E9x M57 информация и тунинг

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 24.06.2019
Кара: E92

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от lpStoyanov » 06 Юли 2020, 13:34

HackeD написа:Имам приятел с 635д сток турбини, кулер, пайп, помпа Р90, датчик на рейла и стейдж 3 на кутията в момента има време 9.4сек 100-200км. на 2.6 бара е без пушек.
Очаква се скоро още някоя настройка от мапера и средни 8ци.

Моята има същите неща, но определено няма даде такова време. Искам да и направя нов ремап скоро, но първо искам да се уверя, че всичко е наред по нея, че ми се струва, че пада перформънса с температурата. Скоро мисля да си купя кабел и да си направя някаква диагностика в движение да гледам температурите на масло , охладителна течност, масло на кутията, защото най вероятно нещо не се охлажда добре. Гледах air intake temperature, това е температурата на въздуха, който влиза в двигателя (след кулера), нали така? Не е температурата на входящия при дебитомера? Та този показател ми беше много добре, в горещ ден стоеше под 40 след доста жеги в града.

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 12.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e46 330d touring
Мечтае да кара: f30

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от gogoferrari » 06 Юли 2020, 13:58

Отдавна го дадох и не се занимавам вече, но можеш да си купиш от този човек:
Джани - 0887773132

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk[/quote]
Благодаря колега днес ми пристигна от човека от Рудозем! Успехи!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 24.06.2019
Кара: E92

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от lpStoyanov » 28 Авг 2020, 15:37

Тази тема малко позамря, но бих се опитал да я съживя с последните ъпгрейди по моята кола.

335д - направих хибриди 7+7 (за малката турбина не съм сигурен какво и правиха, дали само кована перка...). Освен това смених стария ми кулер, който ме притесняваше, с китайския вагнер. Имам помпа и датчик, рейспай, даунпайп и генерация двете на 80 мм, КН филтър. Съответно направихме и "сейф" ремап при Дани. Под сейф - да няма пушеци и с него се очаква колата да е 360-380 на колела без да съм я мерил.

За сега имам страхотни впечатления от хибридите. Колата върви осезаемо много повече ; ) Оказа се, че и преди това не са ми били в никак добро състояние турбините.
Освен това ремапа, който имах, се оказа, че никак не е бил добър - много е била богата сместа - съответно много е греела + беше ми настроен педала да подава много газ когато леко го натисна. От лошия ремап се оказа, че изпускателния колектор ми беше изкривен от високата температура - съответно го изправихме и шлайфахме.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от don't be » 02 Сеп 2020, 10:27

lpStoyanov написа:Тази тема малко позамря, но бих се опитал да я съживя с последните ъпгрейди по моята кола.

335д - направих хибриди 7+7 (за малката турбина не съм сигурен какво и правиха, дали само кована перка...). Освен това смених стария ми кулер, който ме притесняваше, с китайския вагнер. Имам помпа и датчик, рейспай, даунпайп и генерация двете на 80 мм, КН филтър. Съответно направихме и "сейф" ремап при Дани. Под сейф - да няма пушеци и с него се очаква колата да е 360-380 на колела без да съм я мерил.

За сега имам страхотни впечатления от хибридите. Колата върви осезаемо много повече ; ) Оказа се, че и преди това не са ми били в никак добро състояние турбините.
Освен това ремапа, който имах, се оказа, че никак не е бил добър - много е била богата сместа - съответно много е греела + беше ми настроен педала да подава много газ когато леко го натисна. От лошия ремап се оказа, че изпускателния колектор ми беше изкривен от високата температура - съответно го изправихме и шлайфахме.



Колега за стария ти ремап, нали беше доволен от него, казваше че гори много малко на леко каране .... А относно новия специално за твоята кола ли ти писаха софтуера или ти наляха готов "изпробван" и със него засичал ли си разход отново ?
За милиони-няма закони.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 851
Регистриран на: 11.11.2010
Местоположение: Пловдив
Кара: E92 330D

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от HackeD » 02 Сеп 2020, 19:32

Колеги бях попитал в по-задни страници но не получих отговор по моя въпрос.
Относно ДПФ-а в момента е изкорубен и е върнато гърнето, в този случай има ли смисъл от монтирането на даун пайп, или пари на вятъра все тая?
Чувам мнения, че звука ще се промени, така не било добре с гърнето защото, "газовете се връщали към турбината и тн" може ли да получа няколко мнения по този въпрос?
Благодаря!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от don't be » 02 Сеп 2020, 20:41

HackeD написа:Колеги бях попитал в по-задни страници но не получих отговор по моя въпрос.
Относно ДПФ-а в момента е изкорубен и е върнато гърнето, в този случай има ли смисъл от монтирането на даун пайп, или пари на вятъра все тая?
Чувам мнения, че звука ще се промени, така не било добре с гърнето защото, "газовете се връщали към турбината и тн" може ли да получа няколко мнения по този въпрос?
Благодаря!


Реално е така както ти казват, вътре в кутията след премахване на ДПФ става явен един ръб който отразява газовете обратно към турбината. Затова с даунпайп мотора изхвътля газовете по добре. Но без катализатор тия коли миришат много гадно и турбината вие отново гадно. При теб катализатора оставен ли е ? Аз имам тунинг даунпайп със спортен катализатор точно за М57 което за мен е най-доброто решение.
За милиони-няма закони.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 24.06.2019
Кара: E92

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от lpStoyanov » 04 Сеп 2020, 9:02

don't be написа:Колега за стария ти ремап, нали беше доволен от него, казваше че гори много малко на леко каране .... А относно новия специално за твоята кола ли ти писаха софтуера или ти наляха готов "изпробван" и със него засичал ли си разход отново ?

Да, като цяло бях доволен, но имах разни проблеми, които не мислих, че може да са от ремапа. По-нагоре тука в темата също съм писал в търсене на причината. Като цяло колата колата осезаемо по слабо започваше да върви след всяко настъпване. Мерил съм я и с рейсбокс, дори с леко каране за охлаждане между ръновете и пак не помагаше. Също дори като я карах продължително време по магистрала със 140, без рязки подавания на газ - после беше същата работа, усещането е все едно е 100 коня надолу. И това честно казано доста ме дразнеше. Също и майстора и мапера независимо ми казаха, че ремапа е лош, много богата смес и много щяла да ми грее така, както бях споменал, че изпускателния колектор ми беше изкривен от температурата. Но най-важното е, че след новия ремап въобще не усещам спад във вървежа (ако има не е осезаем или още по-малко дразнещ). За разход не мога да коментирам, защото от както е с хибридите я настъпвам 2 пъти повече :D Още не забелязвам разлика имайки предвид стила ми на каране. Скоро ми се очертава да покарам повече извънградско та ще мога дам по изчерпателно мнение.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 1.05.2018
Местоположение: Хасково/Габрово
Пол: Мъж
Кара: E46 330d

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от boichev95 » 13 Сеп 2020, 13:51

Здравейте Колеги. Сори ако съм объркал темата, но мисля че тук е най-голям шанса някой да ми обърне мъъъничко внимание. :bchug:

Карам Е46 330d 184 коня, фейс, ръчка. Купих я преди 2 година и половина, от скоро усещам че има проблем с вървенето. Понякога върви доста добре, друг път 2.0tdi 140 коня в голф 5 ми дава бинокъл ... Сменят се масло и 4те филтъра на 10 000 км, последните 2 смени карам с Amsoil 5w40, а на последанта смяна и фюлерин и сложих. Няма разход, нито теч на масло. Сондата в резервоара е чиста и няма точка мизерия (свалял съм 3 пъти брутално задръстени сонди на ВАГ автомобил и знам как изглеждат мръсни и чисти). Откачал съм дебитомера, без него е доста зле на вървеж. Дюзите са регулирани и почистени последно при Дани от Монтана, преди година. ЕГР-а е махнат само механично, набива грешка но преди да махна ЕГР-а пак имаше същия проблем с вървенето. Споделете при КОЙ КАДЪРЕН човек да отида в околност Хасково, Пловдив, за да се разбере какво и има? :dunno:

Иначе съм махнал крайното гърне, ЕГР-а както споменах, обмислям по голямо турбо, даунпауйп, нов съединител и ремап. :driving:
Благодаря предварително!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от FaceOff » 18 Сеп 2020, 13:30

Човека в Пловдив е Ацалов. За мап сензора нищо не казваш, чистен ли е, сменял ли си го поне за проба, също и дебитомера. Катализатор има ли? Диагностика какво показва?

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 1.05.2018
Местоположение: Хасково/Габрово
Пол: Мъж
Кара: E46 330d

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от boichev95 » 18 Сеп 2020, 18:24

FaceOff написа:Човека в Пловдив е Ацалов. За мап сензора нищо не казваш, чистен ли е, сменял ли си го поне за проба, също и дебитомера. Катализатор има ли? Диагностика какво показва?


Може ли координати на споменатия човек?
Мапа е чистен при последното сваляне на дюзите, тоест миналата година. Препоръка с какво да се чисти? Brake cleaner подходящ ли е?
Дебитомера е откачан за проба, без него е доста зле.
Катализаторите стоят всички, ще търся човек да ми направи къстъм даунпайп на 70мм (примерно).
На диагностиката единствената грешка е за махнатия ЕГР клапан, нищо друго. Чета я със ista :yes:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от vld » 21 Сеп 2020, 17:56

boichev95 написа:
FaceOff написа:Човека в Пловдив е Ацалов. За мап сензора нищо не казваш, чистен ли е, сменял ли си го поне за проба, също и дебитомера. Катализатор има ли? Диагностика какво показва?


Може ли координати на споменатия човек?
Мапа е чистен при последното сваляне на дюзите, тоест миналата година. Препоръка с какво да се чисти? Brake cleaner подходящ ли е?
Дебитомера е откачан за проба, без него е доста зле.
Катализаторите стоят всички, ще търся човек да ми направи къстъм даунпайп на 70мм (примерно).
На диагностиката единствената грешка е за махнатия ЕГР клапан, нищо друго. Чета я със ista :yes:

Колега с грешка за ЕГР-а няма как да ти върви колата.
Изключи го софтуерно и нещата ще се оправят.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от FaceOff » 21 Сеп 2020, 18:47

Не е трудно колега..

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 22.01.2010
Пол: Мъж
Кара: F650GS, E90 330d Individual, CB600F
Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от dhtj » 31 Окт 2020, 13:07

Здравейте,
имам 330д 231 коня и мисля да го засилвам.

1. Има ли смисъл да купувам даунпайп или мога направо да изкормя вътрешността на ДПФ-а със същия ефект?
2. Какви пари мога да взема на дпф-а като го продам?
3. Кой сервиз/човек препоръчвате да направи ремапа?
4. Има ли смисъл и от ремап на кутията?

Мерси.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 24.02.2015
Местоположение: Brussels/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
Мечтае да кара: F82 ///M4

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от Exclusive89 » 02 Ное 2020, 22:18

1.---
2.---
3. О.Е. Motorsport.
4. Да.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 5.11.2020
Пол: Мъж

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от georgi7771 » 05 Ное 2020, 21:12

Здравейте!
С какво масло ги карате тези доработени 335-тици?
Че ми предстои смяна след разработката,и искам да сложа нещо добро преди настройката!
Мнение за това: https://www.bardahl.bg/bg/product/a/6159 ?
Благодаря!

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook