масло в антифриза

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 10.09.2009
Местоположение: plovdiv
Кара: e46

масло в антифриза

Мнение от ivelin1476 » 29 Юни 2017, 18:18

е90 320д 177к разширителното казанче се е напьлнило с двигателно масло :dunno:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: масло в антифриза

Мнение от vld » 29 Юни 2017, 19:02

ivelin1476 написа:е90 320д 177к разширителното казанче се е напьлнило с двигателно масло :dunno:

99% е пробил масления охладител, свали го да го прегледаш, от дясно на мотора се намира, алуминиево тяло в което влизат маркучи от охладителната система.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: масло в антифриза

Мнение от awful » 29 Юни 2017, 20:13

Като го свалиш провери двете пластмасови тръбички след време тяхното уплатнение започва да пропуска и се получава теч на масло това си е като дефект на 177кс двигателя.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: масло в антифриза

Мнение от ivoaudi » 02 Юли 2017, 4:02

Всъщност много често не му се вижда нищо нередно като го свалиш въпросният охладител, а си е повреден! И на компресори съм ги надувал, държат си и не пускат изобщо. Предават се едва когато дойдат 4-5 бара от маслената с-ма, което малко трудно се постига бидейки той свален. Направо да го сменя дори ако изглежда читав.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: масло в антифриза

Мнение от Atsalov » 02 Юли 2017, 7:31

Променя се термично а на компресора не вярвам да му даваш по малко от 6 бара. Проблема идва от антифриза или по точно от товаче не се сменя и е силно киселинен. Забележи повечето пъти как е изядено около гумичките или при напречен разрез(на машина) вътре ламелите.

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook