Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
hus0 написа:Колега едно въпросче и от мен за спиртния катализатор. Дали ще може да се ползва и при М57 двигателите?
спортния катализатор ли ?
според мен става .. това си е високопроходен катализатор на Магнафлоу
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- hus0
- младши ентусиаст
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Ivo III написа:hus0 написа:Колега едно въпросче и от мен за спиртния катализатор. Дали ще може да се ползва и при М57 двигателите?
спортния катализатор ли ?
според мен става .. това си е високопроходен катализатор на Магнафлоу
А какви пари излезе с катализатора с цялата генерация?
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
hus0 написа:Ivo III написа:hus0 написа:Колега едно въпросче и от мен за спиртния катализатор. Дали ще може да се ползва и при М57 двигателите?
спортния катализатор ли ?
според мен става .. това си е високопроходен катализатор на Магнафлоу
А какви пари излезе с катализатора с цялата генерация?
аз правих всичко на куп
по спомени даунпайпа с катализатора и мека връзка ми излезна около 600лв.
като катализатора беше 280-300лв .. нещо такова си спомням
но това си занаятчийска работа и всеки мастър си цени труда различно
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- Ангел ангелов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 128
- Регистриран на: 30.12.2016
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330xd
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Колеги къде да ремапна колата е 330хд 245коня с работещ катализатор и дпф колебая се между маднес и vpr
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Ангел ангелов написа:Колеги къде да ремапна колата е 330хд 245коня с работещ катализатор и дпф колебая се между маднес и vpr
че какво ще и ремапваш тя ще е с яко рестрикции ..
като надуеш турбото с катализатор и ДПФ на сериозни км .. ще изпуши някъде преди тях
като я натиснеш ще прегрее .. ако няма хубав кулер (свали си данни на стария сток кулер какво става на 4-5та с пълна газ )
ЕГР, вихрови клапи само давят двигателя и го задръстват още повече
би трябвало да си с хубав компютър който да управлява двигателя по въртящ момент и ще се получи хубав проект .. но трябва да се откачиш от матрицата истински
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- Ангел ангелов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 128
- Регистриран на: 30.12.2016
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330xd
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Колата върви мн добре но се колебая за ремап с катализатор и дпф,
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Ангел ангелов написа:Колата върви мн добре но се колебая за ремап с катализатор и дпф,
колега колата си е твоя, ти си решаваш
но, едва ли е първа младост
на колко км е ДПФа?
той дори нов е рестрикция на изходящите пътища
интеркулера е окислен, начукан и задръстен отвън със сигурност - влошен топлообмен = горещ въздух в двигателя
турбото на колко км е? може да е вече с луфт на оста
все едни такива неща дето те карат да се замислиш
ако не махнеш ДПФ, трябва са ползваш скапано масло заради него, защото ще го задръстиш с хубаво за тунинговата кола .. а същото време колата ще е натоварена
моя съвет е .. преди са предприемеш ремапа
да направиш оценка на състоянието с живи данни ... какви температури дига, % задръстване и т.н.
или да изчакаш малко, докато ти писне от ДПФ и като го махаш .. тогава щеш нещеш ще се пипа софтуера и тогава да се засилиш според състоянието
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- Ангел ангелов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 128
- Регистриран на: 30.12.2016
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330xd
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Мапнах я в маднес изкара 306коня 611нм,нямаше проблем с дпф всичко си беше нормално момчето каза тя е като нова ,изкара преди това 247коня и 556нм
- asent1977
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Ангел ангелов написа:Мапнах я в маднес изкара 306коня 611нм,нямаше проблем с дпф всичко си беше нормално момчето каза тя е като нова ,изкара преди това 247коня и 556нм
Супер със здраве да си я ползваш ! Прекрасен мотор. Всъщност новия B57 е почти същия, блока, биелите коляновия вал, че и веригите са от Н57
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Ангел ангелов написа:Мапнах я в маднес изкара 306коня 611нм,нямаше проблем с дпф всичко си беше нормално момчето каза тя е като нова ,изкара преди това 247коня и 556нм
Честито
явно имаш добър екземпляр
може ли някой въпроси
смени ли перката на турбото или сток
на колко бара ти е налягането на турбото сега
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- Ангел ангелов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 128
- Регистриран на: 30.12.2016
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330xd
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Всичко е сток по колата
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- asent1977
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Ангел ангелов написа:Всичко е сток по колата
Чудовише е ! Съветвам те да смениш поне кулера, защото тия хубави коне почват да се разбягват при по дълго каране със стоков кулер
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Ангел ангелов написа:Всичко е сток по колата
изглежда добре настроена
били ли описал твоите лични впечатления как я усещаш
моята сток .. ме вбесяваше как потегляше
това ми беше първия дизел, уж 550НМ .. а любимата ми Е36 2,0 .. реагира по забавно .. и затова смело почнах да я кирилизирам дълбоко
ПП: обаче дизела си мирише и го надушвам .. и ще е последния ми дизел
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- Ангел ангелов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 128
- Регистриран на: 30.12.2016
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330xd
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Колата и преди това вървеше мн добре и в ниски и в високи но сега върви повече след ремапа на 70-80км ми светка тракшана но нямам още мн впечатления върху колата защото я карам на климатик и в трафик след няколко дни ще имам по ясна отценка
- asent1977
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Ivo III написа:моята сток .. ме вбесяваше как потегляше
това ми беше първия дизел, уж 550НМ .. а любимата ми Е36 2,0 .. реагира по забавно .. и затова смело почнах да я кирилизирам дълбоко
ПП: обаче дизела си мирише и го надушвам .. и ще е последния ми дизел
За да имаш такива впечатления колата не е била изправна Тази кола стокова с всичко изрядно върви на ужас и е много директна и рязка 1 милион неща могат да се скапят, като всяко оказва влияние върху реакциите и, дори един подгрев на горивния филтъра оказва ефект ! Натрупани адаптации, каталясала ск кутия, или пак адаптации по кутията, дросела, не сменяно масло в автоматика, запушен колектор, не работещ егр, полуработещи датчици дебитомер, бууст прешър, температурен датчик, терминално налягане пред зад дпф, теч на налягане от о пръстен на тръбите или раздута пластмаса по турбо пътища ......
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани