Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
asent1977 написа:
дори един подгрев на горивния филтъра оказва ефект !
При мен този подгрев на филтъра постоянно го записва ( 231кс съм), какво може да бърка от него и след като смених горивния фълтър грешката пак си я записва... Как се оправя този проблем?
- asent1977
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
HackeD написа:asent1977 написа:
дори един подгрев на горивния филтъра оказва ефект !
При мен този подгрев на филтъра постоянно го записва ( 231кс съм), какво може да бърка от него и след като смених горивния фълтър грешката пак си я записва... Как се оправя този проблем?
Сменя се подгрева, не е евтин. Колата не губи мощност като в авариен режим, но е малко по мудна като цяло. С работещ подгрев се усеща палене на студено, доста по мазничко става
13327802939
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
asent1977 написа:Сменя се подгрева, не е евтин. Колата не губи мощност като в авариен режим, но е малко по мудна като цяло. С работещ подгрев се усеща палене на студено, доста по мазничко става
13327802939
Цифра си е 325лв клиент цена, и така е добре пали много хубаво.
- asent1977
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
HackeD написа:Цифра си е 325лв клиент цена, и така е добре пали много хубаво.
Аз си взех 2ра ръка за 45лв, работи перфектно вече 2г
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
asent1977 написа:Ivo III написа:моята сток .. ме вбесяваше как потегляше
това ми беше първия дизел, уж 550НМ .. а любимата ми Е36 2,0 .. реагира по забавно .. и затова смело почнах да я кирилизирам дълбоко
ПП: обаче дизела си мирише и го надушвам .. и ще е последния ми дизел
За да имаш такива впечатления колата не е била изправна Тази кола стокова с всичко изрядно върви на ужас и е много директна и рязка 1 милион неща могат да се скапят, като всяко оказва влияние върху реакциите и, дори един подгрев на горивния филтъра оказва ефект ! Натрупани адаптации, каталясала ск кутия, или пак адаптации по кутията, дросела, не сменяно масло в автоматика, запушен колектор, не работещ егр, полуработещи датчици дебитомер, бууст прешър, температурен датчик, терминално налягане пред зад дпф, теч на налягане от о пръстен на тръбите или раздута пластмаса по турбо пътища ......
колега колата е с ръчни скорости
да вървеше, дигаше 240+ км/ч както беше сток, но не ми допадаше никак реакцията на педала, на диагностика, изглеждаше всичко наред възможно е нещо да не е било наред, но такова не откриха
.. дори и сега в ниските обороти около 1000, бих искал по бърз респондинг, това са някакви милисекунди, но се усеща
сега като развърти турбото .. ми потъват очите и става влакче на ужасите, след 2500об към 3000об направо те хваща страх
на втора скорост ... опъва докрай предните амортисьори .. но е друго това
със скъпата нафта .. е по близо до това което ме кефи реакцията в ниските, не тягата като тръгне
може би защото я сравнявам с леката ми Е36 купе, която е с по малки разпънати гуми (като картинг) .. кефи ме повече в реакцията .. само че до 100км/с .. след това я няма
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- asent1977
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Ivo III написа:asent1977 написа:със скъпата нафта .. е по близо до това което ме кефи реакцията в ниските, не тягата като тръгне
може би защото я сравнявам с леката ми Е36 купе, която е с по малки разпънати гуми (като картинг) .. кефи ме повече в реакцията .. само че до 100км/с .. след това я няма
Аз съм имал състезателна атмосферка та имам представа моята сток си имаше невероятен респонс. Това което описваш да не е чувствителна в ниските се случваше като се появи проблем, например дебитомера ми беше заминал, но никой не разбра, чак с един познат с карли които видя, че преди еди колко паления е дал грешка, после е работила нормално и т.н. Съшо и нафтата, все пак в БГ малко съм я карал, но на всеки 1000км че и по малко сипвах бардал комон инжектор клинър, та с него става скандално. Опитай да си изтриеш адаптациите на педала, също и си провери колектора ако не е чистен и главата от там много губят точно в ниските, тя после като надуе няма зн дали има нещо преебано
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
asent1977 написа:Ivo III написа:asent1977 написа:със скъпата нафта .. е по близо до това което ме кефи реакцията в ниските, не тягата като тръгне
може би защото я сравнявам с леката ми Е36 купе, която е с по малки разпънати гуми (като картинг) .. кефи ме повече в реакцията .. само че до 100км/с .. след това я няма
Аз съм имал състезателна атмосферка та имам представа моята сток си имаше невероятен респонс. Това което описваш да не е чувствителна в ниските се случваше като се появи проблем, например дебитомера ми беше заминал, но никой не разбра, чак с един познат с карли които видя, че преди еди колко паления е дал грешка, после е работила нормално и т.н. Съшо и нафтата, все пак в БГ малко съм я карал, но на всеки 1000км че и по малко сипвах бардал комон инжектор клинър, та с него става скандално. Опитай да си изтриеш адаптациите на педала, също и си провери колектора ако не е чистен и главата от там много губят точно в ниските, тя после като надуе няма зн дали има нещо преебано
чистени са колекторите + вихрови офф + ЕГР офф + ДПФ офф .. ++ надута на 2,5 бара ... и пак не е като назлобена атмосферка (описал съм в началото на темата)
ще пробвам да почистя дюзите, с клинър, това е добра идея
че рядко карам печката .. уж нафтата не се влошавала като виси в гаража
ПП: чакам маховика, и ще тествам на дино какво се е получило
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- asent1977
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Ivo III написа:чистени са колекторите + вихрови офф
ОТ това се получава Като махнеш вихровите ( на N57 Не е нужно, само чистене стига ) губиш до 1200 1500 риспонз Всъщност при Н57 на изчистен колектор + глава и спрян ЕГР няма абсолютно нито 1 положително нещо от махането на клапите само негативи. Дано си си ги запазил все пак процеса е обратим.
Тествал съм и 2та варианта затова споделям впчеталение.
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
asent1977 написа:Ivo III написа:чистени са колекторите + вихрови офф
ОТ това се получава Като махнеш вихровите ( на N57 Не е нужно, само чистене стига ) губиш до 1200 1500 риспонз Всъщност при Н57 на изчистен колектор + глава и спрян ЕГР няма абсолютно нито 1 положително нещо от махането на клапите само негативи. Дано си си ги запазил все пак процеса е обратим.
Тествал съм и 2та варианта затова споделям впчеталение.
е има положително - но за майстора колко пари да иска само за почистване
запазил съм ги, но само 5 са (толкова ми върнаха в багажника)
хм ... това е интересно, което сподели
въпроса е сега, има ли начин да се измери респонса .. да не е само на усет
иначе бих пробвал да ги върна и да тествам, но е хубаво да има как да се измери
затова отворих нова тема, защото при N57 има разлики от М57 .. и не бива да се прилагат всички "добри" практики от миналото насляпо
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Аз съм с Н57 и наскоро махнах вихровите клапи.
Махнах ги, защото няколко пъти се откачат вече и застават в изцяло затворено положение, колата не върви и прави тунел от пушек. Накрая просто ги изнизахме от оста и тя си остана.
Не усещам мудност в колата и негативи.
При мен купето е 7ма серия със 6 степенен автомат и да кажем, че в диапазон под 1500 извънградско не попадам, освен ако не е нещо сууупер лежерно, когато и респонс не е нужен (говорим за 60-70км/ч на 6-та), а в града съм винаги в онова гадното провлачване преди да заключи локъпа и колата се усеща почти като на свободна от към респонс, когато локне съм в 1500 оборота ПОНЕ, дори и само да се возя.
Аз ги махнах ''от зор'', но не съм усетил и един негатив.
На теория, дори и отворени пак има някаква минимална рестрикция на потока, а бях пред ремап и решението бе лесно.
С архаичния 6 степенен автомат категорично не се усещат негативи, с ръчка ако искаш да изпревариш от 1к оборота - може би.
Махнах ги, защото няколко пъти се откачат вече и застават в изцяло затворено положение, колата не върви и прави тунел от пушек. Накрая просто ги изнизахме от оста и тя си остана.
Не усещам мудност в колата и негативи.
При мен купето е 7ма серия със 6 степенен автомат и да кажем, че в диапазон под 1500 извънградско не попадам, освен ако не е нещо сууупер лежерно, когато и респонс не е нужен (говорим за 60-70км/ч на 6-та), а в града съм винаги в онова гадното провлачване преди да заключи локъпа и колата се усеща почти като на свободна от към респонс, когато локне съм в 1500 оборота ПОНЕ, дори и само да се возя.
Аз ги махнах ''от зор'', но не съм усетил и един негатив.
На теория, дори и отворени пак има някаква минимална рестрикция на потока, а бях пред ремап и решението бе лесно.
С архаичния 6 степенен автомат категорично не се усещат негативи, с ръчка ако искаш да изпревариш от 1к оборота - може би.
- asent1977
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
grkv написа:Аз съм с Н57 и наскоро махнах вихровите клапи.
Махнах ги, защото няколко пъти се откачат вече и застават в изцяло затворено положение, колата не върви и прави тунел от пушек. Накрая просто ги изнизахме от оста и тя си остана.
Не усещам мудност в колата и негативи.
При мен купето е 7ма серия със 6 степенен автомат и да кажем, че в диапазон под 1500 извънградско не попадам, освен ако не е нещо сууупер лежерно, когато и респонс не е нужен (говорим за 60-70км/ч на 6-та), а в града съм винаги в онова гадното провлачване преди да заключи локъпа и колата се усеща почти като на свободна от към респонс, когато локне съм в 1500 оборота ПОНЕ, дори и само да се возя.
Аз ги махнах ''от зор'', но не съм усетил и един негатив.
На теория, дори и отворени пак има някаква минимална рестрикция на потока, а бях пред ремап и решението бе лесно.
С архаичния 6 степенен автомат категорично не се усещат негативи, с ръчка ако искаш да изпревариш от 1к оборота - може би.
Вземи си колектор 2ра употреба изчисти го добре и си ползвай клапите, много по добре е с него. А автомата на Н57 не е никак арахичен, невероятна кутия е това, аз сега съм с 8 степенна стокова под 100.000км и мога да ти кажа ,че 6така с ремап беше значително по як. Ще видим скоро като мапна 8 степнния как ще е
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Моя колектор си е чист, просто ми омръзна да ми правят проблеми тия клапи. И с работещи съм карал, разлика в конкретната кола с и без клапи не видях. Така ми е добре.
След ремап съм вече на 300+ коня без ДПФ и ЕГР и нещата са добре. 275 19ки Пирели Пи Зиро на сух асфалт със 70-80 превъртат при кикдаун.
Моя 6 степенен автомат не се поддържа от xHP Flashtool в това купе... иначе да съм ремапнал отдавна.
е90 с 3.0д 245 коня и автомат може, но ф01 със същото комбо от мотор и кутия не... майката....
Ако го ремапна да няма това провлачване, все едно караш вариаторна кутия ще съм много щастлив, ама тц...
Алтернативи на тия пичове с ремап на кутията има ли?
След ремап съм вече на 300+ коня без ДПФ и ЕГР и нещата са добре. 275 19ки Пирели Пи Зиро на сух асфалт със 70-80 превъртат при кикдаун.
Моя 6 степенен автомат не се поддържа от xHP Flashtool в това купе... иначе да съм ремапнал отдавна.
е90 с 3.0д 245 коня и автомат може, но ф01 със същото комбо от мотор и кутия не... майката....
Ако го ремапна да няма това провлачване, все едно караш вариаторна кутия ще съм много щастлив, ама тц...
Алтернативи на тия пичове с ремап на кутията има ли?
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
дойдеха всички части за съединителя и маховика
сложих този съединител, от американско М550i V8, 4,4литра
притискател сложих .. оригинален за модела
разликата на пръв поглед е, че няма пружини в съединителя
покарах я малко из града .. без да тествам нищо, като остане време .. ще я гледам по детайлно
усетих само че при потегляне има някакво леко разтрисане .. нагоре е добре
може би .. е нормално, все пак няма пружини в диска
ще споделя впечатления
прибрах си старите части, за да снимам за темата
.. стария маховик изглежда много измъчен, има цветове на прегрявано желязо, и личи как е завличал метала
ще го снимам и него за сравнение
сложих този съединител, от американско М550i V8, 4,4литра
притискател сложих .. оригинален за модела
разликата на пръв поглед е, че няма пружини в съединителя
покарах я малко из града .. без да тествам нищо, като остане време .. ще я гледам по детайлно
усетих само че при потегляне има някакво леко разтрисане .. нагоре е добре
може би .. е нормално, все пак няма пружини в диска
ще споделя впечатления
прибрах си старите части, за да снимам за темата
.. стария маховик изглежда много измъчен, има цветове на прегрявано желязо, и личи как е завличал метала
ще го снимам и него за сравнение
Последна промяна Ivo III на 27 Юли 2020, 19:06, променена общо 1 път
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
С маховика е интересно какво ще правиш, там е драмата.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
chris_barnes написа:С маховика е интересно какво ще правиш, там е драмата.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
за сега купих нов оригинален ... ще видим колко ще изкара
проблема ми е че .. въпреки че я карам 5-6 пъти в годината, вече стигна 190К+ км
и се чудя дали да не сменя и веригата .. преди по сериозни тестове
признавам си .. не разбирам особено от коли или тунинги
събирам от тук от там някакво инфо и правя неща .. на усет, логика и шесто чувство
да видим .. до къде ще я докарам
Последна промяна Ivo III на 28 Юли 2020, 12:01, променена общо 1 път
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани