Аз поне така мисля да направя като ми стане готова колата.


нали различните инструменти измерват сила, физически закони ... не трябва ли да показват еднакви величини или поне близки?

или се надлъгват да показват по красиви графики?
Надлъгват се, просто дават на клиента "надежди" мен ако питаш напразни но факт.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk


не е добре това
то и аз мога да закръгля на 400 коня и 800нм
или да им добавя малко цифри да не е точко кръгла цифра ... на база референции старото ми БМВенце с 150 коня как върви

но все пак бих искал да я измеря, някъде за да си знам какво реално се е получило

макар че, май цялата индустрия така лъже безсрамно ... като Поло, 3 цилиндъра, 1 литър и 100 коня, ама с 4 души едвам пъпли по наклона :) даже познавам шарани дават 40 бона за това, паркирала сама, има ламбички по вратите и 300W музика
Пробвай овърдрайв тогава, това би било достатъчно достоверно. После ако ги бягаш тия с графиките от хондаджийското Дино дето имат по 20-30 коня повече от тебе да не се очудваш.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от choio » 25 Май 2021, 11:09

Давай времена 100-200 на едно и също място и атмосферни условия (по възможност) иначе от дино до дино...разлики големи. Сега без да ме захранвате за закони и т.н знаем си кирливите ризи :dummy:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8317
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от vicho » 25 Май 2021, 14:19

vld написа:Пробвай овърдрайв тогава, това би било достатъчно достоверно. После ако ги бягаш тия с графиките от хондаджийското Дино дето имат по 20-30 коня повече от тебе да не се очудваш.


колко коня е една кола време 11.5-6 секунди - 100-200 км/ч НА РАВНО (с минимален наклон и две смени на предавки), ако хонда диното показва 330/750 :mhihi: 1600кг без водач

Dynojet-а си мери точно гледайки времената на хората :smoke:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от vld » 25 Май 2021, 14:35

vicho написа:
vld написа:Пробвай овърдрайв тогава, това би било достатъчно достоверно. После ако ги бягаш тия с графиките от хондаджийското Дино дето имат по 20-30 коня повече от тебе да не се очудваш.


колко коня е една кола време 11.5-6 секунди - 100-200 км/ч НА РАВНО (с минимален наклон и две смени на предавки), ако хонда диното показва 330/750 :mhihi: 1600кг без водач

Dynojet-а си мери точно гледайки времената на хората :smoke:
Нямам представа, винаги има разлика и определено ще се почувстваш тъпо като видиш графика с 300кс примерно, а човека с по слабата по графика кола ти направи ластик.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8317
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от vicho » 25 Май 2021, 14:42

vld написа:Нямам представа, винаги има разлика и определено ще се почувстваш тъпо като видиш графика с 300кс примерно, а човека с по слабата по графика кола ти направи ластик.


виждал съм... но няма...

математически е невъзможно 300 коня кола на това тегло да върви "на ластик" :mhihi:

пък на хед диното (и там съм ходил) може да показва и 120 коня (не по-малко, а тотал)... и кво : "колата ми е 120 коня и тон и половина и прави 100-200 за 10 сек"

ъъъъъъъ... окей :ok:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от vld » 25 Май 2021, 14:53

vicho написа:
vld написа:Нямам представа, винаги има разлика и определено ще се почувстваш тъпо като видиш графика с 300кс примерно, а човека с по слабата по графика кола ти направи ластик.


виждал съм... но няма...

математически е невъзможно 300 коня кола на това тегло да върви "на ластик" :mhihi:

пък на хед диното (и там съм ходил) може да показва и 120 коня (не по-малко, а тотал)... и кво : "колата ми е 120 коня и тон и половина и прави 100-200 за 10 сек"

ъъъъъъъ... окей :ok:
Добре ме разбра сега безсмислици няма смисъл да си пишем, освен това на колегата колата е 4х4 и пак варианта му за София изключва Дино джета.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 685
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 25 Май 2021, 14:54

choio написа:Давай времена 100-200 на едно и също място и атмосферни условия (по възможност) иначе от дино до дино...разлики големи. Сега без да ме захранвате за закони и т.н знаем си кирливите ризи :dummy:


наклон, настилка, сила на вятъра, посока на вятъра, атмосферно налягане, влажност, температура на въздуха .. всичко това оказва влияние
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8317
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от vicho » 25 Май 2021, 15:05

vld написа:Добре ме разбра сега безсмислици няма смисъл да си пишем, освен това на колегата колата е 4х4 и пак варианта му за София изключва Дино джета.


аз те разбрах, ама нарочно се закачам...

мисълта ми е, че ако дадено дино показва повече/по-малко това не означава, че е точно... или грешно :D

важно е времето, макар и там да има фактори, ама поне могат да се измерят :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 685
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 25 Май 2021, 15:13

изкате ли за целите на анализа да заредя колата с един резервоар гориво
сега е с нови филтри за въздух (незнам какъв е обаче .. вероятно не е марков), ново масло, вериги
незнам дали ще успея за един ден, нямам идея колко отнема процедурата

и да мина на няколко места с едно и също гориво и да сравним резултатите

ако ще се забавляваме - да се забавляваме :)


най ми допада реакцията на колата с гориво от Ромпетрол + добавка Бардал БСД


ПП: извинявам се за глупавия въпрос, след смяна на вериги, трябва ли да се покара леко извеснот време, преди да се натоварва
има ли известен момент на сработване на вериги и т.н. нови неща .. все пак са железа едните нови, другите стари дето се търкат
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от vld » 25 Май 2021, 15:48

vicho написа:
vld написа:Добре ме разбра сега безсмислици няма смисъл да си пишем, освен това на колегата колата е 4х4 и пак варианта му за София изключва Дино джета.


аз те разбрах, ама нарочно се закачам...

мисълта ми е, че ако дадено дино показва повече/по-малко това не означава, че е точно... или грешно :D

важно е времето, макар и там да има фактори, ама поне могат да се измерят :mhihi:
С това съм съгласен, ако две коли се замерят на една и съща отсечка, там вече става ясно кой е по бърз и респективно ако са еднакви колите и конете няма как да са по малко на по бързия.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 685
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 25 Май 2021, 15:54

vld написа:
vicho написа:
vld написа:Добре ме разбра сега безсмислици няма смисъл да си пишем, освен това на колегата колата е 4х4 и пак варианта му за София изключва Дино джета.


аз те разбрах, ама нарочно се закачам...

мисълта ми е, че ако дадено дино показва повече/по-малко това не означава, че е точно... или грешно :D

важно е времето, макар и там да има фактори, ама поне могат да се измерят :mhihi:
С това съм съгласен, ако две коли се замерят на една и съща отсечка, там вече става ясно кой е по бърз и респективно ако са еднакви колите и конете няма как да са по малко на по бързия.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk


но трябва да са при еднакви метео условия, иначе ще има разлики
има значение и надморската височина, колкото е по ниско е по-плътен въздуха

французина, които е писал моя софтуер каза че .. на дино му давала по малко резултатати, отколкото на пътя, защото на дино не можела така добре да се охлади
ама дали е вярно - незнам :mhihi:
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от choio » 25 Май 2021, 19:31

Ivo III написа:
choio написа:Давай времена 100-200 на едно и също място и атмосферни условия (по възможност) иначе от дино до дино...разлики големи. Сега без да ме захранвате за закони и т.н знаем си кирливите ризи :dummy:


наклон, настилка, сила на вятъра, посока на вятъра, атмосферно налягане, влажност, температура на въздуха .. всичко това оказва влияние


За това казах на еднони също място по възможност температура,другото като влажност и атм налягане ми звучи несериозно,пък и ти нямаш начална база...просто дай едно време да видим как вървят нещата,ест може да го сравниш с хилядите времена в ютуб...горе долу ще придобиеш представа къде си,според мен това е пореалното замерване от колкото дино...особено като нямаш преди и след...ти си преценяваш естествено :yes:

П.п между другото темп индругите дет ги спомена без наклона,имат пръст и в диното :yes:

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook