N54B30 След смяна на ламбда сонди пак записва грешката
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- salamaleikum
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318 i
- Мечтае да кара: Камаз
N54B30 След смяна на ламбда сонди пак записва грешката
проблема е следния, преди време записваше тези грешки и светваше чека 2AAF - Fuel pump, plausibility
29F4 - Catalytic converter conversion 1
29F5 - Catalytic converter conversion 2
прочетох, че грешката с помпата не била фатална и сменихме 2 те сонди преди катализаторите. след 200 км проблема отново на лице, свети чек-а и колата променя звука, като динамика разлика май, няма особено.... моля за помощ
29F4 - Catalytic converter conversion 1
29F5 - Catalytic converter conversion 2
прочетох, че грешката с помпата не била фатална и сменихме 2 те сонди преди катализаторите. след 200 км проблема отново на лице, свети чек-а и колата променя звука, като динамика разлика май, няма особено.... моля за помощ
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N54B30 След смяна на ламбда сонди пак записва грешката
salamaleikum написа:проблема е следния, преди време записваше тези грешки и светваше чека 2AAF - Fuel pump, plausibility
29F4 - Catalytic converter conversion 1
29F5 - Catalytic converter conversion 2
прочетох, че грешката с помпата не била фатална и сменихме 2 те сонди преди катализаторите. след 200 км проблема отново на лице, свети чек-а и колата променя звука, като динамика разлика май, няма особено.... моля за помощ
Пипа ли маслото?
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: N54B30 След смяна на ламбда сонди пак записва грешката
На какви километри е колата? Особено ако гори масло може да е скапала катализаторите. Някакви модификации има ли? Грешките се отнасят до ефективността на катовете, не знам защо сте сменили сензорите пред тях... ако може да разясниш дали поради друг проблем са сменени.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N54B30 След смяна на ламбда сонди пак записва грешката
nero_ написа:На какви километри е колата? Особено ако гори масло може да е скапала катализаторите. Някакви модификации има ли? Грешките се отнасят до ефективността на катовете, не знам защо сте сменили сензорите пред тях... ако може да разясниш дали поради друг проблем са сменени.
Мда точно затова и моя въпрос бе за маслото,хапва ли масло ще задръсти кат-овете и от там грешките.
Друго което те съветвам е празниш резервоара колкото можеш - премиум 100октана гориво + добавка пробвай Bardahl 6в1 ,която е за 25лтр - ресетваш стойностите на ламбдите и излизаш извън града да и раздадеш малко шутове..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: N54B30 След смяна на ламбда сонди пак записва грешката
Това също не е лошо за такъв случаи liqui moly Catalytic System Cleaner, и разбирасе малко газ както каза колегита, доста често при бабешко каране се получава и това задръстване на катализатора.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани