Проблем маслен сепаратор

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 10.12.2008
Кара: Е91

Проблем маслен сепаратор

Мнение от ник1234 » 01 Апр 2019, 17:38

Здравейте, търсих подобна тема но не открих и затова реших да пусна нова.
Става въпрос за Е91, с мотор 2,0i, 150к.с. N46, на който искам да сменя масления сепаратор, но не мога да го открия къде е.
И дали изобщо ще се изчезне изпушването на син пушек при потегляне ако го сменя.Чувал съм, че ако има вътрешно налягане е възможно да изпушва така и да гори масло.
Искам да почна от сепаратора и следващата стъпка ще е гумички на клапани
Благодаря!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 15.10.2011
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: Е 91 318I
Мечтае да кара: НОВ автомобил

Re: Проблем маслен сепаратор

Мнение от kali76 » 01 Апр 2019, 20:00

Клапана на картерната вентилация се намира под всмукателния колектор.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 10.12.2008
Кара: Е91

Re: Проблем маслен сепаратор

Мнение от ник1234 » 01 Апр 2019, 20:21

Благодаря колега. А всъщност достъпен ли е или е под самите колектори.
Питам те защото има там един клапан който е с два маркуча и една букса на него. Мислех си, че е той но не съм сигурен, защото по пътя на логиката трябва да е с три маркуча.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Проблем маслен сепаратор

Мнение от b00st » 01 Апр 2019, 22:20

Синия пушек е от гумичките на клапаните. Смени ги тях + нов сепаратор и ще спре да пуши и да харчи масло.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 10.12.2008
Кара: Е91

Re: Проблем маслен сепаратор

Мнение от ник1234 » 02 Апр 2019, 5:11

Не ми се искаше да се занимавам с гумичките, но май ще се наложи
Благодаря!

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 11.11.2010
Местоположение: Bulgaria :)
Пол: Мъж
Кара: BMW Е46 318i , E90 320i
Мечтае да кара: E92 M3

Re: Проблем маслен сепаратор

Мнение от toyo_bg » 02 Апр 2019, 22:32

Здравей колега.
Карам същият автомобил седан само че.
масленият сепаратор е под самите всмукателни колектори.Трябва да ги свалиш за да стигнеш до него при което си приготви и гарнитура(о-пръстени )защото старата/те са вече изпечени и няма да е добре да ги ползваш отново.
Относно циният дим имах го проблема и аз оправи се със смяна гумишки на клапаните но аз правих и водачите на клапаните тъй като 8 от тях бяха износени другите 8 бяха в допустими норми но смених и тях тъй като бях свалил главата за ревизия(при теб може да мине само със гумички на клапаните)След маниполацията описана по горе колата ми спря да пуши изцяло а маслото не го пипа от смяна до смяна!
Попринцип бих заложил на гумички на клапаните не на масленият сепаратор но и той е препоръчително да се смени ако не е пипан.
Поздрави и успех!

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 10.12.2008
Кара: Е91

Re: Проблем маслен сепаратор

Мнение от ник1234 » 03 Апр 2019, 7:03

Благодаря колега, ще сменям гумичките и аз, но ще е без да свалям главата ако се навие някой майстор естествено!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Проблем маслен сепаратор

Мнение от stocky » 03 Апр 2019, 8:00

Свали главата и го направи както трябва. И аз умувах варианти без сваляне, но накрая предпочетох да сваля главата, да припаснат клапаните и да почистят всичко - мисля, че си заслужава.

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook