Шортшифтър Е92

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Шортшифтър Е92

Мнение от b00st » 26 Авг 2016, 9:49

След като разкарах онова дилдо от интериора и го замених с ZHP M-ков скоростен лост, който заспа перфектно в Е92ката, се чудя за шорт шифтър.
На Е36цата беше лесно, от по-голям мотор се сменя лостовия механизъм и заспа, но тука не знам каква е хавата. N52B25 е мотора, трябва да търся афтърмаркет или имаше май и ОЕМ комплект за ретрофит?

P.S. след кратко търсене открих комплекта BMW Performance SSK за E9x. Ще поръчам от него сигурно само лоста с лагера и скобата, защото пърформанс топката не ми допада. Ще споделя впечатленията след монтажа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Шортшифтър Е92

Мнение от Bexim » 26 Авг 2016, 11:55

b00st написа:След като разкарах онова дилдо....

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Не се сдържах :lol: :lol:
Колегата Landshark e с такъв кит. Наистина става по-къс хода.
На старата (320d-то) сменях втулката на ябълката, че изскубнах лоста един ден с тази трудно влизаща първа.. :smoke: Е няма такава гинекология, за да се смени.. Ужас беше, а хем ръцете са ми доста малки, то не е за гордост, ама к`от - тако`а :mrgreen: Отгоре го смених аз.
Иначе аз съм с Performance топката и ми харесва как заспа на интериора, че съм с някакви алуминиеви лайсни и алкантарата й пасна на салона.
Колко пари е SSK-то за е90?
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: Шортшифтър Е92

Мнение от Rainbow » 26 Авг 2016, 12:34

Драсни вярно да кажеш как е. От мен тези 2-те афтърмакет опции (на UUC доста го хвалят, но е по солен :mhihi: ).

http://burgertuning.com/short_shifter_B ... 5_535.html

http://store.uucmotorwerks.com/ultimate ... -p680.aspx
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Шортшифтър Е92

Мнение от b00st » 26 Авг 2016, 14:18

Bexim написа:
b00st написа:След като разкарах онова дилдо....

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Не се сдържах :lol: :lol:
Колегата Landshark e с такъв кит. Наистина става по-къс хода.
На старата (320d-то) сменях втулката на ябълката, че изскубнах лоста един ден с тази трудно влизаща първа.. :smoke: Е няма такава гинекология, за да се смени.. Ужас беше, а хем ръцете са ми доста малки, то не е за гордост, ама к`от - тако`а :mrgreen: Отгоре го смених аз.
Иначе аз съм с Performance топката и ми харесва как заспа на интериора, че съм с някакви алуминиеви лайсни и алкантарата й пасна на салона.
Колко пари е SSK-то за е90?


Да, виждал съм го на Landshark и от там се зарибих за промяна. Просто на BMW ме дразни дългия ход винаги на ръчната кутия. Трудно влизащата първа да знаеш влиза лесно като натиснеш втори път съединителя. Не знам защо и моята влиза трудно понякога, просто натискам втори път и си влиза нормално. Доста глупаво за премиум автомобил, не знам тестват ли ги тия ръчни кутии преди да ги пуснат или не?
И като вметнах съединител има един мод за махане на клапана отдолу, който ограничава потока на спирачната течност. Не знам дали помага, но доста хора казват, че по-добре било след махането на клапана, който уж пази от някакви келешлъци драйвтрейна, но за сметка на това пък приплъзва съединителя. Мисля да го пробвам със смяната, която надали ще я правя аз, понеже отгоре не е оферта, направо на стенд отдолу.

Иначе за целия кит дару сурвакат доволно, но в беята се намира по-тънко:

Номенклатурен номер : 25110430359
Описание : превключвателен лост
Ед.цена (с ДДС) : 437.26 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

UUC-то леко се оливат с тая цена за едно лостче :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Шортшифтър Е92

Мнение от Bexim » 26 Авг 2016, 16:13

И аз така правя и за задна от време на време - два пъти съединител и се оправят нещата..
Иначе този клапан изчезва на есен като я вкарам за портовете и дросела.. Няма как реших, че искам да й се порадвам и всички тези необходими неща ще се случат :yes:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Шортшифтър Е92

Мнение от vld » 28 Авг 2016, 14:14

Дайте малко повече инфо какъв е тоя клапан?
Аз нямам проблеми с влизането на предавките не ми се е случвало да не ми включи скорост.
Но адски много ме дразни твърдия педал на съединителя :evil:
При положение че всичко е ново - маховик + съединител пълен комплект, педала ми е доста двърдичък :banghead:
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Шортшифтър Е92

Мнение от b00st » 28 Авг 2016, 15:32


Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Шортшифтър Е92

Мнение от vld » 28 Авг 2016, 16:03

b00st написа:https://www.zeckhausen.com/catalog/index.php?cPath=6562

То като чета текста това би трябвало да симулира плавно пускане на педала?
Ако е така, то при мен явно няма такова.Поне никога не ми се е случило да пусна по рязко съединителя и да не ми реагира така както очаквам, камоли да имам приплъзване :shock:
Като го гледам как е направено е елементарно за махане, развиваш го от помпата и после навиваш директно тръбата на помпата, без този редуциращ клапан :mrgreen:
Изображение

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook