премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Варна
Кара: E60 520d LCI
Мечтае да кара: Самолет

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от brabusbg » 02 Окт 2019, 9:57

Според това би трябвало да няма проблем!
https://www.youtube.com/watch?v=lIVwD5KwyGc

Обаче... тук във Варна в един сервиз който постоянно махат вихрови клапи и правят подобни интервенции казаха че специално за мотора N47 177к.с. премахването е неефективно или по-точно казано колата след това спира да върви. Дефакто варианта с премахването не работи!
Единственият вариант е нов колетор!
:banghead: :banghead: :banghead:
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от vld » 03 Окт 2019, 10:02

brabusbg написа:Според това би трябвало да няма проблем!
https://www.youtube.com/watch?v=lIVwD5KwyGc

Обаче... тук във Варна в един сервиз който постоянно махат вихрови клапи и правят подобни интервенции казаха че специално за мотора N47 177к.с. премахването е неефективно или по-точно казано колата след това спира да върви. Дефакто варианта с премахването не работи!
Единственият вариант е нов колетор!
:banghead: :banghead: :banghead:

Глупости :kuku:
Махат се клапите и ЕГР-а, после се изключват в софтуера и всичко заспива ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Варна
Кара: E60 520d LCI
Мечтае да кара: Самолет

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от brabusbg » 03 Окт 2019, 10:34

vld написа:
brabusbg написа:Според това би трябвало да няма проблем!
https://www.youtube.com/watch?v=lIVwD5KwyGc

Обаче... тук във Варна в един сервиз който постоянно махат вихрови клапи и правят подобни интервенции казаха че специално за мотора N47 177к.с. премахването е неефективно или по-точно казано колата след това спира да върви. Дефакто варианта с премахването не работи!
Единственият вариант е нов колетор!
:banghead: :banghead: :banghead:

Глупости :kuku:
Махат се клапите и ЕГР-а, после се изключват в софтуера и всичко заспива ;)


Да така е всъщност, и съвсем скоро след това ходиш за интервенции по DPF-а. Лично според мен ...не е разумно, особено че и колата ми е на реално малко километри - не! Нека се има предвид че говорим точно и само за този мотор!
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от vld » 03 Окт 2019, 12:12

brabusbg написа:
vld написа:
brabusbg написа:Според това би трябвало да няма проблем!
https://www.youtube.com/watch?v=lIVwD5KwyGc

Обаче... тук във Варна в един сервиз който постоянно махат вихрови клапи и правят подобни интервенции казаха че специално за мотора N47 177к.с. премахването е неефективно или по-точно казано колата след това спира да върви. Дефакто варианта с премахването не работи!
Единственият вариант е нов колетор!
:banghead: :banghead: :banghead:

Глупости :kuku:
Махат се клапите и ЕГР-а, после се изключват в софтуера и всичко заспива ;)


Да така е всъщност, и съвсем скоро след това ходиш за интервенции по DPF-а. Лично според мен ...не е разумно, особено че и колата ми е на реално малко километри - не! Нека се има предвид че говорим точно и само за този мотор!
Не че нещо, ама само по себе си премахването на егр и вихрови клапи удължава живота на дпф. Така, че твърдението ти е невярно. Важи и за този двигател както и за всички останали комън рейл мотори.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Варна
Кара: E60 520d LCI
Мечтае да кара: Самолет

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от brabusbg » 03 Окт 2019, 13:44

О не, въобще не го твърдя аз. Нямам нито опита , нито познанията! Това ми го казаха двама и то елитни сервизни техници, които ремонтират и се занимават само с нашата марка автомобили, така че не виждам причината защо да не е вярно. Мисля че е безмислено ние тук само да си философстваме! И в двата случая си правя автомобила при тях и в двата слуач никой не ми каза... не ... трябва да си сложиш нов.... щото аджеба... аз после не нося отговорност, напротив и двамата казаха - заповядай, който от двата варианта искаш ще направим, само че единия си има недостатъци! Освен това има доста обширни материали в интернет пространство (лично аз предимно на английски попаднах) където е обяснено точно това при липсата на вихрови клапи.
Така че не мисля че точно ние българите аджеба сме открили топлата вода, че като махнем вихровите клапи и ДПФ-a да му стане по-хубаво!
Всеки преценява сам за себе си разбира се в крайна сметка!
Ние сме тук все пак само да изказваме мнение и, то ако може да бъде полезно... по-хубаво от това няма!
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от vld » 03 Окт 2019, 14:05

Колега ние нищо не откриваме, ползваме фабричните възможности предоставени от БМВ.
Как според теб фабрично от БМВ завода 316д и 318д, както 325д излизат с колектор без вихрови клапи?
А ДПФ-а им е същия като на 320д и респективно 330д за 325цата.
Всичко е въпрос на горивна смес ;)
На запад най-разпространения мод по N47 и N57 двигателите е да им се махне ЕГР-а и да се разкарат вихровите клапи.
Да не говорим, че аз имам личен опит с доста километри в тази конфигурация и ДПФ-а ми е в отлично здраве, регенерира по рядко и се чисти перфектно.
Въобще защо коментираме каквото и да било при положение, че ти изначало си се доверил на чужда преценка?
По сервизите единтвеното което ги интересува е да не те загубят като клиент и всички повтарят едно и също "каквото каже клиента".
Така не се работи, по правилно би било да се изразяват "така се прави защото е по добре" има и такива сервизи и те обикновенно са претъпкани с работа и с глупости не се занимават.
Моя съвет е да разбереш как работи горивната и изпускателната система , кога в какъв режим какво се случва за да можеш сам да си направиш преценка за теб кое е по добре и кое не.
При всички случаи ако говорим за екология премахването на който и да е от опоменатите елементи е вреден, но ако става въпрос за ресурса на мотора и ползите за него след елиминирането, то везните отиват в съвсем друга посока.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Варна
Кара: E60 520d LCI
Мечтае да кара: Самолет

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от brabusbg » 03 Окт 2019, 15:14

Добре, кой тогава е сервиза който може да ми направи необходимите софтуерни интервенции, така че всичко после да е Ок с ДПФ. Препоръчай ми?
Определено искам да ми се запази възможно най-дълго време ДПФ филтъра!?
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от vld » 03 Окт 2019, 15:25

Във Варна незнам кой да ти препоръчам в момента, но Русе не е много далече, можеш да попиташ в vrperformance.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Варна
Кара: E60 520d LCI
Мечтае да кара: Самолет

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от brabusbg » 04 Окт 2019, 10:32

Благодаря. Махането на вихровите клапи и последвалата софтуерна интервенция налага ли махането на ЕГР-а??

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от vld » 04 Окт 2019, 10:49

Не двете неща нямат връзка, единствената връзка е в това, че ако се налага намеса по софтуера е по добре да се направи на веднъж вместо да плащаш два пъти. Егр по принцип си е вреден за мотора и е удобно да се разкара като почне да създава ядове.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Варна
Кара: E60 520d LCI
Мечтае да кара: Самолет

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от brabusbg » 07 Окт 2019, 10:21

В крайна сметка си поръчах нов всмукателен колектор! Не посмях да рискувам с премахването на клапите! Трябваше във Варна да ги махам, след като се махнат колата не може да развие повече от 60-70км/ч., което означава така да я закарам до VRPerfomance Русе да направят корекциите по софтуера. Освен това над 5 сервиза които се занимават сериозно с БМВ автомобили ми казват че това 100% ще повлияе негативно на ДПФ-а (за този мотор говоря). Та реших да направя това с което ще се чуствам спокоен да си карам автомобила!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 9.12.2020
Пол: Мъж

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от ///MEHTOP » 29 Окт 2021, 15:51

От къде? ОЕМ? ако не, каква марка , проблеми след това, ако не е ОЕМ, с други нисък клас или среден клас марки? :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 16.12.2010
Пол: Мъж

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от гумата » 17 Дек 2021, 9:17

Вихровитее клапи не се махат от нито един модел на БМВ!!!
...Освен ако не се мислите за по- голям инженер от тези, които конструират БМВ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 643
Регистриран на: 17.01.2019
Местоположение: София/Чепеларе
Пол: Мъж
Кара: e61 535d

Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47

Мнение от ivanski_2 » 18 Дек 2021, 11:20

гумата написа:Вихровитее клапи не се махат от нито един модел на БМВ!!!
...Освен ако не се мислите за по- голям инженер от тези, които конструират БМВ...
Бързо звънкай в Германия да спират производството на автомобили без клапи , ей добре че си ти да ни отговориш очите , благодарим ти !!!!! :D :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... :)

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook