премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
Здравейте колеги, тъй като мисля да махам вихровите клапи на Н47, 177 к.с.. Бих искал да попитам, дали някой от вас ги е махал, какви са точно и от къде си ги е взел. Благодаря предварително.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
На тоя мотор какъв е зора да се махат?
Дизайна им е доста по добър и са по здрави от тези на м47. Тук шунтиране на егр и почистване на всмукателния колектор е пре достатъчно.
П.с. не случайно и тук и във фейса няма нито един смислен коментар по това питане...
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Дизайна им е доста по добър и са по здрави от тези на м47. Тук шунтиране на егр и почистване на всмукателния колектор е пре достатъчно.
П.с. не случайно и тук и във фейса няма нито един смислен коментар по това питане...
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
Много лесно се махат само че трябва да си купиш една тапичка за оста на актуатора аз си взех от ebay към 20лева излезе
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 2407934400
Вадиш колекторите развиваш актуатора издърпваш квадрата където върти клапите после ки чупиш и вадиш с клещи като гледаш да не остане нищо в колектора и слагаш тази тапичка на дупката и сглобяваш.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Вадиш колекторите развиваш актуатора издърпваш квадрата където върти клапите после ки чупиш и вадиш с клещи като гледаш да не остане нищо в колектора и слагаш тази тапичка на дупката и сглобяваш.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
musso написа:Здравейте колеги, тъй като мисля да махам вихровите клапи на Н47, 177 к.с.. Бих искал да попитам, дали някой от вас ги е махал, какви са точно и от къде си ги е взел. Благодаря предварително.
Безмислено упражнение за този мотор.
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
nikola59 написа:musso написа:Здравейте колеги, тъй като мисля да махам вихровите клапи на Н47, 177 к.с.. Бих искал да попитам, дали някой от вас ги е махал, какви са точно и от къде си ги е взел. Благодаря предварително.
Безмислено упражнение за този мотор.
Жа жалост не е колега погледни в you tube има клипове на строшени двигатели от този проблем и като замине уплатнението на квадрата излиза масло и въздух и колата ми пушеше като икарус на 1200-1900 оборота
Sent from my iPhone using Tapatalk
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
viewtopic.php?f=126&t=418932&p=4338828&hilit=%D0%BE%D1%89%D0%B5+%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B0+%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0+%D0%B7%D0%B0+%D0%BF%D0%B5%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5#p4338828
Първото поколение вихрови клапи се чупеха и затова се премахваха.
Второто поколение вихрови клапи бяха здрави, но течеше масло от тях.
Тези, за които става въпрос- ако се почистват достатъчно често, мисля, че няма да има проблем да останат.
Първото поколение вихрови клапи се чупеха и затова се премахваха.
Второто поколение вихрови клапи бяха здрави, но течеше масло от тях.
Тези, за които става въпрос- ако се почистват достатъчно често, мисля, че няма да има проблем да останат.
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
https://youtu.be/SjBjOHfwByM
Има и други клипчета правят проблем но явно по-рядко.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Има и други клипчета правят проблем но явно по-рядко.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
На колега от форума оилклуб.ру на 300к км му се счупи остта на която се държат клапите и влиза в двигателя, където нанася доста поразии по 1 и 2 цилиндър, буталата и клапаните. https://www.oil-club.ru/forum/topic/369 ... nt-1466435
- Дилян Пенчев
- E30 Fanatic!
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
vld написа:На тоя мотор какъв е зора да се махат?
Дизайна им е доста по добър и са по здрави от тези на м47. Тук шунтиране на егр и почистване на всмукателния колектор е пре достатъчно.
П.с. не случайно и тук и във фейса няма нито един смислен коментар по това питане...
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Виж какво става на 330к км:
https://photos.app.goo.gl/gxSfjvotzJCz7vA79
Перфектни са
Та мисълта ми е какво ще стане с въртящият момент на двигателя в ниските обороти и като цяло в поведението ако ги няма?
Цял нов колектор си е май бая цифра....
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече ))
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
Дилян Пенчев написа:vld написа:На тоя мотор какъв е зора да се махат?
Дизайна им е доста по добър и са по здрави от тези на м47. Тук шунтиране на егр и почистване на всмукателния колектор е пре достатъчно.
П.с. не случайно и тук и във фейса няма нито един смислен коментар по това питане...
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Цял нов колектор си е май бая цифра....
Цифра друг път, тук става на въпрос за N47 и миналата седмица при дилър стана на въпрос. Никакъв проблем няма с пеперудите. Достатъчно е да се почистват периодично, а който иска да се презастрахова ето:
На английски, че дилърите превеждат както си искат: Seal mount:
Първи дилър: Номенклатурен номер 11617812938
Описание Гарнитура всмукателен колектор
Ед. цена с ДДС 87.54 лв
Втори дилър:Номенклатурен номер : 11617812938
Описание : УПЛЪТНИТЕЛЕН БЛОК
Ед.цена (с ДДС) : 87.54 BGN
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
Дилян Пенчев написа:vld написа:На тоя мотор какъв е зора да се махат?
Дизайна им е доста по добър и са по здрави от тези на м47. Тук шунтиране на егр и почистване на всмукателния колектор е пре достатъчно.
П.с. не случайно и тук и във фейса няма нито един смислен коментар по това питане...
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Виж какво става на 330к км:
https://photos.app.goo.gl/gxSfjvotzJCz7vA79
Перфектни са
Та мисълта ми е какво ще стане с въртящият момент на двигателя в ниските обороти и като цяло в поведението ако ги няма?
Цял нов колектор си е май бая цифра....
Баси много се е разбила оста
Едва ли ще има кой знае каква разлика, в комбинация със спиране на ЕГР-а даже ще е по добре според мен.
На 16д и на 18д колектора е фабрично без пеперуди
- Дилян Пенчев
- E30 Fanatic!
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
nikola59 написа:Дилян Пенчев написа:vld написа:На тоя мотор какъв е зора да се махат?
Дизайна им е доста по добър и са по здрави от тези на м47. Тук шунтиране на егр и почистване на всмукателния колектор е пре достатъчно.
П.с. не случайно и тук и във фейса няма нито един смислен коментар по това питане...
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Цял нов колектор си е май бая цифра....
Цифра друг път, тук става на въпрос за N47 и миналата седмица при дилър стана на въпрос. Никакъв проблем няма с пеперудите. Достатъчно е да се почистват периодично, а който иска да се презастрахова ето:
На английски, че дилърите превеждат както си искат: Seal mount:
Първи дилър: Номенклатурен номер 11617812938
Описание Гарнитура всмукателен колектор
Ед. цена с ДДС 87.54 лв
Втори дилър:Номенклатурен номер : 11617812938
Описание : УПЛЪТНИТЕЛЕН БЛОК
Ед.цена (с ДДС) : 87.54 BGN
Моя колектор не е такъв и го няма това нещо. Отделно така са сложени клапите че единствения шанс да ги смениш е да разтвориш колектора на две
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече ))
- brabusbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
Дилян Пенчев написа:Моя колектор не е такъв и го няма това нещо. Отделно така са сложени клапите че единствения шанс да ги смениш е да разтвориш колектора на две
Което означава че не става ли? Моята ос е разбита и трябва да ги премахвам! Нещо не намирам във форума каква е точно процедурата?!?
Знам че при 3.0Дмотора е доста лесно безпроблемно, така ли е и при N47?
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
brabusbg написа:Дилян Пенчев написа:Моя колектор не е такъв и го няма това нещо. Отделно така са сложени клапите че единствения шанс да ги смениш е да разтвориш колектора на две
Което означава че не става ли? Моята ос е разбита и трябва да ги премахвам! Нещо не намирам във форума каква е точно процедурата?!?
Знам че при 3.0Дмотора е доста лесно безпроблемно, така ли е и при N47?
Ако някой с N47 е с различен колектор от този който по горе съм посочил, наистина както колегата спомена се сменява целият колектор на доста "неприятна" цена или се махат клапите и се използва това само: https://www.ebay.co.uk/itm/BMW-N47-Inta ... SwFpddFjNX
Видео: https://www.youtube.com/watch?v=lIVwD5KwyGc
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани