xDelete от разработчиците на xHP

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от FaceOff » 30 Сеп 2020, 10:27

b00st написа:
FaceOff написа:
Yokata написа:
Dextuar написа:
Yokata написа:Здравейте пичове тествах xdelete за 100-200 времена и цялостно усещане и мога да потвърдя че няма абсолютно никаква разлика във времената и като цяло усещането няма нищо общо с задно, та така тотално разочарование лично за мен :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Тоест, както бях писал по-горе, става само за донъти и до там. Любопитно ми е, ако покараш по-дълго така, дали поне ще смъкне леко разхода.

Само за донъти става да, върнах си го 4*4 и не мисля повече да пробвам някой ако иска новия адаптор от mhd ще му го продам за 100лв веднъж съм го ползвал


Sent from my iPhone using Tapatalk


За известно време бях само на задно (Е61 235кс), но и без ДСЦ, АБС и т.н. На мокро не можех да тръгна на светофарите, а на 90* завои с малко повече газ излизах с вратите, но работещо 4х4 много ме кефи. Само споделям..
пп. Аз ще купя адаптора, ако става и за xHP, пиши ми на лс


По-добре не си прави експерименти, че това са тежки коли, Е61 xDrive тежи 1850 кила ако не и повече и в едно такова дъждовно и мокро време на асфалта дето е сопол може да се пребиеш като куче някъде.
Иначе тоя апп още в началото беше ясно, че ще е абсолютно безполезен, ама хората си мислиха, че ще направят колите да вървят на гръм с него, че и да спадне от разхода, пренебрегвайки законите на физиката.
Не съм си правил експерименти, просто при хдрайв-а като има проблем с раздатката, за съжаление (или не :mhihi:) не работят и всички системи за сигурност. Иначе макар и хдрайв, с малко жокери мога да кажа, че върви повече от доволно, а старта е уникален. От хдилийт-а впечатления нямам, но началото на другата година мисля да го пробвам.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от vld » 30 Сеп 2020, 14:28

На е60 е по оферта имаш възможност да го конфигурираш 10/90, хем няма да е напълно изключен, хем няма да е чак толкова недозавиваща :driving:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 5.04.2007
Местоположение: BG

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от mom4e_s_BMW » 30 Сеп 2020, 20:30

...аз съм много доволен от XDelete, вече свикнах с особенностите на задното предаване и доста я напъвам колата по завоите предницата ми олеква в сравнение с 4Х4, колата е по-маневрена, всички системи си работят нормално . Карам така вече 10 месеца и мога да заявя по-нисък разход с поне около 1,5 литра, преди нямах и голяма инерция, което ме кара да мисля, че раздатката е спъвала автомобила - оттам и икономията на гориво. Към момента среден разход за 8000 км. - 8,7 л./47 км.ч. средна скорост - за автоматик с този мотор хич не е зле! Поздрави.


И аз съм много доволен от него. С AWD имам чувството, че ръчна спирачка спъва колата.
На задно само е друга история. Леко тръгване , до 4та скорост присвятка тракшън-а на пълна газ на около 2500-3000 оборота, мотора от 1500 оборота дърпа здраво. В завои внимавам, че имам 250 кс и 600Нм на гумите (330хд), макар и нови летни ф1 суперспорт(225/40-18 х 4) се плъзгат доволно при повечко газ. Ще екпериментирам с 90/10 и 85/15 например, но дори при 80/20 "ръчната спирачка" се появява.
К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от vld » 01 Окт 2020, 8:45

Ако ще си я караш само на задния мост е добре да си промениш регулажа на задния мост с малко повечко камбър.
Така няма да ти се пързаля толкова много по завоите като даваш газ.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Mallorca
Пол: Мъж
Кара: трактор шестак
Детайли за колата: m57tu2d30 OL

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от vanko242 » 18 Окт 2020, 12:55

vld написа:Ако ще си я караш само на задния мост е добре да си промениш регулажа на задния мост с малко повечко камбър.
Така няма да ти се пързаля толкова много по завоите като даваш газ.
В тази връзка, поровихме се с местния гумаджия из данните на стенда на сервиза му и не намерихме разлика в реглажа на моята кола и идентична такава само на задно, цифри и градуси имам в предвид......сервиза има име и си разбират от работата.
...тестове на масла : http://bmwservice.livejournal.com/27699.html

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 30.06.2010
Пол: Мъж
Кара: M5 е60, 645i manual
Мечтае да кара: е30 + S85B50 и ASW

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от punish_the_benz » 04 Ное 2020, 20:43

Някой с е91 330хД 245кс и Хdelete от Старозагорска област ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10422
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от Leon » 28 Яну 2021, 21:33

https://www.youtube.com/watch?v=G8vFdm61fB0

Браян прави много интересни неща по БМВ-та и най-после тества 335-та с и без xDelete. Вярно, тук е в F30, но на хладен интейк даде 10к.с. отгоре само на задно, при усреднените стойности е по-малко, но важното е, че разликата е измерима.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от Nickelback » 29 Яну 2021, 7:48

Leon написа:https://www.youtube.com/watch?v=G8vFdm61fB0

Браян прави много интересни неща по БМВ-та и най-после тества 335-та с и без xDelete. Вярно, тук е в F30, но на хладен интейк даде 10к.с. отгоре само на задно, при усреднените стойности е по-малко, но важното е, че разликата е измерима.
С по три умрели ръна... нищо не е тествал всъщност, че да прави заключения. Няколко коня разлика, от има-няма 470 номинални, е в рамките на статистическата грешка и колко точно е опекъл колата на съответния рън. Ако няма на същата графика температурата на интейка, процента на влагата в помещението, никакви заключения не могат да се правят. Като измери "100-200" на пътя няколко различни дни от годината на пътя с по десетина ръна всеки ден, при различни температури на въздуха, надморска височина и влажност, усредни релативната разлика, тогава може може да се каже, че е провел дейтвителен експеримент с някакви меродавни резултати.

Изображение

Изображение

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10422
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от Leon » 29 Яну 2021, 11:45

Прав си, но е друга целта на видеото, а и смисъла на xDelete не е ремап за повишение на мощността, че да се правят десетки и точни замервания. Сигурно и това е правено, но мен лично такива подробности не ме интересуват и не бих им посветил време.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от Nickelback » 29 Яну 2021, 12:07

Leon написа:Прав си, но е друга целта на видеото, а и смисъла на xDelete не е ремап за повишение на мощността, че да се правят десетки и точни замервания. Сигурно и това е правено, но мен лично такива подробности не ме интересуват и не бих им посветил време.


Точно. Какво според теб се демонстрира във видеото, 'щото според мен самият той не знае какво точно показва и защо? Поредната youtube "звезда" трупаща лайкове :dunno:

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10422
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от Leon » 29 Яну 2021, 17:04

За мен е достатъчно явно, че намалява загубите по железата, без това да е някакъв огромен фактор за инсталирането му.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от Nickelback » 29 Яну 2021, 17:18

Leon написа:За мен е достатъчно явно, че намалява загубите по железата, без това да е някакъв огромен фактор за инсталирането му.

Очевидно на тоя клип не е отразено колко точно са загубите, а някакви коне на колела, та не знам колко е явно... Да не говорим за еднаквите коне при съответните втори и трети рън с и без xDelete...
Загуби се естимират на дино (не се мерят, 'щото няма как да има реално измерване), и то "криво-ляво", защото колата не е пътя, където обикновено й е мястото. Оттам насетне всичко е догадки.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Mallorca
Пол: Мъж
Кара: трактор шестак
Детайли за колата: m57tu2d30 OL

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от vanko242 » 19 Фев 2021, 20:22

Имам проблем след падане на заряд на акумулатора до 7,3 V.....бях на улицата и колата не поиска да запали докато подавахме ток 2 пъти от 2 различни автомобила и накрая просто махнах акумулатора и сложих друг за да я прибера - нямах друг вариант. Заредих моя нов 8-месечен акумулатор закупен от БМВ по ВИН и резултата е, че имам грешки на АБС и 4Х4! Забелязах , че вече не мога да свържа апликацията на телефона с колата, което ме кара да мисля за бъг в софта на XDelete и оттам проблема с невъзможността за автокалибриране на съответните датчици , тъй като сега съм само на задно....Бях в БМВ и съм обяснил подробно ситуацията тестваха 4 дни и са безсилни и са безидейни, но с желание за няколко скъпи и безмислени смени на детайли. Отворен съм за дискусия с знаещите....
...тестове на масла : http://bmwservice.livejournal.com/27699.html

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 21.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Все по-рядко :(
Мечтае да кара: нещо поне 5.7 V8

Re: xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от Green_Label » 19 Фев 2021, 21:14

Писа ли им на support-a на Х-delete?
Обикновено отговорят бързо.

Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk
Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

xDelete от разработчиците на xHP

Мнение от Dextuar » 19 Фев 2021, 21:37

Изтрий апп-а и дай отначало всичко и ще се оправи. И каква е колата?

Ако не се справиш, ела да я погледна.

Sent from my iPhone using Tapatalk

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook