N47 проблем

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.09.2015
Пол: Мъж

N47 проблем

Мнение от gaterpillar » 21 Дек 2018, 14:55

Здравейте, колеги! Автомобила е 318 N47 мотор. Имах съобщението за DPF и качвайки се на магистралата тръгнах да карам на 4та с около 3000-3300 оборота за да го премахна. След около 20мин обаче светна аларма за ниско налягане на маслото и двигателят спря, при подаване на газ не реагираше и след като спрях имаше доста разлято масло. Чуваше се и стържещ звук при запалване на двигателя. Странното беше, че на щеката маслото беше над минимума.
В сервиза ми казаха, че съдейки по звука и симптомите проблема е в коляновия вал.
Някой сблъсквал ли се е с този проблем, за да помогне със съвет? Може ли да се ремонтира успешно и струва ли си или такъв ремонт?
Поздрави!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: N47 проблем

Мнение от zvetiko » 21 Дек 2018, 18:38

Колега, какъв съвет- казват ти колко ще струва и ти си преценяваш дали да правиш ремонта или да продадеш колата със счупен двигател или да търсиш друг с възможностите да го регистрираш+ разправиите свързани с това или да го караш нелегален...

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.09.2015
Пол: Мъж

Re: N47 проблем

Мнение от gaterpillar » 22 Дек 2018, 0:19

Това, което ми казаха е, че N47 с описаният проблем не се отремонтира успешно. Все още не е отварян двигателят за да се видят пораженията, но при първоначален оглед ми казаха направо да си търся нов.
Не зная някой правил ли е голям ремонт на този двигател и заслужава ли си ...

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.09.2015
Пол: Мъж

Re: N47 проблем

Мнение от gaterpillar » 22 Дек 2018, 11:02

В сервиз ме посъветваха, че тези мотори с подобни тежки проблеми не се ремонтират особено успешно въпреки, че в много сервизи биха тръгнали да ремонтират. Ако някой може да сподели опит за да преценя дали да го правя или да търся друго решение.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: N47 проблем

Мнение от vld » 22 Дек 2018, 11:35

Всичко се ремонтира успешно, но зависи от пораженията.
За да се даде конкретен съвет трябва да се знае в какво състояние е блока и дали само коляновия вал е надран и колко е надран.
Ако е малко може да се мине със шлайв, ако с дълбоки наранявания трябва да се смени с друг.
Ако блока е надран по добре да се търси друг.
Такъв мотор втора ръка е скъп защото често има случаи на скъсани вериги и се търси.
Ако е възможен ремонт е по добре да се ремонтира. Пак ще ти излезе солено, но поне ще знаеш че имаш нов мотор.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 525d

Re: N47 проблем

Мнение от kikko » 22 Дек 2018, 13:10

Слагането на друг двигател трябва да ти бъде последния вариянт,защото незнаеш и неговото състояние. Отвори твоя мотор,но при човек който знае какво прави и преценете.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.09.2015
Пол: Мъж

Re: N47 проблем

Мнение от gaterpillar » 23 Дек 2018, 12:24

https://youtu.be/v3qXmqDWK-w
Предполагам проблема е същият като в клипа - колянов вал и биелен лагер, за други поражения ще се разбере след празниците.

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook