Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 4.04.2008

Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото

Мнение от Spaidy » 01 Дек 2021, 20:57

Много странна работа, толкова много хора с един и съм проблем и никой не споменава нещо за разрешаването му.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 4.07.2017
Пол: Мъж

Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото

Мнение от denislav3215 » 02 Дек 2021, 17:35

Смених филтъра за картерната вентилация, сега карам със страх пак да не вкара маслото в цилиндрите..
Как мога да разбера вакум помпата дали прави обратно налягане към мотора? Проблем със спирачките нямамм...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 4.04.2008

Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото

Мнение от Spaidy » 04 Дек 2021, 19:31

При мен, мисля че е от турбината, защото като извадих маркуча хвръкна яко масло от него, вкарва го и в цилиндрите защото колата почна да пуши.

Дайте съвет сега къде да го рециклирам? Колата е ремапната в ХЕАД Ауто, как да процедирам при рециклирането му? От София съм.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 4.07.2017
Пол: Мъж

Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото

Мнение от denislav3215 » 05 Дек 2021, 9:30

Самата турбина като я хванеш луфтове има ли,

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 4.04.2008

Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото

Мнение от Spaidy » 09 Дек 2021, 19:40

Най - интересното е че нямаше луфтове неговата майка.
Закарах я в Real turbo на околовръсното преди детелината на бул. България направиха му диагностика и ми казаха че средната част е била повредена и студената част духа в топлата от там прави високо налягане и избива през капчката по - малко масло. Дадоха ми и повредените части плюс 6 месеца гаранция и касов бон. Само за информация и помощ на колегите: струваше 480 рециклирането със средна част на melet, а с оригинална средна част 580. Турбината я рециклираха в рамките на деня, сутринта я закарах в 15:00 я взех и изглеждаше като чисто нова.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 22.03.2023
Пол: Мъж

Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото

Мнение от Koceto90191 » 22 Мар 2023, 10:36

При мен има същия проблем смених капака на клапаните с оригинален с гарнитури всичко турбината е рециклирана и пак надува масло от филтъра на картерните газове колата и е мерена компресия майстора вика че е добре компресията колата се е форсирала 3 пъти като стигне до критични и върне веднага майстора има съмнение за спукано бутало или счупен сегмент някви съвети ако може от какво друго може да прави така

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 16.07.2019
Пол: Мъж
Кара: Е90 320d Stage 1
Мечтае да кара: F30 340i

Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото

Мнение от djoko621 » 21 Окт 2023, 21:58

При мен колата при тежко натоварване (4-та, 5-та газ до почти прекъсвач) след отнемане на газта изпушва бяло отзад и бронята и багажника ми стават в черни капки масло (конденз от пушенето). М47 163, с друго турбо, по-голям кулер и имам над 210коня. Казаха ми, че това е заради ccv клапана и аз просто ще го премахна. Маха се цялата пластмаса и се слага една метална плоча на негово място, с един щуцер и направо от там да излизат маслените пари. После вече или чрез един catch can обратно в турбото, или просто една тръба и да си излиза в атмосферата. Това ми се случваше и с предната турбина, и реално това беше една от причините да я сменя. След няколко дни ще пиша дали е подействало.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 28.07.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е61-530da-05г.

Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото

Мнение от ICHIBAN » 07 Ное 2023, 9:24

djoko621 написа:При мен колата при тежко натоварване (4-та, 5-та газ до почти прекъсвач) след отнемане на газта изпушва бяло отзад и бронята и багажника ми стават в черни капки масло (конденз от пушенето). М47 163, с друго турбо, по-голям кулер и имам над 210коня. Казаха ми, че това е заради ccv клапана и аз просто ще го премахна. Маха се цялата пластмаса и се слага една метална плоча на негово място, с един щуцер и направо от там да излизат маслените пари. После вече или чрез един catch can обратно в турбото, или просто една тръба и да си излиза в атмосферата. Това ми се случваше и с предната турбина, и реално това беше една от причините да я сменя. След няколко дни ще пиша дали е подействало.

Колега,сподели дали си решил проблема?
И да се гордея и да не се гордея,
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 30.11.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: e46 330ci
Мечтае да кара: e36 M3

Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото

Мнение от m1n1mal1st » 16 Дек 2023, 15:11

И при мен абсолютно същия проблем на 163 к.с. лее масло през картерния амркуч в турбината... някой ако е разрешил проблема нека сподели че съм на крачка от 10 килограмовия чук и да я захващам тая пумия неземна
Зулуми със задните гуми !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 15.01.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW
Детайли за колата: BMW E36 Coupe/ BMW E91

Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото

Мнение от kolev5833 » 31 Дек 2023, 8:52

Имам същия проблем с Е91 318д, двигателя е М47 но е 122к.с. След рециклиране на турбото намали разхода на масло но пак го вкарва в интеркулера. CCV-то е сменени но не с оригинално, също вдига пара и пръска от капачката за маслото, гарнитурата на капака на клапаните е сменена. Иначе двигателя няма шумове и върви добре. Появи ми се и друг проблем и се чудя дали може да е симптом за вакуум помпа, когато колата е загасена натискам спирачката, след което съединителя за да запаля и спирачките изтърват, докато колата запали.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 1.11.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW Е60 525dА

Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото

Мнение от nov77 » 11 Фев 2024, 8:40

Някой намери ли решение на проблема с горенето на масло. Колата е 320д 163коня.
Последно за 250-300км изгори около литър.
Рециклирано турбо,сменен клапан картерна вентилация с оригинален, проверени маслени пътища и пак го гори.
Вакуум помпата прави налягане, проверявам я като извадя някой вакуумно маркуче и го запуша с пръста и прави вакуум, пък и спирачките са добре.
От никъде не изпуска.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 15.01.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW
Детайли за колата: BMW E36 Coupe/ BMW E91

Re: Е90 320д Проблем с налягане под капачката на маслото

Мнение от kolev5833 » 01 Мар 2024, 8:52

nov77 написа:Някой намери ли решение на проблема с горенето на масло. Колата е 320д 163коня.
Последно за 250-300км изгори около литър.
Рециклирано турбо,сменен клапан картерна вентилация с оригинален, проверени маслени пътища и пак го гори.
Вакуум помпата прави налягане, проверявам я като извадя някой вакуумно маркуче и го запуша с пръста и прави вакуум, пък и спирачките са добре.
От никъде не изпуска.



Здравейте, един майстор ми изключи егр и дпф и след това разхода на масло намаля доста, смени ми маслото и и долях 200мл. след 4500км.

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook