BMW е90 2007 - 2А67/2А6b fault
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
71 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: BMW е90 2007 - 2А67/2А6b fault
За жалост след цял ден безпроблемно каране след смяната на датчика преди малко колата пак изписа, че двигателят работи в авариен режим. Мисля, че и валвтроника е заминал и ако утре сутринта грешките са същите поръчвам нов за 270лв.
EDIT: грешките отново са 2A67 и 2A6B - Valvetronic power limitation; Internal fault. Поръчах ново моторче VDO за 350 лв с доставката. За тракането сутрин най-вероятно ще сменям и верига и обтегачи...
Sent from my iPhone using Tapatalk
EDIT: грешките отново са 2A67 и 2A6B - Valvetronic power limitation; Internal fault. Поръчах ново моторче VDO за 350 лв с доставката. За тракането сутрин най-вероятно ще сменям и верига и обтегачи...
Sent from my iPhone using Tapatalk
- nasopraso
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 22.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 hp 2007 г.
- Мечтае да кара: НЛО
Re: BMW е90 2007 - 2А67/2А6b fault
Колега дано да се оправят нещата само с датчика...аз го намерих същия за 350 лв но ползвам адски голяма отстъпка..все още не съм го сменил иначе си поръчах от тука...да има https://www.aliexpress.com/item/origina ... 0.0.rzvG1J
Поне от коментарите виждам че хората са доволни и бил 1:1..пък и все пак Сименс имат завод в Китай така че нищо чудно и да си е оригинален.
Относно валвтроник моторчето същото си го купих за 240 лв оригинално VDO пак с голяма отстъпка. Относно маслото при тези двигатели не е лошо да смениш гумички на клапаните, гарнитури и т.н. При този мотор го има този проблем, но от както съм направил тази процедура вече 14 000 км съм минал и не съм долял и грам. Маслото с което карам е Castrol Edge 5w-30 и това е маслото за тази кола и двигател.
Поне от коментарите виждам че хората са доволни и бил 1:1..пък и все пак Сименс имат завод в Китай така че нищо чудно и да си е оригинален.
Относно валвтроник моторчето същото си го купих за 240 лв оригинално VDO пак с голяма отстъпка. Относно маслото при тези двигатели не е лошо да смениш гумички на клапаните, гарнитури и т.н. При този мотор го има този проблем, но от както съм направил тази процедура вече 14 000 км съм минал и не съм долял и грам. Маслото с което карам е Castrol Edge 5w-30 и това е маслото за тази кола и двигател.
Всички удоволствия са описани в НК!
- nasopraso
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 22.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 hp 2007 г.
- Мечтае да кара: НЛО
Re: BMW е90 2007 - 2А67/2А6b fault
adavidkov написа:За жалост след цял ден безпроблемно каране след смяната на датчика преди малко колата пак изписа, че двигателят работи в авариен режим. Мисля, че и валвтроника е заминал и ако утре сутринта грешките са същите поръчвам нов за 270лв.
EDIT: грешките отново са 2A67 и 2A6B - Valvetronic power limitation; Internal fault. Поръчах ново моторче VDO за 350 лв с доставката. За тракането сутрин най-вероятно ще сменям и верига и обтегачи...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Тъкмо щях да ти пиша пак. 2A67 грешката при мен се оказа моторчето което си работеше когато си искаше и го хванахме много трудно. Според мен трябва да си на 100% сигурен дали веригата не е заминала, а това може да се види само като се свали и се наложи на новата. Моторчето може и да ти работи както трябва пролема е че ако веригата е разтегната дори с 10 мм моторчето неможе да компесира разликата защото то работи в някакви граници и затова да ти хвърля тази грешка. Още като взимах колата моя майстор ми каза, че при тези грешки няма как да знае дали моторчето е заминало или веригата. Най-добре е да направиш като мен знам че е свързано с пари, но свалихме и отворихме целия двигател. Сменихме всичко в него ама като ти казвам всичко значи всичко -верига, обтегач, семеринги, сегменти, гарнитури, гумички на клапаните и т.н
Всички удоволствия са описани в НК!
Re: BMW е90 2007 - 2А67/2А6b fault
nasopraso написа:adavidkov написа:За жалост след цял ден безпроблемно каране след смяната на датчика преди малко колата пак изписа, че двигателят работи в авариен режим. Мисля, че и валвтроника е заминал и ако утре сутринта грешките са същите поръчвам нов за 270лв.
EDIT: грешките отново са 2A67 и 2A6B - Valvetronic power limitation; Internal fault. Поръчах ново моторче VDO за 350 лв с доставката. За тракането сутрин най-вероятно ще сменям и верига и обтегачи...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Тъкмо щях да ти пиша пак. 2A67 грешката при мен се оказа моторчето което си работеше когато си искаше и го хванахме много трудно. Според мен трябва да си на 100% сигурен дали веригата не е заминала, а това може да се види само като се свали и се наложи на новата. Моторчето може и да ти работи както трябва пролема е че ако веригата е разтегната дори с 10 мм моторчето неможе да компесира разликата защото то работи в някакви граници и затова да ти хвърля тази грешка. Още като взимах колата моя майстор ми каза, че при тези грешки няма как да знае дали моторчето е заминало или веригата. Най-добре е да направиш като мен знам че е свързано с пари, но свалихме и отворихме целия двигател. Сменихме всичко в него ама като ти казвам всичко значи всичко -верига, обтегач, семеринги, сегменти, гарнитури, гумички на клапаните и т.н
Мерси, колега. Според моя човек веригата е хлабава и си е за смяна. Целия кит ми струва 550лв без труда. Утре сменям валвтроник моторчето. В Четвъртък веригата. Мисля, че и мотора ми е на доста повече от 100000км (на колкото уж я взех) и съответно искат да ми сложат масло 5/40 или 10/40. Така се набутах покрай тия проблеми, че не ми се говори. Но си харесвам колата и искам да се оправи.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: BMW е90 2007 - 2А67/2А6b fault
Тракането да не се окаже от вакум помпа
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: BMW е90 2007 - 2А67/2А6b fault
Gqbriel написа:Тракането да не се окаже от вакум помпа
Нямам идея... освен като сменя мотора и веригата, ако не изчезне шума да гледаме и вакум помпата. Веригата ми препоръчаха да я сменя така или иначе, защото имала луфт вече или била разхлабена. Покрай тази грешка златна ще ми излезе тая кола
- doktorabg
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: BMW е90 2007 - 2А67/2А6b fault
Всеобща тайна е ,че тези нови 4-ц. мотори имат проблеми с веригата.
Моторчето и датчика се знаят.
А това масло 0,5W-30,40 лятото става на п...я.
5W-50 или 10W-60.
А за КМ - или 100 000км не са сменяли масло за да се прецака мотора или не е на толкова - сети се сам.
Успех с ремонта и другият път внимавай за да нямаш такива главоболия.
Моторчето и датчика се знаят.
А това масло 0,5W-30,40 лятото става на п...я.
5W-50 или 10W-60.
А за КМ - или 100 000км не са сменяли масло за да се прецака мотора или не е на толкова - сети се сам.
Успех с ремонта и другият път внимавай за да нямаш такива главоболия.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: BMW е90 2007 - 2А67/2А6b fault
doktorabg написа:Всеобща тайна е ,че тези нови 4-ц. мотори имат проблеми с веригата.
Моторчето и датчика се знаят.
А това масло 0,5W-30,40 лятото става на п...я.
5W-50 или 10W-60.
А за КМ - или 100 000км не са сменяли масло за да се прецака мотора или не е на толкова - сети се сам.
Успех с ремонта и другият път внимавай за да нямаш такива главоболия.
10в60 на Н46 - тва не е сериозно...да дава толкова пари за масло,което се слага на S мотори.Отделно сега НЕ е лято ,че да му изчезне 1 литър за отрицателно време...здрав мотор,без проблеми няма да харчи и 0/30 което е за предпочитане в студено време.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: BMW е90 2007 - 2А67/2А6b fault
Gqbriel написа:doktorabg написа:Всеобща тайна е ,че тези нови 4-ц. мотори имат проблеми с веригата.
Моторчето и датчика се знаят.
А това масло 0,5W-30,40 лятото става на п...я.
5W-50 или 10W-60.
А за КМ - или 100 000км не са сменяли масло за да се прецака мотора или не е на толкова - сети се сам.
Успех с ремонта и другият път внимавай за да нямаш такива главоболия.
10в60 на Н46 - тва не е сериозно...да дава толкова пари за масло,което се слага на S мотори.Отделно сега НЕ е лято ,че да му изчезне 1 литър за отрицателно време...здрав мотор,без проблеми няма да харчи и 0/30 което е за предпочитане в студено време.
Много се надявам да е хабила повече масло заради аварийния режим и проблема да се реши със смяната на валвтроника и веригата... Не знам дали мотора ми е развален - говорех за валвтроник мотора. Странното е че след смяната на датчика колата поработи един ден нормално и след това грешките излязоха пак и започна да показва разход 20/100 на дашборда, което ме навежда на мисълта, че действително валвтроника ту работи ту не, затова поръчах и моторчето и веригата. Валвтроник и целия ангренажен кит ми излязоха 900лв без труда.
Вече чета страшни мнения по форумите (и чуждестранните) за този мотор на БМВ и едва ли не - казват, че като се почне с проблемите трябвало да се продава. Аз набутах вече над 2к за ремонти и нямам никаква оферта да я продавам. Дано не е така наистина...
- doktorabg
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: BMW е90 2007 - 2А67/2А6b fault
Който не дава пари за масло - ще дава пари за ремонт рано или късно.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: BMW е90 2007 - 2А67/2А6b fault
doktorabg написа:Който не дава пари за масло - ще дава пари за ремонт рано или късно.
10в60 на под нулата - специално тоя мотор ще трака адски много...значи всички ние дето си караме масла по спецификация е защото не даваме пари за поддръжка и ще правим мотори...не ми се спори като цяло,но никъде освен тук хората не слагат масло предназначено за доста по-високоборотни мотори ,но нека правим мотори.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: BMW е90 2007 - 2А67/2А6b fault
Да споделя малко опит: чертата в крайна сметка е 2400лв. Днес взех колата. Сменени са датчик на валвтроник, валвтроник мотор, ангренажна верига, масло (отново), маслен филтър. Сложиха ми масло Мотул 6100 10в40, тъй като мотора бил доста износен. Имаше много нагар като отворихме двигателя, явно не са се грижили за колата изобщо (от Холандия е). Преди ремонта бях с 5в30 и лампичката за доливане светваше всяка седмица. Наистина тази грешка се оказа много коварна и скъпа. Надявам се всичко да приключи до тук, тъй като вече нямам никаква файда и да я продавам, освен ако не продължи да ме мъчи.
- Georgatoss
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 65
- Регистриран на: 13.06.2007
- Местоположение: Русе
Re: BMW е90 2007 - 2А67/2А6b fault
adavidkov написа:Да споделя малко опит: чертата в крайна сметка е 2400лв. Днес взех колата. Сменени са датчик на валвтроник, валвтроник мотор, ангренажна верига, масло (отново), маслен филтър. Сложиха ми масло Мотул 6100 10в40, тъй като мотора бил доста износен. Имаше много нагар като отворихме двигателя, явно не са се грижили за колата изобщо (от Холандия е). Преди ремонта бях с 5в30 и лампичката за доливане светваше всяка седмица. Наистина тази грешка се оказа много коварна и скъпа. Надявам се всичко да приключи до тук, тъй като вече нямам никаква файда и да я продавам, освен ако не продължи да ме мъчи.
Здравей, в крайна сметка като смени всичко това оправи ли се колата? Имаш ли грешките отново и влизането и в авариен режим? Благодаря предварително.
- StiliyanAleksandrov
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 15.07.2020
- Пол: Мъж
Re: BMW е90 2007 - 2А67/2А6b fault
Колега и мен ме интересува след като смени датчик и мотор всичко наред ли е че и аз съм с същите грешки ?
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: BMW е90 2007 - 2А67/2А6b fault
N46b20 - Когато на този мотор са спазвани всички сервизни интервали от нов 8-10 000км.( а не по Швабски стандарти 30 000км. за да я счупиш и на 6-тата година и 150 000км. да си купиш нова) - се налива хубаво качественно-масло :
За нашият Източно-европейски климат :
до 100 000км. - 5W30
след 100 000км. - 5W40
Всичко различно от тия масла закарва мотора или към ненавременен ремонт , или в кофата за боклук без време.
Така, че хората дето си карат E46-ците на полусинтетика 10/40 -10/60 , нека замълчат и да не подтикват към глупости останалите.
Това е....
За нашият Източно-европейски климат :
до 100 000км. - 5W30
след 100 000км. - 5W40
Всичко различно от тия масла закарва мотора или към ненавременен ремонт , или в кофата за боклук без време.
Така, че хората дето си карат E46-ците на полусинтетика 10/40 -10/60 , нека замълчат и да не подтикват към глупости останалите.
Това е....
Последна промяна Guberkov на 07 Дек 2020, 11:41, променена общо 1 път
71 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани