Е91 LCI 330хD N57 тунинг

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 685
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 01 Юни 2020, 14:59

hus0 написа:Колега едно въпросче и от мен за спиртния катализатор. Дали ще може да се ползва и при М57 двигателите?


спортния катализатор ли ?
според мен става .. това си е високопроходен катализатор на Магнафлоу
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 7.04.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E91'07 325d
Мечтае да кара: М3

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от hus0 » 01 Юни 2020, 16:46

Ivo III написа:
hus0 написа:Колега едно въпросче и от мен за спиртния катализатор. Дали ще може да се ползва и при М57 двигателите?


спортния катализатор ли ?
според мен става .. това си е високопроходен катализатор на Магнафлоу

А какви пари излезе с катализатора с цялата генерация?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 685
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 01 Юни 2020, 18:09

hus0 написа:
Ivo III написа:
hus0 написа:Колега едно въпросче и от мен за спиртния катализатор. Дали ще може да се ползва и при М57 двигателите?


спортния катализатор ли ?
според мен става .. това си е високопроходен катализатор на Магнафлоу

А какви пари излезе с катализатора с цялата генерация?


аз правих всичко на куп
по спомени даунпайпа с катализатора и мека връзка ми излезна около 600лв.
като катализатора беше 280-300лв .. нещо такова си спомням

но това си занаятчийска работа и всеки мастър си цени труда различно 8) :mhihi:
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 30.12.2016
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E91 330xd

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ангел ангелов » 03 Юни 2020, 17:31

Колеги къде да ремапна колата е 330хд 245коня с работещ катализатор и дпф колебая се между маднес и vpr

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 685
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 03 Юни 2020, 19:35

Ангел ангелов написа:Колеги къде да ремапна колата е 330хд 245коня с работещ катализатор и дпф колебая се между маднес и vpr


че какво ще и ремапваш :) тя ще е с яко рестрикции ..

като надуеш турбото с катализатор и ДПФ на сериозни км .. ще изпуши някъде преди тях
като я натиснеш ще прегрее .. ако няма хубав кулер (свали си данни на стария сток кулер какво става на 4-5та с пълна газ :shock: )
ЕГР, вихрови клапи само давят двигателя и го задръстват още повече

би трябвало да си с хубав компютър който да управлява двигателя по въртящ момент и ще се получи хубав проект .. но трябва да се откачиш от матрицата истински
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 30.12.2016
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E91 330xd

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ангел ангелов » 04 Юни 2020, 0:17

Колата върви мн добре но се колебая за ремап с катализатор и дпф,

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 685
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 04 Юни 2020, 10:02

Ангел ангелов написа:Колата върви мн добре но се колебая за ремап с катализатор и дпф,


колега колата си е твоя, ти си решаваш
но, едва ли е първа младост

на колко км е ДПФа?
той дори нов е рестрикция на изходящите пътища

интеркулера е окислен, начукан и задръстен отвън със сигурност - влошен топлообмен = горещ въздух в двигателя

турбото на колко км е? може да е вече с луфт на оста

все едни такива неща дето те карат да се замислиш

ако не махнеш ДПФ, трябва са ползваш скапано масло заради него, защото ще го задръстиш с хубаво за тунинговата кола .. а същото време колата ще е натоварена

моя съвет е .. преди са предприемеш ремапа
да направиш оценка на състоянието с живи данни ... какви температури дига, % задръстване и т.н.

или да изчакаш малко, докато ти писне от ДПФ и като го махаш .. тогава щеш нещеш ще се пипа софтуера и тогава да се засилиш според състоянието
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 30.12.2016
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E91 330xd

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ангел ангелов » 05 Юни 2020, 11:33

Мапнах я в маднес изкара 306коня 611нм,нямаше проблем с дпф всичко си беше нормално момчето каза тя е като нова ,изкара преди това 247коня и 556нм

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 27.05.2016
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
Мечтае да кара: G32 640d

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от asent1977 » 05 Юни 2020, 11:51

Ангел ангелов написа:Мапнах я в маднес изкара 306коня 611нм,нямаше проблем с дпф всичко си беше нормално момчето каза тя е като нова ,изкара преди това 247коня и 556нм


Супер със здраве да си я ползваш ! Прекрасен мотор. Всъщност новия B57 е почти същия, блока, биелите коляновия вал, че и веригите са от Н57 :) :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 685
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 05 Юни 2020, 14:06

Ангел ангелов написа:Мапнах я в маднес изкара 306коня 611нм,нямаше проблем с дпф всичко си беше нормално момчето каза тя е като нова ,изкара преди това 247коня и 556нм


Честито 8)
явно имаш добър екземпляр :yes:

може ли някой въпроси :)
смени ли перката на турбото или сток
на колко бара ти е налягането на турбото сега
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 30.12.2016
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E91 330xd

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ангел ангелов » 05 Юни 2020, 14:40

Всичко е сток по колата
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 27.05.2016
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
Мечтае да кара: G32 640d

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от asent1977 » 05 Юни 2020, 15:54

Ангел ангелов написа:Всичко е сток по колата


Чудовише е ! Съветвам те да смениш поне кулера, защото тия хубави коне почват да се разбягват при по дълго каране със стоков кулер :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 685
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 05 Юни 2020, 15:57

Ангел ангелов написа:Всичко е сток по колата


изглежда добре настроена :yes:
били ли описал твоите лични впечатления как я усещаш :)

моята сток .. ме вбесяваше как потегляше :)
това ми беше първия дизел, уж 550НМ .. а любимата ми Е36 2,0 .. реагира по забавно .. и затова смело почнах да я кирилизирам дълбоко

ПП: обаче дизела си мирише и го надушвам .. и ще е последния ми дизел :mhihi:
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 30.12.2016
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E91 330xd

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ангел ангелов » 05 Юни 2020, 23:16

Колата и преди това вървеше мн добре и в ниски и в високи но сега върви повече след ремапа на 70-80км ми светка тракшана но нямам още мн впечатления върху колата защото я карам на климатик и в трафик след няколко дни ще имам по ясна отценка

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 27.05.2016
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
Мечтае да кара: G32 640d

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от asent1977 » 11 Юни 2020, 11:23

Ivo III написа:моята сток .. ме вбесяваше как потегляше :)
това ми беше първия дизел, уж 550НМ .. а любимата ми Е36 2,0 .. реагира по забавно .. и затова смело почнах да я кирилизирам дълбоко

ПП: обаче дизела си мирише и го надушвам .. и ще е последния ми дизел :mhihi:


За да имаш такива впечатления колата не е била изправна :mhihi: Тази кола стокова с всичко изрядно върви на ужас и е много директна и рязка :lalala: 1 милион неща могат да се скапят, като всяко оказва влияние върху реакциите и, дори един подгрев на горивния филтъра оказва ефект ! Натрупани адаптации, каталясала ск кутия, или пак адаптации по кутията, дросела, не сменяно масло в автоматика, запушен колектор, не работещ егр, полуработещи датчици дебитомер, бууст прешър, температурен датчик, терминално налягане пред зад дпф, теч на налягане от о пръстен на тръбите или раздута пластмаса по турбо пътища ...... :ok:

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook