E9x M57 информация и тунинг
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E9x M57 информация и тунинг
Minkomdm написа:Здравейте! Може да се повтаря въпросът ми, но все пак. Колата е 325D 197 M57N2. Въпросът е следния, за ъпгрейд на дюзите какви са възможностите освен такива от 3.5 272к.с.? Има ли възможност да сложат дюзи от 3.0 218/204 - търси се резултат около 300-320 к.с. Колата е без дпф, скоро предстои ъпгрейд на кулера с такъв от 3.5 и евентулано пипане на турбото.
И с дюзи от 320д можеш да стигнеш до тези коне.
Аз обаче бих направил конверсия с глава от 330д 231кс. и дюзи от 330д или 530д 235кс. клапаните са по големи и мотора диша по добре.
Турбината може и да не я пипаш, напълно достатъчна е за тази мощност, както и ГНП, но общо взето това е тавана.
Ако е автомат се замисли за конверсия към 28ца, че нейната няма да изкара много с въртящия момент който ще се получи.
- k.milanov
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: E9x M57 информация и тунинг
vld написа:Minkomdm написа:Здравейте! Може да се повтаря въпросът ми, но все пак. Колата е 325D 197 M57N2. Въпросът е следния, за ъпгрейд на дюзите какви са възможностите освен такива от 3.5 272к.с.? Има ли възможност да сложат дюзи от 3.0 218/204 - търси се резултат около 300-320 к.с. Колата е без дпф, скоро предстои ъпгрейд на кулера с такъв от 3.5 и евентулано пипане на турбото.
И с дюзи от 320д можеш да стигнеш до тези коне.
Аз обаче бих направил конверсия с глава от 330д 231кс. и дюзи от 330д или 530д 235кс. клапаните са по големи и мотора диша по добре.
Турбината може и да не я пипаш, напълно достатъчна е за тази мощност, както и ГНП, но общо взето това е тавана.
Ако е автомат се замисли за конверсия към 28ца, че нейната няма да изкара много с въртящия момент който ще се получи.
Дюзите от 320д с какъв номер трябва да са? Малко е хаос, защото и тези от 535д 272кс излизат с поне три различни номера.
- sspeed
- Потребител
- Мнения: 34
- Регистриран на: 21.01.2020
- Мечтае да кара: Blue М5 competition@1000hp
Re: E9x M57 информация и тунинг
ZF 6HP26 на Е90 330Д,M57D30,2006 231hp@500Nm колко нютона може да издържи след ремап на двигателя?
В момеманта съм с ремап на 260коня и 560 нютона със налични ДПФ и ЕГР,но мисля да ги махна (даже съм купил dawnpipe-a вече) и да ремапвам на 300 коня. Но съм гледал графики на 300 коня и нютоните при тези коне отиват на 600,620,640.
335D което е 286hp@580Nm,пак ли е с ZF 6HP26 ?
Не знам ,обаче до колко е безопасно за атоматика това.
В момеманта съм с ремап на 260коня и 560 нютона със налични ДПФ и ЕГР,но мисля да ги махна (даже съм купил dawnpipe-a вече) и да ремапвам на 300 коня. Но съм гледал графики на 300 коня и нютоните при тези коне отиват на 600,620,640.
335D което е 286hp@580Nm,пак ли е с ZF 6HP26 ?
Не знам ,обаче до колко е безопасно за атоматика това.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 128
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F650GS, E90 330d Individual, CB600F
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: E9x M57 информация и тунинг
Не държи кутията.
Аз съм със същата кола, махнат дпф, егр и вихрови клапи + ремап, обслужена кутия както трябва с оригинал зф картер и масло, втулки, букса и т.н, стейдж 3 на кутията и торка ми боксува понякога.
6хп28 е кутията на 35д.
Тоя даунпайп от къде е и какви пари?
Аз съм със същата кола, махнат дпф, егр и вихрови клапи + ремап, обслужена кутия както трябва с оригинал зф картер и масло, втулки, букса и т.н, стейдж 3 на кутията и торка ми боксува понякога.
6хп28 е кутията на 35д.
Тоя даунпайп от къде е и какви пари?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E9x M57 информация и тунинг
Държи ако е здрава, ако има проблем с налягането ще приплъзва. Задължително ремап на кутията много по добре е за нея.dhtj написа:Не държи кутията.
Аз съм със същата кола, махнат дпф, егр и вихрови клапи + ремап, обслужена кутия както трябва с оригинал зф картер и масло, втулки, букса и т.н, стейдж 3 на кутията и торка ми боксува понякога.
6хп28 е кутията на 35д.
Тоя даунпайп от къде е и какви пари?
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 128
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F650GS, E90 330d Individual, CB600F
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: E9x M57 информация и тунинг
И моята държеше... 20тина хил км след тунинга.
Сега вече почна да се мъчи малко, само в момента на локването на трета.
Ще гледам да сложа 28 преди да съм я уморил напълно
Сега вече почна да се мъчи малко, само в момента на локването на трета.
Ще гледам да сложа 28 преди да съм я уморил напълно
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E9x M57 информация и тунинг
Какво имаш в предвид че се мъчи? Дай по подробно ако можеш какво точно се случва?dhtj написа:И моята държеше... 20тина хил км след тунинга.
Сега вече почна да се мъчи малко, само в момента на локването на трета.
Ще гледам да сложа 28 преди да съм я уморил напълно
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 128
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F650GS, E90 330d Individual, CB600F
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: E9x M57 информация и тунинг
Провлачва малко в момента на локването, не локва моментално както преди, оборотите се вдигат малко повече от необходимото.
Само на пълна газ се случва това, например при стартове от място, само на 3та.
Може да направя клипче ако не го обяснявам достатъчно добре?
Само на пълна газ се случва това, например при стартове от място, само на 3та.
Може да направя клипче ако не го обяснявам достатъчно добре?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E9x M57 информация и тунинг
Това което описваш обикновено се получава от загуба на налягането. Можеш да опиташ с подмяна на уплътненията между мехатроника и кутията.dhtj написа:Провлачва малко в момента на локването, не локва моментално както преди, оборотите се вдигат малко повече от необходимото.
Само на пълна газ се случва това, например при стартове от място, само на 3та.
Може да направя клипче ако не го обяснявам достатъчно добре?
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 128
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F650GS, E90 330d Individual, CB600F
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: E9x M57 информация и тунинг
Ако става дума за четирите "маркучета", нови са, при обслужването ги смениха.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E9x M57 информация и тунинг
Да за тях става въпрос, задно с правоъгълното. Ако няма ефект мехатроника трябва да се ревизира заедно с хидрото.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- sspeed
- Потребител
- Мнения: 34
- Регистриран на: 21.01.2020
- Мечтае да кара: Blue М5 competition@1000hp
Re: E9x M57 информация и тунинг
@dhtj
Downpipe e 300лв. Материала е с дебелина 2мм. Ако те интересува от къде да се купи,пиши на лични,да не кажат,че реклама правя
Твоята кола на колко коне и торк е сега с ремапа?
В какво се изразява смяната към p28 кутия? Сменя се цялата кутия или сменяте нящо по карантията отвътре само?
Моята кола не я ръчкам нонстоп на бургия по светофари и състезания с куцо кьораво и сакато по улиците. Отвреме на време я настъпвам ей така за кеф и то само извънградско,ама ми е върпос на принцип ей така да ги имам тези допълнителни коне под капака,особено като знам,че може
Downpipe e 300лв. Материала е с дебелина 2мм. Ако те интересува от къде да се купи,пиши на лични,да не кажат,че реклама правя
Твоята кола на колко коне и торк е сега с ремапа?
В какво се изразява смяната към p28 кутия? Сменя се цялата кутия или сменяте нящо по карантията отвътре само?
Моята кола не я ръчкам нонстоп на бургия по светофари и състезания с куцо кьораво и сакато по улиците. Отвреме на време я настъпвам ей така за кеф и то само извънградско,ама ми е върпос на принцип ей така да ги имам тези допълнителни коне под капака,особено като знам,че може
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: E9x M57 информация и тунинг
Защо си го намотал с термолента колега?
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: E9x M57 информация и тунинг
Колега има достатъчно добри майстори , които щяха да ти изработят downpipe , не че това което си купил е лошо
Така и така съм се разписал
Препоръчайте къде във Варна или +100/200 км ??? да се доверя за ремап
Най - добрия вече не е сред живите и ме е страх, че някой ще ми счупи колата
Задължително ще има и stage 2 на кутията
330д 231 автоматик на задно , в Италия са махнали само ДПФ , корубата си стои ,катализатор има , аз съм махнал пеперудите ,няма друго магарено
Има ли смисъл да ми изработят или да купувам въпросния downpipe като колегата ? доста по-шумна ще стане знам
Страх ме е да не скъса веригите на 307х км е на 296 почнах да я карам , може да е късала един път вече
Но няма да ги сменя , в най-добрия случай удря клапани само и за под 1500 лв си в играта.
Така и така съм се разписал
Препоръчайте къде във Варна или +100/200 км ??? да се доверя за ремап
Най - добрия вече не е сред живите и ме е страх, че някой ще ми счупи колата
Задължително ще има и stage 2 на кутията
330д 231 автоматик на задно , в Италия са махнали само ДПФ , корубата си стои ,катализатор има , аз съм махнал пеперудите ,няма друго магарено
Има ли смисъл да ми изработят или да купувам въпросния downpipe като колегата ? доста по-шумна ще стане знам
Страх ме е да не скъса веригите на 307х км е на 296 почнах да я карам , може да е късала един път вече
Но няма да ги сменя , в най-добрия случай удря клапани само и за под 1500 лв си в играта.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E9x M57 информация и тунинг
Велимир VR Performance от Русе
Качество и надеждност
Качество и надеждност
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани