Проблем след флашване на CAS (update)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Проблем след флашване на CAS (update)
Колеги реших да обновя някои модули на колата и стигнах до CAS, както обнових другите след това доиде ред и на каса викам не би трябвало да има проблем и избрах комфорт моде след това update ZUSB, погледнах номера на идентификация но бе различен, но и на някои други модули бе различен от другия но не е имало проблем, след като минаха 100% изписа грешка и краи,
колата умря все едно няма акумулатор ключа не приема нищо вратите като отворя не светва осветление абсолютно нищо, може ли проблема да е че при флашването номера на каса и този които записа бяха различни, пробвах пак да го флашна но ми изписа че няма връзка със ECU.
Нямам проблеми със колата, сам си създадох проблем, някои по знаещ може ли да помогне какво може да е станало и какво може да се направи при такъв вариант как да процедирам, маи убих cas.


Нямам проблеми със колата, сам си създадох проблем, някои по знаещ може ли да помогне какво може да е станало и какво може да се направи при такъв вариант как да процедирам, маи убих cas.


- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Проблем след флашване на CAS (update)
awful написа:Колеги реших да обновя някои модули на колата и стигнах до CAS, както обнових другите след това доиде ред и на каса викам не би трябвало да има проблем и избрах комфорт моде след това update ZUSB, погледнах номера на идентификация но бе различен, но и на някои други модули бе различен от другия но не е имало проблем, след като минаха 100% изписа грешка и краи,колата умря все едно няма акумулатор ключа не приема нищо вратите като отворя не светва осветление абсолютно нищо, може ли проблема да е че при флашването номера на каса и този които записа бяха различни, пробвах пак да го флашна но ми изписа че няма връзка със ECU.
Нямам проблеми със колата, сам си създадох проблем, някои по знаещ може ли да помогне какво може да е станало и какво може да се направи при такъв вариант как да процедирам, маи убих cas.![]()
Единственият ти вариант е да свалиш модула и да се флашне на програматор, въпреки че може да пробваш Toolset32 дали достъпва модула. След това трябва да се синхронизира всичко наново. Абе играчка си е, ще трябва да се позанимаваш.
Не казвай, че си обновил всичко с К-ДКАН? Нави имаш ли и него също ли го флашна? Външно зарядно ползвал ли си?
Ей това направи ли го?
CAS should be updating when ignition is OFF and key is out.
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Проблем след флашване на CAS (update)
Оправих се
проблем е там че при каса не става със друг assembly identification number във sp-daten v55 няма точно този номер на моя CAS, обаче имам FVDI във които има фаила със моя assembly identification number но пак не иска да го flashne понеже не го намира, пуснах фаровете така модула реагира и хоп след флашването със FVDI всичко е ок, след това продължих да ги обновявам, като разбира се автомата и навигацията не съм обновявал, чувал съм че автомата може да стане по тромав и за това, знам за навито не го закачам даже със ICON
.и при програмирането на cas беше без ключа. Зарядно имам 14в 10а
За моя кас няма обновление от 2012 година насам, има го фаила във daten v46


За моя кас няма обновление от 2012 година насам, има го фаила във daten v46

- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: Проблем след флашване на CAS (update)
Дърпаш дявола за опашката с тия 10А да знаеш
Кой ти е ZUB номера на CAS-а?

Кой ти е ZUB номера на CAS-а?
Only dead fish follow the stream...
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Проблем след флашване на CAS (update)
MadChicken написа:Дърпаш дявола за опашката с тия 10А да знаеш![]()
Кой ти е ZUB номера на CAS-а?
Не са ли достатъчни тези 10А на 14.5в като програмира по 1 модул за няколко минути:) нямах проблеми освен със CAS номера е ZB No 9278745. Някъде видях че маи го има във последния датен 3.59
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем след флашване на CAS (update)
awful написа:MadChicken написа:Дърпаш дявола за опашката с тия 10А да знаеш![]()
Кой ти е ZUB номера на CAS-а?
Не са ли достатъчни тези 10А на 14.5в като програмира по 1 модул за няколко минути:) нямах проблеми освен със CAS номера е ZB No 9278745. Някъде видях че маи го има във последния датен 3.59
Колега, зарядно с 10А не може да поддържа 14.5в. Необходимо е с около 100А.
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Проблем след флашване на CAS (update)
zvetiko написа:awful написа:MadChicken написа:Дърпаш дявола за опашката с тия 10А да знаеш![]()
Кой ти е ZUB номера на CAS-а?
Не са ли достатъчни тези 10А на 14.5в като програмира по 1 модул за няколко минути:) нямах проблеми освен със CAS номера е ZB No 9278745. Някъде видях че маи го има във последния датен 3.59
Колега, зарядно с 10А не може да поддържа 14.5в. Необходимо е с около 100А.


- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: Проблем след флашване на CAS (update)
Като за твоята кола и 30+А са достатъчни при напълно зареден акумулатор. F-ките са друга работа и определено 100А си ги дърпат на моменти, особено с недозаредени AGM акумулатори. Въобще при основно градско тия старт/стоп системи са такова едно голямо кафяво ...
П.С. Мисля че има и по-нов софтуер за CAS3, като че ли последно ъпдейтвах с 93xxxxx по спомен поне от версия 60.1
П.С. Мисля че има и по-нов софтуер за CAS3, като че ли последно ъпдейтвах с 93xxxxx по спомен поне от версия 60.1
Only dead fish follow the stream...
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Проблем след флашване на CAS (update)
MadChicken написа:Като за твоята кола и 30+А са достатъчни при напълно зареден акумулатор. F-ките са друга работа и определено 100А си ги дърпат на моменти, особено с недозаредени AGM акумулатори. Въобще при основно градско тия старт/стоп системи са такова едно голямо кафяво ...
П.С. Мисля че има и по-нов софтуер за CAS3, като че ли последно ъпдейтвах с 93xxxxx по спомен поне от версия 60.1
Да прав си че лапа ток, моя акумулатор е нов на 1 година 90а зареден преди да почна да човъркам, тези 60,1 къде мога да ги намеря ако не ти е проблем да споделиш.
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: Проблем след флашване на CAS (update)
Отделно не знам къде ги има за теглене да ти кажа, аз си ги копирам от инсталацията на ISTA-P (60.2 текущо). Не че въобще ъпдейтват нещо друго освен CAS и някое друго бензиново ECU, и то само за да си спазват номенклатурните номера. Не са им интересни отдавна от BMW E-тата, те F-ките ще зарязват лека полека.
Това са само папките с файловете за CAS:
https://mega.nz/#!KFIDUYTS!hmRCeJn6HtOp ... gTdgt_HzQE
Това са само папките с файловете за CAS:
https://mega.nz/#!KFIDUYTS!hmRCeJn6HtOp ... gTdgt_HzQE
Only dead fish follow the stream...
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Проблем след флашване на CAS (update)
И аз това се сетих че щом има ISTA-P 3.60 значи ги има вътре, мерси. Гледам във кас папката няма фаил със моя ZB No. АКо го обновя със този които ми даде програмата дали няма да стане пак някои фаил. 
ПС. Еи че голям инат съм, ако го обновя кас няма да стане кои знае какво ама нали като съм тръгнал да правя нещо трудно се спирам

ПС. Еи че голям инат съм, ако го обновя кас няма да стане кои знае какво ама нали като съм тръгнал да правя нещо трудно се спирам

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем след флашване на CAS (update)
awful написа:И аз това се сетих че щом има ISTA-P 3.60 значи ги има вътре, мерси. Гледам във кас папката няма фаил със моя ZB No. АКо го обновя със този които ми даде програмата дали няма да стане пак някои фаил.
ПС. Еи че голям инат съм, ако го обновя кас няма да стане кои знае какво ама нали като съм тръгнал да правя нещо трудно се спирам
Ако така не се оправиш, ти остава варианта с нов дъмп за кас-а и в него да се наредят твойте ключове ако могат да се отключат и след това да се оправи шасито, вписва се ISN-a и му биеш синхронизация с Ист-а и палиш.
Предполагам твоята е с бял кас, т.е кас 2?
П.П аз затова не препоръчвам ъбдейт с Д-кан и Winkfp още повече без добро зарядно поне 100 ампера, и на най-добрите с тази конфигурация им е мръдвало индигото

Обаче ако работиш с програматири ще се възстанови без проблем.
Ако ти трябва дъмп само ми пиши какъв ти е кас-а и ще ти пусна един.
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Проблем след флашване на CAS (update)
oci написа:awful написа:И аз това се сетих че щом има ISTA-P 3.60 значи ги има вътре, мерси. Гледам във кас папката няма фаил със моя ZB No. АКо го обновя със този които ми даде програмата дали няма да стане пак някои фаил.
ПС. Еи че голям инат съм, ако го обновя кас няма да стане кои знае какво ама нали като съм тръгнал да правя нещо трудно се спирам
Ако така не се оправиш, ти остава варианта с нов дъмп за кас-а и в него да се наредят твойте ключове ако могат да се отключат и след това да се оправи шасито, вписва се ISN-a и му биеш синхронизация с Ист-а и палиш.
Предполагам твоята е с бял кас, т.е кас 2?
П.П аз затова не препоръчвам ъбдейт с Д-кан и Winkfp още повече без добро зарядно поне 100 ампера, и на най-добрите с тази конфигурация им е мръдвало индигото![]()
Обаче ако работиш с програматири ще се възстанови без проблем.
Ако ти трябва дъмп само ми пиши какъв ти е кас-а и ще ти пусна един.
Благодаря ти, аз си флашнах каса само че със FVDI-to не със WinFKP въпроса ми е че исках да обновя каса обаче след като не стана със WinFKP се чудя дали да пробвам пак, сега всичко си е наред по колата

Не съм сигурен но мисля че е черен кас3
ПС. Като стана така че изчезна всичко все едно няма акумулатор, признавам си че го снесох

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем след флашване на CAS (update)
awful написа:oci написа:awful написа:И аз това се сетих че щом има ISTA-P 3.60 значи ги има вътре, мерси. Гледам във кас папката няма фаил със моя ZB No. АКо го обновя със този които ми даде програмата дали няма да стане пак някои фаил.
ПС. Еи че голям инат съм, ако го обновя кас няма да стане кои знае какво ама нали като съм тръгнал да правя нещо трудно се спирам
Ако така не се оправиш, ти остава варианта с нов дъмп за кас-а и в него да се наредят твойте ключове ако могат да се отключат и след това да се оправи шасито, вписва се ISN-a и му биеш синхронизация с Ист-а и палиш.
Предполагам твоята е с бял кас, т.е кас 2?
П.П аз затова не препоръчвам ъбдейт с Д-кан и Winkfp още повече без добро зарядно поне 100 ампера, и на най-добрите с тази конфигурация им е мръдвало индигото![]()
Обаче ако работиш с програматири ще се възстанови без проблем.
Ако ти трябва дъмп само ми пиши какъв ти е кас-а и ще ти пусна един.
Благодаря ти, аз си флашнах каса само че със FVDI-to не със WinFKP въпроса ми е че исках да обновя каса обаче след като не стана със WinFKP се чудя дали да пробвам пак, сега всичко си е наред по колатано не успях да го обновя със по нов датен сега е със v44.
Не съм сигурен но мисля че е черен кас3
ПС. Като стана така че изчезна всичко все едно няма акумулатор, признавам си че го снесох
Аз пък точно за FVDI-to съм чувал от колеги само лоши неща, точно след флашване, добре, че си се оправил сам.
Принципно пипаш ли в кас трябва да си имаш едно на ум, понеже и аз съм го ял

WinFKP се държи добре ако го подкараш през ICOM, тогава риска е по-малък.
За мен бмв екплорер е програмата и хардуера които работят най-добре със всички кас модули и не само включително и с кас 4 на ф-серийте.
.
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Проблем след флашване на CAS (update)
oci написа:awful написа:oci написа:awful написа:И аз това се сетих че щом има ISTA-P 3.60 значи ги има вътре, мерси. Гледам във кас папката няма фаил със моя ZB No. АКо го обновя със този които ми даде програмата дали няма да стане пак някои фаил.
ПС. Еи че голям инат съм, ако го обновя кас няма да стане кои знае какво ама нали като съм тръгнал да правя нещо трудно се спирам
Ако така не се оправиш, ти остава варианта с нов дъмп за кас-а и в него да се наредят твойте ключове ако могат да се отключат и след това да се оправи шасито, вписва се ISN-a и му биеш синхронизация с Ист-а и палиш.
Предполагам твоята е с бял кас, т.е кас 2?
П.П аз затова не препоръчвам ъбдейт с Д-кан и Winkfp още повече без добро зарядно поне 100 ампера, и на най-добрите с тази конфигурация им е мръдвало индигото![]()
Обаче ако работиш с програматири ще се възстанови без проблем.
Ако ти трябва дъмп само ми пиши какъв ти е кас-а и ще ти пусна един.
Благодаря ти, аз си флашнах каса само че със FVDI-to не със WinFKP въпроса ми е че исках да обновя каса обаче след като не стана със WinFKP се чудя дали да пробвам пак, сега всичко си е наред по колатано не успях да го обновя със по нов датен сега е със v44.
Не съм сигурен но мисля че е черен кас3
ПС. Като стана така че изчезна всичко все едно няма акумулатор, признавам си че го снесох
Аз пък точно за FVDI-to съм чувал от колеги само лоши неща, точно след флашване, добре, че си се оправил сам.
Принципно пипаш ли в кас трябва да си имаш едно на ум, понеже и аз съм го ялвинаги си дърпам дъмпа и си имам бекъп за да мога после да го подкарам дори и да умре, само, че това се прави на масата с програматор.
WinFKP се държи добре ако го подкараш през ICOM, тогава риска е по-малък.
.
Тои WinFKP се държи добре абсолютно всички модули флашна без проблем само със каса стана така. Не знам дали не е бил проблема заради зарядното че волтажа падна на 12.50 но не е спадало надолу, понеже го следех със мултицет. FVDI прави маи бакуп но не му вярвах и за това не се занимавах със него.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани