Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Точно така, тези без ДПФ са с ауспуси надолу. На тази даже би трябвало ДПФ-а да е там, поне доколкото мога да преценя от снимките.
Aко има чейнджър, то трябва да е в багажника встрани отляво. Или дай ВИН-а да се види дали има заводски.
Най-лесно с К-DCAN кабел от ОЛХ, както е казал колегата.
Може и с карли да я прочетеш, ако си с андроид телефон(с горния кабел). Може да го дръпнеш от основния форум, има тема. Този за ВАГ-КОМ няма да стане.
Била е на 360к преди почти две години, ако е вкарана тук лятото някъде, сега сигурно гони 400к.
Aко има чейнджър, то трябва да е в багажника встрани отляво. Или дай ВИН-а да се види дали има заводски.
Най-лесно с К-DCAN кабел от ОЛХ, както е казал колегата.
Може и с карли да я прочетеш, ако си с андроид телефон(с горния кабел). Може да го дръпнеш от основния форум, има тема. Този за ВАГ-КОМ няма да стане.
Alex_P написа:То проблемът е, че въпросната кола е на 9 години и вече е на 360к км. Ако беше на 14-15 години би било ок. Но реално от тук нататък започват по-сериозните неща като дюзи, турбо, маслена помпа и т.н. Ако не са сменяни и веригите всеки ден й е подарък. Ако се планира да се кара продължително време може да има някакъв резон да се набият толкова пари, но след 4-5 години вече ще е на много сериозни километри.
Била е на 360к преди почти две години, ако е вкарана тук лятото някъде, сега сигурно гони 400к.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vicho написа:Много километри... няма ли некарани коли или са скъпи?
Некарани има, ама са скъпи. Затва българина си предпочита да отиде в такава автокъща и съзнателно да го излъжат и да вика после "еб@хти варела, само ремонти" или "те джамбазите ме пре*баха"
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Множко са му 400 хиляди километра. Вземеш ли го си предвиди вериги и задължително биелни и основни. Това е някакъв минимум като разход-много неща са накрая си при тези километри,като разбира се някои може и да са сменявани,но трябва да имаш сигурна информация за това. Аз бих отказал такъв автомобил.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
b00st написа:vicho написа:Много километри... няма ли некарани коли или са скъпи?
Некарани има, ама са скъпи. Затва българина си предпочита да отиде в такава автокъща и съзнателно да го излъжат и да вика после "еб@хти варела, само ремонти" или "те джамбазите ме пре*баха"
И в крайна сметка пак ще му стъпи на цената на некараните, само дето ще добави негативни емоции и губене на време и пари по майстори. Но на всеки личното време струва различни пари и някои явно могат да си го позволят.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
E90 330D няма заводско без ДПФ. Само 4 цилиндрови има.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
n1k1to96 написа:Мнение за този автомобил : https://m.mobile.bg/details/11583500336588782
Доста екстрова изглежда. Попитах за VIN, но вече 2 дни ме мотае, не знам крие ли нещо или просто наистина е зает... (това е N57, нали така?)
Тази кола се продаваше от Софийска къща преди година. Цена около 15к.
Там си бе описана на ~355к км. Със снимки от сервизните посещения.
Преди половин година сигурно обявата изчезна. После се появи в тая къща от обявата. (А дали не беше в Пловдив и тва да е трети джамбаз дето се пробва да я продаде.) Само че на 230к км и цена 16 500 или от сорта.
Преди месец сигурно цената бе близка до 15к.
Сега гледам е слязла на 14к.
Да беше автомат и на по-малко км и 17к щяха да са и ок. Ама сега е доста рискова ситуация. Да не говорим че при напъване автомата държи до по-високи коне а тва Н57 325 е идентично с 330д и двете ходят до едни коне с чип.
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 128
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F650GS, E90 330d Individual, CB600F
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Gameon_BG написа: Да не говорим че при напъване автомата държи до по-високи коне а тва Н57 325 е идентично с 330д и двете ходят до едни коне с чип.
Aвтоматите на 330д и 325д са различни доколкото знам аз.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Автомата е различен при 330д и 325д с двигател М57. 30-ката е с по-добрата и здрава кутия 6HP26, докато 25-цата е 6HP19. При Н57 т.е 330-245 к.с. и 325- 204к.с. кутията е еднаква.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
kikko написа:Автомата е различен при 330д и 325д с двигател М57. 30-ката е с по-добрата и здрава кутия 6HP26, докато 25-цата е 6HP19. При Н57 т.е 330-245 к.с. и 325- 204к.с. кутията е еднаква.
Да, не уточних, че се отнася само за N57. Забравих, че има М57 и при фейслифта.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте,
Моля за мнения относно автомобила в обявата. Този мотор 330 има ли нещо което му предстои след покупка. Вериги, кампании или нещо което му е задължително. По отношение на купето, четох че не е обезшумено както Е91. До скоро карах Е91 и автомобила беше перфектен супер тих и стабилен.
Моля за мнения относно автомобила в обявата. Този мотор 330 има ли нещо което му предстои след покупка. Вериги, кампании или нещо което му е задължително. По отношение на купето, четох че не е обезшумено както Е91. До скоро карах Е91 и автомобила беше перфектен супер тих и стабилен.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1529
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Защо има 335д от 2009-10г, които са със скоростна кутия и стария тип ск.лост, а не са с 'джойстик' или просто не са реална година?
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Всички са със "стария лост". Джойстик при Е9Х няма, чак при Ф-серията.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1529
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Благодаря!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
exc написа:Всички са със "стария лост". Джойстик при Е9Х няма, чак при Ф-серията.
Има при Е92 335is, там кутията е 7степенна с двоен съединител и джойстика е друг.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани