масло в антифриза
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- ivelin1476
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: plovdiv
- Кара: e46
масло в антифриза
е90 320д 177к разширителното казанче се е напьлнило с двигателно масло 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: масло в антифриза
ivelin1476 написа:е90 320д 177к разширителното казанче се е напьлнило с двигателно масло
99% е пробил масления охладител, свали го да го прегледаш, от дясно на мотора се намира, алуминиево тяло в което влизат маркучи от охладителната система.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: масло в антифриза
Като го свалиш провери двете пластмасови тръбички след време тяхното уплатнение започва да пропуска и се получава теч на масло това си е като дефект на 177кс двигателя.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: масло в антифриза
Всъщност много често не му се вижда нищо нередно като го свалиш въпросният охладител, а си е повреден! И на компресори съм ги надувал, държат си и не пускат изобщо. Предават се едва когато дойдат 4-5 бара от маслената с-ма, което малко трудно се постига бидейки той свален. Направо да го сменя дори ако изглежда читав.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: масло в антифриза
Променя се термично а на компресора не вярвам да му даваш по малко от 6 бара. Проблема идва от антифриза или по точно от товаче не се сменя и е силно киселинен. Забележи повечето пъти как е изядено около гумичките или при напречен разрез(на машина) вътре ламелите.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани