Диагностика и кодиране при E9x

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 442
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Италия
Пол: Мъж
Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
Мечтае да кара: новата М X5 ...
Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от vlado6669 » 14 Авг 2020, 14:28

ivanski_2 написа:
sttekata написа:Ако на някой му се иска да се занимава може да си купите добър софт и букса от Склад 66.
Но ако не се занимава професионално не си заслужава да два повече от 200лв-300лв за хубавите



Може ли да кажеш кой е този "хубав кабел" а 200-300лв, като в алито ги има по 20-30 $ кабелите за inpa/ista/carly и каквото се сетиш :mhihi:
Ти май само рекламираш, разни неща, сутринта беше сервиз някакъв си, сега склад 66.. някой от форумните модератори може да се намеси ако прецени

Не съм адвокат на колегата, ама ако това е реклама е една от най-обърканите :lol: . Не виждам нищо лошо в линковете в цялата тема и доста ми помогнаха примерно на мен, всеки си чете и избира сам за себе си как да процедира. Някой може да не им се занимава с доставка от сайтове, чакане, мита и търсене на работещ софт с хардуера после и може да предпочетът да купят от Склада или ОЛХ малко по-скъпо, или от който и да е линк от темата... Повече мнения, повече варианти :yes:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от b00st » 14 Авг 2020, 15:25

Професионално кабела е само ICOM, а той струва няколко пъти (към 5) по 200лв, всичко друго е непрофесионално, ами любителско :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 19.09.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW 318d, 116HP, 1951cm3, 11.02'
Мечтае да кара: Only BMW

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от sttekata » 14 Авг 2020, 16:14

Ами не е така LUNCH се води доста високо ниво и е към професионалното, а струва 600лв

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от vld » 14 Авг 2020, 20:06

sttekata написа:Ами не е така LUNCH се води доста високо ниво и е към професионалното, а струва 600лв

Лънча е професионален за всичко друго ама не и за БМВ ;)
За бмв си има БМВ софтуер.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от BaDxBoY » 23 Авг 2020, 14:59

Пичове, имам един Аутел ап200, със отключени всички видове автомобили. Върви перфектно на всеки смартфон. Ползвам си Иста и не ми е необходим вече. Ако някой го иска, да ми пишe

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 30.10.2018

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от borislvagg » 25 Авг 2020, 9:10

Здравейте, преди известно време след обилен дъжд ми светна Cornering Lights Failure. Отидох на диагностика и човека ми каза, че е свързано със завиването на фаровете и може да ми го спре временно и грешката изчезна. Проблема е, че и височината на фаровете не се регулира и седят на най-ниската позиция. Някой може ли да съдейства за цялостното отстраняване на проблема или да ме насочите към някой друг? Благодаря!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от vld » 26 Авг 2020, 8:39

borislvagg написа:Здравейте, преди известно време след обилен дъжд ми светна Cornering Lights Failure. Отидох на диагностика и човека ми каза, че е свързано със завиването на фаровете и може да ми го спре временно и грешката изчезна. Проблема е, че и височината на фаровете не се регулира и седят на най-ниската позиция. Някой може ли да съдейства за цялостното отстраняване на проблема или да ме насочите към някой друг? Благодаря!

Вероятно ти е изгорял SMC модул на фара, решението е подмяна с нов или втора ръка здрав и кодиране на новия модул.
Сега дали можеш да си го направиш сам зависи от това какви са ти уменията и познаничта по автомобили.
Трябва да свалиш фара и да смениш модула, за да свалиш фара на е90 се сваля предната броня.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 8.09.2012
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от ZALMAN » 14 Сеп 2020, 15:13

Здравейте при е9х коя е опцията за кодиране от десен на ляв волан ? И какъв е редът ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Dextuar » 14 Сеп 2020, 17:47

Приеми го като съвет - ако сам не се сещаш как да го направиш, по-добре отиди някъде да ти го направят.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от (h)aman » 14 Сеп 2020, 17:57

ZALMAN написа:Здравейте при е9х коя е опцията за кодиране от десен на ляв волан ? И какъв е редът ?


Кое точно искаш да оправиш с кодиране?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 8.09.2012
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от ZALMAN » 22 Сеп 2020, 9:03

Dextuar написа:Приеми го като съвет - ако сам не се сещаш как да го направиш, по-добре отиди някъде да ти го направят.



Нали затова е форума да си помагаме. След като имам всичко налично за промяната за това защо трябва да ходя някъде ?



(h)aman написа:
ZALMAN написа:Здравейте при е9х коя е опцията за кодиране от десен на ляв волан ? И какъв е редът ?


Кое точно искаш да оправиш с кодиране?


Копчетата на стъклата искам да ги разменя , защото след интервенцията в момента с дясно копче смъквам ляв прозорец и обратното.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Dextuar » 22 Сеп 2020, 16:17

ZALMAN написа:
Dextuar написа:Приеми го като съвет - ако сам не се сещаш как да го направиш, по-добре отиди някъде да ти го направят.



Нали затова е форума да си помагаме. След като имам всичко налично за промяната за това защо трябва да ходя някъде ?



Като имаш всичко, кое те спира да го направиш? Информация в интернет как става колкото искаш. Ако търсиш нещо тип стъпка 1, стъпка 2, едва ли на някого ще му се занимава толкова детайлно да ти описва процеса. А като ти гледам темата с ретрофита на CIC-a, точно информация от горния тип ти е необходима, за да не омажеш колата съвсем.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от (h)aman » 22 Сеп 2020, 18:39

ZALMAN написа:
(h)aman написа:
ZALMAN написа:Здравейте при е9х коя е опцията за кодиране от десен на ляв волан ? И какъв е редът ?


Кое точно искаш да оправиш с кодиране?


Копчетата на стъклата искам да ги разменя , защото след интервенцията в момента с дясно копче смъквам ляв прозорец и обратното.


FRM2:
RECHTSVERKEHR - nicht_aktiv
LINKSVERKEHR - aktiv
RECHTS_LENKER - nicht_aktiv

CAS3:
TYP_LENKUNG - linkslenker

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 8.09.2012
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от ZALMAN » 23 Сеп 2020, 7:02

Благодаря колега.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 7.04.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E91'07 325d
Мечтае да кара: М3

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от hus0 » 22 Дек 2020, 21:14

dzaimov написа:Някой кодирал ли е при би-ксенон, на дълги да светят и ксенона и H7 халогенна крушка (от вътрешната страна на фара)?


Колеги някой може ли да помогне с инфо?
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook