премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- brabusbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
Според това би трябвало да няма проблем!
https://www.youtube.com/watch?v=lIVwD5KwyGc
Обаче... тук във Варна в един сервиз който постоянно махат вихрови клапи и правят подобни интервенции казаха че специално за мотора N47 177к.с. премахването е неефективно или по-точно казано колата след това спира да върви. Дефакто варианта с премахването не работи!
Единственият вариант е нов колетор!
https://www.youtube.com/watch?v=lIVwD5KwyGc
Обаче... тук във Варна в един сервиз който постоянно махат вихрови клапи и правят подобни интервенции казаха че специално за мотора N47 177к.с. премахването е неефективно или по-точно казано колата след това спира да върви. Дефакто варианта с премахването не работи!
Единственият вариант е нов колетор!
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
brabusbg написа:Според това би трябвало да няма проблем!
https://www.youtube.com/watch?v=lIVwD5KwyGc
Обаче... тук във Варна в един сервиз който постоянно махат вихрови клапи и правят подобни интервенции казаха че специално за мотора N47 177к.с. премахването е неефективно или по-точно казано колата след това спира да върви. Дефакто варианта с премахването не работи!
Единственият вариант е нов колетор!
Глупости
Махат се клапите и ЕГР-а, после се изключват в софтуера и всичко заспива
- brabusbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
vld написа:brabusbg написа:Според това би трябвало да няма проблем!
https://www.youtube.com/watch?v=lIVwD5KwyGc
Обаче... тук във Варна в един сервиз който постоянно махат вихрови клапи и правят подобни интервенции казаха че специално за мотора N47 177к.с. премахването е неефективно или по-точно казано колата след това спира да върви. Дефакто варианта с премахването не работи!
Единственият вариант е нов колетор!
Глупости
Махат се клапите и ЕГР-а, после се изключват в софтуера и всичко заспива
Да така е всъщност, и съвсем скоро след това ходиш за интервенции по DPF-а. Лично според мен ...не е разумно, особено че и колата ми е на реално малко километри - не! Нека се има предвид че говорим точно и само за този мотор!
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
Не че нещо, ама само по себе си премахването на егр и вихрови клапи удължава живота на дпф. Така, че твърдението ти е невярно. Важи и за този двигател както и за всички останали комън рейл мотори.brabusbg написа:vld написа:brabusbg написа:Според това би трябвало да няма проблем!
https://www.youtube.com/watch?v=lIVwD5KwyGc
Обаче... тук във Варна в един сервиз който постоянно махат вихрови клапи и правят подобни интервенции казаха че специално за мотора N47 177к.с. премахването е неефективно или по-точно казано колата след това спира да върви. Дефакто варианта с премахването не работи!
Единственият вариант е нов колетор!
Глупости
Махат се клапите и ЕГР-а, после се изключват в софтуера и всичко заспива
Да така е всъщност, и съвсем скоро след това ходиш за интервенции по DPF-а. Лично според мен ...не е разумно, особено че и колата ми е на реално малко километри - не! Нека се има предвид че говорим точно и само за този мотор!
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- brabusbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
О не, въобще не го твърдя аз. Нямам нито опита , нито познанията! Това ми го казаха двама и то елитни сервизни техници, които ремонтират и се занимават само с нашата марка автомобили, така че не виждам причината защо да не е вярно. Мисля че е безмислено ние тук само да си философстваме! И в двата случая си правя автомобила при тях и в двата слуач никой не ми каза... не ... трябва да си сложиш нов.... щото аджеба... аз после не нося отговорност, напротив и двамата казаха - заповядай, който от двата варианта искаш ще направим, само че единия си има недостатъци! Освен това има доста обширни материали в интернет пространство (лично аз предимно на английски попаднах) където е обяснено точно това при липсата на вихрови клапи.
Така че не мисля че точно ние българите аджеба сме открили топлата вода, че като махнем вихровите клапи и ДПФ-a да му стане по-хубаво!
Всеки преценява сам за себе си разбира се в крайна сметка!
Ние сме тук все пак само да изказваме мнение и, то ако може да бъде полезно... по-хубаво от това няма!
Така че не мисля че точно ние българите аджеба сме открили топлата вода, че като махнем вихровите клапи и ДПФ-a да му стане по-хубаво!
Всеки преценява сам за себе си разбира се в крайна сметка!
Ние сме тук все пак само да изказваме мнение и, то ако може да бъде полезно... по-хубаво от това няма!
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
Колега ние нищо не откриваме, ползваме фабричните възможности предоставени от БМВ.
Как според теб фабрично от БМВ завода 316д и 318д, както 325д излизат с колектор без вихрови клапи?
А ДПФ-а им е същия като на 320д и респективно 330д за 325цата.
Всичко е въпрос на горивна смес
На запад най-разпространения мод по N47 и N57 двигателите е да им се махне ЕГР-а и да се разкарат вихровите клапи.
Да не говорим, че аз имам личен опит с доста километри в тази конфигурация и ДПФ-а ми е в отлично здраве, регенерира по рядко и се чисти перфектно.
Въобще защо коментираме каквото и да било при положение, че ти изначало си се доверил на чужда преценка?
По сервизите единтвеното което ги интересува е да не те загубят като клиент и всички повтарят едно и също "каквото каже клиента".
Така не се работи, по правилно би било да се изразяват "така се прави защото е по добре" има и такива сервизи и те обикновенно са претъпкани с работа и с глупости не се занимават.
Моя съвет е да разбереш как работи горивната и изпускателната система , кога в какъв режим какво се случва за да можеш сам да си направиш преценка за теб кое е по добре и кое не.
При всички случаи ако говорим за екология премахването на който и да е от опоменатите елементи е вреден, но ако става въпрос за ресурса на мотора и ползите за него след елиминирането, то везните отиват в съвсем друга посока.
Как според теб фабрично от БМВ завода 316д и 318д, както 325д излизат с колектор без вихрови клапи?
А ДПФ-а им е същия като на 320д и респективно 330д за 325цата.
Всичко е въпрос на горивна смес
На запад най-разпространения мод по N47 и N57 двигателите е да им се махне ЕГР-а и да се разкарат вихровите клапи.
Да не говорим, че аз имам личен опит с доста километри в тази конфигурация и ДПФ-а ми е в отлично здраве, регенерира по рядко и се чисти перфектно.
Въобще защо коментираме каквото и да било при положение, че ти изначало си се доверил на чужда преценка?
По сервизите единтвеното което ги интересува е да не те загубят като клиент и всички повтарят едно и също "каквото каже клиента".
Така не се работи, по правилно би било да се изразяват "така се прави защото е по добре" има и такива сервизи и те обикновенно са претъпкани с работа и с глупости не се занимават.
Моя съвет е да разбереш как работи горивната и изпускателната система , кога в какъв режим какво се случва за да можеш сам да си направиш преценка за теб кое е по добре и кое не.
При всички случаи ако говорим за екология премахването на който и да е от опоменатите елементи е вреден, но ако става въпрос за ресурса на мотора и ползите за него след елиминирането, то везните отиват в съвсем друга посока.
- brabusbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
Добре, кой тогава е сервиза който може да ми направи необходимите софтуерни интервенции, така че всичко после да е Ок с ДПФ. Препоръчай ми?
Определено искам да ми се запази възможно най-дълго време ДПФ филтъра!?
Определено искам да ми се запази възможно най-дълго време ДПФ филтъра!?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
Във Варна незнам кой да ти препоръчам в момента, но Русе не е много далече, можеш да попиташ в vrperformance.
- brabusbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
Благодаря. Махането на вихровите клапи и последвалата софтуерна интервенция налага ли махането на ЕГР-а??
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
Не двете неща нямат връзка, единствената връзка е в това, че ако се налага намеса по софтуера е по добре да се направи на веднъж вместо да плащаш два пъти. Егр по принцип си е вреден за мотора и е удобно да се разкара като почне да създава ядове.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- brabusbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
В крайна сметка си поръчах нов всмукателен колектор! Не посмях да рискувам с премахването на клапите! Трябваше във Варна да ги махам, след като се махнат колата не може да развие повече от 60-70км/ч., което означава така да я закарам до VRPerfomance Русе да направят корекциите по софтуера. Освен това над 5 сервиза които се занимават сериозно с БМВ автомобили ми казват че това 100% ще повлияе негативно на ДПФ-а (за този мотор говоря). Та реших да направя това с което ще се чуствам спокоен да си карам автомобила!
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
От къде? ОЕМ? ако не, каква марка , проблеми след това, ако не е ОЕМ, с други нисък клас или среден клас марки?
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
Вихровитее клапи не се махат от нито един модел на БМВ!!!
...Освен ако не се мислите за по- голям инженер от тези, които конструират БМВ...
...Освен ако не се мислите за по- голям инженер от тези, които конструират БМВ...
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 643
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: премахване на вихрови клапи E91, 177 hp., N47
Бързо звънкай в Германия да спират производството на автомобили без клапи , ей добре че си ти да ни отговориш очите , благодарим ти !!!!!гумата написа:Вихровитее клапи не се махат от нито един модел на БМВ!!!
...Освен ако не се мислите за по- голям инженер от тези, които конструират БМВ...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани