E9x M57 информация и тунинг
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- lpStoyanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2019
- Кара: E92
Re: E9x M57 информация и тунинг
Здравейте, някой има ли идея кой челен кулер охлажда по-добре - универсален тунинг кулер 600 мм х 300 мм х76 мм или вагнерската реплика 560 мм х 180 мм х 140 мм?
Моят е от първият вариант, но проблема при мен е по-скоро в това как са направени пътищата и малкият им диаметър, но чудя се дали не се прецаках като цяло с избора на кулер. Очевидно е почти два пъти по висок , но има ли смисъл от това? Тази част се пада някъде зад бронята, зад табелката на номера. Докато вагнерския е по дълбок назад, което реално има почти двойно по-голяма площ там където реално минава въздух.
Като цяло се вътрих много с този кулер, уж с идеята да стане по-добър от китайския. В момента е по-зле от стоков.
Моят е от първият вариант, но проблема при мен е по-скоро в това как са направени пътищата и малкият им диаметър, но чудя се дали не се прецаках като цяло с избора на кулер. Очевидно е почти два пъти по висок , но има ли смисъл от това? Тази част се пада някъде зад бронята, зад табелката на номера. Докато вагнерския е по дълбок назад, което реално има почти двойно по-голяма площ там където реално минава въздух.
Като цяло се вътрих много с този кулер, уж с идеята да стане по-добър от китайския. В момента е по-зле от стоков.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: E9x M57 информация и тунинг
Откъде си сигурен, че проблемите ти идват от кулера? Правен ли е ремап след монтажа му?
- lpStoyanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2019
- Кара: E92
Re: E9x M57 информация и тунинг
In_Memoriam написа:Откъде си сигурен, че проблемите ти идват от кулера? Правен ли е ремап след монтажа му?
Ами първо не знаех от къде е, взе да тече масло. Вдигнахме колата и видяхме как е направен. Тръбите/пътищата, които са направени на кулера са много по малки от стоковите, ама видимо доста по-малки. И тази малка тръба не влиза хубаво и от там тече масло. Отделно точно преди да сменим генерацията и кулера нямаше тези проблеми. Колата наистина не върви в ниските обороти. Говорих и с мапера (Ангел) и той ми каза първо да си оправя колата, защото няма как от кулер и по-отпушена генерация колата да стане по-бавна.
Re: E9x M57 информация и тунинг
Имам питане за кулер на Wagner ,но за е46 М57 . Имат кит за е46 330д с размери 550 mm x 168 [139] mm x 120 [100] mm [stepped] . Дали може да се сложи на е39 или е38 този кулер от е46 . Двигателите са същите 184 кс и в трите купета, дали ще се събере без рязания и преправянията в 5ца и 7ца ми е въпроса?
И също за тези заместители на Агр клапана , моя агр е спрян софтуерно и е затапена тръбичката - какво мислите за поставяне на т. нар. Агр race pipe ,гледам в олх има от Рудозем един който продава много видове, дали са качествени и има ли смисъл? Не целя да я правя бегачка е38цата ,но просто ако ще работи по -добре колата така защо не.
И също за тези заместители на Агр клапана , моя агр е спрян софтуерно и е затапена тръбичката - какво мислите за поставяне на т. нар. Агр race pipe ,гледам в олх има от Рудозем един който продава много видове, дали са качествени и има ли смисъл? Не целя да я правя бегачка е38цата ,но просто ако ще работи по -добре колата така защо не.
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: E9x M57 информация и тунинг
Колега ти искаш без пари да стане, ама не става . Казах ти не си играй със глупости кулера е само един Оригинален Вагнер, а не китайския от пропартс, също милтек стават 700-800 лв са нови от Англия на поръчка.
За милиони-няма закони.
- kr1sh0
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 15.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 335d, e46 330cd
Re: E9x M57 информация и тунинг
IpStoyanov, на 335d като правиш тунинг винаги нови n75-ци, всички вакууми също, после ги проверяваш по схема наредени ли са правилно, филтър картерни газове също. След това клапи/тапи, генерация промени, кулер сменяш и турбо пътища се проверяват, racepipe, хубав панелен филтър. Проверяваш турбините дали са читави, ако няма да сваляш за хибриди, *ПРОВЕРЯВАШ горната тръбичка на малкото турбо, че те се запушват. Нова е към 75лв с отстъпка оригинална и се сменя лесно. Масло 5x30 Castrol, масло в кутията, после rc90 и датчик и ремап и stage на кутията.
1. На тапите винаги им правиш филм с силикон, примерно victor reinz.
2. Китайски вагнер се преправя леко да влезнат щипките на бързите връзки, или селската с по 2 самонарезни, аз и 2те направих. Той се обдухва централно, влиза на заводското място, само маската се препилва малко.
3. Може да направиш и само малкото турбо с кована перка, да държи повече на зор, че и без тва са калпави, и да не се предаде.... сменя се за не повече от час...
1. На тапите винаги им правиш филм с силикон, примерно victor reinz.
2. Китайски вагнер се преправя леко да влезнат щипките на бързите връзки, или селската с по 2 самонарезни, аз и 2те направих. Той се обдухва централно, влиза на заводското място, само маската се препилва малко.
3. Може да направиш и само малкото турбо с кована перка, да държи повече на зор, че и без тва са калпави, и да не се предаде.... сменя се за не повече от час...
- lpStoyanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2019
- Кара: E92
Re: E9x M57 информация и тунинг
Много благодаря за съветите. Вакуумите със сигурност щях да ги сменям, сега може и повечко работи след отзива. Скобата която хващаше турбопътищата към кулера изпускаше и като я сменихме, мисля че отстранихме част от проблема. Само едно нещо ме притеснява по него и исках пак да се допитам до вас, защото ми се струва, че той може да спъва работата.
Кулера прилича на:
... като е преправен така че входа на въздуха да не е отстрани ами от едната част (пада перпендикулярно на самия кулер).
Тръбите, които са заварени към него са с вътрешен диаметър 55мм. Та от така направената манипулация това не пречи ли на потока на въздуха? Имате ли представа колко са широки турбопътищата нагоре и по конкретно вътрешния им диаметър? И така като пада перпендикулярно без никакви извити чупки не се ли прецаква потока също? При стоковия и вагнерския далеч лека чупка има.
Един вид това най-вероятно спъва нещата и ако не беше така направено, ами някоя реплика на вагнер , най вероятно щеше да е по-добре? Какво мислите?
Кулера е преправен да прилича на този:
Кулера прилича на:
... като е преправен така че входа на въздуха да не е отстрани ами от едната част (пада перпендикулярно на самия кулер).
Тръбите, които са заварени към него са с вътрешен диаметър 55мм. Та от така направената манипулация това не пречи ли на потока на въздуха? Имате ли представа колко са широки турбопътищата нагоре и по конкретно вътрешния им диаметър? И така като пада перпендикулярно без никакви извити чупки не се ли прецаква потока също? При стоковия и вагнерския далеч лека чупка има.
Един вид това най-вероятно спъва нещата и ако не беше така направено, ами някоя реплика на вагнер , най вероятно щеше да е по-добре? Какво мислите?
Кулера е преправен да прилича на този:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- kr1sh0
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 15.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 335d, e46 330cd
Re: E9x M57 информация и тунинг
Пускай тия за продажба и си купи китайски Вагнер, ако ли не тоя 600х300 го направи да не издиша и пак ще стане. Чупките не са проблем, стига да не станат прекалено дълги турбо пътищата. N75ци нови задължително, няма да ти ги изпише като грешка, 1 път ще върви колата, 1 път не, ще ти скъса нервите, просто там където седят им е топло. Има много тънкости докато вкараш 35ца в час...
Re: E9x M57 информация и тунинг
lpStoyanov написа:Един вид това най-вероятно спъва нещата и ако не беше така направено, ами някоя реплика на вагнер , най вероятно щеше да е по-добре? Какво мислите?
ако разгледаме тази картинка .. излиза че има значение
а ето на какво прилича сток оригинл кулер на гаражна немска кола 2011 година
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: E9x M57 информация и тунинг
На трътка а баце.Ivo III написа:lpStoyanov написа:Един вид това най-вероятно спъва нещата и ако не беше така направено, ами някоя реплика на вагнер , най вероятно щеше да е по-добре? Какво мислите?
ако разгледаме тази картинка .. излиза че има значение
а ето на какво прилича сток оригинл кулер на гаражна немска кола 2011 година
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
- kr1sh0
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 15.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 335d, e46 330cd
Re: E9x M57 информация и тунинг
Той ако не изпуска нищо му няма, въпреки че е грозен 10годишния кулер
Между другото голям минус е, че е много тежък китайския Вагнер.
Между другото голям минус е, че е много тежък китайския Вагнер.
Re: E9x M57 информация и тунинг
kr1sh0 написа:Той ако не изпуска нищо му няма, въпреки че е грозен 10годишния кулер
Между другото голям минус е, че е много тежък китайския Вагнер.
и аз така мислих, докато не видях температурата на въздуха който влиза
миналата година Август месец, при жега 38градуса .. в двигателя влизаше 99 градуса топъл въздух, при това на 4-та скорост
миналото лято ходих до Бургас, и на магистралата около Ямбол летяха едни насекоми, почти колкото малки врабчета
така се размазваха на стъклото със сериозен звук .. понатисках я за тестове с 200-240км/ч
после като видях и основния радиатор как са го накривили даже и на места са свалили и боята - на челната броня, на огледалата
та щетата по радиатора беше сериозна .. но после се усетих, че освен размазване на стъклото ще има и други драми
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- hus0
- младши ентусиаст
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: E9x M57 информация и тунинг
Колеги дали ще стане амо си взема дюзи 216ки да ги дам да ги проверят на стенд и после да ги заменя с моите оригинални на 325д без да правя ремап. Мисля лека полека да я засилвам. Та мога ли така да я карам с 219ките или да събера частите и на веднъж всичко.
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: E9x M57 информация и тунинг
Не е добре да слагаш дюзи и да караш дълго време без настройка събери частите, монтирай и иди за настройка. Колко кс гониш?
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
- hus0
- младши ентусиаст
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: E9x M57 информация и тунинг
chris_barnes написа:Не е добре да слагаш дюзи и да караш дълго време без настройка събери частите, монтирай и иди за настройка. Колко кс гониш?
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Мерси колега
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани