Диагностика и кодиране при E9x

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от h0r4ex » 08 Апр 2021, 9:38

Здравейте, интересуваме дали могат да се пуснат дългите и angel eyes, да светят едновременно като drl ? Колата е преди фейса
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от h0r4ex » 10 Апр 2021, 13:55

Здравейте, колеги имам едно малко проблемче. До сега съм вързвал няколко е39-тки, 46-ци и една е90-тка, но днес се опитах да се свържа с е90 2008 година и се опитах да кодирам някой неща. Но при опит с NCS EXpert ми изписва Vin is faulty, кабела съм го взел от склад66 и се ключе за 7 и 8 пин. Пробвах и по двата начина, но не се променя нищо ?! Пробвах и с ъпдейт на SPDaten, но нещо не се промени. Пробвах да изтрия всичко от .trc и .man файла, но отново без промяна. Момчето обаче пробва с Carly и станаха нещатата, въпроса ми е защо така е ?
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от vld » 17 Апр 2021, 8:28

Нещо не те разбирам, ти ли пробваш или някой друг?
Не ти е конфугуриран правилно софтуера.
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от vld » 17 Апр 2021, 8:31

hus0 написа:
dzaimov написа:Някой кодирал ли е при би-ксенон, на дълги да светят и ксенона и H7 халогенна крушка (от вътрешната страна на фара)?


Колеги някой може ли да помогне с инфо?

Може на префейсовите фарове да се пусне и ксенон и халогенния фар за дълги.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от h0r4ex » 17 Апр 2021, 17:55

vld написа:Нещо не те разбирам, ти ли пробваш или някой друг?
Не ти е конфугуриран правилно софтуера.

Не е конфигуриран правилно ? А, как успявам да се свържа с 46-ци, 53-ки, други 90-тки и 39-тки(На това съм пробвал и кодирал неща). ?
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от vld » 19 Апр 2021, 11:39

h0r4ex написа:
vld написа:Нещо не те разбирам, ти ли пробваш или някой друг?
Не ти е конфугуриран правилно софтуера.

Не е конфигуриран правилно ? А, как успявам да се свържа с 46-ци, 53-ки, други 90-тки и 39-тки(На това съм пробвал и кодирал неща). ?

Явно има някакъв мазаляк, не е радко срещано явление по тези коли, кодери и тунингисти всякакви се учат върху тях :mhihi:
Като и прочетеш uif с инпа коректно ли ти показва информацията?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от h0r4ex » 20 Апр 2021, 7:44

vld написа:
h0r4ex написа:
vld написа:Нещо не те разбирам, ти ли пробваш или някой друг?
Не ти е конфугуриран правилно софтуера.

Не е конфигуриран правилно ? А, как успявам да се свържа с 46-ци, 53-ки, други 90-тки и 39-тки(На това съм пробвал и кодирал неща). ?

Явно има някакъв мазаляк, не е радко срещано явление по тези коли, кодери и тунингисти всякакви се учат върху тях :mhihi:
Като и прочетеш uif с инпа коректно ли ти показва информацията?

Дава, че колата е на контакт, дава и, че е свързана, но ми изписва, че няма връзка с модулите. Мисля, че реших проблема като трябва да не са събрани 7 и 8 конектор и минеш в D-Can режим. Понеже след 02/2008 колите са по D шина, не по K линия както преди 02/2008г.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от vld » 21 Апр 2021, 13:58

h0r4ex написа:
vld написа:
h0r4ex написа:
vld написа:Нещо не те разбирам, ти ли пробваш или някой друг?
Не ти е конфугуриран правилно софтуера.

Не е конфигуриран правилно ? А, как успявам да се свържа с 46-ци, 53-ки, други 90-тки и 39-тки(На това съм пробвал и кодирал неща). ?

Явно има някакъв мазаляк, не е радко срещано явление по тези коли, кодери и тунингисти всякакви се учат върху тях :mhihi:
Като и прочетеш uif с инпа коректно ли ти показва информацията?

Дава, че колата е на контакт, дава и, че е свързана, но ми изписва, че няма връзка с модулите. Мисля, че реших проблема като трябва да не са събрани 7 и 8 конектор и минеш в D-Can режим. Понеже след 02/2008 колите са по D шина, не по K линия както преди 02/2008г.

Всичко след Е46/Е39/Е83/Е53 е по D шина и се чете с кабел без мост на 7 и 8 пин.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от h0r4ex » 21 Апр 2021, 18:06

vld написа:
h0r4ex написа:
vld написа:
h0r4ex написа:
vld написа:Нещо не те разбирам, ти ли пробваш или някой друг?
Не ти е конфугуриран правилно софтуера.

Не е конфигуриран правилно ? А, как успявам да се свържа с 46-ци, 53-ки, други 90-тки и 39-тки(На това съм пробвал и кодирал неща). ?

Явно има някакъв мазаляк, не е радко срещано явление по тези коли, кодери и тунингисти всякакви се учат върху тях :mhihi:
Като и прочетеш uif с инпа коректно ли ти показва информацията?

Дава, че колата е на контакт, дава и, че е свързана, но ми изписва, че няма връзка с модулите. Мисля, че реших проблема като трябва да не са събрани 7 и 8 конектор и минеш в D-Can режим. Понеже след 02/2008 колите са по D шина, не по K линия както преди 02/2008г.

Всичко след Е46/Е39/Е83/Е53 е по D шина и се чете с кабел без мост на 7 и 8 пин.

Много полезна информация, но беше трудно да я открия. :) Все пак ако някой има проблем като моя, да знае как се решава. :bang:
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 3.05.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: '07 BMW 330d Convertible
Мечтае да кара: Nissan GT-R (R35)

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от DarK » 21 Апр 2021, 19:03

Здравейте,

при E93 някой подкарвал ли е отварянето на тавана със задържане на копчето на кола без comfort access?

Днес попаднах на тази тема в e90post според която е възможно :bowdown:

Нямам подходящ хардуер за да тествам, разполагам единствено с Carly :dunno:
България е страната с най-много М-ки на глава от населението.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 5.11.2008
Местоположение: София
Кара: X5 40d
Мечтае да кара: Всички коли на света!

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от svetliol » 29 Апр 2021, 7:33

Здравейте.
Вчера ми светна грешка за AirBag и искам да попитам кой може да ми съдейства в западната част на София днес или утре или през почивните дни?
Грешката е: Restraint systems disturbed! Restraint systems OK Function of the airbags, belt tensioners and belt force limiters disrupted. Put on belts anyway. Have it checked by the nearest BMW Service.
Превода е с google translete от немски.
Колата е BMW X5 e70 LCI
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 22.10.2011
Пол: Мъж

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от amxcs » 21 Май 2021, 15:48

93C2 - Seat mat, seat-occupancy detector, passenger, faulty

Може ли малко помощ как да изключа кантара на пасажера, да не пищи за колан и да си работят еърбеците без значение дали има човек там или не.

E90 318d 11-2007г

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 22.10.2011
Пол: Мъж

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от amxcs » 30 Май 2021, 23:17

Никой ли не е изключвал кантара софтуерно? Или слагате емулатори за по-лесно?

И също как се сзключва DPF, защото купих колата с изкормен катализатор и DPF
4166 - DDE: Particulate-filter system

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от vld » 31 Май 2021, 13:38

amxcs написа:93C2 - Seat mat, seat-occupancy detector, passenger, faulty

Може ли малко помощ как да изключа кантара на пасажера, да не пищи за колан и да си работят еърбеците без значение дали има човек там или не.

E90 318d 11-2007г


За "seat occupancy sensor".
В MRS

Промени oc3_1 на not_aktivе
Изключи буксата на сензора под седалката, изтрий грешката и си готов.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 22.10.2011
Пол: Мъж

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от amxcs » 31 Май 2021, 15:37

Много благодаря!

А за DPF има ли нужда да се изключва софтуерно, защото колата си върви много добре, на таблото не свети нищо, само дето се появява грешката при четене.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook