Проблем маслен сепаратор
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем маслен сепаратор
Здравейте, търсих подобна тема но не открих и затова реших да пусна нова.
Става въпрос за Е91, с мотор 2,0i, 150к.с. N46, на който искам да сменя масления сепаратор, но не мога да го открия къде е.
И дали изобщо ще се изчезне изпушването на син пушек при потегляне ако го сменя.Чувал съм, че ако има вътрешно налягане е възможно да изпушва така и да гори масло.
Искам да почна от сепаратора и следващата стъпка ще е гумички на клапани
Благодаря!
Става въпрос за Е91, с мотор 2,0i, 150к.с. N46, на който искам да сменя масления сепаратор, но не мога да го открия къде е.
И дали изобщо ще се изчезне изпушването на син пушек при потегляне ако го сменя.Чувал съм, че ако има вътрешно налягане е възможно да изпушва така и да гори масло.
Искам да почна от сепаратора и следващата стъпка ще е гумички на клапани
Благодаря!
- kali76
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.10.2011
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: Е 91 318I
- Мечтае да кара: НОВ автомобил
Re: Проблем маслен сепаратор
Клапана на картерната вентилация се намира под всмукателния колектор.
Re: Проблем маслен сепаратор
Благодаря колега. А всъщност достъпен ли е или е под самите колектори.
Питам те защото има там един клапан който е с два маркуча и една букса на него. Мислех си, че е той но не съм сигурен, защото по пътя на логиката трябва да е с три маркуча.
Питам те защото има там един клапан който е с два маркуча и една букса на него. Мислех си, че е той но не съм сигурен, защото по пътя на логиката трябва да е с три маркуча.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Проблем маслен сепаратор
Синия пушек е от гумичките на клапаните. Смени ги тях + нов сепаратор и ще спре да пуши и да харчи масло.
Re: Проблем маслен сепаратор
Не ми се искаше да се занимавам с гумичките, но май ще се наложи
Благодаря!
Благодаря!
- toyo_bg
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Bulgaria :)
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 318i , E90 320i
- Мечтае да кара: E92 M3
Re: Проблем маслен сепаратор
Здравей колега.
Карам същият автомобил седан само че.
масленият сепаратор е под самите всмукателни колектори.Трябва да ги свалиш за да стигнеш до него при което си приготви и гарнитура(о-пръстени )защото старата/те са вече изпечени и няма да е добре да ги ползваш отново.
Относно циният дим имах го проблема и аз оправи се със смяна гумишки на клапаните но аз правих и водачите на клапаните тъй като 8 от тях бяха износени другите 8 бяха в допустими норми но смених и тях тъй като бях свалил главата за ревизия(при теб може да мине само със гумички на клапаните)След маниполацията описана по горе колата ми спря да пуши изцяло а маслото не го пипа от смяна до смяна!
Попринцип бих заложил на гумички на клапаните не на масленият сепаратор но и той е препоръчително да се смени ако не е пипан.
Поздрави и успех!
Карам същият автомобил седан само че.
масленият сепаратор е под самите всмукателни колектори.Трябва да ги свалиш за да стигнеш до него при което си приготви и гарнитура(о-пръстени )защото старата/те са вече изпечени и няма да е добре да ги ползваш отново.
Относно циният дим имах го проблема и аз оправи се със смяна гумишки на клапаните но аз правих и водачите на клапаните тъй като 8 от тях бяха износени другите 8 бяха в допустими норми но смених и тях тъй като бях свалил главата за ревизия(при теб може да мине само със гумички на клапаните)След маниполацията описана по горе колата ми спря да пуши изцяло а маслото не го пипа от смяна до смяна!
Попринцип бих заложил на гумички на клапаните не на масленият сепаратор но и той е препоръчително да се смени ако не е пипан.
Поздрави и успех!
Re: Проблем маслен сепаратор
Благодаря колега, ще сменям гумичките и аз, но ще е без да свалям главата ако се навие някой майстор естествено!
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Проблем маслен сепаратор
Свали главата и го направи както трябва. И аз умувах варианти без сваляне, но накрая предпочетох да сваля главата, да припаснат клапаните и да почистят всичко - мисля, че си заслужава.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани