Дроселова клапа Е90 320d
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Дроселова клапа Е90 320d
vld написа:Взимай нова клапа пиербург, сменяш и триеш грешката, нищо не се програмира или обучава.
Сменяй я по бързо защото с повредена клапа няма регенерации, колата е в авариен режим и не върви, а и разхода става по висок.
здравей, благодаря за помоща ти към колегата, имам подомни симптоми и исках да се консултирам с теб след като направихме основен ремонт и малко каране на бмвто ми 535д 2005 272кс ми излезнаха 4 постоянни грешки който са ''4030, 49Е7, 4501, 43D1''. Та тогава смъкнах релето на свещите и дросела и когато погледнах в смукателният колектор и наи вече през дупките на отовирте на главата там където ляга смукателният колектор видях ужасни нагари по стеничките като се има напредвид че главата ми е рециклирана всичко е сменено, смукателният колектор е затапен с комплект тапи, и чистен всичко това преди 100км, маслото ми беше също с спад от може би 0.8 до 1л. без никакви пушеци..
п.с : имам си ДПФа не е премахнат, само радиаторчето на егр ми е затапен че ми се беше спукало но това е не мисля че са ми проблемите..
тези дни ще сменя реле и дросел че след ремонтите не се получи нищо.
благодаря предварително на всички.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Дроселова клапа Е90 320d
коколоко написа:vld написа:Взимай нова клапа пиербург, сменяш и триеш грешката, нищо не се програмира или обучава.
Сменяй я по бързо защото с повредена клапа няма регенерации, колата е в авариен режим и не върви, а и разхода става по висок.
здравей, благодаря за помоща ти към колегата, имам подомни симптоми и исках да се консултирам с теб след като направихме основен ремонт и малко каране на бмвто ми 535д 2005 272кс ми излезнаха 4 постоянни грешки който са ''4030, 49Е7, 4501, 43D1''. Та тогава смъкнах релето на свещите и дросела и когато погледнах в смукателният колектор и наи вече през дупките на отовирте на главата там където ляга смукателният колектор видях ужасни нагари по стеничките като се има напредвид че главата ми е рециклирана всичко е сменено, смукателният колектор е затапен с комплект тапи, и чистен всичко това преди 100км, маслото ми беше също с спад от може би 0.8 до 1л. без никакви пушеци..
п.с : имам си ДПФа не е премахнат, само радиаторчето на егр ми е затапен че ми се беше спукало но това е не мисля че са ми проблемите..
тези дни ще сменя реле и дросел че след ремонтите не се получи нищо.
благодаря предварително на всички.
Колега нагара ти е от ЕГР-а, ама да направи нагар за 100км и да ти дръпне 1л масло пак за толкова, това нещо не ми се струва възможно дори....
Или не си го измерил правилно или мотора има ненормално големи луфтове.
- xenon318is
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 20.03.2007
- Кара: само BMW-та
- Мечтае да кара: M850i
Re: Дроселова клапа Е90 320d
След 1 година вече със сменена дроселова клапа втора употреба --оригинална, извода е, че понякога пак притриса. Клапата работи в повечето случаи, но се убедих по-добре нова за около 300 лв. и край с проблема...
Веднъж BMW, винаги BMW!
- xenon318is
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 20.03.2007
- Кара: само BMW-та
- Мечтае да кара: M850i
Re: Дроселова клапа Е90 320d
Ето днес пак 1 година след горното ми мнение Клапата все още затваря, но понякога грубо. Днес колата вървеше като луда както го прави 2 или 3 пъти в месеца.Загасих и угасна много добре. Но това се случва не всеки път. Реших да погледна дросела. Имаше масло и си викам ясно ето защо гасне така добре. Махнах маркуча и със спициален спрей я напръсках без да я свалям. На диагностика НЕ дава грешки. Клапата я купих оригинална но втора употреба. Чудя се да пробвам ли с друга втора ръка и чак тогава да купя нова. С това мнение смятам, че в самото управление може би има проблем или може би защото вкарва масло от конденза и то я смазва! Не мога точно да си обясня кога от кулера влиза повече масло при повече конденз или при други обстоятелства...
Веднъж BMW, винаги BMW!
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Дроселова клапа Е90 320d
Колко струва ОЕМ?
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- zzafirov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 16.03.2019
- Местоположение: Пловдив (за момента)
- Пол: Мъж
- Кара: пенсионерската
- Мечтае да кара: самолети и лодки
- Детайли за колата: E91 320d М47
Re: Дроселова клапа Е90 320d
xenon318is написа:Ето днес пак 1 година след горното ми мнение Клапата все още затваря, но понякога грубо. Днес колата вървеше като луда както го прави 2 или 3 пъти в месеца.Загасих и угасна много добре. Но това се случва не всеки път. Реших да погледна дросела. Имаше масло и си викам ясно ето защо гасне така добре. Махнах маркуча и със спициален спрей я напръсках без да я свалям. На диагностика НЕ дава грешки. Клапата я купих оригинална но втора употреба. Чудя се да пробвам ли с друга втора ръка и чак тогава да купя нова. С това мнение смятам, че в самото управление може би има проблем или може би защото вкарва масло от конденза и то я смазва! Не мога точно да си обясня кога от кулера влиза повече масло при повече конденз или при други обстоятелства...
При мен открих, че липсва филтъра на картерните газове и най-вероятно от там ми се омасляват нещата по всмукателния тракт - сложих нов и за сега изглежда наред. Да видим до кога...
А относно променливата работа на клапата - тресенето може да не е от нея, а може и оста ѝ да е дефектна и да работи различно при всяко палене. Мисля като следваща стъпка да възстановя електрониката на моята клапа, която свалих при смяната и да видим как ще е след това.
- Ангел ангелов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 128
- Регистриран на: 30.12.2016
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330xd
Re: Дроселова клапа Е90 320d
Аз съм С N57 245 коня, купих нова pileburg изкара 2год и сега пак прави мизерия и номера, при влизане в колата не си прави тест вече клапата и при гасене на мотора по някога го гаси добре по някога не на диагностика набива грешка! И аз ли си внушавам малко мудно реагира колата при подаване на газ не е толкова адекватна! Нова с отстъпка беше към 480лв сега пак съм на път но мисл да пробвам с друга марка
Re: Дроселова клапа Е90 320d
Здравейте, пускам коментар относно дроселовите клапи на е 91 2.0 163 от 2007 година. Преди около седмица колата заби муцуна и спря да върви, при диагностика излезна грешка 43Е2. След ходене при няколко майстора реших сам да пробвам да намеря проблема. Оказа се, че Е91 Ни имат малко слабост в клапите. Та с две думи който иска може като мен сам да се опита да я отремонтира. Като инструменти Ви трябват отвертка, поялник, мултицетклещи, и лупа. След като отворите капака ще видите пистата на втория пин от дясно на ляво, че има мост със съседната писта, това е слабото място на тези клапи. Презапоява се въпросния мост и дросела заработва. Не мога да кача снимки, ако някой има нужда ще му ги пратя.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани