Диагностика и кодиране при E9x

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от awful » 31 Май 2021, 22:46

amxcs написа:Много благодаря!

А за DPF има ли нужда да се изключва софтуерно, защото колата си върви много добре, на таблото не свети нищо, само дето се появява грешката при четене.


Да защото ще започнат чести регенерации трябва да се изключи коректно.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 22.10.2011
Пол: Мъж

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от amxcs » 01 Юни 2021, 15:49

А знае ли се как се изключва, защото навсякъде попадам на информация от типа "отиваш там да ти го изключат софтуерно само за 100 или 200лв.."
Предполагам не е някаква квантова физика или нещо, което само "избрани" хора могат да го направят. :dunno:

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 22.10.2011
Пол: Мъж

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от amxcs » 21 Юни 2021, 12:45

vld написа:
amxcs написа:93C2 - Seat mat, seat-occupancy detector, passenger, faulty

Може ли малко помощ как да изключа кантара на пасажера, да не пищи за колан и да си работят еърбеците без значение дали има човек там или не.

E90 318d 11-2007г


За "seat occupancy sensor".
В MRS

Промени oc3_1 на not_aktivе
Изключи буксата на сензора под седалката, изтрий грешката и си готов.

При мен oc3_1 си беше not_aktivе,
после намерих в един форум
SBE1_1 and SBE1_STATUS_VERZ nicht_aktiv, or OC3 if it is a US spec car

изключих SBE1_1 и SBE1_STATUS_VERZ и вече не свети еърбега.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от k.milanov » 23 Юни 2021, 11:11

h0r4ex написа:Здравейте, интересуваме дали могат да се пуснат дългите и angel eyes, да светят едновременно като drl ? Колата е преди фейса


Моята кола е 04,2007 преди фейса с дайнамик фарове и фрм2 модул. При последните опити не ставаше :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 28.11.2019
Пол: Мъж
Кара: BMW E91 325i

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Barird » 23 Юни 2021, 18:39

h0r4ex написа:Здравейте, интересуваме дали могат да се пуснат дългите и angel eyes, да светят едновременно като drl ? Колата е преди фейса

Извинявай колега, но знаеш ли, колко често движещите се срещу теб водачи ще споменават твой роднина от женски род с тези пуснати дълги светлини, па макар и през деня???

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 22.10.2011
Пол: Мъж

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от amxcs » 30 Юни 2021, 8:03

amxcs написа:А знае ли се как се изключва, защото навсякъде попадам на информация от типа "отиваш там да ти го изключат софтуерно само за 100 или 200лв.."
Предполагам не е някаква квантова физика или нещо, което само "избрани" хора могат да го направят. :dunno:

Попитах и сам си отговарям.
Най-евтино става с MPPS за ~30лв от алиекспрес, чете се паметта, отваря се с Professional DPF Remover, сейва се и се качва обратно.
След като имате MPPS може поне и да се тунингова, аз така направих, (но си платих 35€).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 9.05.2018

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от Fulgrum » 08 Фев 2023, 10:30

Здравейте колеги, да попитам някой имал ли е проблем при четене на живи данни с bimmer tool на телефон с micro USB букса, чрез OTG адаптер да му чете данните със закъснение?
При мен се получава точно това, при преглед на живи данни на дюзите примерно, се получава застиване на данните за около 5 секунди и след това се обновяват, същото се случва и на другите живи данни.
Докато на телефон с USB C такова нещо не се наблюдава, данните се показват в реално време, без никакво забавяне.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 7.04.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E91'07 325d
Мечтае да кара: М3

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от hus0 » 19 Фев 2023, 23:09

Здравейте приятели. Някой дали знае при задна скорост пасажерското огледало пада надолу и искам да го донастроя. Дали трябва са се кодира или има процедура някаква?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 5.09.2021
Пол: Мъж

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от nastyboy » 15 Мар 2023, 14:18

hus0 написа:Здравейте приятели. Някой дали знае при задна скорост пасажерското огледало пада надолу и искам да го донастроя. Дали трябва са се кодира или има процедура някаква?

За да работи трябва да имаш мемори пакет, или ел. прибиращи се огледала.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 367
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е36 318i
Мечтае да кара: На челна стойка.
Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от ceco_kd » 16 Мар 2023, 23:21

А може ли да се кодира да пада до точно определена позиция или си пада винаги най -долу? Май бях срещал в тубата един показваше къде се определя до къде ще се смъква, ама не го намирам нещо.

Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от b00st » 17 Мар 2023, 11:51

Fulgrum написа:Здравейте колеги, да попитам някой имал ли е проблем при четене на живи данни с bimmer tool на телефон с micro USB букса, чрез OTG адаптер да му чете данните със закъснение?
При мен се получава точно това, при преглед на живи данни на дюзите примерно, се получава застиване на данните за около 5 секунди и след това се обновяват, същото се случва и на другите живи данни.
Докато на телефон с USB C такова нещо не се наблюдава, данните се показват в реално време, без никакво забавяне.

С кабел най-добре, трансфера на данни е по-бърз.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 7.04.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E91'07 325d
Мечтае да кара: М3

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от hus0 » 10 Юли 2023, 16:56

nastyboy написа:
hus0 написа:Здравейте приятели. Някой дали знае при задна скорост пасажерското огледало пада надолу и искам да го донастроя. Дали трябва са се кодира или има процедура някаква?

За да работи трябва да имаш мемори пакет, или ел. прибиращи се огледала.



Не съм питал кога и как работят. Нямам мемори пакет и като си дам на задна огледалото си пада просто искам да го донастроя понеже пада прекалено много надолу.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Диагностика и кодиране при E9x

Мнение от h0r4ex » 16 Дек 2023, 11:43

Малко да разместя пръхта от темата :lol: Колата е с FRM2, интересува ме коя функция трябва да е пусната. Когато ключа е на ауто на фаровете да светват ангелските очи при отключване ?
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook