Изгорял компресор на климатик
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bobo_b
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 26.12.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е90 - 320D
Изгорял компресор на климатик
Здравейте,
Искам да попитам някой знае ли дали може да се рециклира изгорял компресор на климатик(климатроник) на Е90? Ако това е възможно, знаете ли място където го правят и какви пари долу-горе излиза?
Чудя се още дали компресор 2ра ръка от някоя морга си струва? Нов в БМВ, заедно със смяната е 2600лв.
Искам да попитам някой знае ли дали може да се рециклира изгорял компресор на климатик(климатроник) на Е90? Ако това е възможно, знаете ли място където го правят и какви пари долу-горе излиза?
Чудя се още дали компресор 2ра ръка от някоя морга си струва? Нов в БМВ, заедно със смяната е 2600лв.
- expl0de
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 784
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Изгорял компресор на климатик
Кофти работа. До колкото знам компресорът има бутала както двигалеля и има и масло, което ги смазва. Ако е блокирала механиката не съм чувал да ги рециклират. Ало е по електрониката сигурно има оправия. Имало ли е някакви симптоми преди да изгори като трържене или играене на оборотите при пуснат климатик?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Изгорял компресор на климатик
bobo_b написа:Здравейте,
Искам да попитам някой знае ли дали може да се рециклира изгорял компресор на климатик(климатроник) на Е90? Ако това е възможно, знаете ли място където го правят и какви пари долу-горе излиза?
Чудя се още дали компресор 2ра ръка от някоя морга си струва? Нов в БМВ, заедно със смяната е 2600лв.
Аз като моя почна да бучи купих рециклиран и той изгоря за три месеца, сложих си бучащия ( бученето е само на меутрална) и от тогава 50-60 к без драми. Твърдо против рециклираните и втора ръка освен ако не е от доказана кола. Нов е 2160 лв ако искаш си го купуваш и го носиш в друг сериз дето за 200 лв е на колата.
Има и алтернативиот 400 до към 1100 лв за оем денсо
- doktorabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: Изгорял компресор на климатик
bobo_b написа:Здравейте,
Искам да попитам някой знае ли дали може да се рециклира изгорял компресор на климатик(климатроник) на Е90? Ако това е възможно, знаете ли място където го правят и какви пари долу-горе излиза?
Чудя се още дали компресор 2ра ръка от някоя морга си струва? Нов в БМВ, заедно със смяната е 2600лв.
Какво му изгоря, то има един или два клапана в зависимост от модела.
Чука, трака или е блокирал, върви някъде където правят климатици да проверят какво става, не прави налягане или нещо друго.
Рециклира се, но от правилният човек.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Изгорял компресор на климатик
Това е чест проблем при е90.. ОЕМ-ския е ДЕНСО - японски. Не виждам логична причина да се дадат 2 пъти повече пари или над 10-15% от стойността на колата за ОЕМ-ска част..
Това се смях тогава, че на 320д-то ми думнаха първо японските части - турбина (при първия собственик), биалетки, компресор на климата..
При мен така запече, спря да се върти, изхвърли ми ремъка и се позапалих даже лекичко..
Много й се ядосах тогава, защото буквално от никакъв симптом до пълен разпад и теглене минаха точно 25-35 км...
Аз купих втора ръка, явно краден от Перник, че беше схема да го получа за 200 лв.. Бачкаше си перфектно, без грам луфт. Преди да ме съдите, това, че е краден, го осъзнах доста по-късно като разбрах, че кажи-речи всичко в тоя регион е такова..
Но в София за 2-ра ръка ми искаха 5-600 лв..
Това се смях тогава, че на 320д-то ми думнаха първо японските части - турбина (при първия собственик), биалетки, компресор на климата..
При мен така запече, спря да се върти, изхвърли ми ремъка и се позапалих даже лекичко..

Много й се ядосах тогава, защото буквално от никакъв симптом до пълен разпад и теглене минаха точно 25-35 км...
Аз купих втора ръка, явно краден от Перник, че беше схема да го получа за 200 лв.. Бачкаше си перфектно, без грам луфт. Преди да ме съдите, това, че е краден, го осъзнах доста по-късно като разбрах, че кажи-речи всичко в тоя регион е такова..
Но в София за 2-ра ръка ми искаха 5-600 лв..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Изгорял компресор на климатик
Подкрепям колегата горе, за нещо което струва една камара пари и е калпаво няма да го купя ОЕМ даже ако ми се развали ще си взема друга марка компресор но не и денсо, това със развалените части си го мислех и аз, и турбото и климатика японска му работа а уж японското е добро 

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Изгорял компресор на климатик
Единственото нещо което може да изгори на компресора е бубината на електромагнитния съединител.
В тази тема относно принципа на работа на компресора до сега няма нито едно компетентно мнение явно никой от вас не отварял компресор ама иначе съвети бол.
Към колегата с проблема отиди някъде да ти видят колата вместо да си губиш времето тук.
Ако си в София мога да те насоча към най-добрите стига модераторите да не го приемат като реклама.
В тази тема относно принципа на работа на компресора до сега няма нито едно компетентно мнение явно никой от вас не отварял компресор ама иначе съвети бол.
Към колегата с проблема отиди някъде да ти видят колата вместо да си губиш времето тук.
Ако си в София мога да те насоча към най-добрите стига модераторите да не го приемат като реклама.
- doktorabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: Изгорял компресор на климатик
oci написа:Единственото нещо което може да изгори на компресора е бубината на електромагнитния съединител.
В тази тема относно принципа на работа на компресора до сега няма нито едно компетентно мнение явно никой от вас не отварял компресор ама иначе съвети бол.
Колега, да ти кажа само, че не всички комресори имат електромагнитен съединител, има и такива които се въртят постоянно и се управляват от електромагнитен клапан (един или два).
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Изгорял компресор на климатик
doktorabg написа:oci написа:Единственото нещо което може да изгори на компресора е бубината на електромагнитния съединител.
В тази тема относно принципа на работа на компресора до сега няма нито едно компетентно мнение явно никой от вас не отварял компресор ама иначе съвети бол.
Колега, да ти кажа само, че не всички комресори имат електромагнитен съединител, има и такива които се въртят постоянно и се управляват от електромагнитен клапан (един или два).
Абсолютно си прав

Това е така нареченото по майсторски постоянно зацепеното денсо.
Извинявам се за пропуска.
- doktorabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: Изгорял компресор на климатик
oci написа:doktorabg написа:oci написа:Единственото нещо което може да изгори на компресора е бубината на електромагнитния съединител.
В тази тема относно принципа на работа на компресора до сега няма нито едно компетентно мнение явно никой от вас не отварял компресор ама иначе съвети бол.
Колега, да ти кажа само, че не всички комресори имат електромагнитен съединител, има и такива които се въртят постоянно и се управляват от електромагнитен клапан (един или два).
Абсолютно си прав![]()
Това е така нареченото по майсторски постоянно зацепеното денсо, но при колегата с 320-ката не е такъв.

Не използвах този термин защото някой може да не го разбере.
Незнам при него какъв е, нищо конкретно не е написал, само изгорял.

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Изгорял компресор на климатик
oci написа:doktorabg написа:oci написа:Единственото нещо което може да изгори на компресора е бубината на електромагнитния съединител.
В тази тема относно принципа на работа на компресора до сега няма нито едно компетентно мнение явно никой от вас не отварял компресор ама иначе съвети бол.
Колега, да ти кажа само, че не всички комресори имат електромагнитен съединител, има и такива които се въртят постоянно и се управляват от електромагнитен клапан (един или два).
Абсолютно си прав![]()
Това е така нареченото по майсторски постоянно зацепеното денсо.
Извинявам се за пропуска.
Ако искаш да взема да ти пусна по еконт един със напълно блокирала ос да видим дали само съединителя се раваля

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Изгорял компресор на климатик
Taruno написа:oci написа:doktorabg написа:oci написа:Единственото нещо което може да изгори на компресора е бубината на електромагнитния съединител.
В тази тема относно принципа на работа на компресора до сега няма нито едно компетентно мнение явно никой от вас не отварял компресор ама иначе съвети бол.
Колега, да ти кажа само, че не всички комресори имат електромагнитен съединител, има и такива които се въртят постоянно и се управляват от електромагнитен клапан (един или два).
Абсолютно си прав![]()
Това е така нареченото по майсторски постоянно зацепеното денсо.
Извинявам се за пропуска.
Ако искаш да взема да ти пусна по еконт един със напълно блокирала ос да видим дали само съединителя се раваляи точно тея най-добрите в София ми го набутаха като рециклиран и отказаха да върнат парите като сдаде багажа след точно 3ри дни ползване (пазя си го в гаража като сувенир, да знам да не се доверявам на сляпо на БГ сервизи)
Написах че само той може да ИЗГОРИ, а не че само той се разваля явно пак четеш между редовете и пак почна с мерудийте

Да бе колега в София сигурно си уцелил същите, това да не ти е на село та да си уцелил единствения сервиз

Напиши поне кои са те извозили да не попаднем и ние на тях. Така поне мнението ти ще има смисъл.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Изгорял компресор на климатик
Ауто фрост комфорт на сливница
много ми ги хвалеха, най-добрите това онова и аз нали шумове и вибрации не мога да търпя и се наиграх, а си карам вече толкова много км със шумящия 


- bobo_b
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 26.12.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е90 - 320D
Re: Изгорял компресор на климатик
Благодаря на всички за отговорите. Иначе за климатика. Чувах че работи малко по-шумно, ама нищо повече. Даже колата я карах на сервиз в Бош-УВЕ на Симеоновско (София) и само ми допълниха фреона и казаха че нищо му няма. Предо това за още нещо се отнесоха некоректно, та май ще ги сменям и тях. Някой ако може да каже, пък било то и на ЛС някой свестен сервиз за баварки - майсторите да разбират и да са коректни. Не е необходимо да са най-евтините.
А как точно изгоря - карах си един ден в града, чу се един странен звук и двигателя изгасна. Аз я спрях, огледах в двигателния отсек и нищо не се виждаше. Влязох, запалих я и почна да се чува някво стържене. Тогава пак отворих капака и гледам почва да се вдига дим откъм ролките и ремъка, и мирише на бакелит. Спряха я и извиках пътна помощ до сервиза, защото не знаех какво е. Оказа се че компресора блокирал и спрял движението на ремъка, и заради това е спрял двигателя. След това като съм я пуснал, ремъка почти запалил ролката на климатика(тя не се върти, а ремъка се търка в нея). Та така де - не е изгорял, ами е блокирал. А защо точно е блокирал - не знам.
Сега колата е при един майстор дето преди ми ремонтира скъсания ангренажен ремък и съм много доволен от него. Човека е профисионалист и не те одира като БМВ. Проблема е че е доста зает и не ми е много удобен за по-тривиални ремонти. Та той ми предложи компресор втора ръка и нов. Новия е абсолютно същия като тоя от БМВ, само дето не е 2300лв, ами 1000лв. Преполагам, че за тоя OEM компресор ставаше дума по-нагоре в темата. Смятам да взема ОЕМския като се надявам докато той пак се скапа, имайки предвид че го вземам чисто нов, а сегашния се скапа на 240К км, аз ще съм я сменил колата с нещо по-ново и с по-малко японски части
А как точно изгоря - карах си един ден в града, чу се един странен звук и двигателя изгасна. Аз я спрях, огледах в двигателния отсек и нищо не се виждаше. Влязох, запалих я и почна да се чува някво стържене. Тогава пак отворих капака и гледам почва да се вдига дим откъм ролките и ремъка, и мирише на бакелит. Спряха я и извиках пътна помощ до сервиза, защото не знаех какво е. Оказа се че компресора блокирал и спрял движението на ремъка, и заради това е спрял двигателя. След това като съм я пуснал, ремъка почти запалил ролката на климатика(тя не се върти, а ремъка се търка в нея). Та така де - не е изгорял, ами е блокирал. А защо точно е блокирал - не знам.
Сега колата е при един майстор дето преди ми ремонтира скъсания ангренажен ремък и съм много доволен от него. Човека е профисионалист и не те одира като БМВ. Проблема е че е доста зает и не ми е много удобен за по-тривиални ремонти. Та той ми предложи компресор втора ръка и нов. Новия е абсолютно същия като тоя от БМВ, само дето не е 2300лв, ами 1000лв. Преполагам, че за тоя OEM компресор ставаше дума по-нагоре в темата. Смятам да взема ОЕМския като се надявам докато той пак се скапа, имайки предвид че го вземам чисто нов, а сегашния се скапа на 240К км, аз ще съм я сменил колата с нещо по-ново и с по-малко японски части

- doktorabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: Изгорял компресор на климатик
Колега, другия път бъди по-точен - изгорял и блокирал са две коренно различни неща.
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани